Hey meiden!
Zo de hele boel is hier ingepakt en staat klaar om verhuisd te worden!
(Op de spullen na die we de komende 2 weken nog nodig hebben dan)
Om een hoop vage redens bij elkaar denk ik gewoon echt zeker te weten dat ik zwanger ben, J. denkt het zelfde. We hebben zelfs zitten pendelen met mijn ketting en daar kwam een positief antwoord uit (kwam zelfs uit dat het een tweeling is maar ala)… Misschien willen we het te graag, dat we ons voor de gek houden? Ik weet het niet maar we denken iig dat het raak is! Op de dag van verhuizing kan ik gaan testen! :inlove:
@ Shirley, Whaha prestatiedrang moet hubbie natuurlijk niet te serieus nemen J. is nu juist extra enthousiast omdat hij het lekker vind EN mij zwanger wil maken! Je moet er inderdaad wel lol inhouden… En of ik al beter ben? Mwach dat vraag ik me ook af… Misschien is het de stress voor de verhuizing waardoor ik nog steeds iedere ochtend over mijn nek ga… Ik weet het niet…
@ Loesje, we gaan verhuizen Dus ik moest alle boeken, dvd’s, kleding etc. inpakken…
Gaaf zeg zo’n rondreis door Afrika! Had graag mee gegaan hoor :silenced: Enneuh koken erg? TELL ME ABOUT IT! Ik haat koken, echt eerlijk waar… Als je mij chagarijnig wil hebben, vraag me dan om eten klaar te maken haha! Echt het is zo erg dat ik van J. niet eens meer MAG koken, anders is hij bang dat ik hem nog een keer aanval ofzo… Ik begrijp je dus volkomen :mrgreen:
@ Maggie, we moeten dus nog verhuizen 1 Mei om precies te zijn!
@ Iedereen, ik zal zo nog even het lijstje aanpassen, heb alweer het e.e.a. gezien dat ik moest aanvullen/veranderen… Ik hoop trouwens ook op een wat groter clubje… Of misschien zouden we op het aanbod van de maartstoppers in kunnen gaan om te fuseren…
Gek genoeg begin ik nu opeens na te denken over wat er allemaal niet meer kan als het nu raak zou zijn… Dat komt voornamelijk omdat ik gister in het ziekenhuis was voor een CT-scan van mijn bijholtes en na mijn vraag of het schadelijk kon zijn voor een mogelijke zwangerschap, de artsen PERTINENT weigerden om het door te zetten… Het zou kunnen leiden tot een miskraam of vervorming van het eventuele kind en omdat ik niet in levensbedreigende staat ben moest ik maar terugkomen met een negatieve test… zucht… Betekend dus dat ALS het zo is, ik minimaal 9 maanden moet wachten op een behandeling aan mijn bijholtes… Net als dat ik geen nieuwe studie kan beginnen zoals ik eigenlijk wilde, die kan ik dan niet af maken… Ik geef het allemaal graag op hoor voor een kleine maar nu ik zo ga nadenken is er toch best veel dat ik kan noemen… We hebben natuurlijk al 2 kids maarja tijdens een zwangerschap mag je gewoon bijna niks meer De broodjes gerookte zalm, toastjes met filet american en de carpaccio zal ik nog het meest gaan missen…
Nah ik ga het lijstje maar even aanpassen ipv dat ik hier nog een uur blijf filosoferen over zwangerschappen :mrgreen:
Groetjes allemaal!
Hallo dames!
Ik wil hier ook graag zo nu en dan meekletsen. Wij zijn deze maand ook van start gegaan voor een broertje of zusje voor onze dochter Demi.
Wij vonden de verjaardag van haar wel een mooie datum om hiermee te starten.
Ik begrijp alleen 1 ding niet. waarom heet het de april 08 stoppers??? We zijn toch allemaal starters?
Iedereen veel klus plezier en maar hopen dat t snel raak is!
Sorry, ik zit me te vervelen en was allerlei topics aan het lezen.
@MamaGer wrote:
Ik begrijp alleen 1 ding niet. waarom heet het de april 08 stoppers??? We zijn toch allemaal starters?
Er staat stoppers, omdat ze bedoelen dat je dan gestopt bent met anticonceptie.
Succes allemaal!
Groetjes een maart-stopper.
@J&F: das dus ff afzien met de holtes, maar goed je moet er ook wat voor over hebben. 1 mei verhuizen das al bijna. Pffff ik moet er niet meer aan denken, wij zijn eind oktober verhuist en voorlopig blijf ik hier zitten. Al is het alleen maar omdat alle dozen nog steeds niet uitgepakt zijn :mrgreen: Een tweeling :inlove: wij willen ook zoooooooo graag, mijn oma was tweeling, dus wie weet :inlove:
Bij de andere stoppers hebben ze het lijstje allemaal op de eerste pagina staan. Misschien een keer een nieuw topic openen. Ik begreep dat ze hem erbij voegen onder een bepaalde naam en bij aanpassingen hoefde het bestandje alleen maar onder dezelfde naam opgeslagen te worden. Nu heb ik er echt de ballen verstand van dus misschien dat we dat even na kunnen gaan bij de topic starter van de maart stoppers?
@maggie: fijn dat de tuin zo ver is. Wij zijn zondag ook weer druk geweest en met geel split dus nu springen onze zwarte (donkergrijs) tegels er nog meer uit! Hoop op een paar weekenden mooi weer, helemaal het weekend met koninginnendag, dan zijn we lekker lang vrij!
@mamager: Welkom hier, gezellig weer 1 erbij.
mamager: Demi :inlove: wat een leuke naam staat heeeeeeeel hoog op ons lijstje :oops: :mrgreen:
We zitten trouwens pas halverwege april, dus wie weet komt er nog een eindsprint :mrgreen: en hebben we eind april een lijst vol met stoppers!
Zaterdag werd ik door een paar vrienden van ons verrast met een verlate vrijgezellendag. Wij zijn ‘stiekum’ getrouwd in zuid-afrika vorig jaar dus konden van te voren geen vrijgezellendag hebben. En omdat we al getrouwd zijn is het een burgerlijke dag geworden. Rondvaartbootje, dom beklimmen, was allemaal onwijs leuk en gezellig :mrgreen:
wat een klein lijstje van deze maand?
ik weet niet waar ik mijn nod moet neerzetten? ben namelijk niet zo handig
succes allemaal
@ Simone, wanneer is je NOD? Dan zet ik dat voor je in het lijstje!
@ Loesje, ik heb er net zoveel ballen verstand van als jij lol!
Ik zal even bij de Maart-stoppers een voorstel doen voor een fusie
@ MamaGer, Welkom!
Als je me even een pb’tje wil sturen met je gegevens dan zet ik je erbij op het lijstje!
Meiden, ik heb lichtbloedverlies! Wil dat zeggen dat mijn cyclus van geen kanten klopt? Is dat een innestelingsbloeding? Of is het een miskraam? Of hoef ik me helemaal geen zorgen te maken?
Na dat duidelijke gevoel van zwanger zijn vrees ik nog het meeste voor een miskraam, al weet ik niet of het al klopte in the first place…
volgens mij op koningingendag, ja zet hem daar maar op. bedankt
het kan ook wel eens voorkomen dat je tijdens de eisprong wat bloedverlies kan krijgen, heb ik ergens gelezen.
weet je wanneer je eisprong is geweest? na 6 tot 10 dagen nesstelt het eitje zich in en kan je ook wat bloed verliesen.
@ Simone, Ik zal het er bij zetten!
Mijn eisprong was gister als het goed is…
Ik breek weer even in, maar ik lees dat we misschien gaan fuseren, dus zo’n ramp zal het niet zijn?
J&F, van je eisprong kun je ook wat druppels bloedverlies hebben.
Ik heb trouwens even teruggelezen en weet je wel zeker dat je banner klopt? Op 7 april zeg je dat je anderhalve week ervoor ongesteld was, maar je zit nu pas op dag 16 van je cyclus? Heb je de eerste dag van je ongesteldheid als eerste dag van je cyclus genomen?
Een innesteling is vaak pas 5 a 7 dagen na de bevruchting, dus ik denk zelf dat die druppels van je eisprong is.
Groetjes Saskia (maart-stopper)
@ Sassie
Anderhalve week klopt, 1e dag van mijn menstruatie was 27 maart, de laatste de 31e.
Tussen 27 maart en 7 april zit dus 1 week en 4 dagen
Mijn banner telt vanaf mijn laaste dag van de laatste menstruatie, dus dat moet toch kloppen?
Of ben ik nou in de war? Ik ben ook geen expert hoor :oops:…
Over het fuseren, hoe denken jullie er over?
Gaan we wel of niet samen met de maart-stoppers?
Wachten we tot het einde van de maand ja of nee? (dit vanwege eventuele nieuwe april-stoppers)
J&F, je begint te tellen op de 1e dag van je ongesteldheid. Dus 27 maart was de 1e dag van je huidige cyclus. Dan zou je nu op dag 20 zitten. Het is altijd afwachten hoe lang je cyclus gaat duren als je net gestopt bent met anticonceptie, maar het gemiddelde is 28 dagen en dan zou je NOD 24 april zijn.
De reden dat ik twijfels bij je banner had, omdat mijn banner even lang is, maar ik wel een paar dagen later ongesteld was…
Groetjes Saskia
- Breekt in bij April.*
Ik hoop dat jullie willen fuseren.
Lijkt me erg gezellig! Ik vind niet dat jullie hoeven te wachten tot eind april.
Maar dat is de keuze aan jullie!Ik lees wel is mee hier dus.
En jullie zijn met een klein maar erg gezellig groepje. Wij ook wel hoor dus!
En een groep groter maken is ook leuk zo heb je sneller antwoord en verschillende meningen.
Groet, * Maart * Sweet-Love’
@ Sweet-Love, Ben het helemaal met je eens!
@ Sassie, ehm… :oops: Banner is aangepast… Dan toch innestelingsbloeding of niet? Ik was nogal verward door de site want als je de banner maakt vraagt het om de LAATSTE menstruatie, dus dan denk ik aan de laatste dag… :oops: :wall:
hallo dames,
na het weekend en maandag een hele drukke dag gehad te hebben ben ik er weer haha.
maandag met wesley naar het ziekenhuis geweest en hij heeft een zalfje gekregen en dat moet op zijn voorhuid waardoor zijn huid wat soepler wordt en over 6 weken terug komen.
na 2 weken thuis te zijn geweest en begonnen bij een andere baan ben ik bek af de laaste anderhalve week pffff kan op elk moment slapen.
ik heb me denk ik ook zwaar vergist in deze baan ik dacht ach telemarketeer voor een paar maanden moet lukken en de tijden waren super met de kids , maar ik vind er grof gezegd geen bal aan
ik kan niet stil zitten en constant mensen over halen voor beveiliging en heel vaak geen gehoor of antwoordapperaat aanhoren
ik wil met mensen omgaan en bewegen blehhhh :? zo dat moest er ffies uit hahaha het lijkt wel of mijn stemming de laaste week achteruit is gegaan haha maar het is er nu ffies weer uit sorry hoor :oops:
J&F @ maak je niet al te druk over een lichte bloeding hoor, een miskraam komt met meer bloed, ik heb bij mijn dochter toen ik 17 weken zwanger was een bloeding gehad gelijk naar het ziekenhuis helemaal over me toeren bleek er niks aan de hand tewezen gelukkig… maar wat een toestand meis :hug:
MamaGer@ Welkom en ook voor jullie geluk :thumbup: :thumbdown:
Loesje@ Wat leuk een verlate vrijgezelle feest het blijft toch leuk wij hadden een verlate (1 jaar later) huwlijksnacht haha
J&F, een innestelingsbloeding komt weinig voor, maar is dan vaak pas een paar dagen voor je NOD, dus dat zou dan nu wel een beetje vroeg zijn. Ik weet niet of je pas nog geklust hebt, dan zou er misschien een haarvaatje geraakt zijn? Of misschien een latere eisprong? Je cyclus kan namelijk ook langer dan 28 dagen duren.
Groetjes Saskia
He meiden, pfff kan het bijna niet bijhouden hier…
Fuseren met maart vind ik prima, no problemo, hoe meer zielen hoe meer vreugd!
J&F ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn, is het al over?
Mamadaantje hmm jammer dat je baan zo tegenvalt. Kan het me wel goed voorstellen, het lijkt me ook vreselijk zoals je het omschrijft…
Hier alles goed, de spannende dagen naderen, ik ben zo benieuwd of eht er deze maand dan van gaat komen, die " prestatiedrang" speelt bj manlief heel erg, genieten lijkt er niet meer bij… ( :oops: ) terwijl het voor mij niet vaak genoeg kan gebeuren… :oops: :oops: hahahaha
Ga snel weer naar huis zo, zit nu nog even op de pabo, moet nog een toets inleveren bij klasgenootje…en moet nog wat vragen beantwoorden…
Anyway, tot snel!
XXX Maggie
Hallo;
Ik ben ook een maart-stoppers en ik wil ook hier even komen zeggen dat ik het een prima idee vind om te fuseren!
Ga morgen even proberen om hier wat bij te lezen…
We zien wel!
Groetjes