~April 2007 stoppers~

He kwebbelkontjes!!

Sterre, :thumbup: :thumbup: :clap: :dance: :inlove: :smiley: :mrgreen: :shock: etc!!! Jippie!!! Gefeliciteerd, en Angela ook natuurlijk!

Wow Wat een timing hebben jullie ook zeg! Vlak voor de ferilitoestanden!

(de overige 4 dames volgen z.s.m. heb ik me voorgenomen!)

Nog meer getest? Tjsee, je zult echt wel in de zevende hemel zijn, toch??? Geweldig hoor!

Kiddo :hug: jammer, volgende ronde weer beter!!

Lua ook voor jou een :hug: wat een rotnieuws…

Hier vanochtend bij een oud studiegenootje kopje koffie gedronken, erg gezellig, verder zo de laatste 2 dagen stage voorbereiden van deze week, pff, zal blij zijn als het weekend is, ben kapot (Thom komt elke ochtend weer om 6.00u helaas… niets helpt om hem dan nog even door te laten slapen jammergenoeg, niet handig als je zo’n drukke week hebt).

Verder weinig te melden, maak naast de stage dan ook weinig mee… hehe.

Dag lieve meiden, Sterre, doe mij een beetje van jouw hormonen oké???

Maggie

sterre GEFELICTEERD!!! :dance: :dance: :dance:

Wil even iets met jullie delen!!

IK ben zwanger!!! :dance: :dance:

Kan het echt niet geloven!!!

Dacht echt dat ik ongesteld ging worden.

YESSSSSSSSSSSSSS TAMMY GEFELICITEERD!!!

Mijn duimen draaien voor je meis!

O dat is wel 3 keer goed nieuws in een paar dagen zeg :inlove:

Ha, Vicky ook al zo vroeg wakker :mrgreen:

copy paste:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Joehoe Tammy!!! Gefeliciteerd!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

haha ja altijd he… met dank aan Kaylee :lol:

Dankje wel dames :smiley:

kan echt nog niet geloven, maar dat komt vast snel wel.

Ben nu wel even van slag, dus weet even niet zoveel te vertellen

Tot snel

Tammy : van slag :think:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Je ziet het geweldig goed die testen :inlove:

Echt die van kruidvat is nog beter te zien dan die van mij toen ik ging testen :lol:

Ben zoooooo blij hier … (maar nog niet wakker :eh: ) !

Gun het je zo meis … echt super nieuws, eerst Sterre en dan jij :inlove: :-*

Nou Tammy, dat is ook geweldig he, zo snel achter elkaar goed nieuws!

Ik heb nog niet berekend wanneer ik uitgerekend ben, wel even geprobeerd op de predictor site, maar ik twijfel erg of ik uit zal gaan van een cyclus van 25 dagen :think:

Daarom heb ik ook nog geen banner gemaakt, ik wil alleen een banner maken als het meer dan 4 weken is :shifty: Vraag me niet waarom, maar dat wil ik gewoon.

Deborah, bedankt voor je felicitatie, ik hoop dat jij ook snel mag volgen :pray: En tegelijk hoop ik ook dat je gewoon mee blijft kletsen, je hebt een boel meegemaakt de afgelopen tijd en wij zijn er ook om je te steunen, maar ook om gewoon gezellig te kletsen!

Maar kan me ook wel voorstellen dat het even pijnlijk voor je is… :hug:

Maggie, jij bent ook al bijna aan de beurt! Wanneer gaan jullie eigenlijk verhuizen? Je mag best een beetje van mijn hormonen, al is het maar virtueel, en ook voor derest natuurlijk: :: :: :: :: :: :: :**:

Kiddo, hoe gaat het, :evil: al doorgebroken? :hug:

Vicky en Femke, hoe gaat het met jullie buik?

Ik heb vannacht beter geslapen, werd vannacht wakker om te plassen en met pijn in mijn linkerborst. Aan de zijkant, doorlopend naar m’n oksel. Ik heb daar eigenlijk al een poos regelmatig last van, maar dan wat minder hevig en niet de hele maand door. Nu is het erger, zal wel iets met hormonen te maken hebben :think: Ik klaag niet hoor, maar maak me er een beetje zorgen om, heb al gevoeld, d’r zit niets :think:

Verder is het best onwerkelijk, het werk enzo gaat gewoon door, ik vertel m’n klanten zo lang mogelijk niets, maar het is dan wel moeilijk (zeker op donderdag bij die ene meneer :roll: ) om niet af te dwalen terwijl hij z’n verhalen verteld. Iedere week komt het weer op hetzelfde neer, soms erg vermoeiend :zzz:

Ik weet ook nog niet wanneer ik me bij de sept.mama’s ga aanmelden, misschien als ik nog een keer heb getest, dan heb ik ook meteen bewijs :mrgreen: En ook leuk om aan jullie te laten zien.

Ik moet echt vanmiddag nog wat gaan huishouden, ik loop zwaar achter door deze drukke week…

Hoi meiden!

Ik ben hier inderdaad al een hele poos niet geweest, maar post zowiezo niet heel veel op het forum, gewoon omdat het hier thuis zo druk is. Maar ik denk nog steeds aan jullie hoor!

Ennnnnnnnnn wat een goed nieuws allemaal zeg!! Alle zwangeren van harte gefeliciteerd en ik wens jullie een super mooie zwangerschap toe, en natuurlijk een hele mooie gezonde baby! :inlove:

En de nog niet zwangeren, voor jullie duurt het vast niet lang meer, zet hem op! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

:-* Caro

Ja, Caro! Ik was je niet vergeten! Ik dacht zelfs gisteren nog aan je! Hoe heette die dame ookal weer die al 2 (of 3?) dochters had en die zo ziek was aan het begin van de zwangerschap :think: Iets met mama :think:

Goh, wat een toeval :mrgreen:

En je bent nu alweer 38 weken :shock: :shock: Het is voor jou misschien anders, maar wat is dat snel gegaan!

Echt heel toevallig!

Ja, 3 dochters hebben we nu, we zijn zo nieuwsgierig wat er nu in mijn buik zit!

Het gaat inderdaad heel snel, maar dat heb jij nu ook, de tijd gaat veel sneller met meer kinderen.

Geniet ervan!

Sterre : als je een echo krijgt, dan kun je ook wat preciezer weten wanneer je uitgerekend zou zijn. Op zich voor mensen met niet een echte regelmatige cyclus ideaal, weet je al wanneer je een echo hebt ?

:-*

Hee Femke, ja op 12 februari…pas! Ik ben zoooo ongeduldig :oops:

Eerder heeft weinig zin, weet ik wel, maar ik ben gewoon zo nieuwsgierig.

Sterre, 12 februari is zo …

En wees blij daar mee, want soms willen ze pas met 12 weken een echo geven, dan moest je nog langer wachten …

Maar snap je wel, ik kon ook niet wachten, maar ja, 12 weken is echt een record :oops:

En toen alles goed was, kon ik niet meer wachten op de 20 weken echo :oops:

Ik ga weer naar beneden, Jelle is met Oma mee, daar slapen, Remco heeft nachtdienst en ik ben gebroken…

Morgen komt Tammy, hebbie er veel zin in, kan ik haar weer ff platknuffelen met mijn dikke buikje :inlove: :lol:

:-*

wow nog meer baby nieuws:

tammy van harte gefeliciteerd. hopelijk mag alles goed blijven gaan met deze zwangershap.

vanmiddag heb ik met de dokter gesproken en voor volgende week heb ik een afspraak hopelijk worden we dan door verwezen naar het zkh.

voorlopig zal ik me wat minder minder melden hier. gewoon omdat het te veel pijn doet dat ik als bijna enige niet zwanger bent.

op mijn werk is het precies het zelfde iedereen die bezig was met zwanger worden is zwanger behalve ik. het doet me teveel pijn

in de loop van de week zal ik me weer melden

Even een dikke knuf voor Lua :hug: :-*

Deborah meis,

Ik denk dat er wel meer mensen dan denken : ik zal vast de enige zijn die niet zwanger wordt … maar heb vertrouwen meis, jij komt zeker wel aan de beurt, maar ik kan me wel voorstellen dat het zo voelt :hug:

Je bent in elk geval eerlijk om te zeggen dat het je toch wel dwars zit, dat je ook even minder komt, ik heb er eigenlijk wel begrip voor ! Maar ons niet verlaten he :naughty:

Heel veel succes volgende week in het ziekenhuis ! :-*

Ja Femke, ik ben te ongeduldig…ik besefte het me opeens ook :oops:

Ik voel me gewoon behoorlijk onzeker. Maanden keken we hier naar uit, en al die maanden heb ik mezelf verboden naar babyspulletjes te kijken en nu mag het toch?

Het enige dat ik heb gedaan was kijken in de supermarkt of ze nog van die speentjes hadden met ‘papa is the best’ maar die zag ik niet.

Had me een leuk kadootje geleken :inlove:

Deborah, fijn dat je verteld hoe je je voelt, hier zijn we allemaal bang voor geweest, bang dat we als enige niet zwanger werden :frowning: En dan ook op je werk zoveel confrontaties :hug:

Fijn dat je naar de dokter gaat, ik weet zeker dat alles goed komt!

Weet dat wij jou niet vergeten en je altijd zullen steunen! :-

Oja, Tamara ging morgen naar Femke, gezellig, veel plezier!

Femke, ik hoop dat je lekker zal slapen vannacht :-

He dames,

Wow!! Nog meer goed nieuws, Tammy :thumbup: :dance: :mrgreen: :smiley: :slight_smile: :lol: :thumbup: :inlove: :dance: :clap: etc dus ook voor jou!!! Je zult straks gelijk met Sterre uitgeteld zijn, geweldig gefeli, hopelijk kan je er nu wel volop van genieten!!! Enjoy, enjoy en uiteraard :thumbup: voor jullie!!!

Lua, ik kan me jouw gevoel ook goed voorstellen, maar ik ben er ook nog!!! En samen gaat het ons heel snel lukken, maar het gevoel van shit… ik ben de laatste herken ik heel goed hoor!!! :hug: voor jou van mij en een beetje van de :: :: :**: van Sterre dus ook voor jou!! Ook in mijn buurt heel erg veel happy de pappy zwangeren…

Sterre, ik zou zo zeggen, ga je lekker te buiten aan allerlei lieve baby spullen, kan jou het schelen: geniet ervan!!!

Nou ja, nog wat onbelangrijk nieuws, de stage ging geweldig, proef lesjes met fruit gedaan waarbij de kids niet mochten kijken wat ze in hun mond kregen, errrug leuk, morgen koekjes bakken en dan eieieindelijk uitgeteld slaaapen dit weekend! Heerlijk!

Nou, ga even met jullie meegenieten van al het goede nieuws hoor, ga zo effe lekker met manlief knuffelen op de bank en de nieuwste CSI kijken.

Dag lieve meiden, X Maggie