Hier is het nieuwe deeltje dan eindelijk :D.
Met wat hulp van Amy (de meeste hulp), is het gelukt een lijstje te maken.
Willen de klussers hun leeftijd en NOD even PBen
en de zwangeren hun leeftijd en uitgerekende datum pben???
Dat 2008, maar een heel mooi jaar voor ons allemaal mag worden :**:
Ons showtopic
Hoi dames,
Ben ik weer eens !
Vicky : was de taart nog lekker ? Gelukkig is het qua jongensnamen al snel rond. Wij ook, het was eigenlijk erg gemakkelijk … maar het is ook niet een overdreven moeilijk naam, ik let eigenlijk ook op dit volgorde : Remco, Femke, Jelle en … het moet gewoon klinken zeg maar. Ook qua doopnamen zijn we er uit !
Sterre : je wordt dus binnenkort 34 jaar ? Ik vind het echt meevallen. Ergens snap ik het wel, als je nog een kind wilt, dan wil je een beetje 'haast maken, omdat je ‘ouder’ gaat worden, maar ik vind het eigenlijk een mooie leeftijd. Of je vriend nou 39 is, ik vind dat dat ook weer niet meetelt, als je je lekker goed voelt, je voelt je goed etc, dan voel je je ook jong (zeg ik het nou wel goed ). Mijn tante heeft 3 kinderen, nou eigenlijk 4. Eerste is overleden, tweede is een jongentje, derde ook weer en vierde een meisje. Mijn tante is zelfs (wordt ze dit jaar) 42 jaar. Haar meiske wordt in februari 4 jaar. Dus eigenlijk ben je nooit te oud, maar haar man is (vind ik wel ergggg oud), 56 jaar. Maar toch weet ik, leeftijd zegt niet alles, het gaat er om hoe je met je kinderen omgaat, wat voor dingen je met ze doet.
Over de weegschaal, mijn VK had mij bij de eerste bezoek even laten wegen, maar elke controle hoef ik niet te wegen, ik mag, maar ik hoef niet. Gelukkig maar. Vind het zo irritant en wil het ook niet weten. Bij Jelle moest ik wel elke controle.
Maggie : over borstvoeding, als je extra allergisch ergens voor bent, vind ik het ook weer iets anders. Ik heb wel last van hooikoorts maar dat is het. Het blijft toch altijd vind ik, een persoonlijk en moeilijker onderwerp waar alleen jij een keus in kan maken en dan dat proberen.
Deborah : voel je je weer beter ? Sterkte met je moeder, ze moet het ook zo zien, het is niet niks om geopereerd te worden aan je gebit (wat dan ook) maar ze krijgt er wel iets moois voor terug !
Gister was ik zoooo beroerd … hoofdpijn, buikpijn, alles maar. Nu gaat het gelukkig weer beter.
Heb de VK trouwens gesproken, mijn suikerwaardes zijn goed.
Alleen ook over de indalen van de kleine gehad, want ik heb sterk het gevoel dat de kleine met hoofdje beneden ligt. En ja, ze zei dat het kan, want je hebt dan steken in je vagina, onrustig kind en ook daarbij kun je best wat buikpijn hebben, nou dat klopt. Heb wel een echte fanatieke kindje, want als de kleine met de koppie naar beneden ligt, kan die flink hard schoppen met de voetjes, dat is dus pijnlijk van boven. Gister heb ik er dus giga last van gehad. Vond wel dat het minder mocht
Ook vannacht weer minder geslapen, al 2 dagen. Gelukkig niet zo moe, vandaag de kleren gestreken, morgen komt er iemand van de kraambureau, even bespreken of ik nog iets mis, hoeveel uren ik krijg etc. Dan heb ik dat ook gehad.
Vriendin is gister bevallen van een dochtertje, 3 dagen over tijd, mooie gewicht : 3580 gram. Nou die van mij wordt echt zwaarder, weet ik nu al …
Jelle gaat al vanaf woensdag 2 ochtenden nu per week naar de kdv, vind het heerlijk zo en bovendien kom ik er graag ook om hem te brengen/ halen, altijd wel leuk met die leidsters kletsen. Mama helpt gelukkig wat mee, want de KDV is niet bepaald om de hoek, maar gelukkig ook niet zo ver weg.
Wordt trouwens dit jaar 30
Ja dat is pas oud Sterre
En ik weet al wat ik wil, erg he Wil een echte mama fiets, want we hebben wel twee kinderen zo …
Trouwens, zijn bezig ons auto te verkopen, wil niet vlotten. Via garage verkopen, krijg je maar een lage bedrag. Dus ja, niks anders dan doorzetten, hebben geen haast, maar willen graag een stationwagen als het kan op diesel.
Oh, wie zin heeft, ik heb een eigen site gemaakt, dus als je wilt kijken :
http://kleinevanderkooi.beebiesite.nl/
Dames, nog een fijne zondag !
PS. dit heb ik ff gekopieerd zodat hij er in kan en Tammy : leuk gedaan zo :thumbup:
Kt, doe ik iets is mijn hele tekst weg, nou nog een keer. Gauw nog even voor ik naar bed ga. Ben trouwens helemaal trots dat het me gelukt is met het lijstje, moet er wel bij zeggen met veel hulp aan amy :-
Maggie: Gezellig dat je mee gaat doen met lijnen, is goed om elkaar te stimuleren. Lukt het al een beetje?? Wat fijn dat je man er dan nu eindelijk klaar voor is :dance:. Zal alleen niet accepteren dat hij de naam kiest :naughty:, vind zelf dat dat iets is van jullie samen. Wat betreft het flurten, vind dat het mag zolang het bij oogcontact blijft. Ook wel even goed om te merken als je nog sjans hebt, goed voor het ego.
Vicky: Hoe was kaylee haar feestje zaterdag??
Sterre: Hoe gaat bij jou met lijnen of had ik dat al gevraagd bij het andere topic :think:. Wat betreft mijn werk, die weten waarom ik thuis bleef. Ze wisten dat we voor een wondertje bezig waren, dus waarom niet vertellen als verkeerd is gegaan. Kijk wel op tegen morgen, zal ook wel komen omdat ik nog geen zin heb. Vakantie hebben is altijd zo fijn :mrgreen:. Wat fijn dat je afgevallen bent :dance:. Volhouden he’.
Deborah: Sterkte alvast met je moeder woensdag. Kan me voorstellen dat ze er tegenop kijkt met al die spanningen die jullie door maken op moment. Zo jij was vanmorgen vroeg uit de veren :shock:. Wat vervelend dat er nog niks verandert is in de situatie :hug:. Denk je dat het nog goed gaat komen. Snap dat je het lastig vind om er hier over te praten, als je er liever niet op antwoord ook prima.
Fem: een mamafiets :D, goede keuze. 30 jaar alweer :shock: :-
Wat wij nou weer hebben, komen we vanmiddag thuis, lag er een vooruit aan diggelen of nou ja aan diggelen een deel van het dubbele glas was kapot. Hij was dus nog niet helemaal door. Wat bleek nou, was de krantenjongen met zijn tas achter de bloempot blijven hangen en die viel zo om tegen het raam. Jongen was zich kapot geschrokken zo zielig om te zien, heeft wel 8 keer sorry gezegd.
Vandaag bij de ikea geweest, nieuwe kussentjes en kleedje voor op de bank gekocht die bij het kleed passen. Ben helemaal gelukkig met het resultaat.
Verder heb ik niet zoveel te melden eigenlijk :think:. Weltrusten dames :-
Goeiemorgen
Wanneer werd je eigenlijk ziek bij de zw.sch. van Kaylee?
Met 28 weken kreeg ik "griep", wat later dus geen griep bleek te zijn maar t begin van HELLP. Deze bleef maar aanslepen, maar toen ik dit aangaf bij de vk schreef ze me vitamientjes voor :roll: Uiteindelijk werden de klachten steeds meer en erger tot ik bijna niets meer kon en dus ben opgenomen.
Het stomme is dat ik nu verkouden aan tworden ben en dat vind ik op dit moment in de zw.schap dus niet zo leuk :naughty:
Ik ben niet nieuwsgierig naar mijn gewicht nee, het boeit me eigenlijk echt helemaal niets. Waarom? Kan er toch niets aan doen nou of het nou veel of weinig is, lijnen mag ik toch niet :wink: Dat wegen komt na april wel weer een keertje :angel:
Lua fijn dat je je wat beter voelt :hug:
Heej Amy :wink: Nog gefeliciteerd!!!! :inlove: Ik duim voor je :-*
Haha Maggie flirten in de supermarkt :lol: Moet zeggen dat ik t zelf niet zo snel zou doen geloof ik :think: Maar dat komt meer omdat ik t ook echt niet leuk zou vinden als mijn vriend t zou doen :think:
Taart was lekker ja :wink: Had een extra chocoladetaart erbij gevraagd, want ik ben helemaal niet gek op gebak, behalve op chocoladegebak :angel:
Maar mijn zwager moest het weer eens presteren om bijna een uur eerder te komen dan op de uitnodiging stond, dus ik lag nog te tukken en Sydney was nog aan t opruimen. Mijn humeur gelijk onder nul, want zwager en ik kunnen al niet door 1 deur en elke keer opnieuw doet ie weer iets waar ik me aan ga ergeren :twisted:
Maar goed toen de rest van de visite kwam en ik m gewoon kon negeren was t wel weer leuk :angel:
Femke fijn dat je suikerwaardes goed zijn :thumbup: En morgen je bezoek van de kraamzorg, wat komt het allemaal dichtbij he zo...
Een mamafiets is een leuk cadeau, ik heb er ook eentje (een sparta) en ben er erg blij mee. Al moet ik zeggen dat hij met dit weer vaak blijft staan en dat ik alles te voet of met de bus doe :think:
*hopt naar het nieuwe deeltje*
Mooi nieuw lijstje! :thumbup: Inderdaad wel een stuk kleiner dan de vorige... Wel een voordeel: Op deze manier is het een stuk makkelijker om op iedereen apart te reageren :wink:
Hier ook gelet op de voornamen bij t kiezen van onze naam: Vicky, Sydney, Kaylee en... Maar deze keer geen -ie klank op het eind, anders werd het zo'n afdreunrijtje haha. Wel een Engelse naam natuurlijk :wink:
Zal even kijken of ik zo naar je site kan gaan kijken Femke.
Tamara succes met werken vandaag.
O die krantenjongen zal wel geschrokken zijn inderdaad :lol:
Wij zijn gisteren naar Artis geweest, is voor ons toch bijna anderhalf uur rijden en we hadden ons helemaal misrekend in de tijd :roll: Toen dachten we van we gaan wel eten in een AC onderweg, toch warm eten en lekker snel. Is er op dat hele stuk van Amsterdam naar Apeldoorn geen Ac te vinden :wall: Kaylee aan t huilen want die wilde eten... Toen maar bij vandervalk gestopt en daar gegeten. Lekker hoor, maar ja toen waren we nog later natuurlijk haha. Uiteindelijk waren we om half negen thuis, terwijl Kaylee normaal om 7 uur op bed ligt :shifty:
Ik had nog verwacht dat ze dan nu wat langer zou slapen, maar nee hoor, normale tijd wakker :think: Ben benieuwd hoe de dag verder gaat, normaal heeft ze er wel erg veel last van als ze zo uit haar ritme wordt gesleurd. :think:
Nou ja als ze morgen maar weer de oude is dan, want dan mag ze voor de eerste keer naar de peuterspeelzaal :inlove:
Nou meiden ik ben weer bij geloof ik :wink: Tot later! :-*
ik kom me even snel abonneren op dit deeltje
maar moet vandaag mijn casus voor mijn opleiding afmaken dus heb het druk.
Verder gaat het wel goed. Tja wachen he…
Tamara, het is een mooi lijstje geworden. Inderdaad is het nog maar een klein lijstje. Ik herken dit ook van Juli stoppers 2005, hebben we dat ook erg gehad. We zijn nu nog gelukkig met een klein clubbie om de laatste 2 wachtenden sterkte te blijven wensen.
Nou kom ik niet barstens veel. Maar met zo weinig overblijven dat is ook niet wat he :shock:
Nou, hier dus wel zwanger, bijna 9 weken nu, voel me heeeel moe, voel me heeel zwanger en verder gaan we gewoon verder met ademhalen
We gaan ook nog “even verhuizen” voor dat de kleine er is, dus we krijgen het nog druk zat.
Voor de laatsten onder ons… Dat het maar snel raak mag zijn :dance:
ik ben trouwens 12 augustus uitgerekend
Ha Cell, dat is goed nieuws! Heb je een kloppend hartje gezien 3 januari? Nogmaals gefeliciteerd dan!
Hoever zijn jullie met de verhuisplannen?
Ik zit te denken over de pb van Tammy, met de vraag in de hoeveelste ronde we zitten (voor het lijstje) Ik ben de tel kwijt. We zijn 10 maanden bezig, maar ik ben al minstens 12 keer ongesteld geworden volgens mij :think: Hoe vinden jullie dat ik dat moet tellen? Per cyclus? of per maand?
Ik verwacht de 15e de :evil: Dus kan ik denk ik na woensdag de eerste druppels bloed wel verwachten. Ik ga zometeen een nieuwe thermometer kopen en ga ik eens even tempen weer alvast, kan ik me voorbereiden op volgende week: Ik heb een afspraak voor dinsag 15 januari op de fertiliteitspoli, precies zoals ik graag wilde :dance:
Tammy, je zei dat ze dan van alles gingen vragen, hoe lang duurde die intake bij jou?
Vicky, kan me voorstellen dat je het al snel niet vertrouwd als je nu weer grieperig wordt hoor, maar ik denk wel dat ze je nu beter in de gaten houden naar aanleiding van de vorige keer toch?
Zo, lekker actief vandaag hier, werken en bezig met dingetjes in huis. Mijn vriend is nog ziek thuis en daar sla ik een slaatje uit, ga zometeen lekker even met de auto naar de Kwantum
Tot later :-*
jahoe tammy ik ben trots op je :mrgreen:
zal later nog ff op je email reageren, nu nog ff weinig zin in (ivm hennie :**: )
Vicky: Laten we hopen dat je er deze zwangerschap geen last van gaat krijgen. Wat voor klachten kreeg jij precies?? Ze houden je nu toch wel extra in de gaten? Kan me voorstellen dat je het geen fijn idee vind dat je nu verkouden bent, hoop dat het snel over is. Fijn dat de verjaardag van kaylee gezellig was. ben benieuwd naar de naam van de kleine :D. Moet nog even wachten.
Kiddo: Gezellig dat je er weer bent :D. Succes met je casus.
Welkom: Dankje wel :oops:. Hoe gaat het trouwens met je??
Cell: Leuk dat je weer even langs bent geweest. Fijn dat het allemaal goed was met je zwangerschap!!
Sterre: Tel gewoon per cyclus, want dat zijn de kansen die je hebt gehad, zeg maar. Fijn dat je al zo snel terecht kon! Zij ik dat, kan ik me niet meer herinneren :think:. Maar bij mij vroegen ze wat mijn cyclussen waren, wat mijn probleem was, enne, dat was het volgens mij een beetje. Nog gelukt met termometer??
Amy: :oops:
Vandaag weer na 3 weken thuis zijn geweest gewerkt, is me toch reuze mee gevallen. Kon gisterenavond alleen niet in slaap komen, lag om kwart over 11 in en denk rond half 1 pas te slapen. Had het zo giga koud en was klaar wakker. Vanmorgen ging de wekker om 6 uur, dacht dat ik rond zou lopen als zombi, maar was klaarwakker, niks voor mij. Maar goed, het werken is me dus reuze mee gevallen. Verder eigenlijk niet zoveel te melden, tot later meiden :-*
Goedemiddag,
Even een berichtje wat ik bij de wannabe mama’s heb geplaatst gecopieerd.
Hier weet ik echt niet wat ik moet denken, zit nu 6 dagen na mijn eisprong en blijf dingen voelen in mijn baarmoeder. Eigenlijk beetje net als vorige maand, toen ik dus zwanger bleek te zijn. Heb een soort ongi gevoel en af en toe steekjes. Soms ben ik gewoon bang dat ik nu al ongi ga worden, dat hoop ik echt niet veelste vroeg. Hoop natuurlijk nergens op, maar zet me wel aan het denken. Ga er niet vanuit, zal wel niet gelijk na een miskraam.
Heb heel voldaan gevoel vandaag, ben vroeg uit bed gestapt, heb ik nog al eens moeite mee en veel in huis gedaan. Dacht laat de computer eens uit en ga erachter als beloning. Moet vanmiddag werken, dus heb alvast gekookt voor mijn mannetje en voor mezelf om mee te nemen. Heb de was gedaan, was best wel, de strijk en ons bed verschoont en gelijk weer weg gewassen .
Tot later
Dames ik ben er ook heel even zit namelijk even met een probleem!
Weet niet of jullie het nog weten van een paar weken terug maar ik had voor het eerst ovulatietesten gebruikt en was me niet heel duidelijk geworden of ik nu een eisprong had!
Nu heb ik een onregelmatige cyclus maar als ik uitging van al mijn cyclussen de laatste 6 maanden dan had ik uiterlijk 1 januari ongesteld moeten worden, nu werd ik niet ongesteld dus ik testen maar negatief, paar dagen gewacht nog niet ongesteld en weer getest nog steeds negatief weer een paar dagen later getest en nog steeds negatief! Nu heb ik sinds 2 dagen licht bloedverlies (nou eerder bruin) en niet de hele dag door! Ik heb gisteochtend getest maar was echt negatief, ik voel me ook neit anders dus ik ben er van overtuigd niet zwanger te zijn!
Maar hebben jullie enig idee wat dit kan zijn? Ik test donderdag of vrijdag nog een keer voor de zekerheid en anders bel ik de dokter maar ofzo! Snap er niks van!
Hebben jullie hier ervaring mee?
Alvast bedankt!
Heb er niet echt ervaring mee. Raar :think:
Misschien ben je wel zwanger, alleen nog te vroeg om te testen.
Je zegt dat je onregelmatig bent, dan kan je misschien deze ronde een verlate eisprong hebben gehad en is dat bruine innesteling.
Weet niet of je dat bruine weleens vaker hebt??
Latig hoor, zal als ik jou was even wachten o het door gaat zetten en anders over een week weer testen, als die dan nog negatief is Huisarts bellen.
had trouwens vraagje, blijf je gezellig met ons mee kletsen??
Zo ja, mag ik je op het lijstje plaatsen?
Dan mag je me even pben en het volgende door geven:
-leeftijd
- ronde
- NOD
Andere dames, waar zijn jullie??
Moet hier zo aan het werk, laatste dagje, dan heb ik lekker 2 dagen vrij. Kan lekker wat vaker met jullie mee beppen . Hier vandaag weer zo nu en dan menstruatiegevoel, herkent iemand dit?? Heb dit eigenlijk nooit, ja voel dat op normaal op de dag dat ik ongesteld moet worden. Zit nu op dag 7 na eisprong, dus nog een weekje.
Had dit vorige maand ook, maar durf er niet op te hopen!!
Tot later
Ha ben ik weer even,
Angela, ik heb geeen idee, maar bij twijfel zou ik de ha ook even bellen.
Tammy, fijn dat het is meegevallen op je werk. Lastig hoor, dat bloedverlies enzo, kan me voorstellen dat het je aan het denken zet!
Cell, ik heb iets gemist denk ik, ik dacht dat je al verhuisd was naar Utreg?? Of moet dat nog gebeuren? OF gaan jullie weer weg?
Kiddo, succes met je casus!
Vicky, hmm kan me je zorgen goed voorstellen hoor, houd het in de gaten!!!
Thom gaat morgen ook voor het eerst naar de psz, toevallig he. Ben zo benieuwd hoe het gaat!! Lijkt me zo leuk voor hem!!
FEmke , leuk cadeau heb je bedacht, wanneer ben je eigenlijk jarig??
Heb weinig te melden, weer een leuke stage gehad, gelukkig, was ontzettend zenuwachtig, maar het was weer leuk, klein clubje kids, we waren’s middags met 10 kindjes, heeerlijk!!
VOlgende week draai ik de hele week, dus daar zie ik best tegenop.
ZIjn nog druk met de finishing touch voor de badkamer, valt niet mee hoor! Duur allemaal!!!
Nou ga weer meiden, tot later!!
X MAggie
Even een kort update van mij :
Ben gevallen :wall:
Ja al de derde keer, eerste keer van de trap, tweede keer viel ik net nog niet, maar flink uitgegleden en nu :naughty:
Dag begon goed, smiddags gingen we even tanken. Nou ik kan dat nog wel aan, dus deed ik het. Was een soort plas van benzine / olie. En ja hoor, ik glee uit :roll:
Heel hard op mijn stuitje. Echt pijnlijk, ben daarna nog mee geweest iets halen, want wilde toch afleiding hebben. Op zich gaat het wel, want heb nu deze zwangerschap al heel wat klachten, dus ja, het went … :eh:
Maar denk dat morgen de schrok nog echt wel komt, want ik kan nog lopen, maar zitten gaat erg moeizaam, auto uit en in ook … Vorige keer toen ik viel was van de trap, had ik meer last van bilspieren, die dus ook daarna richting schaamstreek ging, maar dit keer is het heel anders, vind het ook eerlijk gezegd niks …
Maar gelukkig zo controle bij de VK (om de 2 weken is woensdagavonden open) dus ben blij er toch even heen te mogen gaan, ook al weet ik dat de kleine niks mankeert, toch … voel een hele rare druk steeds in mijn buik, geen prettig gevoel, dus ben toch blij er heen te mogen gaan.
En bovendien, gelukkig is Remco even vrij tot zondag, want kan het heel goed gebruiken nu …
Ja, Femke heeft ook altijd wat :wall: :wall: :wall:
He Femke wat zul je geschrokken zijn! :hug:
Hoe was het bij de vk?
Ik hoop dat je een beetje slaapt vannacht :-*
zo daar ben ik ook weer even.
femke: tjee het is toch wat he. wat een pech toch weer.
en hoe was het bij de vk vanavond.
maggie wat fijn dat het huis al aardig op schiet.
vind je het niet raar dat thom moren naar de psz gaat. wat word dat kleine mannetje dan ook groot he.
tammy. het kan natuurlijk weer wat zijn. laten we hopen dat het zo is. vaak hoor je mensen zeggen dat ze ongi krampen hebben en dan zwanger blijken te zijn. maar een aantal maanden had ik ook na de eisprong van die ongi krampen en helaas was het niks.
angela wat vervelend zo die onzekerheid. helaas heb ik geen ervaringen er mee. maar als ik jou was zou ik als je nog negatief test langs de ha gaan.
verder heb ik weinig te melden.
mijn moeder is vandaag geopreerd aan haar gebit. was wel even spannend allemaal en gelukkig is alles goed gegaan. ze heeft er wel flink veel last van.
en weet je wat ik zo gek vond van daag. de tijd dat mijn moeder onder narcose werd gebracht werd ik vanuit mijn zelf op de zelfde tijdstip wakker.
verder ben ik ik op visite bij mijn vriedin geweest ze is over twee weken uit gerekend. maar ze is het zwanger zijn nu echt zat.
was wel leuk hoe haar mannetje constant kusjes op de buik aan de baby gaf.
nou ik ga lekker douchen en dan vroeg mijn mandje in.
Hoi meiden
heb even niet gereageerd, maar spring er vanaf nu weer in ok. Alle nare gebeurtenissen op KOk hebben hun indruk nagelaten, maar vooral het feit dat Sooki haar meisje is verloren maakt me zo intens verdrietig. (sooki was dus ook feb. 06 mama net als ik).
Ik spring er hier weer in ok :-
hebben gisteren wel pretecho gehad, foto’s staan in t showforum onder echo :-
He dames,
Ik ben er kort ff, bij de VK ging alles goed, maar ze wilde mij toch even doorsturen naar het ziekenhuis voor een echo. Dus hupsakee om 20.45 nog naar het ziekenhuis.
Heb een hartfilmpje gehad, alles was goed. Apart 30 minuten je kleine te horen ! Zeker wanneer er geschopt wordt.
Daarna echo, omdat ik daar bevallen ben van Jelle ben ik daar bekend. Ze nam meteen een groeiecho af, erg lief van haar.
Maar meteen kreeg ik te horen : u krijgt een erg groot kind :roll:
Alsof ik dat niet wist, maar toch fijn om bevestiging te krijgen, ons kleine is nu al ‘2700 gram’. En ik ben volgens berekening nu dus pas nog 33 weken. Moet nog ‘7 weken gaan’. De kleine is in kort tijd (3,5 week na laatste echo) al bijna 1 kg bijgekomen. Dus volgens berekening van de echo ben ik 28 januari uitgerekend. Eerst was het dus gewoon 28 februari, daarna met 30 weken echo was het 14 februari en nu met een gewone groei echo even tussendoor, 28 januari. Dus eigenlijk een verschil van 4 weken de tijd, omdat volgens de berekening ik al 37 weken was.
Dus ik wil hier zeker even met de VK over hebben, persoonlijk. Want de kleine hoeft nu nog niet te komen, maar over een week of 3 / 4 zou erg fijn zijn. Dan ben ik dus volgens mij eigen berekening 36 / 37 en volgens de echo (als niet hard groeit nog) 40 / 41. Vind ik een mooie eigenlijk !
Nou, toch weer wat nieuws, wel prachtig ons kleine weer even te zien !
:-*
Femke fijn dat alles goed is!
Ik ben net zoals iedereen ook van mijn stuk door al het slechte nieuws hier op KOK maar ik wil toch ook de positieve dingen blijven posten.
Het gaat hier goed, zijn gangetje eigenlijk. Nog een weekje wachten op mijn NOD en ik denk niet dat ik zwanger ben maar we zien wel.
Fenna doet het goed, ze krijgt wel streken zoals om 1 uur 's nachts wakker worden en willen spelen dus dat gaan we haar snel afleren.
Verder hebben we afgesproken dat we van het weekend gaan zwemmen ergens. Ik wilde gisteren gaan, maar was aan de late kant dus haast haast. Kom ik daar aan met Fenna, staan we in de kleedkamer, heb ik mijn badpak niet bij! Argh zó balen. En volgende week bij het baby en peuterzwemmen ben ik waarschijnlijk ongi. Dus daarom dit weekend maar.