April stoppers 2011

Hallo Allemaal,



Ook hier druk, net als bij iedereen :slight_smile: , het vind zn weg allemaal wel en je past je er op aan.

Ik ben sinds deze week weer an het werk, vond 2 weken thuis wel genoeg :? . Ik hoor van veel mensen dat ik er nog niet helemaal top uit zie ( En bedankt :wink: ), en voel me nu na 3 dagen aan de slag te zijn, wel weer iets zieker…misschien toch niet helemaal goed uitgeziekt of gewoon weer even op gang komen!!

@ jazibelle, ik ben deze week ook voor het eerst in mijn leven met ovulatietesten aan de gang…wil gewoon een beetje hoogte krijgen van de boel daarbinnen. Ben vanaf maandag bezig en theoretisch moet hij zaterdag plaatsvinden. Vanaf dinsdag verschijnt er een licht 2de streepje…maar de gebruiksaanwijzing zegt dat het niets betekend :? . Pas als het 2de streepje minimaal net zo donker is, is het zover…nog even afwachten dus

@.Karin, wie weet is het meteen pats boem raak! Jou lichaam weet inmiddels hoe een kindje gemaakt moet worden :smiley:

@ Mameha, ik weet precies wat je bedoelt…vind het ook knap als mensen ‘‘het gewoon proberen’’. Ik ben er ook dagelijks mee bezig!

@ Maria, DUIMEN!!

Hoi meiden,



Wat een hoop berichten weer…



@Karin… en en en!



@Paula, snel opknappen dan!



Ik heb vandaag een test gedaan, omdat ik vorige maand een map heb moeten slikken en ik ook echt last krijg van brandend maagzuur en van mijn gewrichten… wilde ik het toch even uitsluiten… Ben in ieder geval van vorige maand niet zwanger… nu hopen op deze maand. Mag van mezelf volgende week zondag pas testen, omdat ik dan zowel de cyclus van 25 en 28 dagen heb gehad… maar ik wil het zo graag nu al!! Wat duren vier weken nu ineens lang =S… haha

Maria; spannend :pray:



Ik heb geen test gedaan, het is de eerste keer dat mijn cyclus weer zelf moet komendus ik wacht gewoon af. Kan me niet voorstellen dat het al raak is (zou ook eerlijkw el een beetje schrikken dan :oops: ) Ik moet er altijd wel een beetje aan wennen. Het idee dat het raak kan zijn zeg maar.



paula; had je gewoon griep of was iets anders aan de hand?



Die ovulatietesten heb ik nooit gebruikt maar zijn die niet heel duur?? Ik vind die zwangerschapstesten al zo duur

Goedemorgen!



Maria, we zullen flink gaan duimen. Wanneer is dan nu je NOD? Dat wachten is inderdaad verschrikkelijk. Ik kan daar ook niet goed tegen.



Paula, hoe is t met testen? Ik kon vanochtend echt niet wachten en heb toch even een ovu testje gedaan. En ja hoor…een vette streep…en toen kwam de paniek!! Owww…nu moet het dus. Ik meteen mn vriend gebeld dat we meteen aan de klus moeten als ie thuis komt… :mrgreen: Hij vond dat geen probleem… :lol: En dan morgen ook maar en overmorgen…denk ik…oh jeee…wat n geklus… :shifty:



Karin, je weet maar nooit, misschien is het inderdaad al raak, haha! Zou wel heel snel zijn natuurlijk. Ik kan me voorstellen dat je dan even aan het idee moet wennen. Logisch toch.



Mameha, dus na deze maand wil je wel aan de ovu-testen? Ik vind het eerlijk gezegd toch wel gemakkelijk. Het wil natuurlijk niet zeggen dat het deze maand al raak is, maar ik vind het erg prettig om te weten wanneer er ongeveer iets aan de hand is in mijn lijf. Nu weet ik ook wat ik moet voelen in de aanloop naar het ei…ik moet nu dus de hele tijd plassen, echt raar…daar zou ik van te voren niet op hebben gelet…haha!



xxx

spannend dus karin! Waarom zou t schrikken zijn?



Wat zijn jullie plannen dit weekend meiden?

nou ja schrikken, ik moet eerst aan het idee wennen dat het weer zou kunnen lukken. Met de pil denk ik er helemaal niet over na, ja zo van we willen nog een derde maar nu nog niet… En nu kan het dus wel gebeuren. Merk wel dat ik nu veel meer met baby’s (en vooral dan van ons :smiley: ) bezig ben. Heb ook weer flink wat zwangeren om me heen dus het kriebelt

@karinvandam, afwachten dus! Spannend. Wel leuk een derde!

@paula, hoe staat het met jemtesten? Ben je weer helemaal opgeknapt?

@jazibelle, dan ben ik in ieder geval niet de enige…

@de rest, hoe is het met jullie? Goed weekend gehad?



Ik ben zo benieuwd of ik over een week kan en mag posten dat hetmraak is. De test ligt al klaar. Het liefst zou ik zo al testen, drie dagen voor die van 25, maar zes voor die van 28. Dat is niet wijs…

Ik heb het toch gedaan!!!

Ik kon het niet laten en heb een ovu-test gedaan vandaag. Ik zou volgens alle berekeningen dit weekend mijn eisprong moeten hebben. Omdat ik natuurlijk pas net gestopt ben met de pil dacht ik het zal wel niet nu zijn.

Mijn man was vanmiddag even weg ( want ja we hadden tenslotte afgesproken het nu niet te doen) het zat het hele weekend al in mijn hoofd ik wilde gewoon weten of mijn cyclus nu weer een beetje goed op gang komt.

Ik was dan ook verbaasd dat het nu raak was ik weet nu alleen niet of hij gister misschien ook al zo geweest zal zijn. Het was een donkerder streep dan de controle streep. :?



Ik vind het alleen nu wel een dilema ik vind het een gemiste kans om niks te doen zo voelt dat ook. Dus ik heb het wel bij mijn man neer gelegd dat ik eigenlijk niet wil wachten.

Hij heeft er nu nog niet echt concreet op gereageerd. Het is ook niet zo’n prater in die dingen. Ik zie zijn keuze vanavond wel :slight_smile: …ik weet dat hij het ook graag wil maar hij heeft wel iets meer geduld dan mij. Nu heb ik wel weer een beetje spijt dat ik getest heb. Als ik het niet gedaan had niks aan de hand, dan was ik nog wel heel nieuwsgierig of het niet per ongeluk raak is geweest. Als er nu dan vanavond niet geklust wordt en morgen heb ik late dienst weet ik zeker dat het niet raak is deze maand. Dat vind ik wel een deprimerende gedachte.



Sorry voor mijn relaas zonder dat ik eerts naar jullie gevraagd heb. Wat een spanning allemaal en wat zijn we er allemaal mee bezig. Ik ben wel blij dat ik daar niet de enige in ben.

Goedenavond!



Mameha, ik snap het helemaal. Het is ook moeilijk om geduld op te brengen en een ovutest werkt niet echt in het voordeel op dat gebied. Daardoor word je natuurlijk nog ongeduldiger. En dat van die gemiste kans, dat snap ik wel heel goed. Hoewel het eigenlijk heel raar is, want de maand vliegt om…ik had dat dit keer ook wel erg. Of dat nu komt door het gebruik van die tests…vrijdag was mijn test licht positief…gisteren was ie dus echt vet postief. En tja, toen raakte ik wel lichtelijk in paniek. Ik zie het eigenlijk niet zitten om zo gepland te klussen. We hebben het wel gedaan…dat dan wel…maar echt geweldig vind ik het niet. Maar ik wil de kans ook niet laten schieten.



Maria, we gaan gewoon keihard duimen! Spannend zeg! :pray:



Karin, en weet je al iets? Duivels of iets anders? :wink:



xx

jazibelle; nee nog niets… Wacht nog even af, ik denk nu dat ik me gewoon een week evergist heb en dat het woeensdag wel komt :think:



Mamehe; ik snap helemaal wat je bedoelt met gemiste kansen… Ik heb ook dat als je echt wilt dat het altijd te lang duurt en als je niet kan klussen is het ook niet raak. Maar je weet het nooit he, het kan ook gebeuren als jehet niet verwacht of niet in je vruchtbare periode zit…



Gr karin

jazibella ik snap helemaal wat je bedoelt met het klussen op commando. Het maakt het ook minder spannend maar ja we dooen het toch. Ik denk maar als het raak is gaan we weer gewoon terug naar het oude.

Mijn man wilde er toch ook wel voor gaan en deze kans niet laten liggen. Dus nu maar hopen dat het raak was :stuck_out_tongue:



vanavond moet ik werken en morgenavond mijn man dus dit was ook onze enige kans deze keer.

Wat een gedoe toch mijn man vroeg pas wat ik dan te schrijven had hier op dit forum dus ik liet hem het lezen. Hij vind het maar een raar gedoe waar wij allemaal mee bezig zijn. Hij moest erg lachen over de term “klussen”

Hij zit namelijk altijd op het klusidee forum dus nu zitten we vaak samen te praten over het “klussen” :stuck_out_tongue:



Ik ga zo mijn dochter naar de oppas brengen en zelf werken

geniet allemaal van het mooie weer.

En ik zal voor iedereen duimen dat het raak is

@Mameha, ik begrijp denk ik wel dat je het als een gemiste kans ziet… maar jullie zouden er deze maand nog niet voor gaan dus ik hoop dat je dat knopje nog om kunt zetten. Vooral voor jezelf.



@JAzibelle, dat klinkt zo bekend! Ik wil ook niet op vaste momenten klussen, dan gaat het spontane er zo af… maar ik kan het toch niet laten haha.



@karinvandam, spannend joh! Misschien heb je jezelf ook niet verrekend.





Hier nog steeds niets, ik moet ook nog vijf dagen… maar… had vandaag wel een weeiig/krampachtig gevoel in mijn onderbuik. Maar verder niets geen teken van een aankomende menstruatie… spannend dus… dat gevoel heb ik anders nooit… ik blijf nog steeds duimen! ook voor de rest natuurlijk =D!

Mameha, hahaaa! Klusforum, geweldig! Mijn vriend snapt er niks van dat ik hier schrijf. Hij vond de ovu tests ook een giller! haha! Die is daar veel te nuchter voor. Hij is er nu wel wat meer mee bezig als de eerste keer.

Laten we inderdaad gewoon hopen dat het raak is deze ronde! :smiley:



Maria, het wordt nu spannend! 4 dagen nog? We gaan duimen! :pray:



Wat duren de dagen nou lang zeg…ik heb wel wat leuke dingen gepland. Dat maakt het wel gemakkelijker. Pfff… :roll:



x

haha jazibelle… alsof ik mezelf hoor… de dagen kruipen voorbij inderdaad…



Morgen zou mijn nod zijn als mijn cyclus 25 dagen is en zaterdag als hij 28 dagen is… dus ik ga sowieso over 4 dagen testen, maar twijfel ook of ik vandaag al ga testen (veel gerommel in mijn buik en slijmverlies… )

Maria, 4 dagen? 3 dus nu…ow dat is zooo voorbij! :mrgreen: Ik ga keihard duimen!



xx

Hallo Allemaal



Wij zijn vanaf 1 april ook gestopt met de pil en gaan voor een tweede kindje:d



We hebben samen al een dochtertje van 9 maanden en willen heel graag nog zoon mooi wondertje:d



Ik weet niet wanneer mijn NOD is want de vorige x dat ik stopte met de pil duurde het 40 dagen dus we wachten ongeduldig af haha

welkom prissie123

Wat leuk ik ben 2 april gestopt jij hebt dus ook een spaanende maand. wat leuk dat je een dochtertje hebt van 8 maanden die van mij is nu bijna 11 maanden dus ook al weer vlot achter elkaar. Wij vinden het leuk als ze wat korter op elkaar zitten. Nu hopen dat het lukt!!!

nou meiden, vandaag is mijn ongi gekomen. Nog niet echt veel en ook nog geen normale krampen maar nu weet ik wel ong de cyclus sinds het stoppen.



Welkom prissie 8)



Tot laters

Hi Meiden,



Even geleden, maar heb het erg druk gehad.



Welkom Prissie!

@ Karin, je bent in ieder geval iets wijzer geworden over je cyclus!

Klussen op commando, ovulatietesten…allemaal herkenbaar.



De ovulatie testen…pffffffffff,

Ik heb tijdens mijn vruchtbare dagen telkens getest en het 2de streepje was iedere keer iets te vaag in mijn beleving om het een piek te noemen. (werd wel iets duidelijker met de dag) Totdat het 2de streepje vrijdag in de loop van de dag ineens weg was…voorbij eisprong!! Terwijl ik niet door had dat hij er echt geweest was :oops: . Door het hele klus op commando verhaal en het niet door hebben van mijn ovulatie, dus ook niet geklust op de juiste dagen! :frowning: :frowning: (theoretisch dan, je weet het nooit)



Nu dacht ik net (vraag me niet waarom) laat ik eens even kijken wat zo’n test nu zegt…verschijnt er ineens weer een 2de streep :? :? SNAPPEN JULLIE HET NOG???

De 2de streep wel wat vager, maar duidelijker als vorige week na mijn ovulatie!

Nu las is dat een positieve ovulatietest ook kan duiden op een zwangerschap…pfffffffffffffffffff wat kan een mens zichzelf gek maken!

Goedemorgen!



Welkom Prissie! Dat ongeduldig afwachten kennen we! :mrgreen: Hopelijk heb je gauw meer inzicht in je cyclus. T is toch altijd vervelend na het stoppen met de pil.



Karin, fijn dat je nu meer duidelijkheid hebt. Op hoeveel dagen zit je nu dan?



Paula, ovulatietests kunnen handig zijn, maar ze kunnen je ook helemaal gek maken. Welke streep was duidelijker, de teststreep of de controlestreep? Ik zou zeggen, vanavond weer testen en het even in de gaten houden. Het kan inderdaad duiden op een zwangerschap, maar dat zou wel betekenen dat je al een flinke stijging in het HCG hebt. Het kan natuurlijk allemaal. Of je hebt gewoon een late eisprong en je moet echt vandaag aan de klus!



Ik heb niks nieuws te melden. Geen gekke dingen. Ik voel me niet anders en heb echt geen idee of er iets gaande is in mijn buik :shifty:

Heb wel zin in de komende dagen. Morgen naar Paaspop met een vriendin en daarna lekker een paar daagjes vrij. Heerlijk!



xxx