~April 2007 stoppers~

Nou, ik zie ook dat ik schandalig lang niet heb geschreven! :oops: Niet eens omdat ik het nu opeens zo druk heb op andere topics trouwens, want dat valt reuze mee.

Deborah, fijn dat je zo’n leuk weekend gehad hebt!

Vicky, hoe gaat het? Lijkt me niet eenvoudig om veel te rusten met een kleintje om je heen :hug:

Niet tennisen he, met die WII :naughty: Ik hoop dat je er ook rustige zit spelletjes op kunt spelen?

Femke, gaat het nog? Wat is er morgen? Tammy schreef iets over nog 2 daagjes, krijg je dan een echo?

Tammy was misselijk las ik, ohjee nu gaat het beginnen dacht ik meteen…ik hoop maar dat dat niet de hele dag en niet elke dag is!

Maggie, gaat ie nog? Al plannen om over te gaan?

Ik weet niet wat ik net had, het lijkt nu ook weer over te zijn, maar ik had een of ander mega hormonen agressie aanval :oops: Niets ging zoals ik wilde en toen was ook nog de paneermeel op :wall: Reden genoeg om er ‘helemaal klaar mee’ te zijn. Later aan tafel zei mijn vriend iets over trouwen en toen begon ik te huilen. Iets met moodswings ofzo :think:

Moet ook zeggen dat ik best wel een beetje nerveus ben voor morgen, dan komt MvM en wat nou als ik geen mooie positieve test heb dan?

Ik heb zaterdag een klein beetje bloed gehad, vooral slijm maar wel met een sliertje bloed erin. Ik raakte behoorlijk in paniek, schrok me naar. Gelukkig is het (tot nu toe) daarbij gebleven, niet leuk! Maar toch hoor ik het wel heel vaak hier op kok, zwanger en bloedverlies.

Ja, even m’n boefje weltrusten kussen en dan GTST kijken :roll:

Hoi dames,

Even een kopie van wat ik geschreven hebt bij zwanger zijn :

Ik heb 1 cm ontsluiting :smiley:

Gisterochtend begon het. Was zo emotioneel, voelde al dat er iets niet klopte. Nog geprobeerd te gaan slapen toen Remco thuis kwam van zijn nachtdienst. Lukte niet echt.

Mama zou Jelle daarna brengen naar mij, hij had daar geslapen zodat ik niet er uit hoefde als hij wakker werd of zo, dat ging allemaal niet zo gemakkelijk meer.

Nou ik zei dat het dus niet ging. Had echt last van onderbuikpijn, die ook straalde naar mijn rug. Door mijn pijnlijke stuitje wist ik dus niet wat ik moest voelen. Het deed echt wel pijn … Had Remco ondertussen ook wakker gemaakt, hij had maar 2 uurtjes geslapen, de arme schat :roll: :wink:

VK werd gebeld, kreeg afspraak voor 14.30 uur. Kon ondertussen nog wel lachen en zo, grapjes maken. Om een uur of 13.00 werden ze heftige, kreeg echt last van weeen. VK kwam dus eerder, ze merkte al dat het niet ging. Dus voelen en ja 1 cm ontsluiting. Moest naar zh, daar aan de hartfilmpje gelegd, er waren inderdaad weeen, die waren nog niet echt heel sterk en regelmatig. Maar voor mij voelde dat wel uiteraard zo. Kon ook niks binnenhouden, alles wat ik at ging er weer uit met een groot boodschap. Rommelt gewoon ontzettend daar van binnen …

Maar filmpje was dus goed, daarna gingen we samen even naar de restaurant, want Remco had nog niks gegeten. Even er uit, kreeg flinke last van rugweeen, ook dat nog … maar had wel afleiding.

Toen dus weer filmpje (moesten om een bepaald tijd weer terugkomen), toen weer voelen, maar nog steeds 1 cm. Echo gemaakt, was prachtig de kleine te zien :inlove:

Kleine wordt al geschat op een gewicht van ongeveer 3200 gram, dus niet een kleintje voor bijna 36 weken.

Toen gingen we naar een andere kamer, daar verbleven we ook omdat ik graag wilde nog te blijven voor het geval, maar de weeen namen al gauw af en kwamen soms weer terug. Wilde uiteindelijk om 19.45 toch naar huis, duurde heel lang want ze moesten dat de arts vragen en die was op een operatietafel bezig. En Remco was ook zo moe, die had niet geslapen en had meer zoiets van, we gaan naar huis, ons energie opladen. Had niet het gevoel dat het echt sterker werd. Dus werd om 22.15 weer aan de hartslagfilmpje / weeen gelegd. Kleine doet het heel goed, ik had nog steeds wat weeen, maar waren prima te verdragen.

En daar zitten wij dan, bij mijn ouders. Wilde niet meteen naar huis, want stel dat het door ging zetten ? En wij kunnen niet bellen, dus een gedoe, en zo kon Ma meteen ze bereiken.

Nu is het afwachten, ik heb niet echt weeen (sterke dan) maar een heel vreemd en irritant gevoel in mijn buik, heb ook maar heel even kunnen slapen, kan de slaap niet vatten. Dus ik ga ff hier laptoppen, lekker op de bank liggen en tv kijken … meer kan ik niet doen denk ik :wink:

Woensdag a.s. moet ik toch naar de VK, dus afwachten.

Ergens hoop ik nog dat het een weekje mag blijven zitten, maar ergens zou ik er niet aan moeten denken nog een weekje met dit gevoel te lopen, het is echt vermoeiend en echt geen prettig gevoel …

Zo ff mijn verhaaltje verteld :wink:

He Femke, wat spannend allemaal, wel wat aan de vroege kant, maar als het goed gaat met het kindje, das geweldig! weet niet zo goed of ik nu voor je moet hopen op een kindje wat iets te vroeg komt, of dat ie nog even wil blijven zitten met alle nare klachten erbij voor jou… Ik hoop op het beste natuurlijk!!! Spannend hoor!!! de eerste april beeb!!! On the way!

Sterre, laat je even weten hoe het met MvM was? Goed dat je dat doet zeg! Hormonen, hormonen… sterkte ermee!

Deborah, klinkt als een superleuk weekend! gezellig dat die vriend over was!

Tammy, fijn dat je er van kan genieten, altijd spannend hoor zo’n echo!!

Hoe is het met jouw mannetje (en met die van jou Sterre,) al een beetje gewend aan het idee, of voor hen nog erg onwerkelijk??

Ik heb ook genoten, zaterdag dus bij vriendin geweest, zondag tot achter mijn oren in het stof in het nieuwe huis gezeten. Gisteren en vandaag komt het laminaat, ben gisteren al even komen kijken, het wordt echt prachtig!!! Echt een HUIS!!

Auto wordt waarschijnlijk een Ford Fiesta, scheelt toch wel erg veel geld en ik heb eieieiengelijk niet zo’n grote auto nodig (wel leuk natuurlijk, maar ja, het geld houdt een keer op he…) :wall:

Stage ging geweldig gisteren, vond de mentor ook, dus helemaal happy.

Nou gaan aan de slag, dag meiden,

Femke, :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor jou en je man, even extra!!! :-*

Femke :shock: Wat spannend! ik hoop dat je nog wat kunt slapen voor het echte werk begint. Ben je nog bij je ouders?

Dat van dat bellen snap ik niet helemaal :oops: Je kunt toch wel een beetje horen? Is het aan de telefoon misschien anders omdat ie dan tegen je oor aan zit? Of heb je echt een gezicht erbij nodig om het te verstaan?

Sterkte in ieder geval, je bent bezig met de laatste loodjes!

Maggie, heb je nu een nieuwe stage plek al dan?

Heerlijk dat het laminaat gelegd wordt, dat zal een ander gezicht zijn! Hee, tijd voor foto’s, staat er al iets van jullie huis van de binnenkant op hyves?

Nou, de dame van MvM is net weg, wat een geweldig mooie positieve test was dat zeg! Zo’n vette had ik nog niet gehad :mrgreen:

Zal zo even de foto erbij doen.

Nu eens kijken hoe de kinderen op de flessen in het toilet reageren, ze weten nog steeds van niets nl :shifty:

Sterre : prachtig meis die test ! :inlove:

Kan niet echt reageren nu, zo naar de VK. Gewoon controle.

maar sinds 4 uur vannacht al erg last van waterige diarree, liep er gewoon zo uit toen ik moest plassen, dus onderweg naar de wc …

Nooit gehad, gister mijn slijmprop ook verloren. Dus ben benieuwd !

Nog even iets Sterre, wij kunnen wel wat horen, maar voornamelijk doen we nog liplezen, maar als ik aan degene zijn / haar stem gewend bent kan ik een klein beetje bellen. Dus dat heeft bij de VK geen nut omdat er verschillende zijn. Mocht er vandaag nog niks gebeuren, dan gaan we vanavond gewoon weer naar huis.

Weet wel dat het zo kinderachtig zo klinkt bij ouders slapen, maar die krampen is niet niks, dus dan wil ik ook snel bereikbaar zijn bij de VK ipv dat ik eerst ma moet oppiepen, dan komt ze naar mij en dan belt ze want ze moet weten wat ze moet uitleggen vandaar…

:-*

Oh Femke, maar dat vind ik echt niet kinderachtig hoor, dat je bij je ouders gaat slapen! Erg handig, ze kunnen Jelle opvangen en jij kunt gewoon bij Jelle in de buurt zijn, en ze kunnen voor je bellen indien nodig.

Hoe ziet een slijmprop eruit?

Wat een ellende van die diaree trouwens :hug: Heb je tot die tijd wel een beetje kunnen slapen?

Dames, kom snel weer langs, maar kan het nu niet opbrengen om te reageren ben steeds zo misselijk :sick:. Vooral vandaag, wrd echt met de dag erger. probleem is dat ik alleen hoe misselijk ook niet goed kan overgeven, kan ik nooit. Lucht wat op als je overgeeft. Hebben dames nog tips??

femke. wat spannend toch allemaal. nu ook nog eens je slijmprop verloren.

het gaat volgens mij nu niet echt lang meer duren.

hoe was het bij de vk.

sterre. wat spannend voor jou mvm. en je hebt er een mooie duidelijke test bij. wil ik ook.

en hoe hebben je kinderen gereageerd op de goene bussen in het toilet.

vicky hoe het met jou. is kaylee al weer beter.

tammy. hoe gaat ie bij jou.

maggie. fijn dat het op je stage nu wel goed gingen. is de auto alleen voor jou of voor het hele gezin…

hier gaat het allemaal goed. ik ben de laaste tijd ontzettend moe. en wil niets liever dan slapen. vanmorgen heb ik me ook gigantisch verslapen. moest mijn auto naar garage voor de apk. gelukkig mocht ik mijn auto nog weg brengen en hoefde ik geen nieuwe afspraak te maken.

ben beniuwd of ie er door heen komt

Goeiemiddag

Maggie rent nog steeds van hot naar her zie ik :wink:

Lua,

de laatste tijd ben ik zoiezo ontzettend moe. word dus tijd dat het zomer gaat worden.

Dit herken ik wel ja... in de winter voel ik me zo vaak moe en futloos bah...

Niet tennisen he, met die WII Ik hoop dat je er ook rustige zit spelletjes op kunt spelen?

Hehehehe, ik wist dat iemand dat ging zeggen... Nee hoor, ik tennis niet, heb er ook echt de energie niet voor op dit moment moet ik zeggen. Ben momenteel helemaal brain training verslaafd, kun je rustig op de bank doen, enige wat moet werken zijn mijn hersens :angel: :lol:

Femke hoe gaat het nou? Je zal t vast niet willen horen, maar ik hoop toch dat je beebje nog blijft zitten tot 37 weken... :wink:
Het is niet omdat beeb het zo goed doet in de buik dat dat ook buiten de buik het geval is... Maar goed dit gesprek hebben we al een keer gehad geloof ik :lol:
Trouwens, als beeb besluit om wel nu te komen dan hoop ik natuurlijk dat alles goed gaat, zowel met jou als met je beebje :-*

Sterre wat een mooie superpositieve test van MVM :inlove:

probleem is dat ik alleen hoe misselijk ook niet goed kan overgeven, kan ik nooit. Lucht wat op als je overgeeft. Hebben dames nog tips??

Nou... dat opluchten hoeft ook niet altijd hoor... Ik was na het spugen altijd nog net zo misselijk als voor het spugen, dus daarvoor hoef je t niet te doen :wink:
Verder regelmatig eten, kleine beetjes, niet te vet, niet te zuur. Meteen eten als je opstaat... die dingen allemaal. Ik had constant een pak crackers in mijn handtas, want ik heb meerdere keren gehad dat ik ergens bijna spontaan ging spugen :shifty:

Femke zie dat je naar de vk moest, hoe was het?

Hier Kaylee al beter, wij nog in de lappenmand. Niet meer superziek, maar gewoon nog een vervelende verkoudheid zeg maar. Slapeloze nachten door t vele hoesten en een verstopte neus. En een beebje die tegen mijn blaas aan zit te stampen, waardoor ik om t uur moet plassen :roll: :lol:

Gisteren dan intake van de kraamzorg gehad, zo komt het allemaal wel een stuk dichterbij... En vanochtend naar t stadhuis geweest om bib te laten erkennen, aangezien wij niet getrouwd zijn.

Dat was het wel voor nu, tot later meiden :-*

Vicky : laat maar wel komen, de kleine is al 3200 gram.

VK heeft ook duidelijk gezegd, als het nu gebeurd is het niet gevaarlijk.

Ze zeggen zelf en het is ook te zien dat ik boven de groeicurve zit qua de kleine, dus het is niet zo heel erg. Natuurlijk is een conveuse niet leuk misschien, maar het hoeft niet perse. Heb dus een goed gesprek gehad met de VK.

En ja, eenmaal kraamzorg, gaat de rest ook ineens ‘snel’.

Sterre : slijmprop, is delen slijmachtige slijm. Bij mij begon het eerst met donkerbruine draaitjes, heel apart. Maar gister ineens een klodder witte slijm, heel veel en dat is de slijmprop. Bij Jelle verloor ik dat ook en zo een 2 - 4 dagen begon het.

VK heeft niet gevoeld ivm infectie gevaar, begrijp ik wel. Verder zit de kleine met de hoofdje wel vast ! Kans dat dus nog helemaal draait is zeer klein, fijn te horen dat het dus vast zit met de hoofdje.

Diarree valt nu mee, heb wat water kunnen drinken voordat ik ging slapen en 2 crackers kunnen eten. En lekker even lang geslapen, had het nodig, sliep zo slecht. En nu … heb nog steeds last van mijn rug, mijn buik voelt helemaal niet lekker aan, ben benieuwd !

Lua : en is je auto door de keuring heen gekomen ?

Maggie : gaaf van die Ford ! En heb je al een nieuwe stage plek kunnen vinden.

Sorry hoor, maarre

Natuurlijk is een conveuse niet leuk misschien

:hand:

Met dat soort opmerkingen hoef je bij mij echt niet aan te komen :wall:

ik geloof dat ik hier maar ff wegblijf voor ik dingen zeg waar ik spijt van krijg.

Zo bedoel ik het ook niet hoor Vicky,

maar ik doel meer op dat mijn kleine groot is.

Ze waren ook een beetje boos dat de afspraak van gister toch niet doorgegaan is, ik zou namelijk een groeiecho krijgen en een afspraak met de gyn over eventueel inleiden.

Maar maandag kreeg ik al een echo, dus hebben ze alles bekeken en ik zit gewoon heel erg boven de groeicurve. Het is ook niet verkeerd dat te weten dus. Alles is gemeten vandaar.

Maar de VK had gewoon gewild dat ik voor zekerheid toch met de gyn over eventueel inleiden begon te praten, daarom vonden ze dat minder. Zeker omdat ze daar zien dat de kind dus nu al behoorlijk groot is.

En daarom zei ik ook even, als de kleine toch even in de conveuse moet lijkt het mij niet leuk, maar het hoeft ook niet altijd meteen het ergste te zijn, ik ben immers toch niet heel erg vroeg meer.

Want met dit lopen is ook echt geen pretje zo. Dus als de kleine er uit wilt, dan laten ze het ook komen, als het echt gevaarlijk zou zijn, zouden ze wel weeenremmers hebben gegeven.

Sorry als ik een gevoelige snaar geraakt hebt, maar hier heb ik ook met mijn vriendin over gehad en haar zoontje is ook een conveuse kind geweest, ze begreep me toch wel wat ik bedoelde. Misschien komt het voor jou hoe ik het zeg even anders aan.

:hug:

Hoe is het vandaag Femke?

Rustig … wel veel indalingsweeen, ook best pijnlijk.

Wel vandaag ff bloemen gekocht voor ma, want we slapen daar en vind het wel een aardig gebaar.

Heb vannacht wel goed geslapen … dus het is maar afwachten.

Hou niet zo van onvoorspelbaar :roll: :oops: :lol:

En met jou ?

Herkenbaar, we willen graag weten waar we aan toe zijn :wink:

Wel fijn dat je goed geslapen hebt!

Ik ben erg blij dat ik morgen voor het eerst naar de vk mag! Even al m’n onzekerheden delen. Ik heb bij de homeopate het antw.app ingesproken, want ik wil even weten of ik nog mag nemen wat ik anders zou nemen. De moeheid valt mij nog mee, ik ben wat duf smiddags, maar wat nu al 2x is gebeurd; een hele boze bui uit het niets! Ik gooi het toch maar op de hormonen :roll:

Wanneer ga je weer naar de vk, of komt de vk bij jou? Ik ben wel benieuwd hoe het met je ontsluiting is, mag je daar gewoon dagen mee rondlopen?

Geen sex meer zeker? Niet dat je daar nou zo voor in de stemming zult zijn :shifty:

Fijn dat je morgen naar de VK gaat, het is zeker fijn om er over te kunnen praten, gewoon het is allemaal weer spannend.

Wat vind je dochtertje er nu eigenlijk van ? Wilt ze nog steeds bij haar vader wonen ? NIet dat het vreselijk veel veranderd, maar toch … het is toch wel een verandering.

Ik ben gister nog geweest. Dus over die diarree gehad, de slijmprop, ziekenhuis etc. Ze heeft ook gekeken of ik eventueel al mijn vliezen gebroken heb. Maar ontsluiting, ze doet het niet voelen vanwege infectiegevaar, aan ene kan begrijp ik het wel.

Er kunnen vrouwen met wel 3 cm lopen zonder dat ze het merken. Het kan ook net zo goed zijn dat ik nu al in die richting ben maar doordat ik best vele buikpijn / rugpijn / en af en toe weeen heb, het niet merk. Pas wanneer het weer echt krachtig is, gaan ze voelen, eerder niet.

Toch wordt het waarschijnlijk zeer groot kans medisch bevallen, dus in ziekenhuis, niet thuis. Reden is ook meer vanwege de grootte van de kind. Niet omdat ik nog te vroeg ben (dan moet je zowiezo toch in ziekenhuis bevallen) maar als ik na 37 weken (dan mag je thuis bevallen) een groot kind ga baren, vinden ze het een verstandiger idee om het in het ziekenhuis te doen.

Dus het was wel prettig bij de VK. Moet nu volgende week donderdag weer terugkomen (als het nog moet :-)).

He dames,

Femke, je maakt het allemaal wel spannend hoor!! Pfoee… ben benieuwd wanneer de kleine zich echt verder aan gaat dienen.

Sterre, fijn hoor dat je morgen mag!! Is het allemaal weer wat echter plus dat je al je gevoelens enzo kan delen!! Ben ook wel benieuwd wat je kids ervan vinden, wanneer ga je ze het vertellen / heb je dat al gedaan? Ben wel benieuwd wat je dochters plannen zijn, zij baseert haar idee van bij haar vader wonen natuurlijk op de weekenden dat zij bij hem is, maar daar zal ze straks ook naar school moeten enzo. Nou ja, ben gewoon nieuwsgierig!!

Ik heb vandaag dan officieel een nieuwe auto gekocht, een Fiesta uit 2002 met 5 deuren, erg mooi. Toch maar geen Focus, was wel erg groot en duur, en gebruik 'm eigenlijk alleeen voor mijn werk en kleine ritjes, dus ook niet veel groter nodig!! Krijg hem over een week of 2 dus wel erg spannend!!!

Verder is het laminaat gelegd, maar dat had ik wellicht al verteld, heel sjiek geworden.

WE zijn nu met regeldingen in de keuken bezig, die komen ze over 1,5 week plaatsen en er moeten nog 2 stopcontacten in. En een gat in de muur voor de afzuigkap, die gaat nl. naar buiten, alle vieze luchten uit huis!!!

Badkamer wordt nog geregeld, tuin komt morgen iemand voor, dus zo gaan we lekker verder. School staat op een laag pitje, of zeg maar gerust dat het pitje helemaal uit is… hehe, behalve de stage. Ik ga over een paar weken beginnen in groep 4 van dezelfde school, dus ben heel benieuwd.

Nou meiden, take it easy!!!

Liefs, Maggie

Ik ben vandaag bij de feriliteitsarts geweest voor een echo, alles was goed. We hebben het hartje zien kloppen :inlove:. Zo ontiegelijk bijzonder. De uitgerekende datum klopte precies. Slik sinds gisteren iets voor de misselijkheid, was echt te erg gewoon, nu gaat wek weer iets beter, maar nog niet helemaal weg.

Sorry voor ego bericht, kom snel wat uitgebreider reageren.

tammy wat fijn zeg dat alles goed was met de echo en wat vreselijk mooi om het hartje van jullie kindje te zien kloppen. voor jullie natuurlijk ontzetten d blij dat het dit keer goed gaat. kom lekker showen met je echo.

wat vreselijk dat je zo erg last hebt van misselijkheid. maar watslik je er voor dan. wist niet dat daar ook medicijnen voor waren.

femke hoe is het nu zeg. zijn de weeen al erger geworden of toch weer gezakt. lijkt me niet fijn als je kkindje al zo vroeg gaat komen maar aan de ander kant om nog zoalng te moeten vol houden met weeen lijkt me ook weer niks.

sterre. en hebben jou kinderen al verteld over het feit van mvm bussen in het toilet.

Maggie. wat fijn een nieuwe auto. groot of klein het is altijd fijn om er een te hebben. kan me goed voorstellen dat je school werk even om een laag pitje is komen te staan. het lijkt mij niet niks en een studie een kind stage en een verhuizing te doen.

Van morgen om 6.00 uur werd ik wakker gebeld door mijn vriendin. ze is eindelijk bevallen van een een zoon. hij heet Mauro enrique. helaas kon ik nvandaag niet op kraamvisite komen op dat ik tot laat moest werken maar morgen zijn wij de eerste. haar eerste zoon is heel blij met zijn broertje hij gaat elke keer weer bij de baby kijken en zegt dan baby en geeft de baby kusjes.

Zo ik heb me toch een pech deze paar dagen nof beter gezegt mijn auto de heeft pech.

woensdga ging ie voor de apk keuring. gelukkig hij werd dit keer nog goed gekeurd. maar goed kreeg wel de mededeling dat ik toch echt moest uit kijken naar een andere auto omdat de achter as begon door te roesten en volgend jaar niet meer door de keuring komt. nou ik was dus blij. maar gister kreeg ik toch problemen kreeg het moeilijk gestart en het stotterde enorm. dus weer terug de garage in. heb het vanmorgen gebracht. nou goed toen mijn auto bij de garage stond. is er iemand tegen mijn auto aan gereden. gevolg schade. dus helaas voorlopig heb ik mijn auto niet terug. baal baal baal.

zo ik ga nu maar weer even dancing queen kijken

:shifty: Ik begrijp niet helemaal wat er aan de hand is tussen Femke en Vicky, maar ik vind het wel jammer dat je niet meer schrijft Vicky, ben net even naar je op zoek gegaan, gelukkig schrijf je nog wel op derest van het forum, dus ik weet wel zo’n beetje hoe het met je gaat.

Deborah, wat een pech met je auto! Wat voor sukkel (sorry) reed er tegenaan? Nou ja, dat is allemaal verzekeringswerk neem ik aan, maar rot is het wel, zonder auto.

Tammy, wat heerlijk he, een kloppend hartje :inlove:

Ik wil ook! :shifty:

Ik heb al 4 flessen van MvM volgeplast, vandaag, dag 5. Ik pakte net stiekum een of ander zw.sch.magazine om te gaan lezen op de wc, alles dat met zw.sch. te maken heeft is goed verstopt, schrik ik me opeens een hoedje, staat m’n dochter voor m’n neus! ‘mama, waarvoor zijn eigenlijk die groene flessen die in de badkamer staan?’

‘daar verzamel ik mijn urine in’

‘ieeeeeeeeew!’

‘het is om vrouwen te helpen die niet zwanger kunnen worden, ze halen iets uit mijn plas, maar ze hebben wel een heel zwembad vol nodig om 1 vrouw te kunnen helpen’

Ze stond nog even na te denken maar liep toen weer naar boven :slight_smile:

Ben benieuwd of er verder nog vragen komen, maar ik kijk erg uit naar de 12e, dan is de echo.

Mijn zoon vanmorgen bij me in bed: ‘mama, jij bent dik!’

Ik: ‘pardon?’

zoon: ‘nee, jij moet dik worden want dan zit er een baby in je buik’ :inlove:

De vk zei gisteren nog (zonder naar me te kijken) dat ik slank was, omdat ik zo’n mooi cijfer had voor m’n bmi. De computer wees het uit, blijkbaar had ze het zelf niet gezien.

Maargoed, zo slank ben ik nou ook weer niet, gewoon, normaal vind ik zelf. (1.73 en 67 kg.)