Aqua Zoo

Ik heb je uitgenodigd kimmy :smiley:

Kheb je uitgenodigd :slight_smile:

Level 6 :dance:

k heb echt steeds geen centen…

Ik heb er net 600 gekregen omdat ik geleveld ben maar ik ben ook continu blut :?

heb al mijn coins ingeleverd om die krabscheer te kunnen halen…

Krabscheer? Wat is dat?

Jij gaat echt hard… hoe doe je dat in hemelsnaam? Ik zou niet weten waar ik zoveel punten voor moet krijgen…

geen idee… doe geloof ik niks anders dan jullie hoor…

die krabscheer moet je kopen voor een opdracht…

nu moet ik 5 worstvissen… (heb er 2)

Ik moet nog steeds die flessenpost kopen en op de een of andere manier krijg ik dat geld niet bij elkaar.

Elke keer als ik weer wat heb is het weer weg als ik de vissen geleveld heb :?

Misschien dan de vissen maar even niet meer levelen? :think:

Kijk, dit schiet niet echt op :lol:

Pinkelotje

5656 Punten

(4344 Punten tot level 7)

Latijnse hengelaar (Level: 6)

3 A$ & 1 Coins

5/20 Hengelpunten

lvlen is duur hoor! Zeker de wat hogere, betaal je zo 50 per vis!

Je kunt ook alleen de lage vissen lvlen, of gewoon helemaa niet. Soms vragen klanten namelijk om lvl 1 en als je dan alleen hoge lvls hebt is dat wel zonde om zo goedkoop te verkopen.

jeetje, kom niet verder met mijn quest. :frowning: moet vissen hebben die ik (nog) niet heb, heb ik daar een bepaald level voor nodig ofzo?

Papegaaivissen volgens mij

bij mij doet die vreemd… als ik een vis erin wil doen zegt die dat ik geen vissen meer heb :think:

@Kimmygirl wrote:

jeetje, kom niet verder met mijn quest. :frowning: moet vissen hebben die ik (nog) niet heb, heb ik daar een bepaald level voor nodig ofzo?

Papegaaivissen volgens mij

Vanaf level 5 kun je die krijgen. Je gaat te snel met je quests dus :wink:

wanner krijg je een botox pam dan :think:

Vanaf lvl 7 kan dat. Ik had er een in de winkel gekocht, vond m zo grappig :lol: En was maar 57$, dus dat vond ik wel te doen :wink: En ze heet Truus :mrgreen:

ik vis echt alleen maar romml :?

Heb je al ander aas geprobeerd?

ja heb duur aas… maar vanmorgen gng het wel goed… heb de dagopdracht al af kunnen sluiten

Ik moet 27 papagaaivissen, ga er maar aan staan :?