April stoppers 2011

Jazibelle, wat goed an je dat je niet getest hebt! Zijn er al duivels??? Hoop dat jullie iets leuks met zijn 4en :oops: gaan doen vandaag,… ben benieuwd. Hoop voor je dat je kunt juichen (snel).

Paula, hoe is het met jou? ,…

En de rest van de dames? Gezellig aan het weekend vieren (of misschien wel vakantie) en hoe is het met jullie ongeduld?

Ik kan me ook nog inhouden, maar dat is omdat ik er echt vanuit ga dat ik eerst maar eens een gewone cyclus moet hebben voordat we verder kijken. Kan me in de verste verte niets voorstellen bij weer in 1x raak zonder ongi ertussen.

Fijne zondag nog en geniet van het mooie weer :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Oehh Jazibelle!! Spannend! Zijn de deuren mooi geworden? Ik ga voor je duimen!!

Mamerijntje, haha ongeduld ken ik hoor… Ik moet van mezelf een cyclus van 28 dagen afwachten en dat hield ik tot op heden goed voor… totdat ik vannacht ging rekenen wanneer mijn cyclus van 25, de langste tot nu toe, zou eindigen. Dus ik hoop dat ik mezelf nu goed kan bedwingen :stuck_out_tongue:

Ik hoop dat jij je ongeduld ook nog eventjes in kan palmen!!

Ha meiden 8)

met dit mooie weer op zondag uiteraard niet veel beweging op het forum. Vertelde mijn man net van ons ‘clubje’ en dat ik ging kijken of ‘mijn vriendinnen’ al zwanger zijn. Hij lag helemaal in een deuk. Snapt dat dit echt iets van vrouwen onder elkaar is en is al lang blij dat HIJ niet meer naar mijn gezeur hoeft te luisteren :mrgreen: Snappen mannen toch helemaal niks van, van dat gedoe over ongeduld, testen, wel of niet, er 's nachts mee bezig zijn, tellen, rekenen, jezelf lekker voor de gek houden :liar: enzovoorts!

Kylie, hoe is t met de poezen? Vertonen ze al vreemde activiteiten?

Maria, kun je je ongeduld nog in bedwang houden na je nachtelijke rekenpartij? :lol:

Ik heb mezelf netjes in kunnen houden en dat komt omdat ik al vanaf afgelopen woensdag iedere keer van die lichte ongi-krampjes heb gedurenede de dag. En dan is er iedere keer niks. En dan denk ik ‘het zal er zo wel aan zitten komen’. Maar tot nu toe voel ik verder niks. Normaal heb ik onwijze ongi-klachten, maar die blijven nu heel erg uit. En die kleine krampjes met geen resultaat had ik bij mijn eerste ook. En toen kwam er ook 9 maanden niks, meteen na het stoppen met de pil (na 20 jaar). Dus je snapt wel dat ik me daar lekker op focus :wall: misschien niet zo slim, maar ja, ik blijf natuurlijk gewoon een vrouw :roll: en die komen nou eenmaal van venus :doh:

Enfin, ik ben ontzettend benieuwd naar hoe het met jullie en de rest is en vooral Jazibelle, want die staat er het beste op voor vandaag: ‘je bent 1 dag overtijd’. Lijkt me een hele spannende tekst onder je banner!

Succes en tot hoors?! :shifty:

…grijns…

Die tests van de Babyboomshop zijn niks, hoor. Vanmorgen weer vet negatief…en die tests zouden al voor je nod werken. Nou amehoela! Niks hoor. Maar er kwamen ook geen duivels en eigenlijk wist ik het vanochtend al. Gelukkig was t hier koopzondag, dus ik ben gauw lang t KV gehuppeld.

:shifty: En ja hoor! Echt wel 2 streepjes! :inlove: Ik herkende het gevoel dus goed. Zo’n raar ongigevoel… :think:

:lol: Het is wel raar nu…ik snap het nog niet helemaal volgens mij. Mijn vriend moest ook wel tien keer naar de test kijken…nu is het echt zover…en nu breekt aan alle kanten t zweet uit…ik hoop zo dat alles goed gaat. :pray:

Ik ga heel erg hard voor jullie duimen! Nog even geduld…te vroeg testen werkt dus niet. En die 2 voor 5 euro van KV tests zijn echt t beste. Ik hoop dat het bij jullie heel snel raak is en dat we saampjes mee kunnen schrijven bij de 9 mnd mama’s van januari! Maar ik blijf natuurlijk ook hier mee schrijven!

Haha, mijn vriend snapt het ook niet zo goed dat ik hier mijn ei kwijt kan…maar hij is er ook blij mee…haha! Hij zou anders helemaal gek van mij worden. :mrgreen:

De deuren worden mooi…we hebben er alleen ellendig veel…hahaaa! Ik heb er vandaag weer vier gedaan en ik ben nog niet eens toe aan de bovenverdieping…aargh… :roll:

xxx

jazibelle! Gefeliciteerd! Jij geeft n mens hoop!

Mamerijntje… Ik hoop dat ik mezelf kan inhouden. Moet mezelf erg bedwingen om mezelf niet gek te maken. Heb vorige maand een onzekere maand gekend door verkeerd tellen ed. Ik werd maar niet ongi en toen hoorde ik ook nog allerlei enge verhalen. Dus ik moet van mezelf wachten totdat mijn cyclus op 28 zit… Haha. Jij succes met jouw ongeduld!

Jazibelle,… JUBELDEIEHOERA!!!

Fantastich en gefeliciteerd. Wat fijn voor jullie :smiley: :smiley: :smiley: geniet ervan en ik hoop ook dat dit gewoon tot een goed einde gebracht wordt door jullie 8)

Snap ik het trouwens goed als dit meteen na het stoppen raak was??? Dan heb je toch wel heel veel mazzel en zul je het vast verdiend hebben!

Heerlijk, lekker op die roze wolk :inlove: :inlove:

:hug: Mamerijntje

Ach, en die knuffel is natuurlijk een blije knuffel (weer te snel) en het is: jubeldePIEPhoera :lol: :lol: :lol:

Vooruit maar, het is ook al ‘laat’

Kus dan maar

Ja…t is al laat…haha!

Thanks voor de felicitatie! :smiley:

Het was niet meteen raak na het stoppen. We zijn al sinds januari aan t oefenen, zullen we maar zeggen. Maar we hebben wat rondes over geslagen in verband met n verbouwing. En deze ronde voor t eerst voor t echie, met ovulatietests enzo. En ja…als je t zo bekijkt eigenlijk wel meteen raak. :dance:

Zo snel kan het gaan…jee…

Dus volg snel, zou ik zeggen! Ik ga me suf duimen!

Ik zit nog niet helemaal op die roze wolk…vind het nog onwerkelijk. Ik heb altijd wel ff tijd nodig om aan dingen te wennen… :shifty:

:-*

Whhhhhhhhhhhhhhhhoooooooooooooeeeeehhhhhoooooooooooeeeeee!!! Jazibelle, gefeliciteerd!!! Super voor je!!

Soory heb even geen tijd om bij te lezen en te reageren, even snel voor dat ik naar mijn werk ga.

Wilde alleen even laten weten dat ik nog niet ongesteld ben, mijn testen blijven negatief (van de kv jazibelle :wink: ) . Ik denk dat ik gewoon een langere cyclus heb dan dat ik dacht :frowning:

Tot later

Ha Paula,

wat vervelend dat je nog negatief test. Maar het kan best dat je een langere cyclus hebt én er dus nog geen hcg is. Wie weet binnenkort wél en dan toch,…

Ik snap dat het vervelend is en die onzekerheid je helemaal maf maakt. Ik word van zulke dingen altijd mega sjaggie. En volgens mij MAG dat dan ook gewoon :lol: :evil: :lol: Leef je uit, schrijf het van je af, dat helpt meestal wel een beetje (toch?!).

Hoe is het met al die anderen, vanuit het begin? Kylie,…Mameha,…KarinvanDam,…Prissie,…misschien vergeet ik nog iemand, maar dat is niet bewust. Ben gewoon benieuwd naar jullie.

Groetjes en hopelijk goede verhalen in het verschiet 8)

:slight_smile: Mamerijntje

@Jazibelle, even een persoonlijk vraagje… ik lees best wel vaak dat je, als je zwanger bent, dat je wit verlies hebt… maar ik vroeg mijaf of jij dat ook gemerkt heb… want ik heb zelf ook weer vage vermoedens (vanwege pijnlijke tepels ed)… maar ik mis het witverlies…

Hallo allemaal,

Het is even geleden maar ben erg druk geweest en ook een poosje niet zo lekker.

Maar eerst gefeliciteerd jazibella wat leuk voor jullie!!!

en alle nieuwe van harte welkom ( ik kan effe niet alle namen onthouden sorry)

Ja ik heb er een aardige rot week op zitten met heel veel maagpijn en overgeven dus ik ben zeker een hele week er druk mee geweest.

Ergens in mijn hoofd dacht ik telkens zou ik zwanger zijn? ik ben alleen al een hele tijd bekend met zulke klachten vanwege mijn maagband dus ik wilde mezelf ook niet gek maken met denken dat ik zwanger was. Inmiddels 2x bij de huisarts geweest en nieuwe medicijnen leek het dit weekend iets beter te gaan. Ik was alleen telkens nog erg moe en dat baarde me zorgen. Vanmorgen stond ik op en was ik al gelijk misselijk, ik dacht daar gaan we weer. Het was alleen iets anders dan voorgaande keren ik stond pap klaar te maken voor mijn dochtertje en in 1x moest ik rennnen naar de wc en overgeven. Ik kon gewoon niet tegen de geur van de pap.

Dat zette me aan het denken en ik ben dus vanochtend nog een test wezen halen…en zwanger!!!

We zijn er zo blij mee en ik ben ook zo blij dat ik nu eindelijk weet waar de klachten vandaan komen.

En gewoon in 1 keer raak geen gedoe meer met mijn ovaluatie bereken wat een opluchting.

Ik hoop zo dat het voor de andere ook binnenkort raak is dan kunnen we in plaats van ovulatietesten bespreken onze zwangerschapsverschijnselen bespreken.

succes allemaal en hopelijk heb ik weer wat meer tijd om jullie te volgen

Goedemorgen!

Maria, ik had en heb geen witverlies, hoor. Helemaal niks eigenlijk…alleen wat buikpijn en een vol gevoel…oh ja, en lichte pijn in de liezen…

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Paula, negatief? hopelijk een late positieve test…en anders hoop ik dat je gauw duidelijkheid krijgt en aan een nieuwe meer vruchtbare ronde kunt beginnen!

xx

Hallo dames,

Jazibelle: GEFELICITEERD!!! :smiley: Super meid!

Mamahe: GEFELICITEERD!!! Ook voor jou, super!

Mamerijntje: poezen doen nog niet echt raar, al kwam de ene gisteravond bij mijn buik en de andere bij mijn rug liggen. Ik zal het vanavond ook in de gaten houden.

Ook ik heb steeds een vol gevoel in mijn maag, wat last van maagzuur en een raar gevoel in mijn onderbuik. Verder durf ik er niet op te letten, want ik haal me wel vaker dingen in mijn hoofd. Dan is de teleurstelling steeds weer zo groot en de zenuwen zijn dan voor niets geweest. Ik zie het wel. Er ligt nog een test klaar… die wzcht nog maar even.

Zijn op dit moment bezig met ons tuinproject. Afgelopen weekend het oude schut er uit gesloopt en op dit moment brengt manlief het met een vriend naar de stort. Later op de middag gaan we hout uitzoeken voor het nieuwe schut. Dan eindelijk na 6 jaar is de tuin redelijk af. Het moet eerst nog maar. :mrgreen:

Hoe is het met de rest? Vind dat het allemaal vlot verloopt. Al 2 zwangeren!!! Ben benieuwd.

:thumbup: Hee Mameha! Ook voor jou JUBELDEPIEPHOERA Proficiat met je zwangerschap!

Wat fijn, in 1x gelukt :slight_smile: Super. Ben blij voor jullie en wens je een hele fijne zwangerschap en gezonde baby. Zo raken we er wel wat kwijt hier op het forum, maar dat is alleen maar positief! Hoop dat je snel van je misselijkheid af bent :sick:

Hopelijk blijft de rest meeschrijven en verdwijnen we vanzelf met zijn allen naar het ‘zwanger-zijn’ forum.

Maria: :thumbup: good luck girl! Duim met je mee :wink:

Paula: ook voor jou een hart onder de riem :thumbup: hoop dat het goed komt.

:lol: :lol: April is wel een vruchtbare maand tot nu toe :mrgreen:

Ik durf zelf niet zo goed al mijn gevoelens op te schrijven, omdat ik het verstandelijk wijt aan het ‘ontpillen’, maar stiekem hoop ik ook op een ‘schot-in-de-roos’. Ben toch alvast maar een test gaan halen vanochtend. Heb die van KV maar genomen, na de positieve berichten. Heel gek, maar mijn spijkerbroek zit niet meer. Hij knelt, mijn buik doet dan zeer en ik heb hem vanochtend uitgegooid. Terwijl ik niet ben aangekomen (juist een kilo eraf). Verder heb ik bij tijd en wijle last van misselijkheidsvlagen, ben heel erg moe, heb zo’n vaag ongi-gevoel al een week, maar er komt verder niks en heb verder GEEN last van al mijn ongi-verschijnselen die ik dus normaal altijd wel had. Maar zoals gezegd, wijt ik dit dus allemaal maar aan het ontpillen en mijn lijf dat zich weer moet ‘zetten’ na al die tijd,… ik wacht het maar af, maar de rust kan ik niet zo goed meer vinden. Daarbij zit ik een beetje net als Paula met de duur van mijn cyclus. Weet ik veel hoelang die eigenlijk duurt? Misschien wel meer dan 30 dagen en dan kan die ongi nog wel even uitblijven. Er staat nu wel mooi: nog 2 dagen tot,… maar dat is maar op een gokgemiddelde van 28 dagen. Ik houd mezelf dus voorlopig maar in bedwang, maar het wordt steeds moeilijker :slight_smile:

In elk geval: alle wél zwangeren: geniet ervan!

Mamerijntje, gewoon testen dit weekend. Waarom zou je jezelf gaan kwellen? Ik zou het gewoon dit weekend doen. :wink:

Ik doe mijn test zondagavond

Kylie, wat spannend met die poezen van jou :lol:

ben benieuwd dan naar wat ze doen vanavond. Zou toch een mooie bak zijn zeg!

:thumbup: Succes dan maar met poezentest :smiley:

Ja, maar ik wil me ook niet van alles in mijn hoofd gaan halen. Heb zo vaak mee gemaakt dat ik dacht dat het zover was en dan bleek het niet zo te zijn. Het zou toch wat zijn, echt een lucky shot!

Ha Kylie,

ik denk dat ik me echt niet zo lang kan inhouden hoor :mrgreen: dat wordt waarschijnlijk toch echt wel donderdag of vrijdag als er voor die tijd geen duivels zijn :twisted:

Ik kwel mezelf nu eigenlijk al door me zo stoer te houden. Maar weet je, ik zie ook op tegen de teleurstelling. Dus ja,… pffhhhhhhhhhhhhhhhhh

Het is ook moeilijk. Vind het ook erg jammer dat je 2 weken na het klussen pas weet of het gelukt is. Je wordt zo op de proef gesteld. Bij ons was het een “per ongelukje” om het zomaar even te zeggen, maar ben zo benieuwd of het dan ook een gelukje is geworden. Moet nog een hele week :mrgreen: