~April 2007 stoppers~

Tammy van harte!!!

Enneh Lua je bent niet alleen… maar ik snap je gevoel heel goed. :hug:

Even kleine update :mrgreen: :

Was heel gezellig met Tammy, maar wat waren bij moe … :zzz:

Leken wel twee ouwe wijven samen :inlove:

Maar VK ging goed, kleine nog iets meer ingedaald.

Bloeddruk weer goed.

Verwijsbrief meegekregen voor de gyn op 29 januari a.s.

Groot kans dat wel in ziekenhuis moet bevallen omdat ik bij Jelle flink ingescheurd ben, dus kans bestaat dat bij tweede ook gebeurd.

Rest is gewoon afwachten …

Fijne weekend dames :-*

Oja Tamara ging naar Femke, alweer helemaal vergeten :roll:

Mocht je toch al vandaag naar de VK? ik dacht woensdag? Of ben ik alweer in de war?

Heeft ze niets gezegd over hoelang ze je door laten lopen omdat je volgens de echo al verder bent?

Ik heb vandaag een hele aardige verloskundige aan de telefoon gehad, die heette ook Tamara :slight_smile:

Ik had erge buikpijn voor een half uurtje, rechts en links in m’n buik. Ze kon me geruststellen en zei dat het best wel al bandenpijn geweest kon zijn. Ik was op dat moment aan het stofzuigen (op m’n werk) en aan het bukken. Mocht het terugkomen op een ander moment dan mag ik weer bellen. Meteen een afspraak gemaakt voor 1 februari.

Ik las dat Vicky vandaag even voor extra controle naar het ziekenhuis ging om 17.00 uur, omdat ze al een paar dagen niet lekker is.

Ik hoop dat alles goed is! :pray:

Ja ik las het ook van Vicky …

Goed dat ze toch gebeld heeft !

Ja, begin van zwangerschap Sterre, is het echt bandenpijn. Een vervelende gevoel en zeker als je even erg druk bezig bent geweest, is het echt goed voelbaar.

Je bent niet in de war, ik zou eigenlijk maandag gaan. Maar ze waren mij vergeten in te plannen in de agenda :wall: Dus zou ik woensdags kunnen, maar moest ik helemaal alleen, werd het volgende week vrijdag, vond ik wel erg lang duren, vandaar dus vandaag. Gelukkig maar.

We moeten gewoon even afwachten op de echo van 36 weken, want dan krijg ik meteen ook een groei echo weer van de gyn en kan ik ook mijn wensen kenbaar maken. En dan hoor ik het vanzelf wel hoe en wat. Ben zo wel gerustgesteld hoor, weet toch al dat het weer een zwaar kindje wordt. Hoop alleen dat het dit keer beter gaat qua communicatie als ik weer zo flink inscheur :roll:

Ik zal het ook even hier naartoe c/p’en :wink:

PFff zo we zijn weer thuis... was druk daar, zullen vast veel nieuwe babies geboren worden in Enschede vanavond/vannacht :wink:

Maarre alles is ok... ctg zag er goed uit, urine schoon en bloedtest was ook :thumbup: We worden wel goed in de gaten gehouden en ik moet gelijk weer bellen als ik meer klachten krijg, maar voorlopig ziet alles er goed uit.

Alleen is mijn buik echt te klein voor de duur van de zw.schap en moet ik voor donderdag (volgende afspraak gyn) een groeiecho laten maken. Dus daar moet ik maandag nog even achteraan bellen.

Wij gaan nu eten bestellen, want ik heb enorme honger haha :wink:

Ha, dat is goed nieuws! Fijn dat je zo snel terecht kon he :thumbup:

Ik hoop dat broertje wel goed genoeg gegroeid is!

Eet smakelijk :wink:

Hallo dames ik ben hier niet zo vaak maar ik lees af en toe wel even mee maar heb het zo druk en ben nog in de wolken van het geweldige nieuws! Wij hebben onze ouders het nieuws verteld en iedereen is door het dolle heen!

Mijn ouders worden in 6 maanden tijd 2 x opa en oma want mijn zus is over 3 maanden uitgerekend en ik in september denk ik!

Maar ik las dat er meer zwangeren zijn! GEFELICITEERD, geniet er lekker van!

Ik voel me totaal niet zwanger, heb nergens last van misschien wat moeier maar verder geen kwaaltjes tot nu toe!

30 januari moet ik voor het intakegesprek naar de VK want volgens mijn laatste menstruatie ben ik vandaag 6 weken! :mrgreen:

Maar een echo verduidelijkt dat natuurlijk wel maar ik moet nog een paar weken geduld hebben!

Het besef is er nog steeds niet echt maar dat komt vast nog wel!

En voor degene die nog niet zwanger zijn ik duim voor jullie en het komt goed!

hoi dames ben ik dan toch weer.

moet zeggen dat het wat rustiger is geworden in mijn hoofdje.

heb de laaste dagen alleen maar gehuild. maar geloof dat de tranen zo lang zamer hand op zijn.

denk datdat het me allemaal te veel is geworden. eerst twee keer moeten verwerken dat er twee vaders van vrienden zijn over leden en dan 4 keer te horen krijgen dat er mensen zwanger zijn. van twee van hen wist ik niet eens dat ze bezig waren en van jullie natuurlijk wel. maar toch het is alsof je een klap in je gezicht krijgt.

maar ben daarom niet minder blij voor jullie natuurlijk.

mijn tijd komt nog wel.

maar toch ben ik bang dat we voor heel wat problemen komen te staan. zoals ik weet sorry natas al je dit leest was de baarmoeder bij de eerste zwangerschap niet helmaal ovaal was maar meer hart vormig waardoor ze waarschijnlijk niet beide kindjes heeft mogen behouden maar er een verloren heeft.

ben bang dat ik misschien de zelfde probleem heb of misschien nog wel erger.

dames hoe hebben jullie je voorbereid toen jullie naar de dokter gingen. ik wil me er namelijk op voorbereiden zodat ik niet zo’n grote kans heb op een nee.

toen mijn zus en ik met ruzie uit elkaar gingen zal zij ook bezig gaan met een tweede ben zoaf en toe ook heel erg beniewd of zij misschien al zwanger zal zijn.

vandaag gaan we de vakantie boeken we hebben besloten om met het hele gezin te gaan behalve dan mijn zwager en zus en neefje. mijn ouders willen het nu wel zien waar ik het altijd over heb.

heb nu al zin om te gaan.

Ik schaam me rot :shifty: :naughty: , heb ik even een paar dagen niet meegelezen, zijn er opeens twee zwangeren :dance:

Sterre, gefeliciteerd :clap:

Tamara, jij ook gefeliciteerd en ik hoop :pray: van harte dat het nu goed mag blijven gaan.

Vandaag even een ritje naar de vk moeten maken, want de kleine had zich al een dag niet laten voelen en mijn buik deed/doet zeer. Gelukkig bleek alles goed en de kleine een rust moment had. Vanavond al verschillende keren weer mogen voelen.

Iua, het is niet makkelijk als je zelf nog niet zwanger bent en er is om je heen een ontploffing van zwangeren. Ik hoop dat je snel bij de zwangeren mag horen. En daarnaast ook nog verdriet verwerken is niet niks :hug:

Dankjewel Moniek, ik werd al ongerust, dacht waar blijft ze nou :shifty:

Fijn dat alles goed is met je baby en dat je hem/haar weer gevoeld hebt!

Weten jullie eigenlijk wat het wordt? Of heb ik dat gemist? Of vertel je het niet?

Heel even snel berichtje, heb echt geen puff :zzz:

Ben zo moe steeds, kan wel hele dag slapen :zzz: :zzz:

Komt omdat ik s’nachts erg slecht slaap, steeds wakker en dan ook klaar wakker. Maar je hoort me niet klagen hoor :mrgreen:

Sterre: Zet ons een deze dagen even op het lijstje neer, dan word wat echter.

Lua: Meid, snap je gevoel echt helemaal!! Ik klets ook bij de wannabe mama’s mee en had het er ook best moeilijk mee als de een naar de andere zwanger raakte. Das ook heel erg normaal. Maar meid jou tijd ook echt, daar ben ik van overtuigd!!

Welkom: Fijn dat alles goed was met de kleine. Bedankt voor je felicitatie’s. Wij hopen ook dat alles goed blijft gaan, al moet ik zeggen dat ik nu best veel vertrouwen heb. Voelt gewoon anders, hoop dat dat goed teken is.

Vicky: fijn dat alles goed was met de kleine!!

Fem: Was inderdaad erg gezellig. Vond wel heel grappig dat we allebei zo moei waren, weet ik ook eens echt hoe dat voelt heel erg moe zijn midden op de dag :mrgreen:.

Maggie: fijn dat alles zo goed gaat op je stage.

Meiden verder laat ik het even, ga weer bank hangen. Tot snel :-* :-*

Ja moeheid had ik ook veel last van in het bein van de zwangerschap en nu komt dat langzaam weer terug.

Leuk trouwens dat jullie bijna dezelfde dag zijn uitgerekend, is wel zo gezellig.

Wij weten niet wat het wordt want de kleine hield bij de 20 weken echo de benen strak gesloten. Met 34 weken krijg ik nog een echo, maar twijfel sterk of ik het wel wil weten. Bij Bas wisten we het ook niet en dat was ook wel erg leuk. Ik verwacht een meisje, maar een jongen is ook meer dan welkom, heel cliche: als het maar gezond is!!

He dames,

Ah, ik zie dat Tammy en Sterre een banner hebben, jippie! Is het al een beetje bezonken allemaal?? Tammy, hoort erbij hoor, lekker aan toegeven die moeheid!!

Welkom, spannend voor jullie, lachen dat de kleine niet wilde laten zien of hij een hij of zij een zij wordt. En fijn dat je zo snel terecht kon en dat alles goed was.

Lua gezellig vooruitzicht, die vakantie met de fam. Lekker afleiding zoeken, werkt toch het beste denk ik…

Femke, spannende tijden ook voor jou hoor, hoop dat de kleine niet heeel lang op zich zal laten wachten!!

Nou hier weinig nieuws te melden,g ezellig dagje met vriendin gehad gisteren, ga zo even met mijn mannen lunchen en weer hard aan de studie, morgen nog een dagje stage, en moet vorige week nog evalueren (word er geeek van al die reflecties en evaluaties, maar je schijnt er beter door te worden, haha!!)

Nou dag meiden, tot later

Het lijstje is verandert.

Welkom: Wel heel toevallig he’, dat we vlak na elkaar uitgerekend zijn. Vind heel bijnzonder dat we allebei in de dezelfde maand zwanger zijn geraakt. Misschien wilt de kleine wel niet dat jullie weten wat het is, hield het daarom zijn benen op elkaar :wink:. Lijkt me wel spannend als je moet bevallen en je weet niet wat het is. Lijkt mij heel bijzonder.

Maggie: Of het al helemaal bezonken is :think:. Begin wel steeds meer aan het idee te wennen, maar kan nog steeds niet geloven. Moet nog erg aan het idee wennen en vooral omdat je natuurlijk hoopt dat alles goed blijft gaan. Hoe was je stage vandaag??

Vicky: Hoe gaat met je??

Heb niet zoveel te melden, kom snel weer langs :-*

He dames,

als je geen zin hebt om mijn gezeik over mijn stage te lezen, lees dan vooral niet verder, moet even mijn ei kwijt.

Argh moet weer even wat agressie kwijt hoor van die t…t…f van een stagementor van mij. Ze had zonder het mij te melden om 15.00u direct een gesprek met ouders, ik had va. 15.30u ongeveer ergens een afspraak voor luxaflex en zo. Nou ja, laat ik maar stoppen, ze liep alweer over me te zeiken, ik ben haar spuugzat, zij mij, nog 2 keer en nog een avond voor ouders ter afsluiting van het project (op de woensdagavond voordat we gaan verhuizen, fantastische timing, maar daar moest ik maar flexibel mee omgaan en er nu wel een keer zijn… zo, daar kon ik het mee doen).

Ik zit het uit, maar getverdegetver.

Dank voor jullie luisterend oog zal ik maar zeggen.

:sick:

Maggie

Bleeeeeeee wat een mens zeg! :twisted: Tuurlijk ben je flexibel! Makkie toch, verhuizen, regelen, stage, studie, werk, kindje, man, beetje flexibel zijn hoor :roll: :evil:

Nog even volhouden lieverd, dan ben je van d’r af! Hoop ik…

Mooi lijstje Tammy :inlove:

Hier is het wel bezonken, maar ik ben bij voorbaat al zenuwachtig voor de echo…nog 3 weken wachten :shifty:

Wel hele fijne zere borsten :mrgreen:

Nou Deborah :hug: Komt een boel op je af he…Wanneer ga je naar de dokter? Ik weet eigenlijk niet goed hoe ik me voorbereid heb, in ieder geval templijstjes meegenomen, en verder vooral goed bedacht wat ik wilde zeggen en vragen. Sterkte meid!

Nog een leuke vakantie geboekt?

Hoe gaat het met Femke en Vicky?

Kiddo alweer moed verzameld voor de volgende ronde?

gatsie maggie wat een vervelende stage begeleider heb je zeg.

dat ze er alles aan doet om je te sarren.

nou nog even en dan zit je ook in je mooie huisje. wilt het daarmee ook lukken.

sterre. heb je trouwens al aan je kids verteld dat ze een brusje krijgen.

zoja hoe reageerde ze.

a.s woensdag heb ik een afspraak bij de dokter.

ik weet echt niet hoe ik me moet voor bereiden. temp lijsten heb ik zoiezo niet. ik weet dat ik een eisprong heb want dat heb ik getest. maar ja wat voor dingen zou ik kunnen vragen. ik vind het zo moeilijk.

maar geod we gaan het zien.

nou ik ga maar even lekker douchen en dan lekker mijn bed in. want ik heb me een partij last van mijn rug.

He Maggie :hug:

Hoe het gaat hier? We gaan gewoon verder naar de volgende ronde. Het is een keer gelukt dan moet het gewoon nog een keer lukken. Klaar uit. We zijn nog niet bij het jaar he?

Verder druk nu met poetsen, ga zo verder. Woensdag kijkers voor ons huis. Ik verwacht er weinig van. Maar ook hier: we zien wel :slight_smile:

Hier alles ok, maar Kaylee is ziek en die heeft de hele nacht liggen huilen en gillen… :? En overdag wil ze alleen maar bij mama op de bank liggen, dus hier geen tijd voor lezen of reageren. Dus nog een schepje bovenop mijn vermoeidheid haha :roll: :wink: Jullie zien me binnenkort weer verschijnen :-*

He dames,

Sorry voor mijn geneuzel van gisteren, het is alweer bezonken. Ik was echt zo pissig. We zijn elkaar denk ik gewoon zat, ik haar belerende toontje, zij mijn hele manier van doen na schooltijd. Tijd voor een nieuwe stage dus. En dank voor jullie steun natuurlijk.

Ben nu weer gewoon lekker aan het werk, even een rustpunt. Ga morgenmiddag trouwens proefritten maken in auto’s, ga voor een5-deurs. Heb een mooie Seat toledo gezien, voor wie het wat zegt, kan niet geloven dat die voor dat geld wordt aangeboden!!!

Verder Ford Focus, ook een mooie bak!! Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden!

Tammy en Sterre, oh wat zou het leuk zijn als we straks samen kunnen zwangeren, ik kijk er zo naar uit, maar het begint voor ons ook steeds dichterbij te komen. Pff ben het wachten op manlief zat, dus hoop ook maar dat het allemaal mag lukken. Sterre, je mag trouwens snel terecht voor je echo, is dat normaal tegenwoordig (hoewel ik me heel goed voor kan stellen dat het je allemaal niet snel genoeg kan gaan… haha)

Tammy, hoe is tie bij jou?? Alles al een beetje bezonken? Al een beetje gewend en durf je het te geloven?

Vikcy, veel sterkte met Kaylee, ohoh wat zal je moe zijn, lekker ’s middags dus maar bijtanken!!!

Femke, met jou ook alles ok?

Hier op het werk 2 jongetjes geboren bij collega’s, één heet Julien, dat vindt ik echt een leuke naam!! Maar ja, bij ons staan de namen nu al vast voor zowel jongen (vooral de jongensnaam eigenlijk) en waarschijnlijk / misschien een dochter.

Nu nog maar even zwanger worden he.

Gisteren luxaflex geregeld, wordt denk ik wel erg mooi!

Nou, ga maar es aan de slag, tot later meiden. X Maggie

:-*