Aqua Zoo

Nieuw spel van Upjers!!

Wie doet er mee??


Wat is Free Aqua Zoo?

Free Aqua Zoo is een gratis browsergame, die zich laat kenmerken door een mix tussen een aquarium simulatie en een aquarium spel. Als speler en bezitter van je eigen aquarium, begin je aan Free Aqua Zoo. Je roeping is om de beste vissen kweker en aquarium magnaat van de wereld te worden. Er staan je hierbij maar liefst 24 verschillende levels in dit browserspel te wachten.

...Lees de rest op de website http://s1.freeaquazoo.nl/ ...


Aquapedia: http://faz.freeiz.com/index.php/AquaPedia


Wie doen er mee?
Noekie: Noekie
Oessie: Oessie
Sophie: Sophie
Marieke_5000: Pinkelotje
Elka: Touwtie
Kimmy: kimmygirltje

haha ben net wezen kijken… ziet er wel grappig uit… maar nu mijn vissen gevoerd en geknuffeld zijn… wat moet ik nu doen :think:

even kijken of ik het leuk ga vinden

ben sophie op wereld 1 en ben weer van de partij :roll: :roll: :mrgreen: :mrgreen:

hoe kan je die vissen in een viszak doen voor die klanten :think:

die moet je vissen in de vijver :mrgreen:

ja maar moet je ze dan in die viszak laten en dan aan de klanten verkopen? :think:

Ik ben het ook aan het prberen, maar ik vind het geloof ik meer iest voor mijn dochter van 8.

vind het wel geinig…maar weet nog steeds niet hoe ik een klant kan helpen

heb een klant geholpen

de vissen moeten in je magazijn zitten en het juiste level hebben

Ik heb een paar klanten geholpen nu. Heb een zooi vissen gevist en die kon ik kwijt aan de klanten :slight_smile: Ben ook nog even aan het uitvinden of het leuk is :slight_smile:

Ik heb laatst al op de duitse versie geprobeerd toen die uitkwam, vond er niet zoveel aan eigenlijk.

weet ook nog niet of ik dit blijf doen hoor…gaat wel weer veel werk in zitten net als die pizzas

Dat ook ja, en dat staat me toch wat tegen.

Ziekenhuisje zit ook wel tijd in maar daar heb ik premium dus dan valt dat wel mee, maar om nu elke keer al die vissen eerst te vangen, eten geven, knuffelen etc. zie ik nu niet zo zitten.

Hoe gaan jullie zo hard met punten ??? :shock: :shock:

heb je toegevoegd Noukie

veel knuffelen enzo hahahaha

Ik kan me niet registreren? Dat veldje blijft staan?

Ah gelukt :oops:

welk veldje?



Oh :lol:

noekie geen idee waaromdie punten zo hard gaan? ik doe maar wat want snapnog steeds niks van dat levelen van die vissen… wanneer moet je nou zo’n vis er eruit halen? bij welk level?

marieke toch wel :wink:

sjonge zeg vis echt vaak rotzooi :twisted: