welkom j&f
wij hopen dat het ook voor jullie snel gebeurt!
en wat goed al 3 maanden gestopt met roken moet ik nog maar even nadoen :oops: en ik hoop ook dat er nog meer mama’s aansluiten
ik zal me snel even voorstellen ook aan de twee nieuwe die het eerste stukje gemist hebben
mijn man en ik zijn 24 2 kinderen jongen van 3 wesley en een meisje van 1 britt en we gaan voor de laatste en de eerste echt bewust :lol:
groetjes
Aangenaam, mamadaantje
He meiden
Heb we weinig gemeld omdat we lekker in de tuin geklust hebben de afgelopen 3 dagen. 2 parkeerplekken aangelegd, begonnen met terras enzo achter, maar dat bleek zo’n berenwerk, dat we dat gaan uitbesteden aan een stratenmaker. Na een heel huis was dit net de druppel zeg maar.
Verder zijn de :evil: langsgekomen, dus weer klaar voor de volgende ronde zal ik maar zeggen! Heb er de laatste tijd wel behoorlijk last van, maar goed, je weet waarvoor het is he… migraine, buikpijn en chagrijnig, niet normaal… hihi, manlief zoekt dekking, haha!!
Thom is in zeer goede doen, hij is een echt buitenkind; genieten geblazen.Als ie straks weer wakker is ga ik lekker een stuk wandelen met 'm op de Veluwe, waar ik langsrijd als ik naar mijn werk ga, mooi open stuk hei! Zin in!
Hoi J&F, Simone, welkom hier,gezellig dat jullie / je mee komt kletsen. Nu maar hopen dat we allemaal snel staan te :dance: met een positieve test!!
Nou ga weer keurig studeren! Tot later!!
Maggie
Ik hoop dat er nog een plekje vrij is
Ik ga namelijk deze maand naar de dokter om het spiraal eruit te laten halen.
Ik zelf ben 27jaar en mijn man ook. We hebben al een zoontje van 2jaar.
Voordat wij zwanger waren van hem, zijn wij 1jaar bezig geweest.
Hoop dat het deze x wat sneller zal zijn.
Ik ben hier niet nieuw op het forum, tik al een jaartje of 3 mee.
Wil alleen graag dat mensen in mijn omgeving niet weten dat wij voor een 2de kindje gaan.
welkom medestopper :lol:
er is altijd een plekje vrij haha
en kan het goed begrijpen dat je niet wil dat iedereen het weet om je heen.
hopelijk gaat het voor jullie deze keer ook wat sneller we :thumbup: :thumbdown:
hey studiebol maggie lekker is dat het als het mooi weer is om dan met de kids naar buiten te vluchten…
en verbouwingen hou op alles was klaar behalve de keuken de gang en wc hier nou is mijn man van het weekend weer begonnen pffff en een zooitje wou dat ik iemand in kon huren die het binnen een dag allemaal doet en opruimt haha
nou verder vandaag me eerste werkdag op de nieuwe baan gehad en was gezellig nu maar verder met de trowp opruimen die me man laat slingeren :lol: :lol:
groetjes
Hey Meiden,
Wat een rustig clubje is dit zeg!
En april08stopper maar vragen of er nog plek is
Natuurlijk is er nog plek! Welkom! :-
Net als april08stopper ben ik ook iemand die al een aardige tijd bekend is hier op KoK, alleen al aan mijn manier van schrijven maar ook letter kleur en type zal voor diegene die mij kennen te zien zijn wie ik ben. Als dit zo is wil ik je vragen om dit niet bekend te maken omdat ik niet wens dat mijn omgeving op de hoogte is van onze plannen.
@ Maggie, jammer dat je ongi bent, maargoed ZO snel zwanger zijn zou misschien ook wel een record breken… Hopelijk heeft je man al een goede schuilplek gevonden
@ Mamadaantje, wat een gedoe zeg, zo’n verbouwing! Wat voor baan ben je aan begonnen? (als ik dat vragen mag? :oops:) Hopelijk blijft het je naar je zin daar!
Verder sjah, DRUK eigenlijk…!!
Per 1 Mei gaan we verhuizen dus ik besteed de komende weken vooral uit aan inpakken, regelen, adreswijzigingen en shoppen bij de IKEA met mams voor inspiratie :mrgreen:
Vandaag wel een behoorlijk duffe dag, ik denk dat ik een griepje te pakken heb ofzo… Ik zweet me al een paar dagen kapot, heb al 3 dagen hoofdpijn en vanochtend ging ik gruwelijk over mijn nek en sindsdien hou ik ook niks meer binnen.
J. dacht natuurlijk gelijk aan een zwangerschap maar dat lijkt me wel HEEL erg stug aangezien ik 1,5 week geleden nog ongi was… Lijkt me dat de (mogelijke) kwaaltjes niet gelijk beginnen. Heb nota bene nog niet eens mijn ovulatie gehad!
Ach, een rust dagje kan ook geen kwaad, ik overstress me de laatste tijd toch al teveel puur om het feit dat ik een stresskip ben en heel erg opkijk tegen de inspanningen van het verhuizen zelf. Liever ging ik een weekje op vakantie en kwam ik terug in een perfect ingericht nieuw huis samen met vriendlief …
Ik ga verder met suffen…
Fijne dag allemaal ! :-
Je mag geen 2 accounts hebben op kok, dus bij deze kom ik mij afmelden.
Succes met zwanger worden, en zal jullie blijven volgen :-*
Kom morgen even uitgebreid kletsen… Druk geweest en eigenlijk nu zin om bank te hangen… :-*
Hoi meiden,
Ik ga hier ook maar meekletsen. Doe al 3 maanden met de januari stoppers mee, omdat ik januari met de pil ben gestopt, maar deze maand gaan we er dan ook echt voor. Ik moest nog even op uitslagen van testen wachten en heb maandag door gekregen dat alles goed is en dat ons niets meer tegen staat om zwanger te gaan worden.
Ik ben Loesje bijna 29 jaar en ben sinds december getrouwd met mijn man :inlove: we wonen in een nieuwbouwwoning en zijn nu druk met de tuin bezig. We gaan nu voor ons eerste kindje en hopen dat het snel raak mag zijn :mrgreen: :lol:
Weet niet of hier een computer genie is die lijstjes maakt, maar mijn NOD is 4 mei!
Groetjes loesje
He dames,
Mooi, het wordt hiet al wat drukker met stoppers. April is nog jong, dus kom maar op.
Arpil08stopper: welkom hier, of niet? Kom je niet onder je andere naam meeschrijven??
Loesje, welkom, gezellig! Fijn dat jullie er voor ’ mogen" gaan! Spannend he!! Wij zijn ook druk met de tuin, a.s. zaterdag wordt het terras en het paadje in de achtertuin gelegd, dan nog gras, plantjes… een hele kluif, maar heeerlijk met dat lekkere weer van de afgelopen dagen!!!
J&F, verhuizen… pfff praaat me er niet van, wij hebben het net achter de rug! Ikea is heerljik!! Vooral ook ter inspiratie. Vond het ook heerlijk om door bladen als VT wonen te bladeren, hoewel dat prijstechnisch onhaalbaar was natuurlijk…Succes met alle voorbereidingen alvast! Hopelijk voel je je inmiddels wat beter.? Lachen dat je vriend gelijk dacht dat je zwanger was, heeel herkenbaar, mijn man weet echt niet hoe het zit met cyclus, wanneer het raak kan zijn enzo… :oops: :shock: hihi!!
Verder weinig te melden, gisteren dus pad uitgegraven in de achtertuin, vond mijzelf een behoorlijke bikkel! Morgen komt schoonvader ( :sick: oh sorry…)helpen, mag hem niet zo, lult je de hele dag de oren van de kop, maar werkt wel hard… :oops: dus dat wordt ooorren dicht!!
Ga nog even doorwerken, tot snel!!
Maggie
Hoi meiden!
Wat een heerlijk weer vandaag zeg! (ik ga zo maar even een extra rondje lopen met ons jack russeltje)
@ april08stopper jammer dat je niet onder je eigen naam wil meekletsen… Mocht je van gedachten veranderen ben je van harte welkom hoor! Wel raar dat je je account moet verwijderen terwijl ik dus ook 2 accounts heb :think:
@ Shirley ben benieuwd wat je te vertellen hebt haha! Ennuh groot gelijk hoor, bank hangen is heeeerlijk!
@ Loesje, Welkom!! :mrgreen: Leuk, jullie zijn dus echte newly-weds die voor een kindje gaan! Mijn vriend en ik zijn nog niet getrouwd… Ik denk dat ik zo wel even een lijstje ga knutselen voor ons trouwens, kijken of het me lukt NOD is de ovulatie of niet?
@ Maggie, gelukkig is mijn vriend wel redelijk op de hoogte van de pil en een cyclus etc. alleen hij kent MIJN cyclus nog niet Ik ben doorgaans al zwanger als iemand me maar aankijkt (heb een aantal miskramen gehad) en ook mijn zoontje is net na mijn menstruatie verwekt, volgens de artsen heb ik namelijk 2x per maand een ei-sprong :eh: Verhuizen, ja vre-se-lijk! Diepe zucht, adem inhouden, en pas verder ademen als alles klaar is, anders kom ik er gewoon niet doorheen… Erg heh van die schoonvaders of schoonfamilie die je eigenlijk niet echt kan weigeren en waar je moeilijk nee tegen zegt omdat het toch de familie van je partner is… Ik heb nog wel oordopjes liggen, die mag je zo lenen van me!
Ja verder DRUK dus…
We zijn zondag bij J.'s vader geweest voor zijn verjaardag samen met (onze) zijn dochter. We hebben opa 2 foto’s op A3 formaat gegeven, ingelijst en wel. De man was dolgelukkig met de foto’s maar nog meer om zijn kleindochter te zien… Dat is echt een man die geniet van de kleinste dingen, ik wou dat ik dat kon… Heb ook een berg respect voor die man hoewel ik er verder niet echt een band mee heb…
Ben gistermiddag ook maar bij een KNO-arts geweest omdat ik al ruim een half jaar (sinds september vorig jaar) loop met ontstoken bijholtes… Blijkt dus dat het niet draineert, waardoor het slijm ( :sick: sorry) nergens weg kan… Ik moet a.s. maandag maar even een CT-scan laten maken en heb antibiotica en een neusspray a 50 euro meegekregen… Njah, gelukkig had ik het nog niet druk genoeg… :twisted:
Overigens ben ik een manier aan het bedenken om mijn mannetje te verrassen aangezien ik dit weekend in mijn ‘vruchtbare’ periode zit en hij ook wel een opkikkertje kan gebruiken… Heeft er iemand ideeen??
Nah ik ga even aanmodderen met een lijstje maken voor ons, als het lukt kom ik me later nog even melden!
Groetjessss!
Oh enneuh geniet van het weer! 8)
Hier het lijstje!
Mocht er iemand zijn die dit beter kan, ga je gang!
Als de info niet klopt, of jouw info ontbreekt, stuur me dan even een pb’tje zodat ik het kan aanpassen…
@j&F: NOD niet ongesteld dag, dus de dag dat je ongie moet worden, maar hoopt van niet :mrgreen: de dag dat je kan gaan testen. Mn ei-sprong is 11 dagen eerder (te minste de afgelopen 3 maanden) Lijstje ziet er verder super uit, de rest moet snel maar ff de gegevens door geven
@maggie: wij (mn man en zijn oom) hebben afgelopen zaterdag alle tegels gelegd, in de stromende regen :thumbdown: maar goed, het ziet er wel hartstikke mooi uit en we kunnen nu verder gaan met de plantenbakken en we moeten zelf nog ff worteldoek en split leggen, maar dat gaat vast wel lukken. Dus ik hoop ook op een paar mooie weekenden. Dit weekend eerst een dagje shoppen met vrienden van ons. Heb ik ook wel zin in na maanden van verven en klussen in het weekend.
@ Loesje79, LOL dat meen je? En ik altijd maar denken dat het de één of andere medische term is! :oops: En dan is het zo vreselijk simpel als Niet-Ongesteld-Dag, goddamn! :wall:
hahaha :lol:
daar begin ik mee
hey dames
wat hebben jullie veel geklets zeg en uiteraard dan wordt ik ziek haha!
Nou hier veel gebeurd met het nieuwe werk begonnen en lekker de griep te pakken. gister gezeur gehad met de buurman mijn kinderen moeten niet zo hard rennen en springen wat zo wordt zijn leven verpest :x nou ik kan er niet tegen als mijn kinderen worden aangevallen dus ik naar beneden netjes vragen wat er aan de hand was, hij zat gewoon nog dwars met de verbouwing en erna en kwam hij nu pas zeuren :x Ik kan mijn kids niet vastbinden!dus gister was ik al over me toeren ervan haha.
Vandaag eerst gewerkt en de kids slapen bij oma (kunnen ze lekker de hele dag in de tuin genieten) ik dacht gezellig met mijn man alleen een avond en kwam wel goed uit wat het is ovulatie vandaag ik dacht lekker samen in bad met kaarsjes noem maar op! belt hij op ja ik moet tot laat werken, oke kan gebeuren op de vrachtwagen,belt hij later terug ik moet daar blijven slapen op die plek want moet er morgenochtend ook wezen en het is op de grens jahoor avond verpest en alleen, geen kinderen pffff. mijn avond is al ingezakt ik voel me nog niet lekker dus ik ga vroeg me bed weer in morgen ochtend ffies weer werken ik kan wel
huilen bah geen idee waarom haha zal wel weer over gaan
iedereen lekker aan de gang geweest in de tuin heerlijk
loesje van hartewelkom en ook voor jullie :thumbup: :thumbdown:
het wordt al gezellig druk hiero :lol: super!!
j&f wat een super lijstje en mijn NOD is 22 april al heel snel haha dus je kan ook de volgende pakken of veranderen straks als je het niet erg vind
ik ga me bed in kom morgen wel ffies lekker kletsen met leuke dingen haha
dikke knuffels van hier
Hallo meiden!
Eindelijk even een momentje om iets te typen. Af en toe heb ik toch het idee dat ik geleefd wordt :think: . Kijken hoe ik dat nou moet veranderen. :mrgreen:
J&F Welkom! Inmiddels alweer iets beter???
April08stopper, 't zou jammer zijn als je gelijk weer weggaat. Maar toch ook wel begrijpelijk als je niet herkend wilt worden. In ieder geval veel succes met het krijgen van twee mooie strepen!
Loesje, ook voor jou hel veel succes gewenst! Gezellig dat je erbij bent! En wat fijn dat jullie “groen” licht hebben gekregen. Lijstje is :thumbup: . Even kijken wanneer mijn NOD is… aha… hier heb ik het 20 april.
Daantje, heel veel succes met stoppen met roken (als je eenmaal gaat beginnen ). Ben er zelf inmiddels vanaf sinds januari 2005. Ik weet één ding zeker. Je moet er echt klaar voor zijn, anders is het heel moeilijk! Zeg het maar als je wat support nodig hebt. Denk dat we je hier allemaal wel een peptalk willen geven :lol:
Fijn dat je werk bevalt, alleen balen van die griep Zal je altijd zien zoiets… :roll:
Maggie, jij bent druk bezig geweest in de tussentijd. Altijd wat te doen in en om het huis.
Balen dat je zoveel last hebt van je ongi :hug: . Er is ook weinig dat je er tegen kan doen. Hopelijk ben je snel zwanger en zijn jij en je man er even vanaf.
Hier een man die bang is voor falen door prestatiedrang Ik mag alles dus bijhouden qua cyclus. Ach, vrijen moet leuk blijven (en dat is het ook :mrgreen: ), maar het is ook wel handig om het een beetje gericht te doen als je een kindje wilt.
Verdere nieuwtjes? Wij, of eigenlijk Thara, is uitgenodigd om mee te doen aan een BMR-W vaccinnatie. Ja, de W van Waterpokken. We laten haar maar mee doen. Kan geen kwaad (niet meer dan anderwe vaccinaties) en mogelijk dat ze dan geen Waterpokken meer kan krijgen.
Zo, dit is het eventjes… Misschien tot straks (als me nog iets te binnen schiet).
:-*
Goeiemoggel!
Ik ga druk aan de inpak vandaag dus ik kom later wel even reageren!
Oh trouwens, mijn telefoon is volgens mij stuk :evil: :wall: :wall:
Ga m’n frustratie uitten in dozen vullen
Fijne dag jullie !!
@daantje: ik ben inmiddels 3 jaar geleden gestopt (wilde echt zeker helemaal er vanaf zijn als ik ging beginnen met kindjes) en heb er ook helemaal geen behoefte meer aan. Het is even doorzetten, mijn man en ik hebben het samen gedaan, scheelde ook weer, maar het is het waard geweest hoor!! Heel veel succes :thumbup:
@j&F wat moet je allemaal inpakken dan?? Of heb ik daar gewoon ff overheen gelezen?? Wij zijn idd newly weds die een kinderwens hebben. Eigenlijk zijn we daarom ook getrouwd, gewoon omdat het makkelijk is. We hadden begin vorig jaar een reisje naar afrika geboekt en zijn daar ook getrouwd :inlove: Lekker met zn 2-en niemand erbij, heel romantisch :inlove: Om ons heen is inmiddels iedereen zwanger en nu kriebelt het bij ons ook. Eigenlijk deed dat het vorig jaar al, maar ik wilde perse een rondreis door afrika maken voordat we aan kinderen zouden beginnen. Vandaar dat we die in december maar gemaakt hebben. We zijn in oktober naar onze nieuwbouw woning verhuist dus kwam het niet zo goed uit, maar we wilde niet nog een jaar wachten. Inmiddels getrouwd, zijn alle medicijnen voor het buitenland uit ons bloed en kunnen we dan echt beginnen :dance: :dance: vandaag laatste dag van mn ongie dus volgend weekend … :inlove:
@shirley: als je man prestatie-angst heeft kun je m volgens mij maar beter niet op de hoogte brengen welke dagen het zijn en gewoon maar gezellig bij m gaan zitten zodat hij ook nog het idee heeft dat i het zelf verzonnen heeft Mijn mannetje hoeft het deze maand pas voor het eerst te doen, is wel op de hoogte van mn cyclus dus moet nog zien of i onder druk kan presteren :lol: Ik ga er maar gewoon vanuit en anders doen we het volgende maand op hierboven geschreven manier :lol:
@maggie: breek me de b*k niet open over schoonfamilies, dan heb ik denk ik aan een topic van 300 pagina’s niet genoeg. Gelukkig denkt manlief hetzelfde over zijn ouders en komen ze er bij ons niet meer in! Maar lekker dat ze aan de tuin verder gaan. Wij hoeven zelf ook alleen de leuke dingen nog maar te doen. Ik hoop dat het volgend weekend een beetje tuinweer is. Het weekend erna ben ik jarig dus hoop ik wel buiten te kunenn zitten. (gelukkig is het terras af, dan nog maar geen plantjes, alleen moet het weer even meewerken )
Ik ga maar even wat eten, manlief is laat vanavond dus gaat denk ik een heerlijke boterham worden (oke betrapt :oops: ik vind koken echt vreselijk en ben gezegend met een man die dat normaal doet :inlove: )
He kletsmariekes,
Gezellig hier! DE tuin is echt geweldig geworden, de paadjes en het terras liggen er super bij, dus ik ben 8) klaar!!! Kom maar door hoor met dat lekkere weer (maar dat mocht vorige maand ook al)
Prestatie drang??? Haha, dat gaan we hier eind van de week weer meemaken omdat het dan weer zover is… helaas heeft manlief de hele dag vrijdag een vergadering dus er zal niet zoveel geklust worden op die dag, donderdag alle verleidingstactieken uit de kast trekken dus… :oops: :shock:
Mamadaantje, jouw verhaal van man die er dus ineens niet is op DE avond klinkt dus wel bekend hoor … wel balen net als de kids er niet zijn…arrghhh :hug: shit, volgende maand hopelijk beter…
Loesje… wooooww trouwen in Afrika, ennne ook voor jullie dus een gezellie weekend voor de boeg, haha!.. probeeer man inderdaad niet teveel over cyclus te vertellen, maar ja, wij doen het bijna nooit door de weeks, en dat moet nu wel, dus tsja, beeeetje gericht klussen wordt het dan well… hihi…
J&F veel succes met pakken, ppffff ben zo blij dat dat achter de rug is, hoewel, dat was misschien nog wel het minste… alles goed (gegaan) met de verhuizing (of gaan jullie nog?!)
Ohja, mijn NOD is vrijdag over 2 weken, de 25e.
Zag trouwens dat een van jullie een kindje heeft die op 26 april is geboren, dan ben ik ook jarig, toevallig he!!!
Shirley, ben wel benieuwd naar dat nieuwe vaccin, alles wat die kids minder krijgen : graag!!! vind die kinderziektes echt zoo zielig, wij zijn net van de waterpokken af hier…
Ga mijn bedje opzoeken, ben gesloopt, heb aan een toets zitten werken, nog maar 1 vraagje gedaan van de 5…
X Maggie
Ohnee, NOD is weekje later … sorry