Ze kunnen niet dood gaan Visjes moeten het hier ook een weekend zonder eten en met een vieze bak doen!
hebben jullie die varen al van 8000 a$?? :think:
Nee ik nog lang niet :?
ja ik wel… en die guests die daarna komen leveren wel leuke centen op :thumbup:
weet je nog wat we dan moeten leveren??
pfff zou zo niet meer weten uit mijn hoofd… ben nu blijven steken op 40 breekvissen… heb er nog maar 20
Ik heb een dagopdracht om hanekammen te verzamelen, ik kan die dingen nog geeneens vangen omdat ik die vijver niet heb :?
Kijk eens of je ze op de markt kunt kopen? Of in de winkel. Daar krijg je iedere dag een keuze uit 4 vissen.
Ik kan nu kameleonslang kopen daar voor 229. Ik weet niet of iedereen iedere keer dezelfde vissen krijgt?
Nee in de winkel niet en op de markt ben ik voor 8 vissen meer kwijt dan ik er geld voor krijg. Dan morgen nieuwe kansen maar :mrgreen:
ik krijg vandaag mijn dagopdracht ook niet af helaas…
oh en die dag aanbiedingvissen wist ik nog helemaal niet joh :thumbup:
Ben weer terug van mn weekendje Concert at Sea, wat helaas maar 1 avondje heeft geduurd Wel nog leuk weekendje van gemaakt verder, maar wel een flinke domper natuurlijk…
Eens kijken hoe het met de visjes staat, 4 dagen geen eten gehad :roll:
heb hem nog wel een keer voor je schoongemaakt noekie :thumbup:
Aquarium 1 ziet er goed uit 2 en 3 kunnen vrienden helaas niet bij. Helderheid 0 en hongerige visjes, gossie!
ik heb ook een 3e aquarium genomen…
Wat is wijsheid?
eerst een tweede aquarium of eerst die paarse varen van 8000? :think:
ik heb eerst tweede aquarium genomen
want dan heb ik meer vissen en krijg ik meer punten
snap niet hoe jullie zo snel levelen?? :think:
Ik snap het ook niet, hoor sophie.
ja want dat knuffelen enzo dat levert niet zoveel op
en voor steeds levelen heb ik geen geld :roll:
ik level niet zo snel hoor :think:
gaat me veel te langzaam… heb in het begin wel iedere keer die vissen geleveld… dat ging wel snel toen, maar daar heb ik geen centen meer voor…
heb trouwens ook een keer sms gestuurd voor wat coins, misschien is dat het :think:
nou ik ben nu pas level 8
en jullie zijn dat al eeuwen :roll: