~April 2007 stoppers~

Maggie: Balen dat ej zulk gezeur op je stage hebt gehad, kan me voorstellen dat je er doorheen zat. Fijn dat het nu weer wat gezakt is. Wat leuk een nieuwe auto, zelf ben ik wel gek op een peugeot of een ford. Vind ik erg lekker rijden. Zal zeker wel leuk zijn asl je ook nog even met ons mee kan zwangeren, zal wel leuk zijn, asl we gewoon over paar een poos dit topic mogen sluiten :pray:

Sterre: Hier valt de pijn in mijn borsten wel mee. Begin ze wel steeds te voelen, maar nog niet pijnlijk.

Lua: Wat fijn dat je naar de dokter gaat. Hoop dat ze je kunnen helpen.

Veel succes morgen!!

Kiddo: Zal toch voor je duimen woensdag, dat ze verliefd worden op jullie huisje.

Vicky: Knuffel voor kaylee :hug:. Dat ze zich maar snel beter gaat voelen.

Hier gaat het goed. begin steeds meer aan het idee te wennen. loop echt sinds moment dat ik getest heb op een roze wolk en deze wordt steeds rozer. hoop dat dat ook zo blijft. heb heel goed gevoel over deze zwangerschap, heb er veel vertrouwen in. Voor de rest gaat het allemaal heel goed. Hoop niet dat jullie het erg vinden als ik over de zwangerschap praat, zo wel zeg het alsjeblieft gewoon eerlijk, dan hou ik mijn mond erover!! Wel echt zeggen, als iemand er moeite mee heeft. Nou ga weer aan het werk.

Tammy : denk niet dat ze er erggg moeite mee hebben, ik praat er toch ook te veel over en laat ook veel buiken zien :oops:

Maar sommige geven het gewoon aan, denk dat dit wel een eerlijke groepje is zo samen !

Vicky : beterschap met Kaylee !

Maggie : succes met proefritten maken, wat voor auto heb je nu ? Hier een Opel Corsaatje, super dingie, maar we willen een grotere bak en diesel, maar verkopen lukt helaas niet zo vlotjes !

En minder van je stage … belangrijk is wel te kunnen communiceren met elkaar, anders wordt het vaak niet echt iets … :hug:

Kiddo : heel veel succes met klussen etc ! Hoop dat het snel raak mag zijn !

Deborah : heel erg veel succes morgen bij de dokter ! Je kan je niet echt voorbereiden vind ik, elke persoon is anders die je tegenkomt. Je moet gewoon de juiste treffen. Gewoon jezelf blijven, en je krijgt vast advies hoe je het beste kan doen etc. Maar in elke geval succes en laat ons even weten hoe het afloopt ?

Sterre : nog een paar weekjes … gewoon elke dag iets doen, afleiding zoeken, dan is het zoooooooooooo tijd !

Ikke heb volg. week al een echo, begin nu toch wel zenuwachtig te worden, maar ga wel afleiding zoeken. Morgen neem ik echt een rustdag :oops: want gister heb ik te veel gedaan. De keukenkasten onder handen genomen, want dan is de kraamverzorgster ook weer blij, alles schoon en netjes :mrgreen:

Maar Jelle is erg verkouden, heerst ook weer begreep ik. Had twee nachten bij mijn ouders geslapen zodat ik snachts er niet uit hoefde (remco had nachtdienst) maar gister sliep hij gewoon thuis. Om half zes was hij al wakker smorgens, tussen ons leggen en hij sliep heerlijk lief door. Maar stomste was, ik had hem van te voren drinken gegeven, Fristi … :roll:

En ja, rond 6.45 spuugde hij mij ook weer flink onder … letterlijk op mijn gezicht :sick: Maar ach, kan hij niks aan doen, dus ik douchen, bed daarna verschonen en naar beneden, en omdat het zo vroeg was besloot ik ook de hele huis te doen, behalve de zolder (geen zin :eh: ), en Remco heeft de schuurtje helemaal opgeruimd, vandaag naar stort geweest, alles weggegooid, heerlijk opgeruimd nu. We kunnen er weer tegenaan, maar was wel ergggggg gesloopt. Net de wieg afgemaakt, dus ook weer iets klaar (hebben wiegje en ledikant vandaar).

Hier een hoop gerommel in mijn buik, lekker actief dus bezig, maar indalen doet de kleine ook flink, dus dat is geen pretje, alsof er een mes onder steekt …

Nou dames, gaan over een uurtje eten, lekker spaghetti :drool:

Fijne avond ! :-*

tammy. ik vind dat je gewoon moet blijven schrijven over je zwangerschap. op dit forum hebben we lief en leed met elkaar gedeeld dus ook dit zou ik graag met je willen delen. dus gewoon blijven schrijven hoor!!!

je moet niet bang zijn dat je ons er mee voor het hoofd stoot onze tijd komt nog wel. vind het wel ontzettend lief van je dat je er om vraagt.

stuur als je blieft wat hormoontjes deze kant op.

sterre. hoe is ie nu met jou.

femke. wat vervelend zeg dat jelle nu zo ziek is. extra schoonmaak werk dus. hopelijk is je kleine man weer snel beter en dan heb je ook weer wat rust.

maggie. wanneer eindigd je stage eigenlijk is dat pas na de zomer vakantie of niet. ben blij dat ik nooit zo’n stage begeleider heb gehad.

gewoon lekker spuien hier hoor.

wanneer gaan jullie voor het eggie.

kiddo. spannend zeg kijkers voor jullie huis. hebben jullie al een ander huisje op het oog of heb ik het een en ander gemist.

morgen naar de ha. vind het nu echt spannend worden. neem gewoon mijn lijst je met cyclussen mee. hopelijk kunnen ze daar wat mee. we zien wel. morgen meld ik wel hoe het is gegaan

he hallo dames.

wat is het rustig hier.

toch even een kort berichtje van deze kant.

ben net naar de ha geweest. en heb met haar kunnen praten. ben door verwezen naar de ferliciteitsarts of hoe dat ook mag heten.

heb voor 7 februarie een afspraak. vriend lief die moet dan ook mee.

kunnen jullie me uit leggen wat er zo oa gaat gebeuren op de dag.

Maggie en hoe was het test rijden. heb je een leuk auto kunnen vnden.,

wij zijn ook al maanden op zoek naar een auto maar het is zo ontzettend duur. volgende week apk van mijn kleine mini bak die is nu al 10 jaar oud. ben benieuwd of ie de keuring door komt.

verder niet zo heel veel te melden

Deborah, fijn dat je naar de fert. afd. bent doorverwezen! Mijn ervaring, ik neem aan dat jij ook in Almere gaat, is goed!

De eerste keer is de intake, je moet van jullie beide een extra ponsplaatje laten maken, ze willen nl een ponsplaatje in het dossier bewaren. Dan stellen ze allerlei vragen, of je eerder zwanger bent geweest, en of er erfelijke aandoeningen in de fam.voorkomen. Dan zou je dat van je zus kunnen zeggen.

Dan bespreken ze hoe ze verder gaan. Echo’s, zaad test, samenlevingstest, bloedonderzoeken, hangt een beetje af van het probleem denk ik, maar ze zijn wel makkelijk met dingen onderzoeken vind ik.

Ik ben er vorige week voor het eerst geweest, alleen trouwens, dit in overleg met de gyn, omdat we ons eerst op mijn cyclusprobleem zouden richten. Ik kreeg toen een vrouwelijke arts die vond dat we best ook al zaad onderzoek konden laten doen, het is een kleine moeite.

Ik kreeg toen meteen een zwangerschapstest en een bloedonderzoek, lekker vlot, en weinig afwachten.

Wel veel wachten in de wachtkamer, maar er liggen boekjes zat :wink:

Wat las ik, Jelle en Kaylee ziek? Hoe gaat het nu met ze? E met Vicky en Femke zelf natuurlijk :hug: Extra belasting natuurlijk, je kan zelf al niet veel hebben en dan ook nog bedden verschonen en kots opruimen :sick:

Sterkte!

Kiddo, ik las dat de kijkers voor het huis hadden afgebeld, waardeloos!

Nou, je hebt in ieder geval wel een fijn schoon huis 8)

Ik schreef het ook al bij de wannabe mama’s; ik ben januari zo zat! En in februari heb ik ook helemaal geen zin, tis nog een schrikkeljaar ook, nóg meer februari :roll: Ben trouwens benieuwd of er nog kok baby’s op 29 februari worden geboren. Femke is rond die tijd uitgerekend toch?

Mijn vriend vroeg me vanmorgen hoe oud ik morgen word, 34 toch? :wall: :wall: Ik was alweer vergeten dat ik nog jarig moest worden! We hebben het natuurlijk al gevierd. Ik ben vrij morgen, en er komt geen visite. Ik denk dat ik smorgens even naar de bakker ga voor een lekkere echte tompouce :drool: Ga ik lekker in m’n eentje van genieten, koop ik d’r nog een paar bij voor savonds, kunnen we savonds nog een keer genieten :mrgreen:

Sterre meis,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag :-* :-* :-*

Hoe gaat het eigenlijk met je zwangerschap ?

Misselijk ? Moe ?

Dankjewel Femke :-*

Gaat wel goed: zere borsten en sinds vanmorgen moet ik steeds plassen :mrgreen:

's avonds de b-h uit is werkelijk zalig!

Misselijk valt erg mee :thumbup:

Gaat ie met jou nog een beetje?

Ja zere tietjes valt niet mee … ken het wel :wink:

Nou hier gaat redelijk …

Eergister denk ik voorweeen gehad, echt rugpijn en kramp in buik. Duurde niet erg lang. En gister gewoon een raar dag, voelt van alles, heb ineens giga dorst (daarvoor niet zo erg), heb moeite met lopen (beneden is de kleine ingedaald, dus dat voel je heel erg als de koppie draait).

Dus ben benieuwd … nog 5 dagen en dan naar de gyn en groei echo :smiley:

Fijn dat je toch niet erg veel kwaaltjes hebt … heb je ook last van steekjes ? Bijv last van onder je buik ? Ikke wel … ja dat hoort erbij zeggen ze !

:-*

Femke: Nog even en dan heb je de echo hé. Spannend hoor!! Hoop echt dat je duidelijke afspraken kan maken met de gyn. Hoop ook echt dat het niet super lang meer gaat duren voor de kleine zich gaat laten zien.

Lua: Als jij het niet erg vind als ik over de zwangerschap schrijf, dan doe ik dat gewoon. Jullie tijd komt inderdaad ook vast snel. Hier wat hcg hormoontjes

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Wat fijn dat je huisarts je serieus nam. Ook fijn dat je al zo snel terecht kan bij de feriliteitsarts. Bij mij was het dat ze vroegen waar wij tegenaan liepen. Bij ons was dat dat ik erg onzeker werd van het feit dat ik njog niet zwanger was en dat mijn cyclus zo raar deed. Moest gaan tempen en nog 3 keer terug komen. Toen mijn cyclus duidelijk was, mocht ik pas weer terug komen als we echt daadwerkelijk een jaar bezig zijn. Als ik jou was zou ik ook gewoon zeggen dat je bijna een jaar bezig bent, want anders kan je de kans lopen dat ze nog niet echt iets gaan doen.

Sterre: Heb je nog een leuke verjaardag gehad?? Hier nog niet super last van mijn borsten zijn wel wat gevoeliger als ik mijn BH aan heb, maar als ik die uitdoe heb ik er gelijk bijna geen last meer van.

Magie: hoe is het met jou??

Vicky: Hoe gaat het met jou en kaylee??

Kiddo: Ook bij jou alles goed??

Hier gaat het nu weer stukken beter, heb van de week even een moment gehad van onzekerheid. Ik heb dit even met de feriliteitsarts besproken en mag nu volgende week vrijdag 1 februari al voor de echo. Ik heb sinds gisteren wat last van mijn maag. Denk als ik dit hou, dat het niet heel lang gaat duren voor ik de wc knuffel. Eigenlijk gaat het dus allemaal nog goed.

He dames,

Pff, hier alles goed, ik ren me rot!~ Het is echt zo ontzettend druk met mensen die laminaat af komen leveren, meten, badkamer bekijken wat we er nog aan kunnen doen, leidingen bekijken etcetc. Manlief moet natuurlijk werken. Gisteren wilde ik eieieiendelijk in ons oude huisje schoonmaken want het is er vreselijk smerig. Moest ik weer naar het nieuwe huis vanwege het aklimatiseren van het laminaat dat ze zouden afleveren. PFfff, je moet je maar flexibel opstellen elke keer. Zal blij zijn als het voorbij is!!!

Ma en di komen ze voor het laminaat!! Zo benieuwd hoe het er dan weer uitziet!!

Sterre nog gefelicteerd met je verjaardag, heeft de tompouce gesmaakt??:? :drool:

Tammy, wat fijn dat je zo snel terecht kan voor de echo, spannend!!!

Lua, :hug: hoe was het bij de ha??? EN hoe is tie met jou??

Hopelijk werken de hormontjes van Tammy voor ons allemaal snel! :-*

Femke, doe het nou eens rustig aan, sjongejonge, die loopt nog te boenen en te doen… je bent hoogzwanger!!! Spannend hoor jullie, de echo!!! Begin volgende week he?

Hoe is het met Jelle, al een beetje beter???

Vicky, Kaylee al weer opgeknapt??? Hopelijk ben jij ook nog een beetje fit!!

Verder proefritten gemaakt, Ford Focus lijkthet te gaan worden, rijdt errrug lekker. Manlief gaat onderhandelen ergens deze dagen als ie ooit ook nog wat tijd heeft.

Viel me wel tegen hoor, wat je voor een aardig bedrag krijgt, maar mijn Fiestaatje levert nog wel aardig wat op, gelukkig!!!

Nou, de stage is al voorbereid zo goed als,dus daar ook geen gezeik meer over.

Verder niets te melden, tot later!!!

X Maggie

Lieve dames,

Even kort, een paar foto’s plaatsen. Deze weekend reageer ik weer wat uitgebreider, momenteel gaat het niet zo lekker, heb een giga slaapgebrek en slaap ook niet goed meer (hoort er de laatste weken wel weer bij), vandaag weer net als gister veel last van hoofdpijn en duizeligheid (gister zelfs op de grond gevallen, maar zag het niet als ernstig of zo :oops: ), dus ga zo weer op bed liggen …

Maar buikfoto’s van gister, precies 35 weken dus ! :inlove:

(let niet op mijn rose pyjama … hebbie gekocht en zit heerlijk en wilde naar bed gaan :wink: )

Mooie buik hoor Femke! En die pyama is ook erg mooi! :wink:

Heb je niet even de vk gemaild toen je gevallen was? Geen blauwe plekken dit keer?

Meid, lekker rustig aan doen hoor :hug:

Maggie, succes met alles, nog even doorzetten en dan mag jij ook rustig aan doen :wink:

Sterre :

Nee niet gevallen, maar meer duizelig en liet me even op de grond vallen, was zo lekker waazig dat ik dus even niet naar de stoel kon lopen …

Nu ga ik echt naar bedje, hebbie hoofdpijn, maar bedankt voor je complimentje … :inlove:

PS. hoe was je verjaardag gister nog ?

sterre. nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. heb je een gezellige dag gehad.

femke. wat een mooi grote buik heb je toch. doe je wel voorzichtig.

ja je hoort het wel vaker he dat vrouwen last van een slaap gebrek krijgen aan het einde van hun zwangerschap. waar schijn lijk ben je al helemaal aan het voorbereiden van wat straks komen gaat.

maggie je hebt het er maar druk mee. wanner denken jullie pover te kunnen of heb je dat al een kleer verteld.

hir ben ik ook ontzettend blij dat we zo snel bij de fertiliteitsarts terecht kunnen. maar aan de ander kant ook weer ontzettend spannend en oko wel eng. want wat voor uitslagen zullen uit de testen komen.

maar goed we gaan het zien.

tammy. bedankt voor je hormoontjes. hopelijk helpen ze voor de volgende ronde

Nou wie weet Deborah, zit je ook wel zwanger bij je eerste gesprek bij de fert.arts :pray:

Hoe staat je man er tegenover, vind hij het ook spannend?

Hoe gaat het verder met je?

Oh Femke, je dacht laat ik maar vast gaan liggen voor ik val, dat is wel het slimste om te doen misschien, als je het aan voelt komen.

Mijn verjaardag was erg rustig gisteren, heb wel 2 tompoucen op, helaas waren ze niet zo lekker als ik hoopte. Maar dat zal toch wel aan mij liggen, de laatste dagen is bijna niets zo lekker als ik hoop :think:

man lief die is ook ergblij dat we nu naar het zkh mogen.

hij wilde al een aantal maanden geleden gaan maar toen heb ik de boot af gehouden.

hij vind het ook erg spannend en hij zit er ook best tegen op. omdat waarschijnlijk oook zijn sperma gaat onderzocht worden en hij is zo bang dat de problemen aan hem liggen.

ik ben alleen maar blij want misschien kunnen zij ons helpen om onze wens in vervulling te laten gaan.

ik heb gister eens uitzitten rekenen dat ik precies in mijn vruchtbare periode zit. hoop dat het geen kwaad kan. maar deze periode wil ik ook niet onbenut laten. zal er van de week even over bellen.

wel lekker dat het rustig was op je verjaardag. je had toen natuurlijk al heel wat visite gehad. jammer de tompouce niet zo lekker waren. al liep het water wel bij mij in de mond.

heb je al aan je kinderen verteld dat zij een broertje of zusje krijgenof vind je het daar nog te vroeg voor.

et mij gaat het verder weer goed hoor. maar dat heb je vast wel gemerkt.

weer lekker praten over zwangerschappen zonder dat er tranen beginnen te vloeien.

heb jij al last van zwangerschaps kwaaltjes

Goeieavond

Ik heb net heerlijk gelachen met de show van Guido Weijers :lol: Nu nog een rondje KOK en dan ga ik met een boek mijn bedje in :zzz:

Kaylee had griep, ook een paar dagen best veel koorts gehad. Nu is de koorts weg, maar ze is nog steeds niet lekker. Loopneus, lelijke hoest en ze is zo wit pfff… Hopelijk morgen weer wat beter. Ook voor ons, want door t hoesten wordt ze steeds wakker s nachts :?

Tammy fijn om te horen dat je een goed gevoel hebt over en vertrouwen in deze zwangerschap!

Jelle ook al ziek… ik vind spugende kindjes ook altijd zo zielig :frowning:

Hee Sterre nog gefeliciteerd met je verjaardag!!! Beter laat dan nooit toch :angel:

's avonds de b-h uit is werkelijk zalig!

Hahah wat herkenbaar... is nu ook nog steeds lekker hoor, lekker die bh uit en laat maar hangen :lol: :wink:

Femke al bezig met flink wat voorwerk geloof ik... de laatste loodjes meid!

Tammy fijn dat je eerder mag voor een echo! Is toch een geruststelling...

Lua doorverwezen naar de fertiliteitsarts... Lijkt me idd erg spannend, maar wel fijn dat je zo snel terecht kan toch :hug:

Maggie ook al druk druk druk... :hug:

We hebben sinds woensdagavond ook een WII :dance: Hadden t ding besteld begin januari en nu mochten we hem ophalen. Ik geloof dat ik meer van de denkspelletjes ben dan van dat echt heen en weer hupsen en tennissen en zo haha, maar toch een erg leuk ding. Alleen een beetje verslavend :shifty:

Hoe het hier verder gaat... vorige week vrijdag dus op de verloskamers gezeten, dat wisten jullie al. Bloeddruk was toen 100/60. Ik werd doorverwezen voor een groeiecho. Die hebben we afgelopen woensdag gehad. Beeb is klein, maar nog niet alarmerend. Hij zit met de meeste dingen net gemiddeld, alleen met zijn lengte zit hij een behoorlijk stuk onder de gemiddelde lijn. Was OK, moet alleen niet meer worden. Ben alleen vergeten te vragen of er nog een extra controle echo komt en de gyn heeft er zelf ook niets over gezegd :think: Zal wel niet dan :think:

Gisteren dan bij de gyn geweest en nu moet ik dus veel liggen en rusten :? Bloeddruk was opeens 130/80, natuurlijk niet alarmerend hoog, maar wel een grote stijging in vijf dagen tijd. Bij Kaylee is mijn bloeddruk ook nooit enorm hoog geweest (behalve de laatste twee dagen van mijn zw.schap en tijdens mijn bevalling) en schommelde hij ook zo enorm. Dus wil de gyn geen risico nemen en moet ik aan de rust. Nou ja hopelijk helpt het en krijg ik bij de volgende controle te horen dat t weer gezakt is :pray: Volgende controle is op 14/02, of eerder als ik weer klachten krijg.
Nou dit was het wel weer, niet een heel erg positieve update geloof ik :think: Maar we hopen er het beste van en wachten gewoon af tot over drie weken.

He Vicky, Hmm, rustig aan dus jij he!!! Spannend allemaal hoor. Jammer dat Kaylee nog steeds ziek is.

Femke mooie buik heb je hoor, al een beetje weggetrokken, die hoofdpijn.

Lua fijn dat het beter met je gaat!! Spannende tijden bij de fer. arts.

Hier stuitend druk! Ren van hot naar her, maar ja, hoort er bijhe.

Sterre, die tompoucen jammer dat ze niet smaakten, is ook mijn favoriete gebakje… mjam!

Auto zijn we nog niet uit. Man is vanochtend nog geweest, maar ze wilden niet heel veel van de prijs afdoen.

Verder is hij nu aan het klussen, vanavond ga ik naar Utreg, voor een gezellig avondje meiden.

Morgen de hele dag schoonmaken,… jippie, dus dan is het weekend weer om. Gelukkig is de stage al voorbereid!!

Dag dames, fijn weekend

Maggie

Goedemorgen dames,

maggie: Kan me voorstellen dat je het nu een beetje zat word dat heen en weer rijden. Nog even meis en dan zit je in je paleisje :wink:

De ford focus leuke auto hoor :clap:. fijn dat je even geen gezeik op stage hoort. Jammer, dat misschien niet door gaat de auto. Hoie was je avondje weg??

Fem: Mooie buik hoor :inlove:. Hij groeit lekker. Nog 2 daagjes hé, dan is het zover, ben echt heel erg benieuwd.

Lua: Kan me voorstellen dat je aan de ene kant opgelucht bent dat je door gestuurd word en dat je aan de andere kant er beetje tegenop kijkt. Ken het gevoel heel goed. maakt niet zoveel uit dat je bij eerste gesprek in vruchtbare periode zit! gewoon die tijd goed benutten. Je eerste afspraak worden er meestal alleen vragen gesteld en soms met een echo even gekeken, maar meer doen ze dan nog niet, krijgt dan ook te horen wat hun behandelplan is.

Vicky: balen dat Kaylee nog niet helemaal beter is. Hoop dat ze snel helemaal op knapt. Jeetje meid, niet niks dat je zo’n hoge bloedruk hebt, doe je rustig aan! Wat leuk dat jullie een WII hebben, vrienden van ons hebben er zo een, wel heel grappig.

Hier gaat alles goed, ben echt helemaal aan het idee gewned. Begin nu zenuwachtig te worden voor de echo. Kijk er echt heel erg naar uit. Voel me heel goed, heb alleen last van soms wat spanning in mijn buik, meer plassen, wat moeier, niet weten wat je wilt eten en dat was het. Heb heel soms als ik bh draag wat gevoelig borsten, maar trekt ook wel weer weg.

ow ja en op moment wat last van maagzuur. Tot later dames :-*

hoi ladies.

wat is het rustig hier. eigenlijk wel jammer dat er niet meer zo veel geschreven word.

heb een lekker relaxt weekendje achter de rug.

zaterdag even de stad in gegaan. we hebben een nieuwe stofzuiger gekocht. dus alles kan weer spik en span worden.

zondag zijn we gezellig naar de zwarte markt in beverwijk gegaan. niet zoveel gekocht.

Sávonds naar vrieden gegaan want daar was een portugese vriend van ons die voor een weekndje was over gekomen. allemaal super gezellig alleen gingen we daardoor wel laat naar bed.

dat heb ik geweten vandaag. ow wat was ik moe. gelukkig hadden we het lekker rustig vandaag.

de laatste tijd ben ik zoiezo ontzettend moe. word dus tijd dat het zomer gaat worden.

hoe is het verder met de ladies

sterre en tammy hoe voelen jullie je nu