dagopdrachten zijn echt verschillend dus
ik hoef maar 11 disco ballen vissen ofzo
ik moest 14 breekvissen… en die had ik nog
Ah, ik moet 13 zaagmonsters.
27 papagaaivissen, das echt belachelijk veel :shock:
Gisteravond ff stad in geweest (koopavond) en daarna nog gegeten en toen op tijd naar bed gegaan en toen ben ik de dagopdracht vergeten, moest er nog maar 1 :wall:
oh dat is balen noekie…
ik probeer geld te sparen maar die paar centen die je van die klanten krijgt schiet niet echt op zeg… en dan moet ik niet vissen levelen want dan ben ik heel veel centjes kwijt…
geld sparen is echt drama inderdaad… pfffff. Zeker als je allemaal klanten hebt die premiumvissen vragen die je nooit krijgt!
nee inderdaa d en op de markt zijn ze nog niet te krijgen…
Nope…
Krijg je nou alleen punten voor knuffelen, duwen en lvl up? En de dagopdracht dan, maar die is niet altijd goed te doen…
Want lvl up is veel te duur, dus dat doe ik al niet meer, dus ik krijg amper punten. Snap echt niet hoe je al op 17.000 punten komt :shock: Volgens mij mis ik gewoon waar ik punten voor krijg ofzo… en $!
nou ik levelde wel steeds… maar nu mijn geld op is… doe ik dat niet meer… dus nu gaat het een stuk langzamer
wanneer komt de chili willy vis?? :think:
die heb ik wel al…
ik heb een sms verstuurd en 10 coins gekregen… daar heb ik die 2e vijver van 5000 as van kunnen nemen
ah dus bij level 7 die vijver daar zit ie in?
hmmm dat duurt nog een eeuwigheid :roll:
nee hijzit ook wel inje gewone vijver hoor… :thumbup:
krijg je geen andere vissen in die nieuwe vijver dan?
wat is dan het voordeel :think:
jawel ik heb in die andere vijver…mooioogvissen :inlove: … en je kunt nog wel andere vissen krijgen… maar die heb ik nog niet gevangen…
ah heb even in de aquapedia gekeken er zijn een hoop prem. vissen
hmmmm volgens mij alleen met coins te verkrijgen :think:
dat is dan wel balen zeg … :?
de premiumvissen kun je alleen in de premiumvijver vissen, dus daar heb je een premium account voor nodig.
Ik vind t wel erg raar dat je aquaria gewoon heel vies worden als je uitgelogd bent. Wat moet je dan als je op vakantie gaat of 2 dagen geen tijd hebt om in te loggen? Ik weet niet wat er gebeurt als de helderheid tot 0 zakt. Aquarium 2 en 3 hadden nu net een helderheid van 6 nog maar…
ja dan kan je een slak nemen voor een week voor 5 coins
maar wat is dan het voordeel van zo’n extra gewone vijver?
krijg je er andere vissen uit dan uit de eerste vijver? :think:
ja er zitten wel een paar andere soorten vissen in… de botox pam, en de mooi oog vis en bord vis…
mag ik ff kijken bij jou oes? :think: