Dan gaan we toch gewoon fuseren, als er zo weinig maartstoppers zijn. Hoe meer zielen hoe meer vreugd nietwaar!
Als degene die wel verstand heeft van lijstjes (sorry J&F ) van de maartstoppers dan een nieuw topic opent met het lijstje meteen op pagina 1 zodat i daar blijft staan. En er zullen dan vast nog wel een paar meiden bijkomen. Of iedereen wacht tot mei zodat ze met koninginnendag nog ff los kunnen gaan aan de ongezonde broodjes en alcoholische versnapering :mrgreen:
ik mag eventueel op koningingendag testen, hopelijk is het dubbel feest
Ik ben stem ook in met een fusie
@ Loesje, Non offence taken
@ Maggie, ja het is al over gelukkig… Maar blijf me wel afvragen wat het nou was…
Meiden ik ga even met dit kleine hyperactieve irritante beest (jack russel) naar buiten!
hallo, meiden
ik stem ook wel in met de fusie hoe meer zielen hoe meer vreugd haha :lol:
nou ik ga zo werken en vanavond dansen en daarna uitdeel kadootjes maken voor mijn zoontje morgen hij is voor het laatst op de peuterspeelzaal in voorthuizen dus druk druk druk haha en het huishouden tjah die wacht ook maar hahah tot morgen meiden
groetjes
@Loesje79 wrote:
Dan gaan we toch gewoon fuseren, als er zo weinig maartstoppers zijn.
Op zich er niet weinig maartstoppers, volgens mij zijn we met meer als jullie

** Breekt even in**
Jeetje zeg, alweer april stoppers 2008, wat gaat dat hard.
Zelf schreef ik bij de aprilstoppers 2007.
Inmiddels ben ik alweer 17 weken zwanger.
Heel veel succes allemaal.
** Breekt weer uit**
Maar de maarstoppers vinden het denk ik allemaal wel leuk
als de aprilstoppers er bij komen! Dan hebben we meer zielen en meer vreugd, meer meningen en meer dingen over te kletsen!
@mamadaantje; ooh jee ik weet precies waar je het over hebt! Ik ben ook telemarketeer geweest voor een huisbeveiligingsbedrijf. Ik deed het naast school om een zakcentje bij te verdienen. Het enige leuke vond ik de collega’s, de tijden en het geld
@iedereen die met de tuin bezig is! Ik ben jaloers! Ik woon in Den Haag, 1 hoog en heb een inniminnie balkon. Ik heb altijd in Friesland gewoond en wij hadden een hele grote tuin… zucht.
Loop weer achter… Even teruggelezen en geprobeerd om alles te onthouden. Sorry als ik dingen vergeet of niet meer weet.
Lijkt me een goed plan die fusie met de maart-stoppers. Op zich hoeft er geen nieuw topic geopend te worden, we kunnen ook gewoon bij hun aansluiten en vragen of we op hun lijstje mogen (zullen ze vast niet erg vinden ). Ook kan de titel van het topic eventueel aangepast worden :mrgreen:
Mamager nog welkom!!! En veel succes!
J&F wel spannend hoor! Duim voor je! Wat Daantje al aangeeft een miskraam (ook een vroege) komt met meer bloed. Ik heb in oktober een positieve test gehad (was niet de bedoeling… maar geen anticonceptie die 100% is :shifty: ). Toen was ik 5 dagen overtijd. UIteindelijk een week overtijd toch een bloeding. Dat was echt niet leuk
Daantje :hug: Wat zal jij balen zeg van die baan. Even nog een extra :hug: !
Loesje, Super hoor een bruiloft in Afrika! Geen last met familie die zich “gepasseerd” voelde?
Maggie gewoon :silenced: tegen man. Hier ook, hij weet het ongeveer, maar niet exact. Lekker vaag blijven, dan komt het vast goed :mrgreen: .
Nou meiden, nog 3 dagen en dan is het zover…NOD. Om een of andere reden denk ik bij alles wat er net even iets anders is dan normaal: Zou het… :shifty:
Probeer mezelf niet gek te maken, maar af en toe :roll: .
Voor geïnteresseerden in het BMR-W vaccin. Ik laat sowieso wel weten hoe of wat. Ben benieuwd of het echt wat is (zouden ze denk ik niet vaccineren als het geen nut heeft, maar toch het blijft een onderzoek).
Ik ga even lezen bij de maart-stoppers. Als we dan toch over gaan kan ik me maar beter even inlezen
:-*
dag meiden
nou geven jullie een gil als we met zijn alle overstappen haha
vandaag weer gewerkt pfffffff allemaal sjago’s aan de telefoon
nou dinsdag is mijn nod dag even afwachten maar de voorteken beginnen al haha de buikpijn is er nu al :?
@mamager ja ik zit nog in mijn proefperiode en ben nu al opzoek naar wat anders haha wou dat ik me opleiding al af wat maar tijd op thuis te leren geen idee meer waar ik dat vandaan haal ben wel al op de helft haha en ik ken het hoor geen tuin wij hebben ook een balkon wel een grote gelukkig past tien man op!! ik kom trouwens ook uit denhaag haha
Hey aprilstoppers (weet nog niet goed wie hier allemaal schrijft, heb nog niet teruggelezen en ik vind geen lijstje?),
als jullie graag willen fuseren dan denk ik dat je best een pb’tje stuurt naar meissie. Zij beheert ons lijstje…
Lees dat er hier ook een paar mensen zijn die bijna hun nod hebben :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: Ik ben benieuwd!!!
groetjes
Hallo,
Aangezien we waarschijnlijk gaan fuseren heb ik hier een lijstje gemaakt.
Als voorbeeld.
Hoop dat jullie er wat van vinden en zodra het zover is gaat deze natuurlijk op de nieuwe voorpagina van onderwerp.
Zodra er nu nog wat veranderd moet worden geef het even aan me door, of als er nu wat toegevoegd moet worden.
Want als het goed is gaat het lijstje dan weer geupdate worden door Meissie.
Maar dan zal ik al zo lief zijn om alvast de update’s te geven…
Zeg maar wat jullie er van vinden.
Lesley