Aqua Zoo

@sophie wrote:

ja dan kan je een slak nemen voor een week voor 5 coins

Tsja, die vind ik wel erg duur, 1 weekje. Snap ook echt weer niet waarom dat niet gewoon bij premium hoort. Die gasten verdienen bakken met geld…

Kan trouwens ook nergens vinden of je voor elk aquarium een slak moet kopen of dat 1 slak voor allemaal is.

sophie ja hoor kijk gerust!

wat betekend dat bonus ding bovenin?

Boven je aquarium? Voederbonus is dat, krijg je van decoraties.

ah dezelfde vissen en andere vissen

nou heb nu 2500 dan eerst maar voor een tweede vijver

heb mijn tweede vijver gespaard :dance: :dance:

nu een stomme decoratie van 8000 :shock: :shock:

heb nog net op tijd de dagopdracht kunnen doen :thumbup:

ja ik heb hem ook gered vandaag

duurt bij mij wel eeuwigheid voordat ik level pfff

ja ik ging eerst heel snel omdat ik steeds die vissen levelde… maar toen waren steeds centen op… dus ik ga nu ook een stuk langzamer

Ik moet ook die decoratie van 8000. Zal nog wel even gaan duren aangezien ik straks echt niet ga betalen voor coins. Dus dan gaat er veel werk inzitten en daar heb ik niet altijd tijd voor.

Door prestaties krijg je ook een hoop coins en lvl up enzo, daarmee zou je dan wat om kunnen wisselen voor A$ :slight_smile:

Ik ben eindelijk lvl 8 :smiley:

Ik kom er niet meer op :evil: :evil:

mijn premium is verlopen :?

Die van mij nu ook :?

wel klote om het allemaal visje voor visje te doen…

maar ik heb wel bijna 8000 aan geld zodat ik die varen kan kopen voor die quest

Pff dat geld krijg ik maar niet bij elkaar. Verkoop jij veel vissen op de markt?

nee verkoop niks op de markt… mijn klanten betalen steeds meer…

heb nu die lila varen kunnen halen, en de 2 quests daarna kreeg ik zoveel geld dat ik alweer 4000 heb… dus gaat wel steeds sneller met geld vind ik…

Ah, dat is goed nieuws :thumbup:

Ik zal zo mijn vissies weer even aandacht geven, voordeel zonder premium is dat ze nu weer persoonlijke aandacht krijgen :mrgreen:

ja ik blijf maar achter ze aan vangen…hoeveel aquariums hebben jullie eigenlijk?

Ik heb er 1, moet sparen voor een tweede en die paarse varen :evil: