Welke test heb je gebruikt Sterre ?
Ik hoop echt dat ze daar iets meer zouden kunnen weten !
Of ga anders morgen / overmorgen nog eens testen.
Hier net de VK gesproken, ze is vergeten mij in de agenda te zetten voor de afspraak van maandag a.s. :wall:
Kan gebeuren, maar nu wilt ze 2 dagen later, klinkt niet zooooo probleempjeachtig, maar ik had me juist verheugd om er maandag heen te gaan, zeker omdat ik ook van die gerommel en harde buiken heb.
Dus even afwachten, anders mag ik weer langer dan 1 week wachten … :roll:
Maggie: Fijn dat het goed gaat met je stage. Wat sneu dat je kleine man zo verdrietig was.
Sterre: Spannend hoor meid. Ben hier hard voor je aan het duimen
. Voel je je anders dan anders of dat niet echt?? Een test kun je toch maimaal 30 minuten later aflezen?? Als er een streepje staat, staat er een streepje vertelde de huisarts mij. Hoe licht ook, kan alleen streepje komen, als er hcg aan gemaakt wordt en dat wordt niet, als je niet zwanger ebnt. Wij zijn zondag bij een wok grill restaurant geweest, was erg lekker. Ik moet nog tot en met donderdag wachten, dan is mijn NOD. Ik heb inderdaad niet echt gevoel dat raak is, dat komt ook mede, omdat mijn temperatuur ngeen 2de stijging heeft gemaakt, dus even hoog is als anders. En omdat ik gisteren erg menstruatie pijn had, maar vandaag weer niet. Veel succes zometeen. Je bent zeker helemaal op van de zenuwen?
Kiddo: Ik ben hard voor je aan het duimen, zal wel fantastisch zijn.
Ga gauw naar mijn werk. laters :-*
Goeiemiddag
Vicky : wordt de babykamer al mooi ? Hier is die al klaar, nog een paar kleine aanpassingen en dan is het helemaal goed
De babykamer is nog steeds een lege kamer zonder behang of verf :lol: Sydney gaat deze week geloof ik nog de gaten vullen en opschuren en zo... en dan kunnen we dit weekend gaan verven. Als we tegen die tijd tenminste al hebben beslist welke kleur het wordt :lol: Het wordt iig een woezel en pip thema, dat staat tenminste wel al vast.
En tsjah de meubels die staan voorlopig nog in Kaylee haar kamer, want die slaapt dus nog in t ledikant. Ze is nog zo gehecht aan "afbakening" zeg maar, dat wil ik haar niet afpakken. En ik verschoon haar nog steeds liggend op de commode, dus die blijft voorlopig ook nog bij haar staan :think:
Ach, broertje komt toch de eerste maanden in een wiegje naast ons bed, dus we hebben nog even :wink: :lol: (valt het jullie op dat enige nesteldrang mij dus compleet vreemd is :lol: )
Die foto's van Jelle, wat een schatje :inlove:
Haha en die foto van de zoon van Sterre met die hamster :lol:
Kiddo nog 1 dag tot NOD zie ik... spannend!
Ik ben ook een papakindje... Mijn moeder en ik dat was vroeger echt een slechte match. Is beter geworden toen ik uit huis ging en nog beter toen Kaylee kwam :wink:
Tammy ik vind uit eten gaan ook zo leuk... we doen t alleen nog zo weinig. Dat is het nadeel van geen familie in de buurt he, moet je elke keer een oppas betalen. Zijn we zo 25 euro extra kwijt elke keer als we een keertje weg willen :?
Hee foto's van Thom, leuk! Kaylee vond vingerverven een tijdje terug nog erg vies... misschien nog maar een keer proberen binnenkort :think:
Femke wat lief van je ouders! Ik hoop toch ook dat je bibje nog blijft zitten tot 37 weken... en dan op 37 weken precies geboren wordt :wink:
Als er gemeet wordt in Overijssel wil ik ook mee :wink:
He Maggie misschien moet Thom gewoon even wennen aan de psz... Kaylee is vandaag voor de derde keer geweest. Ik hoorde van de juf dat ze bij het binnen spelen vaak opeens in huilen uitbarst, en dan getroost moet worden met een knuffelbeestje of een pop of zo, die ze dan vervolgens echt niet meer los laat. Maar van t moment ze buiten gaan spelen is t een heel ander kind. Ik herken dat wel van haar, Kaylee houdt ook meer van buiten spelen dan van binnen spelen en ik heb t idee dat ze zich dan gewoon beter op haar gemak voelt :think:
Sterre hoe was t bij de fertiliteitsarts? O ik zie net je berichtje... Meid, mijn eerste test was zo ontzettend vaag dat ik m amper op de foto kreeg... Ik hoop t zo voor je :pray: CB digi gaf bij mijn trouwens "niet zwanger" aan tot zeker nog 4 dagen na mijn eerste positieve gewone test... dus die zou ik nu ook niet doen nee :think: Mijn duimen draaien!
Ik vind boerenkool vreselijk vies... behalve dat ik t vies vind smaken, vind ik t ook vreselijk stinken :sick: :lol: Maar ik ben dan ook geen Nederlander :angel:
Zo, ik ben weer bijgelezen, kom zo nog wel even kijken naar de resultaten van Sterre bij de arts :-*
Vicky,
Vroeg me iets af …
Issie goed bedoeld advies he :-*
Is het voor Kaylee niet het beste al een stapje verder te gaan ? Dus niet meer slapen in een ledikantje en gewoon proberen in een bedje (ook al is het maar een juniorbedje), en niet meer verschonen op een ledikantje.
Lijkt me juist moeilijker als je straks nog met een kleine rondloopt en dat ze er dan aan toe is. Wij hebben bewust gekozen dat Jelle dus voordat de kleine geboren zou worden een nieuwe kamertje kreeg, daarvoor had hij dus al een nieuwe bed gekregen. Bij hem is dus een beetje ‘alles’ nieuw, hij weet nu dan ook dat de ledikantje en commonde voor de baby is. Wil niet dat hij straks ineens er klaar voor is en dat ik dan nog met een baby zit. Wil hem gewoon een beetje ‘voorbereiden’.
Maar weet wel dat elke kind anders is, de ene heeft het nog niet nodig, de ander kan het wel gebruiken, maar vroeg het me gewoon even af.
Wel een leuke thema bedacht ! :inlove:
Sterre : ben reuze benieuwd hoe het nu gaat, je hoort al van Vicky dat die testen nog niks zegt, soms moet je nog even wachten tot een hogere HCG waarde.
Wilde gaan slapen, lukt niet … had harde buiken en last van rug, dus maar ff lekker gedoucht, nu even achter de PC, met een bakkie lekker warm thee.
Tammy : sommige testen zijn na 10 minuten niet meer betrouwbaar … Verschilt dus per test.
Ik ga nu even iets doen … achter de PC :lol:
Nou, we gaan haar wel voor de komst van de beeb in een ander bedje leggen hoor Femke. Maar nu zit ze net op de psz en mijn snel overprikkelde meidje moet eerst daaraan maar even goed wennen voor ik thuis ook haar vertrouwde dingen weghaal. Anders kan ik je zo al voorspellen hoe onze dagen en nachten er de komende tijd uit gaan zien :shifty:
En de commode verschonen, dat is gewoon handig voor mij Voor mijn rug en zo. Ik hoop haar eigenlijk een beetje zindelijk te hebben voor broertje er is :think: Gaan we binnenkort ook weer mee beginnen, weer zo’n verandering.
Ik had trouwens een paar dagen terug de ergotherapeute nog aan de lijn, die in begin vorig jaar hier ook is langs geweest om ons te helpen met Kaylee, omdat ze zo overprikkeld is en zo. Het gaat nou hartstikke goed, ook omdat we er natuurlijk nog vaak rekening mee houden… Als we dan 3 grote veranderingen in 1 keer gaan aanbrengen, dan gaat t hoogstwaarschijnlijk weer mis. En eigenlijk wil ik daar nu niet op gokken, nu ik zelf wat minder mobiel en vermoeider word :think:
Dus we doen t stap voor stap… eerst goed wennen aan de psz , dan proberen of de zindelijkheidstraining deze keer wil en vervolgens haar kamer aanpakken. Maar alles in 1 keer, dat is hier dus vragen om problemen.
Daarbij heeft ze natuurlijk nog 13 weken (hoop ik) voor broertje komt en dan nog een paar maanden voor hij ook daadwerkelijk zijn kamertje in gaat (Kaylee heeft 3.5 mnd op onze kamer geslapen en als de bv was gelukt was dat waarschijnlijk nog een stuk langer geworden).
Ja vergat de Psz even :wall:
Je moet dan even wachten, laat haar daar inderdaad maar even aan wennen !
Maar je kent je kind het beste vind ik, elke kind is anders. Ik heb dit puur uit ervaring, ik genoot ook dat Jelle in de ledikantje lag etc. Tot ik bij een vriendin kwam, ze zou een tweeling verwachten. En haar kleine had al een grote bed, ik dacht : is die helemaal gek geworden :oops: , maar ergens begreep ik het daarna toch heel goed. Anders zou voor haar te veel veranderingen ineens komen.
Dus Jelle was ook wel aan toe, als het niet zou gaan, heb je de ledikantje altijd nog bij de hand. We hebben toen Jelle voor het eerst de paar dagen ook hem in zijn bedje gelegd, als dat niet zou gaan, kon hij altijd over naar de ledikantje. Maar het ging gelukkig toch heel goed.
Dus ik snap je wel hoor, doe het rustig aan … Jelle gaat nu ook 2 ochtenden ipv 1 ochtend naar de kinderdagverblijf, doet hem zeer goed, maar we zijn ook best vroeg mee begonnen zodat hij ook kon wennen en bovendien, de box staat nu ook al beneden, hij vind het best een gezellig ding, wil er soms ook even in zitten. Maar zo kan hij dus even wennen, en niet dat alles op het laatst ook neergezet wordt en dan weet ik zeker dat het voor hem nog moeilijker geweest was.
Maar je hebt in elke geval nog een paar weken, dus het komt vast en zeker goed !
:-*
Ik lees en reageer later even bij, want m’n boef moet naar zwemles!
We weten nog niets…daar ook een zw.test gedaan, en zo ontzettend vaag, alleen als je het echt graag wilt zien, dan zie je het, zo zei de arts ook, was een vrouw.
Dus hcg bloed geprikt, morgen 11 uur bellen voor de uitslag
Tot later!
Dames ik weet dat ik hier bijna niet ben maar ik wil jullie even vertellen dat ik zwanger ben! :inlove:
Ik heb net een positieve test gekregen. Ik ben zo blij maar besef het nog niet echt eigenlijk!
Mijn vriend en ik zijn gewoon heel nuchter denk ik en het daarom nog niet beseffen!
Ik heb namelijk ook nog geen kwaaltjes en voel me hartstikke goed!
Ik zou dan 5 weken en 4 dagen moeten zijn en mijn uitgerekende datum 12 september. (Volgens zo’n berekening van internet hoor)
Ik moest het even kwijt!
super! van harte gefelicieerd Angela
en Sterre de duimen draaien hier :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Super Angela, gefliciteerd! :dance: :dance:
Dames, bedankt voor het duimen en hopen, nog niet stoppen hoor!
Ik vind het verbazend hoe rustig ik eronder ben op dit moment. Kan morgen natuurlijk wel weer helemaal anders zijn
Ik kan niet met jullie meepraten over wel of niet in een groot bed of juist ledikantje, mijn dochter groeide toen ze 2 was uit het ledikant :o En ging probleemloos over in een groot bed. Zoonlief kwam pas toen ze ruim 3 was.
Die boef heeft zeker tot 3 en een half in het ledikant gelegen! Pas toen we gingen verhuizen ging hij in een keer over in een groot bed, zonder problemen. Oja, wij hadden wel een ledikant waar 2 spijlen uitkonden, dus hoefde ik niet te tillen. Niet dat mijn zoon zo zwaar is trouwens :roll:
Maar als Kaylee die afbakening nog zo fijn vind, zou je ook nog een ledikant erbij kunnen kopen zou ik zeggen, die dingen zijn niet zo duur bij de ikea zag ik laatst.
Nu gaan we gtst kijken, een moeder dochter moment :? :inlove:
Dank jullie wel :mrgreen:
hoi dames
sorry dames maar heb niet echt de fut gehad om hier te komen lezen.
van de week ben ik via de krant er achter gekomen dat twee oude vrienden van mij beide hun vader zijn verloren. ben er best van slag af moet ik zeg.
hier zit ik nu 5 dagen voor mijn nod. en weet dat ik ook deze maand geen poritieve test in mijn handen zal hebben. gewoon om dat er rond de vruchtbare dagen weinig tot eigenlijk bijna niets is gebeurd.
vriend lief die had er deze maand minder zin in of hij was te moe of had te veel spierpijn van het sporten. voor mij erg frustrerend.
zo nu even reageren op de dames.
sterre oh oh oh wat is het toch spanend allemaal. ikke ben ook :thumbup: :thumbup: :thumbup: aan draaien voor je.
maggie wat een leuk foto’s van thom.
angela jij natuurlijk van harte gefeliciteerd.
heb verder weinig te melden
Sterre meis,
Ben je niet vergeten :-
Heb vandaag een huil moment gehad, zat niet lekker in mijn velleke.
Had met Tammy nog even zitten te smsen hoe het met jou was vergaan … dus we waren je zeker niet vergeten.
Spannend meis… hoop zo dat het positief mag zijn !
Ga zo slapen ! Trusten meiden ! :-
nou hier houdt het op. 36.5 vanochtend en de hoofd- en buikpijn beginnen al. Ga maar niet zwemmen vandaag (weer niet grrr) Helaas…
(Lua toen wij zwanger werden van Fenna hadden we het nauwelijks gedaan, omdat we dachten dat het toch niet meer ging)
Balen kiddo :hug:
Sterre en en en en :mrgreen: Ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor :liar:
Femke even een knuf voor jou :hug:
Lua sperma overleeft soms langer dan je zou denken he Dus wie weet…
Angela, gefeliciteerd!!! Geniet ervan!
Nou :o Het was positief :shock:
Ik moet nog zo verschrikkelijk aan het idee wennen! Ik denk dat ik nog maar een stuk of 10 testen ga kopen om er de komende dagen nog een paar te doen.
Ik heb vannacht bijna niet geslapen van de spanning, dacht dat ik wel rustig was, maar toen ik vannacht elk uur voorbij zag komen besefte ik me dat ik het toch wel heel spannend vind/vond!
Kiddo :hug: verdorie…
Meiden, allemaal bedankt voor jullie duimen en ! :-*
GEFELICITEERD!!!
ik volg je wel ergens binnenkort hoor :-*
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Sterre meis : gefeliciteerd !
Oh wat ben ik blij voor je. Toen ik vanmorgen wakker werd, moest ik meteen ff aan je denken. Hoopte zo dat het positief was meis ! En nu ik eindelijk wakker ben (heb weer even moeten slapen) meteen ff kijken en ja :dance:
Geloof het maar meis, ik vind een prikkie met bloed onderzoeken betrouwbaarder dan die testen, dus je bent gewoon harstikkkkeeeeee zwanger. Ik zou als je toch een mooie test wilt hebben, gewoon die CB kopen met ‘ik ben zwanger’. Een mooie test !
Maar ga geen 10 testen kopen, ipv 10 testen kopen, koop dat een leuke babypakkie :lol:
:-* :-* :-* :-*
Sterre, wat super! Gefeliciteerd! :inlove: :-*
Bedankt dames :-*