Voor de nog niet zwangeren
Ik meld me even in dit nieuwe deel en ik ga het nu echt proberen bij te houden. :oops:
:: Femke gefeliciteerd!! ::
Mijn nieuwe NOD is trouwens 29 juni.
Jippie een nieuw deeltje :dance: :dance:
Checken jullie wel even of jullie gegevens kloppen?
Zoals Lua, die is pas jarig geweest, dus heb ik d’r een jaartje bij opgeteld Knap van mij hoor.
8)
Hoi hoi,
Kan ik me nog bij jullie aansluiten?
Wij zijn voorzichtig begonnen voor een 2e wondertje. Ik moest een beetje over een drempel (ik ben nu ook heel gelukkig met 1 kindje ), maar het idee dat ik misschien zwanger ben, maakt dat ik steeds loop te glimlachen. Ik denk dat we er vanaf nu dus maar serieus voor gaan. :mrgreen: Mijn vriend wilde namelijk al wel eerder.
Ik ben 34 en mijn NOD is waarschijnlijk rond 18 juni (ik heb nogal een onregelmatige cyclus van tussen de 24 en 35 dagen, maar gemiddeld 27).
Hoi Sanne, gezellig dat je je bij ons aansluit!
Denk je op dit moment ook dat je zwanger bent? Ik vraag dat, omdat onze NOD’s 1 dag schelen en ik dus precies wil weten wat je voelt :lol:
Ik voel op het moment niets, nou ja, niets bijzonders, maar heb de afgelopen dagen wat steekjes in de baarmoederomgeving gevoeld, en het lijkt of ik vaker moet plassen, maar dat kan natuurlijk ook psygisch zijn :think:
Wat leuk trouwens om te lezen dat je vriend er eerder aan toe was dan jij, horen we hier weleens andersom. Hoe was het voor hem dat jij er nog niet aan toe was?
Femke gefeliciteerd!!
Sterre: Het is je gelukt :dance:.
Sanne: Gezellig dat je met ons komt mee kletsen. Je hebt een leuk clubje uitgekozen als zeg ik het zelf .
Leuk Sanne dat je met ons komt meekletsen… :thumbup:
Ik dacht :think:, julie zijn misschien al een tijdje “bij elkaar” en dan is een nieuwkomer misschien minder welkom. Maar wat een hartelijk welkom!
@Sterre74 wrote:
Denk je op dit moment ook dat je zwanger bent? Ik vraag dat, omdat onze NOD’s 1 dag schelen en ik dus precies wil weten wat je voelt :lol:
Ik voel op het moment niets, nou ja, niets bijzonders, maar heb de afgelopen dagen wat steekjes in de baarmoederomgeving gevoeld, en het lijkt of ik vaker moet plassen, maar dat kan natuurlijk ook psygisch zijn :think:
Ik voel vanalles.:roll: :lol: Droge ogen (daar begon het vorige keer ook mee), moe (gisteren zelfs een middagdutje gedaan), opgezette buik, moeilijk in slaap vallen en opeens een ochtendhumeur. Maar dat laatste kan misschien ook wat te maken hebben met het wakker liggen. :mrgreen: Ik ben bijna overtuigd van dat ik zwanger, maar ondertussen weet ik heel goed dat die kans best klein is (maar 1x onbeschermd en dat was 4 dagen voor m’n eisprong als je van m’n gemiddelde cyclus uit gaat). Ik lach mezelf dus hartelijk uit en denk dat de meeste van mijn kwaaltjes inderdaad psychisch zijn. :eh: Spannend hè?
@Sterre74 wrote:
Wat leuk trouwens om te lezen dat je vriend er eerder aan toe was dan jij, horen we hier weleens andersom. Hoe was het voor hem dat jij er nog niet aan toe was?
[Ja, bij Myrthe wilde ik al een tijdje voor hij wilde. Nu dus andersom. Hij gaf mij alle ruimte. En ik kon hem zelfs niet vertellen of ik ooit wel een tweede wilde. Maar zelfs dat had hij OK gevonden. Hij wil het alleen als ik het ook wil! :inlove: Waar vind je nou nog zo’n topman? :mrgreen:
Femke, gefeliciteerd! Heb je een fijne dag gehad? Het weer was in ieder geval érg zwoel!
Sanne, welkom hier en gezellig dat je mee komt kletsen.
Grappig dat je man hetzelfde reageerd als mijn man. Bij de eerste wilde ik al een tijdje en hij wilde even wachten en nu voor de tweede had ik van hem al even zwanger mogen zijn, ondanks dat bas zo jong nog is. Als ik geen tweede had gewilt vond hij dat ook prima, maar ik wil er liever meer dan twee, dus we zien wel.
Femke, hoe was het gisteren, heerlijk genoten??
Dag dames,
Ik ben weer terug van ons weekje vakantie!!!
Lekker uitgerust en vandaag weer aan het werk.
Ik blijf jullie in de gaten houden!!
Doeg,
Marlous
Zie hier het verhaal met foto’s van Femke!
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1660742#1660742
Wauw Femke, prachtig hoor!! :inlove:
Femke, je kent me wel niet, maar wil je toch even feliciteren met je huwelijk!!! Wat was jij een mooi bruidje zeg!
Veel geluk toegewenst samen :-*
sterre wat een goed zeg dat het je gelukt is om een nieuw deeltje te open. en wat een mooi lijstje.
ik zal mijn nod naar je pben.
s@nne welkom, gezellig dat je mee komt kletsen.
En nee hoor het is helmaal niet zo gek dat je nu pas bij ons aan sluit.
hoe mee mensen hoe gezelliger het word.
Gister bij de toppers geweest. en oh wat was dat gaaf.
ben zelf nog nooit in een de arena geweest dus dat was al een hele ervaring op zich. het was jammer dat we zo hoog zaten. want benenden op de grond daar was het echt feest. we hebben lekker mee zitten bleren met de muziek. dus op de terug weg waren we allemaal wat schor. lekker rustig dus.
Vadaag zijn we opzoek gegaan naar wat tuinhout. we willen vlonder delen neer leggen in de tuin.
maar oh wat is het duur. we hebben overal een offerte laten maken en hoe wat konden die verschillen in prijs. de ene vroeg 1000 en de ander 700 euro. dus nu weten we waar we moeten wezen.
waarschijnlijk gaan we volgende week bestellen.
zo dat waren weer eens mijn avonturen
Fijne avond
Goedenavond allemaal!
Deborah, leuk dat je zo genoten hebt gisteravond! Lekker meebrullen :mrgreen: Was het uit te houden qua warmte?
Ik ben ook nog nooit in de Arena geweest, alleen 1x in Gelredome bij Marco Borsato.
Vlonder delen, hoe moet ik me dat voorstellen? Als terras? Tja, zo’n tuin, dat kan een hoop geld kosten :think: Wij hadden achter het geluk dat het al bijna naar onze zin was, en voor hebben we tegels van marktplaats gehaald, het zand was het duurst
Hee Marlous, fijn dat je uitgerust weer aan het werk kunt! Hoe is het verder?
Ja Sanne, dat van dat je denkt dat je zwanger bent, daar kunnen wij natuurlijk over meepraten Poosje geleden was ik er echt van overtuigd, ik testen, nog voor m’n nod trouwens, en jahoor, streepje! Bleek dat het test streepje te zijn ipv het zwanger streepje :oops: Ik juichen (10 seconden) in die badkamer, hahaha, en toen mezelf uitgelachen, ik was gelukkig niet diep bedroefd, we zijn nog maar net begonnen, kan me voorstellen dat als het na een jaar niet gelukt is, dat ik er dan anders op reageer.
Zo, hoop gedaan weer vandaag, kinderkamers opgeruimd (hebben ze bijna helemaal zelf gedaan, de jongste moest flink aangemoedigd worden), hele huis stofgezogen, was tussendoor gedraaid en gevouwen en gehangen, m’n vriend wilde wat rotzooi uit de schuur naar de vuilstort brengen, ruimt lekker op. Ook heeft hij nieuwe banden om de fiets van m’n dochter gedaan, was heel erg nodig! Het rubber was op een aantal plaatsen al weggesleten. Nu fietst ze niet heel vaak meer, we wonen naast de school, maar soms gaan ze erop uit, en wij natuurlijk ook
Lekker shoarma gegeten (proef het nu nog, das minder) en morgenmiddag komt mijn vriendin met man en dochtertje het huis bekijken, ze hebben een klein meisje van 15 maanden en daar kijken mijn kinderen natuurlijk erg naar uit, ze zijn dol op kleine kinderen!
Oja, vanmorgen werden we om 6.00 wakker gebeld door de diensttelefoon van m’n vriend :shock: vervolgens werd er niets gezegd en hebben we geprobeerd weer in slaap te vallen en dat is gelukt, tot 10.30! :o dat doe ik dus echt nooit! En de kinderen zijn anders ook nooit zo stil! Goh, best lekker voor een keertje, ze hadden zelf ontbijt gepakt en waren achter de computer gekropen.
Nu gezellig ‘dit was het nieuws’ kijken :-*
Femke, een mooi bruidje :dance: :thumbup: . Fijn dat de dag zo geslaagd was.
Lekker Sterre een keertje uitslapen, geniet er nog maar van :mrgreen:
Naar de toppers, ze zeggen dat dat inderdaad erg leuk is.
Lieve help nog een hele week wachten! Ik voel me vandaag zo chaggie, alsof ik nu al ongesteld moet worden :x wat word ik daar onzeker van zeg!
Kan deze week niet wat sneller gaan? Ik moet op vaderdag ongesteld worden, zou een leuk vaderdagkadootje zijn…maar tis niet verstandig om op die dag al te gaan testen denk ik. Zucht, ik moest het even kwijt hoor! :shifty:
Ja Sterre elke ronde is weer super spannend. :mrgreen:
Sterre, dat zou inderdaad een leuk cadeautje zijn… Ik heb makkelijk praten maar probeer er niet teveel ana te denken(duhhh :roll: ) maar dat heeft bij mij geholpen afgelopen maand om die week door te komen.
Vanaf vandaag ga ik in de weer met ovulatietesten. Ik ben benieuwd.