April 2008 stoppers

ik snap hem haha maggie 2007 !! en dan nu er maar voor gaan…

jah iedereen besluit dan meubels te gaan kopen of het dan ineens mag :lol:

wij hebben hier lekker een pyama dag gehouden want de kids waren moe van gister met oma mee naar de binnen speeltuin en papa en mama van het dansen :lol: eiren gezocht vandaag met de kids en britt die snapte er niks van waarom eieren dacht ze :smiley: en wesley bleef maar zoeken totdat hij doorhad dat er echt geen eieren meer lagen…

kinderen liggen lekker te slapen nu ze waren allebij bekaf nog… krijg je he als je heeeel vroeg opstaat haha :lol:

en vanaag nog niet :twisted: misschien morgen…

een vraagje he? een vriendin van mij wil heeeel graag zwanger worden maar moet van de dokter 20 kilo afvallen, nou vind ik het moeilijk om haar te vertellen dat wij bezig zijn voor een derde en als ik zwanger ben durf ik het eigenlijk niet te vertellen… hebben jullie mischien een paar tips?

en hoe bevalt bij jullie pasen verder???

Hoi aprilstoppers,

ik ben een maartstopper, en ik dacht even lezen bij die aprilstoppers… Blijken daar ook stiekeme maarstoppers bij te zitten :wink: Bij ons zijn jullie ook welkom hoor, of misschien moeten we samenvoegen zijn we allemaal met meer… Ach, we zien wel! Veel succes iedereen, hier!

He dames,

hier weer een berichtje van mij. Jaa eigenlijk wel een soort maart stopper ja, maar we gaan er in april wel echt voor!! Althans, dat hoop ik :wink:

Jullie ook succes daar maartstoppers!!

Mamadaantje, lastig met die vriendin. In mijn kennissenkring zit ook een meisje die al jaren bezig is. Ik zou er wel gewoon open en eerlijk over zijn, als het straks zover is. En het met haar bespreken dat je het wel lastig vindt om het te zeggen. Ik zou het zelf liever open en eerlijk doen dan dat ze het later en via via moet horen, toch? En begrip tonen voor haar gevoelens, nou ja zoiets??? Hopelijk heb je er iets aan. Kortom: ik zou geen verstoppertje spelen.

Doei meiden

hallo,

ja mijn schoonmama zei dat ook al…

nou vanavond weer leren pfff

wesley gaat morgen uit logeren bij oma dat zal wel stil zijn zonder die kwekdoos haha…

en bij ons is het ook begonnen haha…

doegie meiden

Maggie, welkom! Ook voor jou een spannende tijd dus! Kan me voorstellen dat nu het “serieuze”(ahum :lol: ) werk begint het heel apart zal zijn!

En naast Thom én je werk ook nog aan de PABO studeren! Heftig!

Daantje (mag ik je zo noemen???), Dans je bij Parmentier??? Hartstikke leuk schoolkampioenschappen! Heb ik (in een ver grijs verleden :shifty: ) ook aan meegedaan. Ik heb jaren bij de Rijk gedanst.

Wat jouw vraag betreft, ik mag ervan uitgaan dat jouw vriendin alleen maar blij voor je zal zijn. Bij Thara heeft het 13 maanden geduurd voor ik zwanger raakte en de frustratie liep af en toe hoog op. Helemaal als je dan hoorde dat iemand weer “zomaar” zwanger was geworden. Echter heb ik het nooit iemand misgund!

Die 20 kilo is zwaar kl*** voor haar (ik weet er alles van… ben inmiddels 28 kilo kwijt van na mijn zw.sch.) maar niet onoverkomelijk. En misschien lukt het haar in de tussentijd wel spontaan om zwanger te raken. Ik hoop het voor haar!

Hier een redelijk weekend achter de rug. Echter maandag Thara’s ritme een beetje overhoop gegooid doordat ze in de wandelwagen en later in de auto geslapen heeft ipv in haar bedje. Papa en mama hebben daar 's avonds wel de prijs voor moeten betalen :wall: . Heel veel gehuil, niet willen eten… Uiteindelijk in slaap gevallen en rond 12 uur werd ik wakker gehuild. Toch nog maar een fles proberen, die pakte ze gelukkig :dance: , en toen keerde de rust eindelijk weer :zzz:

Vandaag op het KDV was het :thumbup: gegaan…

Wel een zorgpuntje is dat mijn vader ziek was. Ze waren een weekend in Duitsland en zijn toen zondag naar huis gekomen. Overgeven en pijn aan zijn been. Blijkt na een bezoek aan de HAP op maandagavond dat hij wondroos heeft (in plaats van de griep die hij zelf verwachtte te hebben :doh: ) Wat een eigenwijze man die pa van mij. Zeker aangezien mijn broer het al 2 keer gehad heeft (waarvan de laatste keer dit jaar nog) zou je verwachten dat je met bepaalde symptomen wel naar de HAP of het zkh gaat… niet dus :wall: :wall: :wall:

Hou veel van mijn pa, maar … MANNEN!!!

:-*

Vandaag in de weer geweest. Met Thara naar het CB voor een nieuwe APK-keuring en prikken :cry: .

Gelukkig alles weer :thumbup: bevonden. (Had ik ook geen twijfels… :mrgreen: )

Hoe is het met jullie verder? 't Is een beetje stilletjes…

Groet!

hallo hallo,

ik dans bij parmetier jah :smiley: wat toevallig zeg :lol:

wesley is weer terug van bij oma slapen het was wel erg stil hoor zonder die kwebbeldoos…

nou verder hier zijn wij begonnen met foliumzuur!!

ojwee shirley prikjes wel goed gegaan nu ??? niet ziekjes geworden? Wesley krijgt maandag de prik en tesjes of hij alles goed ziet haha.

Vorige week moest Britt naar de cb en ze stonden versteld hoeveel ze al zei hahaha ook wel logisch ze let heel erg op wesley wat hij zegt :wink:

en ik hoop dat het al wat beter gaat met je vader???

Ik ga mijn huiswerk insturen vanavond…

fijne avond dames

ps het is bijna april dan loopt het vast vol hierzo :wink:

He meiden,

Tsja, het potje met vitaminen staat ook bij mij al een paar maanden in de badkamer, hij is al bijna op, haha!! :wink: Hopen dat we er volgende maand echt voor gaan!!

Mooi dat bij Thara alles weer goed gekeurd is, wij noemen het al het consternatiebureau, maar die term hadden jullieook vast al wel eens gehoord.

Thom hoeft voorlopig niet, over half jaartje pas weer. En babbelkontje Britt :inlove: lijkt me leuk om te zien hoe de jongste dingen oppikt van haar / zijn oudere broer!!

Tentamen was een 7 :dance: dank zij mij studiebol-buuf (heb veel gespiekt, anders had ik 'm nooit gehaald!!

Hier alles goed manlief en ik gaan dit weekend voor een romantisch weekendje weg in de buurt van Zwolle! Heerlijk, zo’n zin in, lekker uit eten, 2-pers. jacuzzi… dat wordt genieten!!!

Ja, mannen en ziek zijn… dat is me wat he Shirley, hoe is het nu met je vader??

Bijijna april, dus kom maar door met nog meer stoppers hoor!!Nou ga weer keurig aan het werk, dus tot snel weer.

:-* Maggie

hallo meiden,

Hier was het al raak vanacht wesley krijsde de boel bij elkaar, en na even in slaap te zijn gevallen krijsde hij om 5 uur weer de boel bij elkaar.

was zijn piemeltje helemaal dik en deed zeer. wij naar de dokter hij moest veel drinken en plassen en rond 1 uur weer terug komen met de plas. de dokter ging het overleggen met een uroloog na thuis lang wachten (veelstelang vond ik) werd ik gebeld dat hij inderdaad een infectie heeft nou hij moet dit weekend 3 maal daags in bad zonder zeep en veel drinken en ik moet zijn tempratuur in de gaten houden want die was van 37 graden gezakt naar 34 graden en net om half acht was hij gelukkig omhoog 35 graden en maandag weer en een plasje brengen en wesley laten zien… arm kindje van me, maar nu slaapt hij.

maggie: geniet lekker samen van het weekend veel plezier :smiley:

groetjes Daantje

He meiden,

Hoe is het met Wesley?? Dat was schrikken…!

Hopelijk gaat het alweer veel beter!

Wij zijn een nachtje weg geweest voor ons één jarig jubileum (30-03-2007 getrouwd!!) gek idee hoor dat het alweer een jaar terug is.

Aan de andere kant is er dit jaar ook weer zoveel gebeurd, dat het soms wel langer geleden lijkt!

Was wel heerlijk, luxe hotel, lekkere brunch, had allerlei lekkere scrubjes en maskertjes bij me en een luxe ontspannings olietje voor in bad, … heerlijk!!

Kan er weer even tegenaan (dus nu hup; aan de studie… arrhh)

dag meiden!

Maggie

hey meiden,

nou met wesley gaat het eigenlijk nog het zelfde :? hij merkt wel als hij in bad zit dat doet het minder pijn. maar de dokter zei doe maar een luier om als hij dat wil :? hij is net eindelijk zinnelijk :eh: maar goed hij een luier om en hij moest plassen nou hij gilde het uit zo zeer deed het, vervolgens wil hij nu geen luier om en plassen op het potje doet minder pijn vind hij!!! dus stiekum een beetje blij dat ik niet weer opnieuw hoeft te beginnen met potje training :roll:

morgen terug naar de dokter met wesley en zijn plasje en zien we wel weer verder…

daarna gelijk door naar het cb want dan krijgt wesje ook nog is een prik… dat word morgen een dagje haha…

maggie lekker he zo’n weekend kan je behoorlijk van opknappen :smiley:

en dat hebben wij ook we zijn nu anderhalf jaar getrouwt maar het lijkt veel langer… ook omdat mijn dochter een dag erna is geboren kijken wij er heel anders terug en vergeten wij nooit de datum hahah :lol:

veel plezier met de studie… ik doe met je mee jah ik ga nu ook maar weer leren!

gelukkig had ik voor mijn laatste huiswerk een 9 :wink:

groetjes en nog een fijne zondag

He studiebol, goed zeg een 9!!! Even een break hoor… dus 1 dag na jullie trouwen werd jullie dochter geboren?? Wat bijzonder zeg, en wat een timing!! Had je geen last op de trouwdag van weeën enzo. Ik heb wel eens van iemand gehoord die echt op de trouwdag zelf is bevallen en tussen de weeën door ja zei, haha! Weet even niet meer wie…

maar goed, succes weer met de studie, en alvast morgen met WEsley… vervelend zeg dat het nog steeds zo veel zeer doet… zielig ook…arm schaapje…

Fijne zondag!

X Maggie

Even een kort bericht… ben absoluut niet lekker namelijk.

Maggie nog gefeliciteerd met je trouwdag!

Daantje, Wat een ellende zeg met Wesley. Hopelijk gaat het snel weer beter met hem! Geef hem maar een dikke :hug:

Mijn vader sukkelt verder. Morgen laat hij de HA komen om een en ander te bekijken want eea geneest maar heel langzaam…

Groetjes!

hallo meiden

Nou druk druk hiero haha ook met leren deze studiebol haha :lol:

met wesley 14 april naar een uroloog voor een vernauwde voorhuid toch :?

Vandaag mijn contract getekend en 7 april beginnen bij me nieuwe baan :smiley:

en langs de weg die ik moest fiesten de kleintjes overal opgegeven op de kdv nergens is plek pfff een ramp is dat :roll:

en ja maggie britt is de ochtend na onze bruiloft geboren ik moest nog 3 weken haha ik lag een avond ervoor al in het ziekenhuis door bloedingen. Britt kon er niet gewoon uit de placenta zat ervoor anders was ze in het gemeentehuis gekomen hoor… maar savonds tijdens het feest werden de bloedingen erger en weeen ook ik hield me groot voor het feest haha, savonds toch maar naar het ziekenhuis en die ochtend is ze gehaald…

ik heb trouwens nog geen een keer een normale bevalling gehad met wesley ook niet best jammer hoor :frowning:

en shirley beterschap meis :hug: en ook weer met je vader rot dat het zo langzaam geneest :frowning:

ik wou nog wat leuks vertellen :lol:

ik zal het eerst uitleggen…

mijn zus droomde in 2004 dat ik zwanger was en een jongen kreeg met blond haar (nou die is er gekomen)

Mijn zus droomde in 2005 dat ik zwanger was van een meisje(nou die is er ook gekomen)

nou heeft ze laast gedroomd dat ik binnekort zwanger wordt en een moeilijke zwangerschap krijg en jahoor weer een meid een rustig meisje en ik zou gewoon bevallen :lol: ik hou me er nooit zo aan vast maar als het geboren is herhalen we altijd wat ze gdroomd heeft kijken of ze nu weer gelijk krijgt hahaha

ik weet het als het maar gezond is maar stiekem wil ik een jongen haha mijn meid is al zo pittig en eigenwijs en een hele sterke eigen willetje :lol:

nou groetjes van hier

He meiden,

Hier ben ik weer even, heb eigenlijk niet zoveel te melden, vandaag de voorproefjes van de :twisted: , heb er 1,5 uur door in bed gelegen met migraine, met nurofen en wat slaap was ik er gelukkig weer overheen.

Mamadaantje, wat bijzonder wat je zus heeft gedroomd. Hoop niet voor je dat het een moeilijke zwangerschap wordt alleen! En wat vervelend dat je zo lang moet wachten tot je met Wesley naar de uroloog kan, of gaat het nu wel iets beter?

Shirley, beterschap, voel je je inmiddels wat beter?

Moet eieiegenlijk wat studeren, maar heb zo geen zin, het is dan ook al 21.00u… denk niet dat ik er aan ga beginnen, maar op tijd onder de wol kruip…

Tot later meiden!

hoi allemaal

ik wil me graag bij deze ronde aan sluiten.

ik wens jullie allemaal veel succes!

welkom simone :smiley: :smiley:

en jij natuurlijk ook veel succes gewenst :smiley:

Hallo Simone! Hopelijk zie je snel twee mooie strepen op een test verschijnen :smiley: .

Maggie, Zijn de :twisted: inmiddels gearriveerd? Vervelend van alle narigheid eromheen :hug: , maar wel een teken dat het straks echt gaat beginnen :mrgreen:

Hoe is het met studeren gegaan?

Daantje, Ik geloof niet dat het een echt grote ingreep is voor die kleintjes, of vergis ik me? Spannend alltijd. ben heel benieuwd of het allemaal gaat bevallen! Vast wel!

KDV is echt een ramp. Als je zwanger bent gelijk inschrijven. Bij Thara zijn we er goed doorheen gerold, maar inmiddels is het weer een stuk drukker (door de bouw van Leidse Rijn… Daar zijn ze gemakshalve de KDV’s vergeten geloof ik :wall: :wall: Alles komt hier naartoe! :x )

Wat een bevalling (letterlijk!) van Britt. En 's avonds tijdens het feest dat je eigenlijk al weet dat het niet lang meer gaat duren… :roll: Heel raar lijkt me dat.

Laten we hopen dat je zus gelijkheeft, op een ding na. Laat het maar een lekkere relaxte zwangerschap zijn! ik ga :thumbup: :thumbdown: dat het snel zover is!

Hier inmiddels gisteren aan het werk gegaan. Ik voel me beter. Denk alleen dat het nog wel even duurt voor dat ik compleet opgeknapt ben.

Raar idee, kom steeds dichter bij mijn eisprong. Is weer even wennen hoor :mrgreen: . Hoe doen jullie dat? Bij Thara heb ik altijd netjes de laatste twee weken van mijn cyclus geen of nauwelijks alcohol genuttigd en geen roodvlees. Je hoort vaak dat het niet uit zou maken omdat er de eerste 6 weken geen bloedband is, maar zou toch met mijn :wall: :wall: als het fout zou gaan en je weet niet of het komt door iets wat je wel of juist niet gedaan hebt.

Misschien slaan wij hier een beetje in door, maar ben altijd wel benieuwd hoe anderen dat doen…

:-*

hey dames,

maggie is de :twisted: al aan de gang?

en eindelijk vanaf 1 juni mogen 3 halve dagen naar de creche dan is het voor wesley even want in okt mag hij naar de basisschool, hij is er ook echt wel aan toe hij kan tot 15 tellen en tot 10 in het engels (door dora) vanmorgen vroeg hij mama ik wil leren lezen dat kan ik best… haha en de dokters maar denken dat hij een achterstand zou houden omdat hij tevroeg geboren was :lol:

jah ik moet heel eerlijk zijn dit keer is het bewust dat ik het mee maak de weg naar zwangerschap toe best raar hoor! zaterdag beginnen mijn vruchtbare dagen en ben je er toch een klein beetje mee bezig :lol: . wesley en britt waren volkomen verassingen niet gepland dus! ik kwam er pas met 8 weken achter.

Ik rook normaal :? heel slecht ik weet het… ik rook nu al veel minder en de bedoeling is ook om te stoppen als ik zwanger ben. ik zie toch dat de oudste al weet waarom wij naar buiten gaan na het eten :? mama ik moet ook even roken en dan voel je je als ouder toch even schuldig :cry:

shirley nog beterschap dan hoop dat je snel opknapt :hug:

Hoi hoi :smiley:

Ik wil me graag bij jullie aansluiten…

Ik heb 25 Maart mijn spiraaltje eruit laten halen, ben vrijwel direct ongesteld geworden en nu word het voor ons tijd om er werk van te gaan maken!

Wij zijn J. en (ik) F. en ik heb zelf een zoon, wie eind deze maand 2 word en J. heeft een dochter van net 18 maanden.

Volgende maand gaan we verhuizen naar een groter huis en dan hopen we heel erg op een kindje van ons samen. :inlove: Gelukkig zijn we bewezen allebei vruchtbaar dus daar hoeven we ons niet druk om te maken… Ter voorbereiding zijn we beide ook alvast 2 maanden gestopt met roken! :dance:

Hopelijk sluiten er straks nog meer (toekomstige)mama’s bij ons aan en hebben we over een paar maandjes allemaal een mega dikke buik!!