whahahahha
Daar zat ik me ook aan te irriteren ja…het ziet er vreselijk nep uit…
Ik vind dat ze de hele verhaallijn van Emily wel mogen schrappen. Ik irriteer me eigenlijk altijd aan haar…
Ja, had zij niet in dat ravijn… :think:
Ik bedoel, die Daniel voedt zichzelf wel op, die zie je nooit bij haar… :shifty:
Ja het is dat we weten dat ze een kind heeft, maar verder. En inderdaad dat hysterische nep gehuil. Tjonge. D’r uit met die griety. En dan staat die akelige Ryan ook weer op uit het graf. Net z’n pa :wall:
hey is wel ontzettend spannend :lol:
enne ik irriteer mee ook aan emily…
jeeej wat kan die goed nep doen zeg… :think:
ik las net een paar spiolers… maar dat kan niet hoor… :shock:
jack en carly uitelkaar en dan stelletje jack en katie en carly en simon???
bah bah bah bah
nnnnneeeeeeeeeeeee
ik wil niet dat ze uit mekaar gaan me favo koppel. het idee al carly en simon en jack en katie :shock:
achja daar is het een soap voor he meiden
Die Emily brrrrr wat een jankende nepperd! Krijg de bibbers van dat mens, net als van Paul en Meg. Trouwens lekker voor haar, ze heeft Dusty zo naar Jennifer gejaagd, haar straf!
Leuk stel vind ik dat Jennifer en Dusty :thumbup:
@TaMa wrote:
Die Emily brrrrr wat een jankende nepperd! Krijg de bibbers van dat mens, net als van Paul en Meg. Trouwens lekker voor haar, ze heeft Dusty zo naar Jennifer gejaagd, haar straf!
Leuk stel vind ik dat Jennifer en Dusty :thumbup:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: jankende nepperd :thumbup: Ik :sick: :sick: :sick: ook van Emily…
Jennifer en Dusty is idd eruggg leuk…
maar jen zou toch doodgaan… wie weet hoe en wanneer… kan ze wel nog even happy zijn met Dusty?
Wattttttttt?!?!?!?! :shock:
Jen dood???
:think:
ik geloof dat ik even met spoilers opgehelderd wil worden over de lopende verhaallijn :think: :eh:
Jennifer en dusty krijgen een relatie, daarna zal jennifer ziek worden en instorten geloof ik. Dan word duidelijk dat ze ziek is en niet meer beter zal worden.
Ze trouwt met Dusty en kort daarna sterft ze in zijn armen
Simon krijgt inderdaad iets met Carly, ik denk dat deze verhaallijn vooral is gebruikt om haar tijdelijk uit de serie te krijgen aangezien ze toen met zwangerschapsverlof ging.
en trouwens zeg nooit nooit in een soap je weet maar nooit!
oooh het word weer spannend dus …
En hoe zit het nu met gwenn en will …
en met die zus van henry en die jongen (getzie :think: ben hun namen kwijt)
op http://www.atwt.nl kun je alles lezen voor de nieuwsgierige hier hahhaa
lees er ook regelmatig erg handig hoor als het ff te spannend wordt
Heb me gisteren weer doodgeergerd aan Emily…
Heb waarschijnlijk iets gemist, maar hoe kwam ze ineens aan een pistool?? (heb vrijdag en maandag niet gezien)
En what about Meg and Paul, gaan die nu iets krijgen samen?? :sick:
Ja Pebble, dat dacht ik ook al. Waar kwam dat pistool ineens vandaan??? :think: :think: :think:
Iemand dat gezien?
Ik heb de aflevering met de bom erin helemaal gemist… :evil:
Kan iemand me een beetje bijpraten over wat er gebeurde? Het laatste wat ik gezien heb is dat Jack (met Mike?) de bom zag en dat BJ hem weer zag. Dat was het einde van een aflevering.
Please, tell…
hoi
ik amerika dragen veel vrouwen een klein pistool in tas voor evt. bescherming dus ik denk dat ze die uit der handtasje haalde ofzo :think:
de combie meg en paul vindt ik niks paul hoort bij rosanna vindt ik dan
vindt dusty en jennefer ook erg leuk hopenlijk hebben ze nog een hele leuke tijd ben erg benieuwt hoe dusty dalijk als papa voor jhonny zal zijn :inlove:
Aan emily erger ik me de laatste maanden ook hoor mijn god wat een overdreven gedrag en dat domme gejank welke moeder kiest nu niet voor der eigen kind ? :evil: hoewel dat ik ook een beetje moe wordt van tom en dat gedrijg steeds iedere keer als emily iets doet drijgt ie met daniel dat klopt ook niet helemaal. maarja deze keer is het der eigen schuld.
maar hall heb ik nooit bij emily vinden passen hall vindt ik echt te oud voor emily voor mijn gevoel. En ik zal blij zijn als keith opgerot is mijn god wat wordt ik moe van die gozer.
En trouwens wat is barbera weer normaal geworden die komt dalijk weer samen met hal toch vindt ik ze wel bij elkaar passen als barbera normaal is he
nouw genoeg gekletst vanavond neem ik het op want moet werken maar als ik thuis kom gaat gelijk de dvd aan en gelijk kijken hoezo verslaafd :oops:
Ja, Keith is echt een hele erge engerd, vooral nu met die baard. Het lijkt wel een blonde neanderthaler… :eh: