Aqua Zoo

Ik heb premium, dus dat helpt wel :slight_smile:

Geen premium maar vind het ook lang duren hoor.

Oke, tweede vraag dan :mrgreen:

paarse varen of tweede vijver?

tweede vijver zou ik doen marieke

ik had eerst 2e vijver marieke… maar ik vind dat je na die paarsevaren best veel voor je quests krijgt aan geld… dus dan heb je ook wel snel die 2e vijver weer…

heb mijn 40 breekvissen bij elkaar… nu nog even naar level 3 doen en dan kan ik die quest afronden

zo die is voltooid… nu 35 kraalogen level 4

Ik merk dat ik mijn vissies langzaam begin te verwaarlozen :oops:

Toch maar proberen bij te houden.

Ik heb besloten dat ik eerst voor die 2e vijver ga. Daar kun je dan waarschijnlijk weer andere vissen vangen die ik weer aan mijn klanten kan verkopen. Nu moet ik die arme mensen elke keer wegsturen.

ik ben ook niet zo trouw om ze steeds te tikken en liefde t egeven hoor… :oops:

alleen als ik vissen voor een bepaald level nodig ben…

die kraalogen moeten vandaag nog wel lukken denk ik (alhoewel ik zo naar de anestesist moet met melissa) …en dan krijg ik aardig wat punten dus denk dat ik dan ook nog kan levelen vandaag :dance:

Ik verwaarloos ze ook een beetje momenteel. Even drukke week. Volgende week krijgen ze wel weer wat meer aandacht :slight_smile:

heb de varen kunnen kopen :dance: :dance:

nu twee uur wachten voor de volgende quest

Ik ga vandaag mijn tweede vijver kopen.

sophie kun jij morgen wat op mijn spelletjes letten? Het is morgen nl. de eerste sterfdag van mijn schoonouders en we gaan met alle kinderen wat doen.

is goed lieverd :-* :hug:

Niet te geloven dat het een jaar is. Lijkt nog gisteren :frowning:

Maar goed, tweede vijver gekocht :dance:

Ben nu wel blut :?

ja pfff jaar is ook weer omgevlogen en veel gebeurd!!!

dat geld gaat zeker snel zeg

wat doen jullie derde aquarium??

of wat waar spaar je voor?

Ik moet nu eerst gaan sparen voor die paarse varen of een tweede aquarium, ben allang blij met die tweede vijver :mrgreen:

marieke :hug:

sophie, ik heb een 3e aquarium toen gedaan…

hier ook druk te sparen voor die 2e vijver. Hoe kom ik anders aan die zebravissen? Ga er maar van uit dat die daar in zwemmen…

ik doe trouw alle visjes voeren en ramen lappen van de vriendjes die ik heb, merken jullie daar ook wat van? Vroeg ik me zomaar af… Doe het alleen omdat het punten oplevert hoor, hahahahahaha!

pffff ik moet 45 van die botoxi vissen voor de quest

hoe krijg ik die in hemelsnaam bij mekaar :shock:

ik had die toen nog wel aardig op voorraad…

ik moet nu 10 dancing queen vissen level 11…