Aqua Zoo

oke… ik heb er al 2 en zit te twijfelen of ik voor die 3e zal gaan of een uitbreiding van die andere :think:

Ik heb 3 aquaria en de 1e heeft 1 uitbreiding. Ik lvl al mijn vissen tot lvl 10 en dan gooi ik ze uit het aquarium. Zo blijven de lvl-kosten ook goed te doen en hogere lvls worden toch nog niet gevraagd.

Ik verkoop veel meer op de markt dan via de klanten, want de klanten betalen vaak echt heel slecht. Kan veel meer krijgen via de markt. Dus ik check altijd waar ik de beste deal maak en dat kies ik dan :slight_smile:

ik heb ook 2 aquariums en spaar voor die varen!!

vind het wel makkelijk die klanten

vind het nogal een gedoe de visjes op de markt gooien

Ik moet echt snel die afgesloten vijver bij elkaar zien te sparen want ik heb klanten die mooioogvissen willen en die zitten alleen daar, ik kan dus gewoon ook niks verkopen op dit moment. Nu ben ik dus eigenlijk een beetje verplicht om vissen te gaan verkopen op de markt denk ik :think:

zitten die niet in de premiumvijver marieke?? :think:

of heten ze anders??

hoeveel vijvers heb jij dan sophie?

ik heb namelijk maar 2 vijvers (niet die premiumvijver)

nee ik heb dezelfde vijver als jij

maar kan me die mooioogvis niet herinneren :think:

oooh bij level 8 krijg je die pas

nee die heb ik nog niet

heb ff in de aquapedia gekeken

oh oke want die heb ik inderdaad wel al…

hihi heb 1 aquarium met alleen maar worstvis en 1 met allemaal botox pam :inlove:

ik vind het wel een beetje elke dag hetzelfde eigenlijk…

wordt het nog leuk? Ben nu bijna level 6 en sta op het punt er de brui aan te geven :roll:

ja moet zeggen dat het voor mij nu leuker word doordat je meer geld verdiend…

dus ik kijk het nog even aan…

wil straks even zien hoe dat kweken gaat… alhoewel da nog wel even gaat duren want dat is in level 12 pas

Het gaat om hoger komen, zodat je verschillende soorten vissen krijgt. Net als kapihospital en mff enzo, dat is eigenlijk ook steeds hetzelfde, alleen door hoger te komen krijg je meer soorten.

Ik vind het nog wel leuk :smiley:

Geld verdienen gaat ook steeds beter inderdaad!

zo moet nu 40 breekvissen… heb er nog maar 3 dus deze quest gaat even duren…inmddels mijn 2e aquarium verhoogd met 12 vissen

heb mijn dagquest al klaar gelukkig

marieke als je af en toe mijn visjes eten wil geven

bij mijn tweede aquarium waren ze al bijna dood :cry: :cry:

kunnen zo ook dood gaan :think:

ja mijn aquarium was onwijs vies en ze hadden geen eten meer :cry:

agossie wat zielig…

gewoon mij even bericht sturen als ik wat voo je kan doen …

ben komend weekend weg

marieke keek ook wel

maar je mag altijd even spieken :mrgreen:

is goed… ben morgen vanaf 12 uur ook weg , en kom dan zondag rond de middag weer thuis, maar zal ervoor en erna voor je kijken. :-*

Ach gossie, arme vissies, ik kijk tussendoor wel even als ik tijd heb :smiley: