April 2008 stoppers

Jaja, het lijkt nog vroeg om een topic te starten… Maar vanaf april gaan wij er weer voor!

Het foliumzuur wordt alweer volop geslikt en hubbie en ik hebben er, hoe zal ik het zeggen :wink: , zin in :mrgreen:

Zijn er nog meer meiden met hetzelfde plan?

Groetjes!

Shirley

Jeetje alweer een april 2008 stopper, ik was een april 2007 stopper en hoop 3 april te bevallen. Hopelijk sluiten er snel meiden bij je aan. :thumbup:

Dank je :mrgreen: Ben een april 2007 moeder om het zo maar eens te zeggen :smiley: Geniet er nog maar eventjes van, nog even en je hebt je kleintje in je armen!

Go Shirley!!! :lol:

Ik hoop voor je dat het weer snel raak is meis! (al is de “opbouwende spanning” die er aan vooraf gaat natuurlijk ook wel leuk 8) )

Er gaan vast nog een hoop meiden met je meedoen!

:mrgreen: :mrgreen: Dank je wel voor de aanmoediging!!!

Ik (en natuurlijk Andor ook :wink: ) ga mijn best doen!

:-*

hallo,

ik dacht ook al het is nog een beetje vroeg haha maar wij gaan voor de laatste baby!

en ik stop dus ook in april met de pil :smiley:

zal me nu even voorstellen

ik ben danielle 24 jaar woon in amersfoort, getrouwd en mama van 2 lieve kids Wesley geboren 2004 en britt geboren 2006

ik hoop dat er nog meer meiden zich aanmelden :wink:

Hallo mamadaantje!

Je woont om de hoek zogezegd :mrgreen: Leuk hoor! Eindelijk een medestopper (hoewel ik donderdag ongesteld moet worden dus eigenlijk een maart-stopper ben :roll: :wink: )

Ik vind april-stopper leuker klinken, zeker ook omdat Thara dan 1 jaar wordt :lol: .

En jij dan! Al 4 jaar moeder. Wat heerlijk zeg! :inlove:

Tja, zal ik me dan ook maar even voorstellen? Ik ben Shirley, getrouwd met Andor (in septeber alweer 5 jaar :shock: ). Inmiddels 29 jaar en mama van Thara :inlove: .

Ennuh, ik hoop ook dat we meer toekomstige mama’s krijgen :mrgreen:

Hier een april 2006 stopper. Ik hoop dat er nog meer mensen bij komen en dat jullie net zo’n vruchtbaar kluppie mogen worden als dat wij waren!

Dank je… We gaan ons best doen :mrgreen:

hier ook stiekum een maart stopper maar volgende week gooi ik de pil weg en als ik net zo snel zwanger ben als bij de eerste twee haha duurt het niet lang :lol: maar eind maart is toch een beetje april vind ik, want dan gaat het echt beginnen :wink:

mag ik jou iets vragen ik weet niet meer waarmee je een foto verkleint voor je avarter :roll: weet jij dat???

Vragen mag altijd :wink: . Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik gewoon een foto op de pc open in “paint” (ja, gewoon uit het Windows office pakket… :mrgreen: ). Vervolgens even opslaan op een andere lokatie, voor het geval het niet gaat zoals je wil. Heb je in ieder geval het origineel nog!

Vervolgens kan je via het menu bewerken (geloof ik :roll: ) het formaat aanpassen. Door dan te verkleinen kom je uiteindelijk uit bij het formaat van een avatar.

Maar je kan ook bijvoorbeeld foto’s bewerken met Picasa, gebruiken heel veel meiden hier. Even via internet downloaden en aan de slag…

Hoe gaat het verder? Volgende week moet je ongi worden? Hier ben ik vandaag aan de beurt, nog geen :twisted: , maar dat komt ongetwijfeld vanzelf… Kan ik ook een banner instellen. Inmiddels ook al twee dagen pijn in mijn rug :frowning: . Dat was toch zooooooooo lekker tijdens de zwangerschap. Even 9 maanden (nou ja, bijna 10 in mijn geval :mrgreen: ) niet!

Succes met de foto, ben benieuwd!

Groetjes,

Shirley

oja dat was hem picassa haha was die helemaal vergeten!!

en even terug komen maarssen is inderdaad om de hoek zeg ik moest even nadenken hahaha :stuck_out_tongue:

en verder was het hier goed vandaag, mijn een na laatste dag op mijn oude werk, nog een te gaan haha.

mijn kleintjes waren heel moe en druk vanavond dat ze er voor 7 uur al in lagen, ik klaar voor vanadaag dacht rust vanavond :wink: is mijn man laat thuis haha :lol: hoe is het verder bij jou?

hmmm dus je denkt wel dat je :twisted: wordt vandaag? maar je kan dan wel een banner maken dat heb ik volgende week maandag of dinsdag :slight_smile:

wat jij met je rug hebt, ad ik in de zwangerschap gelukkig geen last van buikpijn heerlijk was dat inderdaad even…

ik ga snel even die foto verkleinen…

groetjes…

En, nog niet gelukt met de foto?

Tja, Amersfoort - Maarssen is betrekkelijk dicht bij elkaar :mrgreen: Moet er alleen niet aan denken om het te lopen of fietsen :shifty:

Wat ga je hierna doen voor werk? Of word je een thuisblijfmoeder?

Gisteren naar aanleiding van de verjaardag van mijn moeder uit eten geweest :drool: , Thara heeft het haar tante niet te moeilijk gemaakt. Vandaag was onze meid ook super vrolijk :smiley: Heerlijk!

Nog steeds geen :twisted: . Wel helse rugpijn… eerlijk gezegd niet grappig :frowning: . Dat had ik gelukkig niet tijdens de zwangerschap. Wat dat betreft was mijn zwangerschap op een paar “standaard” klachten echt super!

Hopelijk verder alles goed? Lekker genieten van het paasweekend!

ja de avarter is gelukt :lol:

ik ga als telefoniste werken 4 uurtjes per dag tot mijn opleiding af is (administratiefmedewerker) en bij die telefoniste werken allemaal mama’s en het maakt makkelijker om zwanger te zijn.

nou wel spannend dus nog niet :twisted: !!!

fijne paasweekend

Oh, Leuk die avatar :smiley:

Inmiddels, zie banner, zijn de :twisted: gearriveerd. Het kan beginnen :lol:

Wel spannend hoor een nieuwe baan! Maar wel lekker dat er al veel mama’s zitten! Kweekt ook iets meer begrip!

Hoe is je paasweekend tot nu toe?

Hoi meiden, kom me ook bij jullie melden. Ben ook een april 2007 stopper, haha, maar om allerlei redenen gaan we nu echt voor (denk ik…) Over 1,5 week komen de :twisted: bij mij, maar daarna gaan we gericht ons best doen.

Ik ben Maggie, 31, moeder van Thom van ruim 2,5. Werk 2 dagen per week als soort secretaresse, daarnaast studeer ik aan de pabo. Erg leuk, maar wel erg druk… moet nu dan ook eieieigenlijk studeren, maar heb nog niet zo’n zin.

Nou tot mailens he.

Liefs van mij

welkom maggie 2008 stopper bedoelde je toch :lol:

ik studeer administratief medewerker via loi wel zwaar met twee kids maar lukt aardig!!

mijn paasweekend was leuk vandaag schoolkampioenschappen ballroom en latin dansen gehad met ballroom 3de geworden en latin deze keer niets :? voor de eerste keer ging het gewoon niet haha.

en morgen paaseieren zoeken met de kids :smiley:

en jou paasweekend?

spannen nu kan het gaan beginnen he :wink:

maandag of dinsdag :twisted: en dan gaat het hier beginnen…

en gezellig hoor al die mama’s erbij

fijn weekend

He Mamadaantje, nee 2007. WE zijn eind maart getrouwd vorig jaar, toen hebben we een poging gedaan, helaas zonder succes. Ik heb me toen aangemeld bij de april 2007 stoppers, schrijf er nog steeds trouwens. We zijn net verhuisd dus nu gaan alle remmen los voor een 2e!! Haaha :wink:

Veel plezier met eieren zoeken morgen nog!!Wij gaan morgen op zoek naar een peuterbed voor Thom, die past echt niet meer in zijn ledikant!!!

Maggie

:? Toch maar niet naar een peuterbedje kijken heel Nederland liep weer over elkaar heen. Grappig dat iedereen altijd hetzelfde idee krijgt op zulke feestdagen, nl. naar de meubelboulevard… haha, incl. wij!!!

Alles goed hier verder, rommelig nachtje Thom had er va. 5.15 u geen zin meer in… arrrghhh wel heel erg vroeg.

Lekker tussen de buien door gewandeld, heerlijk!

Dag meiden, bij jullieook alles oké?