~April 2007 stoppers~

Volgende week maandag.

Heb er best zin in…

Maar weet wel dat de kleine al ingedaald was, de gyn voelde dat, de VK voelde dat … dus misschien daalt ie gewoon wat verder in of zoiets :eh:

dat zou natuurlijk zo maar kunnen.

Even proberen wat foto’s van Thom te plaatsen, arghh, weer te groot…

nu ja, helaas. via hyves dan maar he…

Eerst even een foto gemaakt 29 dec bij de ah :inlove:

Sterre : :thumbup: :inlove:

Toppie foto !

Maggie : op fotoverkleinen kun je ook foto’s verkleinen en dan opslaan en hier plaatsen !

Goedemiddag dames, lekker geklets hier zeg :thumbup:

Maggie, m’n dochter heeft maar 1 reden om bij haar vader te willen wonen: Ze wil graag bij papa zijn…Ze gaan elke 14 dagen in het weekend naar Belgie, en 2 of 3x per jaar een hele week. De laatste keer was een week in de kerstvakantie en toen was het een drama om haar uit papa’s auto in mijn auto te krijgen :frowning: (bij mijn zoon gebeurt dat trouwens soms andersom, alhoewel dat al een poos goed gaat)

Ik moet zeggen dat ik me nu af en toe moeilijk een houding weet te geven tegenover haar, en andersom merk ik ook verschil, de sfeer is meer gespannen.

Femke, ik denk zomaar niet dat jij nog 7 weken zwanger bent. Gezien de grootte van je kindje en gezien dat het steeds zo rommelt. Ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben, het is zomaar een gevoel dat ik heb en ik hoop daarbij dat het wel nog zeker 4 weken blijft zitten, want dat is vast beter voor de ontwikkeling van je dochter (haha dat blijf ik denken, hoewel ik nu wel af en toe twijfel)

Verder helemaal niet vervelend bedoeld he, dat snap je wel toch?

Ik hoop dat je klachten nog een beetje te dragen zijn de komende weken :hug:

Kiddo, je hoeft nu niet meer zo lang te wachten toch? Zie je banner nu niet, maar volgens mij staat ie op nog 2 dagen voor je nod? Even gekeken, tis 3 dagen. :pray:

Hoe is het op dit moment eigenlijk met je luteale fase, die was toch kort?

Tammy aan het werk in het weekend…ook niet leuk, doe je dat eigenlijk vaak?

Maggie, hoe is het nou met het huis dan, of lees ik daarover heen?

Lekker gezwommen met je mannetje, leuk joh, doen wij veel te weinig!

Ik mail de foto’s altijd naar mezelf en kies daarbij voor het middelste formaat en die zet ik dan in mijn ‘kok’ mapje :wink:

Kiddo: Zal heel hard voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Vicky: Waarschijnlijk komt het omdat het al de tweede is, dan heb je denk minder haast. Je kent het allemaal al.

Fem: Lijkt net of je een baby in je buik ziet zitten :think:. Aparte foto hoor. Wat betreft Alex, moet maar kijken wat hij doet. Heeft nu stukken minder last, dus wilt het gaan proberen. Zelf vind ik ook dat hij nog even thuis moet blijven tot die bult weg is, maar ja.

Maggie: Succes met je stage, zal best vermoeid zijn.

Sterre: Wat een schatje die zoon van jou :inlove:. Als ik soms dingen lees, bv met diekniekousen, vind ik echt zo schatig of met die kerstkleding. :inlove:. Vind echt rot voor je dat je dochter zo graag bij papa wilt wonen. Is ze soms een papa kindje?? Ik heb zelf met mijn vader echt een hele specialle band. Met mijn moeder ook wel, maar heel anders, toen ik nog thuis woonde botste mijn moeder en ik best wel, terwijl ik tegen mijn vader maar een half woord hoefte te zeggen en hij begreep me. Vind wel heel rot voor je :hug:

Zo weer terug van werken, heb heerlijk gewerkt. Vind trouwens niet heel erg om in het weekend te werken over het algemeen is dat wel lekker relaxt werken, dan zijn er vaak bewoners naar huis en slapen bewoners uit. Wer meestal om het weekend. Misschien gaan wij straks uit eten, hoop het tenminste. heb zin om samen met mannetje lief wat te gaan eten, maar hij zit meestal net zo lief thuis. Dus was het net weer moet dat echt :twisted:, ben benieuwd of we nog gaan. Heb het gevraagd namelijk en ga er verder geen woorden aan verspillen. Dan zit ik namelijk ook niet lekker in een restaurant.

He dames,

Met het huis gaat het z’n gangetje, er moet nog heel veel gebeuren, maar de grootste klus, nl. verven is gedaan. Maar ja: behang, een paadje naar de voordeur, gordijnen / luxaflex, lampen, 1 kamer behangen, etcetcetc. aarrgghh en dan heb ik het niet over schoonmaken, hier inpakken en zorgen dat het huis ook nog goed opgeleverd wordt (we huren nl.) dus we zijn nog wel even bezig. Ik leef bij de dag tegenwoordig.

Tammy, fijn dat je zo lekker gewerkt hebt vandaag, lekker relaxt! Sterre, lastig lastig hoor met je kleine meid, ik snap je antwoord. Om dan een kind uit de auto te moeten sleuren… goed dat je het de tijd geeft, misschien bedenkt ze zich nog wel??? Moeilijk hoe je daar mee om moet gaan, vooral omdat het niet naast de deur is!

En wat een lieve foto!!! Hier dankzij de tip van Femke alsnog de beloofde foto’s van Thom van vandaag, ohnee gisteren, heeerlijke zooi was het weer. Hmm krijg net een lekker kopske thee, ga zo lekker naar bedje toe, welterusten dames!!

Maggie

Maggie : laat Jelle maar lekker met Thom mee knutselen ! :inlove:

Mooie foto’s !

Tammy : ja inderdaad, vriendin zei het ook al. Remco heeft hem net voor het eerst gezien. Vond hem zeer apart, maar ook erg bijzonder. Dus we blijven het een mooie fotootje vinden :smiley:

Sterre : als ik je zo hoor over je dochtertje, hoe moeilijk ik het ook vind om te zeggen (wil je niet kwetsen) denk ik idd dat ze graag bij haar vader wilt wonen … :oops: Maar inderdaad, laat haar haar school afmaken. Maar wat vind je ex ervan dat jullie dochtertje bij hem wilt wonen ?

Nou het is afwachten hoe het verder gaat, de gerommel is vandaag weer erg geweest, veel harde buiken gehad en ontzettend veel pijn gehad, para’s helpen even niet. Mijn ouders zijn schatten, heb de liefste ouders van de wereld, maar toch zei pa vanmorgen tegen ma :

‘ik denk niet dat Femke het gaat redden, zo alleen als Remco werkt’. Hij zegt zoiets eigenlijk nooit gauw, maar heeft gezien hoe het met mij gaat en Jelle is nu echt van leeftijd dat hij ontzettend druk is en veel jongensstreken uithaalt. Dus we hebben voor deze week een planning gemaakt wanneer Jelle daar slaapt en wanneer ik de zorg op me neem. Dat gaat eigenlijk heel weinig gebeuren, voel me dan ook weer een beetje schuldig en tegenover Jelle een slechte mama, maar weet dat ik de tijd straks met hem zeker weer inhaal.

Na het eten bij ouders (ja alweer, maar aten spare ribs, remco is er dol op) was ik best bang dat Jelle mee wilde naar huis. Ik zei tegen hem : mama en papa gaan naar huis, het enige wat hij zei was : DAAAGGGGG :shifty: En toen wist ik dat het nog altijd goed zit, hij weet ook dat hij altijd bij opa en oma terecht kan en dat geeft me toch een ontzettend rustig gevoel.

Morgenavond slaapt ie wel gewoon thuis, want Remco moet dinsdag en woensdag van 15.00 tot 23.00 uur werken, dus hij is er smorgens om Jelle op te pakken, ook al wordt het even een brak weekje voor hem maar het is even niet anders.

En Tammy komt vrijdag :dance: :dance: :dance: Heb daar erg veel zin in ! Gelukkig wilt ze mij dan ook even helpen ! :-

Ik ga zo eens slapen dames, het is niet vreselijk laat, ik ben niet erg moe, want ik vind het niks in bed te liggen, maar heb het gewoon hard nodig !

:-

Maggie: Wat zal jij blij zijn als het eindelijk af is! Schattige foto’s van Thom, lekker aan het kliederen.

Lua: Hoe is het met jou??

Weltrusten ga naar mijn bedje toe.

Thanks ladies,

ZO eerste dag zit er op, ging gelukkig goed, had de kids mee vandaag, en het ging gewoon lekker. Had ook veel tijd in planningen enzo zitten, dus dat merkte ik direct.

Femke, kan me voorstellen dat je vindt dat je Jelle te kort doet, maar je moet nu ook echt even aan jezelf denken. Maar dankbaar gebruik van het aanbod van je ouders, hij vindt het er vast ook heerlijk, ze hebben lekker de tijd voor hem mama heeft toch even wat minder puf! En fijn en lief dat Tammy je verder wil helpen vrijdag! Goed idee om Thom en Jelle samen te laten knutselen, vinden ze vast gezellig, die 2 donderstenen bij elkaar!!

Nou meissie, sterkte ermee, de laatste loodjes he…

Verder weinig te melden, THom ligt hier te slapen, normaal is ie maandags altijd bij mijn sschoonmoeder. Manlief was hem van de psz op gaan halen en op het moment dat hij bij zijn moeder naar binnen wilde barstte THom in Tranen uit, dus toen heeft ie 'm maar mee naar huis genomen, het was thom allemaal teveel.

We geven het 2 maanden om hem er te laten wennen, als het niet wil gaan we het na de zomervakantie nog eens proberen.

Nou dag dames, tot later,

Maggie

Waar in Overijssel woon je ook al weer Maggie ? :smiley:

Misschien valt het wel mee om ooit eens af te spreken, kunnen ons twee boefjes met elkaar spelen :wink:

Goedemiddag meiden!

Femke ik denk dat je gelijk hebt, m’n dochter is erg gek op d’r vader.

Mijn ex is erg blij dat ze bij hem wil wonen, hij wil het ook graag.

Gelukkig was ik er vandaag niet zo erg mee bezig, ik had het te druk met m’n eigen lichaam, ik heb nl nog bijna geen bloedverlies gehad deze maand, alleen zaterdag een beetje. Dat is al later dan anders en daar is het ook bij gebleven. Dus heb ik voor de zekerheid een testje gedaan, anders kom ik voor niets bij de fertiliteitsarts morgen. Helaas…negatief :? Wie weet is mijn lichaam nu klaar met ontpillen? Of zou dit gewoon toevallig een andere cyclus zijn en komt het volgende maand weer terug? Nou ja, geduld, de tijd zal het leren.

Ik heb nog 2 testen over en ik denk dat die snel op zijn als ik geen bloedverlies krijg :silenced: Op is maar op, ik kan ze echt beter niet in huis hebben.

Maggie, fijn dat het goed ging vandaag! Heb je een andere klas dan voor de vakantie?

Ik had geloof ik nog helemaal niet gereageerd op Thom die naar de psz ging! Gaat ie daar niet huilen als ie gebracht wordt? Het is natuurlijk enorm wennen, zoveel andere kindjes, je speelgoed delen en op elkaar wachten, maar dat leert ie snel genoeg!

Vicky, hoe was het met Kaylee dan op de psz?

Tammy, wat heb je gegeten gister? Vriendlief toch zover gekregen :wink: Belangrijk hoor, af en toe een avondje met z’n tweetjes, zonder kok en zonder tv :wink:

Doet me eraan denken dat ik dat aan mijn vriend ga vragen voor m’n verjaardag! Oh ik heb er al helemaal zin in! Ik wilde eigenlijk een gouden kettinkje, maar ik heb vandaag al even gekeken en vond het wel wat prijzig :think: Eens kijken wat ie leuker vind om te geven.

Ik geef hem morgen een scheerapparaat en een neusharen trimmer :mrgreen: Geen hint ofzo hoor, hij heeft er zelf om gevraagd :wink:

Hoelang moet je nog wachten tammy, tot je nod? Ik geloof dat je zelf niet het gevoel had dat het raak was toch? Toch ga ik voor je duimen en hopen!

Deborah, hoe gaat ie?

Femke, ik zou inderdaad het aanbod van je ouders aannemen, na de bevalling voel je je lichamelijk misschien beter en kun je ook meer genieten van Jelle en de baby. Snap wel dat je je schuldig voelt, maar je moet toch ook aan je lichaam en gezondheid van de baby denken :hug:

Ik ga de boerenkool eens even opzetten :angel:

He Femke, in Deventer woon ik, dus das nog wel te doen toch? Nou ja, ga jij nu maar eerst eens even lekker bevallen zou ik zo zeggen, je hebt genoeg aan je hoofd, toch?

Zo, ga de stage van morgen zo voorbereiden, nee, nog steeds dezelfde groep 1 als voor de kerst, nog 6 keer ofzo, dan is het daar klaar en ga ik naar groep 4, ook erg veel zin in, is wel weer een groot verschil hoor met deze ukkies, maar dan heb ik wel zo’n beetje alle leeftijden gezien tijdens mijn pabo carrière!

Zal wel blij zijn als deze week voorbij is, een dagje werken op z’n tijd is ook wel errug lekker hoor, gewoon achter je pc’tje.

Lekker gegeten STerre? Boer’nkool, dat kan ik volgens mijn man dus echt niet lekker maken, haha, wil het alleen zoals moeders het maakt… spannend ook hoor met je bloedverlies deze maand, en morgen eerste afspraak, ben benieuwd hoe dat gaat!

Nou dames, aan de slag :-*

whaaaa die verf! :mrgreen:

hier komt de NOD in zicht. Nog niks. Weet niet helemaal precies wanneer mijn eisprong was, ik denk vroeg op dag 17. Mijn luteale fase lijkt dus langer te worden als gevolg van de vitamine B dus ik wacht maar af.

Weet niet of ik het had verteld, maar sinds een week droom ik ontzettend levendig. Gisternacht achtervolgd door een bende vampiers en ik had een klein creme-oranje aardappelschilmesje waarmee ik me kon verdedigen :? en vannacht was er iets met een heel hoog gebouw, een open lift en dat ik bang was dat Fenna zou vallen. En vreemde galerijen waar we overheen liepen, beetje futuristisch. Mega vaag. Toen ik zwanger was droomde ik ook zo heftig dus wie weet?

Even een stukje copy/paste uit het wannabe mama topic:

Dus ik was vannacht eerst om 01.00 wakker, even geplast en gelukkig weer in slaap gevallen. Toen wakker om half 5 en half 6. 6.20 getempt: 37.1, dus nog geen in aantocht.

Ik hield het niet meer, dus de kruidvat test gepakt, dus niet die allergoedkoopste, maar die van het kruidvatmerk.

Nou, ik moest heeeeeeeeeeeeeel goed kijken, en misschien was het alleen maar zo omdat ik het wilde, maar ik zag een streep Vriend wakker gemaakt, gefeliciteerd met z’n verjaardag en hem gedwongen z’n ogen open te doen voor mijn test :mrgreen:

Hij zag niets :roll:

Wel toen hij opstond, maarja toen waren de 10 minuten al voorbij en dus zijn we allebei erg ongelovig. Hij was in staat om het info.nr te bellen dat erop stond maar dat wilde ik niet. Dus ik ga vanmiddag gewoon naar de fert.arts met dit verhaal, pfffffff ben erg zenuwachtig!

Mijn vriend staat erop dat ik ook vertel dat hij bang is dat hij iets beschadigd met z’n echo apparaat Ik zeg steeds dat dat ding daar speciaal voor is, maar hij zegt dat ie bang is dat het eventueel bevruchte eitje kapot gaat als die gyn met z’n apparaat erin gaat ‘roeren’

Dus, ik weet het even niet hoor, de laatste keer dat ik zwanger was is bijna precies 8 jaar geleden en het voelt alsof het de eerste keer is! Mijn vriend probeert me wel in bedwang te houden door te zeggen dat ik niet moet gaan hopen enzo, hij werd zelfs een beetje boos toen ik zei dat áls het zo is, dat ik dan in sept. uitgerekend ben, dat vind ie veel te voorbarig :shifty:

Hahaha Kiddo, die dromen van jou! Ok, doodeng, die vampiers, maar dat van dat aardappelmesje vind ik zo grappig! Dat zijn van die details die ik ook zou onthouden :mrgreen: Veel vrouwen he, mannen hebben dat meestal anders.

Maargoed, het duimen gaat hier gewoon door, ook voor Tammy, jullie hebben volgens mij dezelfde nod? Nog maar een paar dagen, het schiet al op! :pray: :pray:

Even kort :

Sterre heel veel succccessssssssss ! Meer kan ik even niet zeggen.

Hoop zo dat het toch positief mag zijn ! :-*

Kiddo :

Oh, die dromen, dat heb ik de laatste dagen heel erg. Daarvoor viel het wel mee, ben niet zo erg als mijn man die lekker gaat spoken :shifty:

Maar het zijn inderdaad gekke dromen door elkaar heen … wordt er lekker moe van :wink:

sterre heb je een foto van de test?

anders (is wel duur) CB digitaal halen, die is echt superduidelijk.

jamaar als het nog zo pril is, dan zegt ie cb digitaal misschien wel ‘niet zwanger’ omdat het nog zo vroeg is :?

Nou ja, ik vertrek zo richting ziekenhuis, daarna zie ik wel weer :shifty:

Oja Femke, jouw man droomt juist wel heel heftig he, herinnert hij ze ook zo goed als ie wakker is?

Ik droomde vannacht over een test waar steeds een roze streepje kwam en verdween :mrgreen: Maar de kruidvat testen hebben een blauw streepje, dat wist mijn onderbewust zijn niet denk ik :wink:

Oja, ik heb wel een foto gemaakt, maar pas veel later en dus is dat minder betrouwbaar. Zeker een uur na het testen heb ik pas een foto gemaakt. Ik wilde hem eigenlijk weggooien, maar kreeg opeens een helder moment :roll:

De test van gister nog even uit het prullenbakje gevist, die was echt negatiever dan negatief, zelfs de volgende dag was het testschermpje nog erg wit :think:

Nou, ik hou er over op, ik ga de boodschappen opruimen en dan naar de bus!