April 2007 stoppers!

Hoi meiden.

Ik spring er hier weer even in als jullie het goed vinden. Ik heb een tijdje niet meegelezen, maar nu ben ik er weer :wink: Normaal zou ik zaterdag mijn NOD moeten hebben, maar ik heb de hele maand nog geen positieve ovulatietest gehad. Dus of ik heb mijn ei gemist, of ik heb m nog niet gehad… We zullen wel zien, ben niet anders gewend dan dat ik super onregelmatig ongesteld ben.

Mellie, geweldige uitslag :dance: en gefeleciteerd met je vriend.

Verootje, gefeliciteer met je zwangerschap.

Vanmorgen heb ik mijn eisprong gehad, jeetje dat deed echt zeer. Gisteravond nog geklust :mrgreen:

hier zijn de klus dagen ook weer aan gebroken.

we klussen nu om de dag. het is toch het beste om te klussen de dag voor je eisprong???

Ben dus benieuwd wanneer het eitje gaat springen en of ik dat kan onder vinden.

Hier onzettend moe. maar goed is eigenlijk niet gek. we hebben het top druk en dan komt vaderdag ook langs. maar goed het is altijd wel leuk om met de kinderen iets te maken.

Verootje gezellig dat je mee komt kletsen. zie daje zwanger bent. van harte gefeliciteerd.

Mellie Gefeliciteerd. het is een mooie uitslag.

nou verder niet zo veel te melden hier.

weltrusten dames

Goedemorgen Dames…

Ik had vanmorgen wat lichtbruine afscheiding :sick: :oops: …Ik was vannacht nog hoopvol, omdat ik een zere borst kreeg. Maar nu weet ik niet meer wat ik moet denken. Jakkes zeg.

Moniek, wat voelde je dan toen je je eisprong had?

Ik had deze keer trouwens met tussenpozen van een paar dagen 2x van dat eisprong-slijm, dacht meteen aan ā€˜in the womb’ daar legden ze uit hoe een 2-eiige (?hoe schrijf je dat) tweeling kreeg :mrgreen:

Deborah, jij werkt heel wat uur in de week toch? Knap vind ik dat, ik heb zelf heel wat jaar op een kinderdagverblijf gewerkt, eerst 4 dagen, later 3, toen ik een kindje kreeg. Inderdaad, de vaderdag en moederdag periode is druk! Met welke leeftijd werk je?

Nou, ga gewoon de stofzuiger maar eens pakken :angel: , m’n zoon zei vanmorgen in de gang ā€˜ik glij gewoon uit in m’n eigen huis!’ En toen zei ik ā€˜nee, je glijdt uit in je eigen zand!’ Er is geen ontkomen aan, het hele schoolplein is zo’n beetje een grote zandbak. :?

sterre wat vervelend toch weer bruine afscheiding.

Ik werk inderdaad nog steeds full time.

werk 10 uur op een dag.

werk zelf de ene week 40 uur 4 dagen en de andere week 30 uur dus drie dagen.

Ik werk zelf met 3 jarige en eigenlijk vind ik dat de leukste leeftijd.

Maar waarom werk jij niet op een kinderdagverblijf meer dan. vond je het werk niet meer leuk dan.

Hahaa een zandbak in huis dat is toch wat, woon je vlak bij een school of nemen je kids dat gewoon van school mee naar huis.

nou denk dat ik ook maar aan de schoonmaak ga. mijn huis is een bende.

Fijne dag verder

Deborah, 10 uur per dag, poeh! Op zich wel lekker dat je dan altijd zoiezo 1 dag in de week vrij bent, maar wel lange dagen!

Ik heb zo’n 10 jaar het werk gedaan, maar na de scheiding werd het me teveel. De werkdruk steeg alleen maar en thuis had ik ook m’n handen vol, dus toen ik de kans kreeg om te stoppen heb ik hem genomen. Samenwonen met m’n vriend en toen ben ik bij de thuiszorg terecht gekomen, lekker altijd half 4 vrij zodat de kinderen niet naar de dure BSO hoeven. En het bleek nog erg leuk werk ook! Ik hou van schoon en schoonmaken (vooral bij een ander :stuck_out_tongue: ) en ik tref altijd hele aardige mensen!

Hahaa een zandbak in huis dat is toch wat, woon je vlak bij een school of nemen je kids dat gewoon van school mee naar huis.

Allebei :)

Sterre, hopen dat de bruinige afscheiding innesteling is :pray:

Ik heb enorme pijn net boven mijn lies als ik mijn eisrpong heb en die trekt na een paar uur weer weg. Daarnaast heb ik ook nog dradend trekkend slijm. Als ik het voor deze maand bekijk moet ik 3 dagen overtijd gaan als ik ongi wordt, dat laatste hoop ik niet, want ik wil wel weer zwanger zijn en we gaan dan ook net met vakantie.

en we zijn al weer bijna een week verder… :roll:

Heb het echt giga giga druk… men o men… heb nog nooit zo veel kilometers gemaakt en het worden er alleen maar meer geloof ik de komende tijd :shifty:

Vero, gefeliciflapperd met je kleine babbietje in buik :inlove:

een boontje nog en al zo welkom op de wereld, super altijd weer :dance:

Mellie, pap 1… joehoeeee :dance: :-

Welkom, flink geklust zo te horen, ik duim voor je tussen het autorijden en de drukte door goed :pray: :mrgreen: 8)

Tammy, jij ook sterkte met de aankomende drukte en verhuizing :-

Nou, hier is het bijna zover, nog 6 dagen, dan is het zover.

Zondag nog vaderdag en de verjaardag van Luuk en Maud, ons neefje en nichtje, ze zijn vandaag 2 geworden en zondag word het gevierd.

Maandag inpakken, dinsdag de kids wegbrengen naar opa en oma en dan woensdag de sleutels…

Als het lukt kom ik af en toe nog wel gedag zeggen, mijn schoonouders en mijn moeder hebben beide internet, maar ik beloof niks.

Groetjes en knufs :-*

wat is het toch rustig vandaag.

Vandaag heb weer eens wat in het huis houden gedaan.

Maar ik had er eigenlijk niet zo’n fut voor. heb me er maar toe gezet.

terwijl ik aan het stofzuigen was bedacht ik me in ene van dat mijn schoon ouders toch heel veel moeten gaan missen straks als ik misschien zwanger raak en of een kindje krijg.

Maar goed moet er niet te veel over na gaan denken.

Denk zelf dat mijn eitje bijna gaat springen ik heb namelijk ook last van draderig slijm. maar is het nou beter om voor de eisprong te gaan klussen of tijdens

Ervoor Deborah, hup, aan de slag, nu! :mrgreen:

Ik heb een groot deel van de dag doorgebracht met lezen van dat soort verhaaltjes, dus 1 of 2 dagen voor je eisprong ben je het vruchtbaarst.

Cell, succes met alles!

Goeienavond iedereen

Mellie wat een supergoede uitslag!!! Ik ben echt blij voor je! :-*

Verootje, welkom en gefeliciteerd!

Welkom succes met klussen :mrgreen:

Lua jullie ook :wink:

Sterre balen van de afscheiding… hopen dat het niets betekent en je zwanger bent! :pray:

Cell, nog 6 dagen, leuk en spannend!!!

----

Hier vandaag een dag met veel buikpijn. Een beetje rare buikpijn, het lijkt nog het meest op de buikpijn die je kan hebben als je heel lang je plas ophoudt. Komt dit iemand bekend voor? :think:

Nou ja normaal zaterdag NOD, maar ik heb t gevoel alsof ik een lange cyclus ga hebben deze keer. Ik zal dus niet snel testen als ik niet ongesteld zou worden, weet nog hoe teleurgesteld ik was toen ik een 39-dagen cyclus had (toen heb ik best vaak getest).

ik snap er helemaal niets meer van :?

was net 2 weken terug ongesteld geworden , en NU weer :twisted:

het lijkt alleen zo anders, twee weken terug ook al zo kort bijna 4 dagen

(normaal 7a8) en nu weer eergisteren wat oud bloed dan stopt het weer even en komt steeds weer terug . ik zou niet weten hoe dit nou komt :frowning:

vicky: wat vervelend die buikpijn :frowning: best moeilijk om vaak negatief te testen als je het erg graag positief wil zien :? ik zal voor je duimen en hopen dat je niet te lang hoeft te wachten met testen, misschien heb je wel al eerder tekenen van een zwangerschap als het zover is, :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Lua: het lijkt me erg naar als je ver van je schoon (ouders) woont,

je wilt toch graag dingen delen en laten zien. enuuh gauw klussen voor dat je eitje komt hoor :mrgreen:

vero: gefeliciteerd, geniet er maar lekker van :inlove:

welkom: ga ervoor :mrgreen: succes met klussen, hopen dat het raak is :wink:

Sterre: ik zal :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: dat die afscheiding niks te betekenen heb , en dat er een wondertje onderweg is :inlove:

sorry als ik meiden vergeet, maar ik ben kapot en ga lekker mijn kussen (en ventje ) opzoeken :zzz: :zzz: :zzz:

Goedenavond dames,

Daar ben ik weer eventjes. Net uit mijn werk, wat een drukke dag zeg :?. In het begin van mijn dienst zag ik het al niet meer zitten, gelukkig heb ik dat gevoel niet mijn hele dienst gehad. Morgen mijn laatste avond dienst en dan heb ik lekker 3 daagjes vrij.

Ilona: Zo te lezen krijgt je schoonmoeder het erg druk. Wat jammer, dat je schoonvader zelfs geen thuiszorg hulp wilt. Denkt hij er wel over na dat het wel erg zwaar is voor zijn vrouw?? Hoe oud is je schoonvader nu eigenlijk?? Hoe gaat het met je dochtertje? Hoe lang ben je gestopt met de pil?? Ik had namelijk toen ik nog niet zo lang gestopt was met de pil ook steeds een week later ofzo paar dagen bruin bloed verlies.

Mellie: Pap 1 :dance:, wat fijn!!

Sterre: Mij opa moet begin Juli naar het ziekenhuis, weet niet precies wanneer. Lief trouwens dat je eraan dacht!! :-* Nog maar 4 daagjes hé. Ben hier echt heel hard voor je aan het :pray:. Hoop het zo voor je, zal wel leuk zijn. Heb je na de bruine afscheiding nog iets gezien??

Weltrusten, ga mijn bedje opzoeken

Vicky: Tuurlijk vinden we het goed dat je weer langs komt! Je hebt je misschien even niet gemeld hier, maar welkom ben je altijd. Jij zou toch niet weg gaan of heb ik het fout?? Wat vervelend dat je waarschijnlijk een lange cyclus hebt!! Je bedoelt soort pijn in je blaas, dat heb ik namelijk weleens, als ik mijn polas te lang ophou.

Moniek: :pray: :pray:. Moniek lijkt het of je een soort knoop in je lies hebt, als je je eisprong hebt, dat heb ik namelijk weleens, maar weet niet of dat mijn eisprong is.

Deborah: Hoop ook bij jou dat het deze cyclus raak mag zijn! Ook wij klussen om de dag. van dag 10 tot ewn met dag 24 van mij cyclus in ieder geval en daarna gaan we er gewoon mee door :D. Heb echt steeds heel veel zin, mijn mannetje gelukkig ook :oops:. Het is inderdaad wel jammer dat je schoonouders wat moeten missen als je zwanger raakt. Maar je kunt ze ook op andere manieren laten mee leven. Ego opsturen enzo.

Cell: Spannend hoor! Nog eventjes, dat vliegt zo om, voor je het weet is het zover.

Tammy: even je vragen beatwoorden :smiley: mijn schoonvder zegt wel , dat als hij ziet dat het voor mijn schoonmoeder te veel word, hij wel thuiszorg wil.

mijn schoonvader is 62.

met mijn dochtertje gaat het niet zo, dit is nu de 4de dag koorts boven de 39 graden :? , maar bij de dokter zeggen ze : zolang ze goed drinkt, dan kan het nog wel even an .

ik ben in april gestopt met de pil, je hebt waarschijnlijk gelijk dat het komt door het stoppen van de pil, weet nu alleen even niet hoe ik mijn ei moet uitrekenen :think:

Mellie: PAP-1 wat geweldig :dance: (heb even gegoogled wat pap was maar nu snap ik het dom he :? )

nou ga zo maar weer de dokter bellen voor mijn dochtertje , en sta er gewoon op dat ze onderzocht word.

kind heeft alleen maar hoge koorts pijn in hoofd en nek , en ze begon net dat haar oor zeer doet.

ze kan wel der nek naar voor en achter buigen maar dat doet wel pijn , ze heeft geen vlekken op haar lichaam (schrok me lam toen ze vertelde dat ze pijn in der nek had) :?

tot later

Goeiemorgen iedereen

Ilona ik hoop dat je dochtertje zich gauw beter voelt :-* Succes bij de huisarts!

En lastig dat je cyclus zo van slag is zeg :frowning: Dan wordt het idd erg moeilijk om je ei uit te rekenen…

Tammy nee ik ga niet weg hoor. Maar vorige week is mijn poes overleden en daar was ik nogal door van slag :cry: Dus ff geen zin in forum en over-mezelf-vertellen. Maar nu ben ik er weer :wink: Hoewel we geen ei meer uitrekenen en zo, meer een ā€œque sera, seraā€ gevoel :wink:

De buikpijn is een beetje het gevoel van pijn in je blaas, maar dan ook in je buik. En ik heb mijn plas niet opgehouden, dus ik weet niet waar t van komt. :think:

Er hangt een kitten aan mijn broek :lol: Ik ga weer ff verder dames, tot later!

Zo, ook ik meld me nog maar even voor de vakantie :shifty:

Sterre, hartstikke lief dat je naar me vroeg :-* Ik lees nog wel mee, maar had ff geen zin im overal op te reageren :oops: Ik heb een heel egoistisch iets en voel me daar nogal lullig om, maar goed…

Hier is alles druk, druk, druk met het huis verkoopklaar maken en zondag gaan we op valantie voor 11 daagjes naar Mallorca. Na de vakantie willen we de makelaar laten komen om de boel in de verkoop te hijsen hier :thumbup: Het huis staat ook hier op KoK onder aangeboden, maar moet nog ff fotootjes maken :lol: Dus mocht je iemand weten :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Vrienden van ons zijn van de week eerder terug gekomen van vakantie omdat zijn moeder is overleden (62 jaar). Ze is vorig jaar zomer gediagnostiseerd met alvleesklierkanker en ze hadden 3 weken terug nog gebeld met de arts om te vragen of ze echt wel met vakantie konden, omdat ze naar Menorca gingen en daar ben je niet 1,2,3 weg als het moet. Maar het was geen probleem, ze had nog 4-6 maanden te leven… En ze waren net een weekje weg en toen werden ze gebeld dat zijn moeder de avond niet zou halen dus ze moesten terug komen, maar zij waren uiteindelijk zelf pas om kwart voor 12 weer op Schiphol geland en zijn moeder is om 19:00 uur overleden, echt heeeeeel sneu :cry: Ik ben 's nachts nog naar hun huis gegaan om op p hun dochtertje van 16 maanden te passen, zodat zij nog even naar zijn vader konden gaan en ook zijn moeder nog even zien :cry: Morgen en zaterdag krijgen wij hun dochtertje ook ivm de condoleance morgen en zaterdag de crematie, dus wordt beetje inpakken tussen de bedrijven door zeg maar.

Hier idd ongi geworden met een cyclus van 26 dagen :? Ik hoop dat we op vakantie een beetje kunnen gaan klussen, want dan zou ik ergens mijn ei gaan krijgen halverwege :wink: Maar ja, we hebben (beetje stom achteraf) een hotelkamer geboekt, maar j, dan slaapt die kleine daar ook natuurlijk en ik weet niet of ik dat wel kan waar hij zo dichtbij ligt, even los van het feit of hij er wakker van zou kunnen worden, maar het idee dat je het doet waar je kind zo dichtbij is :think: :? We zullen zien :lol:

Mel, wat heerlijk joh dat je PAP-1 hebt :dance: :dance: :dance: :-* Lekker gevoel he!!!

Ik ga nu ff mijn koffie opdrinken en ff verder neuzen!!! Ik zal na mijn vakantie weer wat uitgebreider komen buurten :-*

Ohja, Suus en familie zijn trouwens goed aangekomen van het weekend op Curacao en ze gaan woensdag lekker trouwen :inlove:

Goedenmorgen lady’s,

Ilona: Fijn dat je schoonvader wel thuiszorg wilt als het te zwaar wordt voor je schoonmoeder. Vervelend dat je dochtertje nog ziek is!! Zal als ik jou was ook gewoon langs gaan. Beterschap voor meisje.

Vicky: Wat vervelend dat je poes is overleden :hug:. Als ik het goed heb, heb je weer een nieuw poesje, toch?? Hoe oud is die? Leuk hoor! Vind katten echt zo leuk.

Kimmie: Leuk dat je er weer bent!! Lekker op vakantie, heerlijk hoor. Hier komt dat dit jaar er niet van, vanwege de verhuizing. Ook leuk, maar vind op vakantie gaan ook altijd heel lekker. Misschien gaan we wel een weekendje weg, moeten we nog even bekijken. Wat afschuwelijk voor die vrienden van jullie! Ga je op vakantie en dan komt je moeder te overlijden, heel erg lijkt me dat. Geen afscheid kunnen nemen. Sterkte ermee.

Ik ga zo mijn verhuiskaartjes maar eens schrijven, moet ook nodig gebeuren, over 2.5 week is het al zover. Ik heb vanmorgen getempt, deze was 36.4, dus nog geen eisprong gehad. Heeft iemand ervaring met vroege miskraam?? Vroeg me af of je cyclus langer wordt ofzo. Hoop het natuurlijk niet! Nou misschien tot straks. :-*

getsie wat een vies weer toch weer.

ilona wat vervelend zeg dat je dochtertje al zo lang koorts heeft. Gewoon weer de dokter bellen hoor. wel vervelend voor je meisje. beterschap in iedergeval.

vicky wat vervelend zeg dat je poes is overleden. wat kan je toch hechten aan zo’n huis dier.

kimmie wat vervelend nieuws over je vrienden. en wat afschuwlijk dat ze dit zo mee moeten maken. en dat ze niet eens afsheid hebben kunnen nemen op het moment zelf.

tammy sus6 met het schrijven van de verhuiskaartjes.

Had ik net wat over het vieze weer gezegt. breekt nu de zon door. hihi

Ik zat net te denken vies weer??

Hier schijnt de zon namelijk al vanaf half 10.

Het is best warm hier, in ieder geval al over de 20 graden.

Goedemiddag allemaal, lekker weer een keer goed geschreven! :clap: :mrgreen:

Hier vanmorgen hetzelfde als gistermorgen, klein beetje bruinig. En daarnet toch ook wel wat roodachtig erbij… :?

Maar, temp is nog steeds 37,3, en ik las gister dat als je ongesteld gaat worden, je temp weer zakt. Maargoed, er kan de komende 3 dagen nog van alles gebeuren, het blijft afwachten natuurlijk. De andere vage klachten kunnen ook door zenuwen of door aankomende ongesteldheid komen, dat is het lastige. Heel vaag misselijk af en toe, pijn in de onderrug en moe. Om over de concentratie nog maar te zwijgen, maarja, het houdt me toch wel behoorlijk bezig, tis het eerste waar ik aan denk als ik wakker wordt.

Mijn vriend die vind dat ik maar niet teveel moet hopen en zei dat we alle tijd hebben, en dat is natuurlijk ook zo. Maar als ik eenmaal echt ongesteld ben, dan gaat de knop weer om en gaan we weer nuchter naar de volgende ronde.

Ilona, wat vervelend dat je cyclus zo rommelig verloopt, dan weet je inderdaad niet meer waar je aan toe bent. Ik heb nog weinig gelezen over ā€˜ontpillen’ wie weet komen mijn klachten daar ook wel door.

Beterschap voor je dochter!

Deborah, hier regende het ook vanmorgen flink, toen was het weer lekker, en net begon het weer flink te gieten!

Ja Tammy, verhuiskaartjes, leuk toch! Jullie krijgen al snel de sleutel, maar wanneer willen jullie over zijn?

Kimmie, heb je op dit moment iets egoistisch of hoort dat altijd bij je? Ik vind het nogal meevallen hoor, als je iets schrijft denk je ook aan anderen toch? En je hebt het druk, en voor kok kost nou eenmaal tijd, ik moet zeggen dat ik me behoorlijk verslaafd voel! toen ik die afscheiding had dacht ik eerst ā€˜oh, dat moet ik even delen met m’n kok-maatjes’, en pas savonds verteld aan m’n vriend :oops: :wink:

Lekker zondag al op vakantie! Is dit de eerste keer met Valentijn op vakantie?

Zal straks weer eens even m’n lijstje erbij pakken :angel:

Vicky, lukt het kitten-opvoeden een beetje? Superschattig is ie! Op youtube heb ik gister heeeeel veel filmpjes van jonge katjes gezien, oh wat zijn die toch lief.

Moniek en Deborah nog flink aan de klus? Ik heb goede hoop voor jullie de komende maand :pray: