Lieve Dames,
Heb jullie een beetje verwaarloosd :shifty:
Maar hier ben ik dan ffkes.
Lekker druk op sommige topics hiero…
En ga binnenkort ff op vakantie.
We hebben er erg veel zin in.
Hou het nu even kort omdat mijn ouders 30 jaar getrouwd zijn. Gaan zo ff naar kerkhof, nog bloemen leggen en dan richting mijn ouders.
Dus druk druk druk… en vanmiddag uit eten, ben een beetje dus sjiek gekleed, kan ook niet anders.
Lekker geklust deze week, al 3 x
Maandag, Woensdag, zaterdagochtend :mrgreen:
Dus hopelijk is het binnenkort eens raak.
Ergste is, heb nieuwe schoenen. Pastte goed hoor, geen problemen mee, maar nu lijkt hij ineens veel strakker :? Alsof mijn voeten nu ineens veel meer vocht hebben, vind het heel raar :think:
Fijne weekend ! :-*
He allemaal,
Sterre wat een flitsend lijstje heb je gemaakt. Het klopt allemaal hoor, en Tammy om even je vraag te beantwoorden; nee ik ben helemaal niet zenuwachtig of de NOD wellicht niet komt, absoluut geen kans van!!! Manlief en ik hebben afgesproken nog even te wachten… zucht… dat zullen we nog wel eens zien!
DE foto’s van Femke zijn prachtig en zo te lezen hebben jullie genoten!
Sanne, tuurlijk: welkom hier! Hopen dat het raak is!!
Gisteren zijn we in een nieuwbouwhuis geweest hier. Ik ben enthousiast, (maar zie alles misschien een beetje teveel door een roze wolk??) manlief wat minder geloof ik. Hij moet er over nadenken. Vind ik niet de beste tekenen, volgens mij moet je direct allerlei voordelen zien. en gelijk super enthousiast zijn. …
Ga zo dus maar weer es verder zoeken. Manlief verwacht denk ik een villa te kunnen kopen als starters… hij moet nog even wennen aan de hoge huizenprijzen en wat je er dan voor kunt kopen. Hij was teleurgesteld in wat je voor een hoop geld kan krijgen. Dat snap ik ergens wel, aan de andere kant denk ik; hoe langer je wacht, des te duurder het wordt. Geloof niet dat dat al helemaal bij hem is doorgedrongen.
Verder de laatste loodjes voor de studie. HEt eind is in zicht. (en dan nog 1 jaar) Stage is geregeld voor volgend jaar op een grote school hier.
DAmes, tot later!!
Maggie
He, ik zat even te zoeken wanneer Suuusje vertrekt, gevonden, dit weekend :? Ben ik dus te laat om haar een hele fijne vakantie en een mooie huwelijksplechtigheid te wensen…
Ze komt de 27e weer terug, dus dan kan het pas…helpen jullie onthouden?
sterre het was inderdaad ontzettend warm bij de toppers. ik had me er gelukkig goed opgekleed. we hebben vandaag besloten dat we volgend jaar waarschijnlijk weer gaan.
Trouwens heb je gister mijn pb nog ontvangen.
Mijn nod is 30 juni voor het geval dat je het niet had ontvangen.
tammy heb je nog eenleuk familie fiets dag gehad.
Vandaag stonden zo plots mijn zwager, zus en neefje voor de deur. ze kwamen even op visite.
met zijn alle hebben we ontzettend veel gefiets. daarna zijn we nog even langs vrienden gereden om daar even te drinken om vervolgens weer dat eind terug te fietsen. maar goed het was heerlijk om te doen.
fijne avond
Sorry dames, ook ik heb jullie de laatste tijd een beetje verwaarslood :oops:. Ben op het moment erg druk en dan komt er vaak niks van om even te gaan KOKen. Over drie weken krijgen we de sleutel, dus tot die tijd ben ik hier nog wel, maar wel minder. Als we de sleutel krijgen meld ik me even niet, druk in huis en geen internet verbinding meer in ons oude huis, dus kan dan het internet niet op, maar zover is het nog niet.
Meld me vanavond nog wel even. Dames fijne dag. Ik ga nu naar mijn werk toe :-*
Femke :dance: van harte meid :dance: wat een schitterende jurk,
en zo te lezen heerlijk genoten. :inlove:
Sanne: wat leuk dat je er ook bij komt, en dat je nu pas komt is toch helemaal niet raar ik ben er ook nog niet zo lang.
Sterre: dat is een mooie lijst geworden , alles klopt.
nog steeds erg stress vol hier rondom mijn schoonvader, hij is nog steeds verlamd aan de rechter kant , maar we hebben daarnaast heelveel moeite om hem in het ziekenhuis te houden,
hij wil naar huis en maakt het ze in het ziekenhuis onmogelijk
hij gaat hoe dan ook dinsdag naar huis of hij nu mag of niet (nog nooit zo’n eigewijze man meegemaakt) hij vergeet dab voor het gemak dan ook maar even dat mijn schoonmoeder de meeste zorg op zich krijgt , in het ziekenhuis hebben ze er voor geleerd :x
zijn korte termijn geheugen is aangetast en ook zijn spraak,
vandaar dat ik niet veel reageerde we zijn meer in het ziekenhuis dan thuis.
ik probeer het zo veel mogelijk bij te houden
moeten echt heel veel regelen :?
Ben er nog
Ga van de week even pogen jullie bij te houden, maar dan is het ook wel zo ver en zal ik circa een maand afwezig zijn
Vandaag ga ik naar Zwolle, Ruud heeft curus en zit in een hotel en dus… moet ik morgen alleen naar de voorschouw… maaaaaar mijn schoonvader wilde wel mee en dus ga ik naar Zwolle, blijf daar slapen met de kindjes en dan morgen met pa naar de schouw.
Gisteren hadden we de kids al geloost bij pa en ma, hebben een dagje voor ons alleen gehad. Lekker naar de eigen huis en tuin beurs en uit eten enzo.
Even nog wat rust voor de grote verbouwing. :dance:
En dan is het volgende week zover… de sleutels :dance: :dance:
Of ik zwanger ben, mwoah, er is een kans, maar we hebben er niet echt veel moeite voor gedaan want Ruud is enigzins overspannen.
Ik had zaterdag mijn ei en ook die dag hebben we wat geklust, maar dat moet dan mazzel zijn want meestal is het beter als je de dag ervoor ofzo hebt geklust. We zullen zien.
Ja Tammy, er komt voor jullie ook een drukke tijd aan, maar ook leuk natuurlijk, je eigen huis! Maar je een maand niet laten zien hier… :think: Dan ga je ons veel te erg missen hoor! Kun je op een vrij momentje niet even bij je ouders KOKen?
Cell, nog een week, whoei, leuk! Heel veel succes alvast! Vervelend, dat Ruud overspannen is…hopen maar dat het niet erger wordt met nog meer drukte, sterkte hoor. Had je trouwens dat boekje nog gevonden van Handje Klap?
Ilona, inderdaad, wat een eigenwijze schoonvader! Ligt ie in Hoorn eigenlijk? Doet er verder niet toe trouwens, gewoon nieuwsgierig
Maar kan je schoonmoeder dat wel aan dan, een verlamde man? Die moet de hele dag verzorgd worden :think: Komt er wel thuiszorg? Ik heb bij een stel gewerkt waarvan die man geen thuiszorg wilde, maar z’n vrouw ging er lichamelijk en geestelijk aan onderdoor, ze kon niet eens boodschappen doen! Ze heeft het toch doorgezet, eerst kwam ik om schoon te maken, dan zei hij dingen tegen haar als dat ze lui was omdat ze mij haar werk liet doen :shock: En later kreeg hij douche-hulp en dat zag ie al helemaal niet zitten! Maar er werkten gelukkig een paar flinke tantes die niets vroegen, maar hem gewoon mee naar boven kregen en dan durfde hij er niets tegenin te brengen Toch vond ik het een hele lieve man, helaas is hij overleden inmiddels. Hmm beetje triest einde…Met die mevrouw heb ik nog steeds contact, heel lief mens.
In ieder geval, sterkte Ilona!
Deborah, ik heb het lijstje aangepast, maar had je pb niet gekregen.
Neefje al helemaal hersteld?
Maggie, begrijpelijk dat je man de huizenprijzen zo hoog vind, want dat zijn ze ook! Dat is zo’n beetje de reden dat wij in Almere zijn gaan wonen, hier koop je een flink huis als starter en we zijn er nog steeds blij mee, dus dat is mooi meegenomen :mrgreen:
Waar ga je volgend jaar stage lopen? Ik weet eigenlijk niet eens op welke groep je nu stage loopt…?
Femke, ben je al op vakantie? Las Palmas, klinkt goed! Als je dit nog leest, heeeeeeel veel plezier! Luxe huwelijksreis, zalig!
Ik probeer hier uit alle macht niet aan de nod te denken, maar ik kijk in elke ruit of spiegel of ik al grotere borsten heb :oops: :mrgreen: Hoezo obsessief? Als afleiding heb ik een cd met boekje gekocht om spaans te leren, samen met de kinderen, heel grappig om te doen 8)
He alleemaal;
Ilona, wat een toestanden allemaal met je schoonvader. Denk niet dat ze hem zomaar uit het ziekenhuis zullen ontslaan toch???
Sterre; ik ga volgend jaar bij de kleuters stagelopen. Dit jaar liep ik in groep 3 en in groep 6. Kan mij trouwens jouw obsessie erg goed voorstellen hoor, volgens mij als het bij ons spannend zou zijn zou ik ook niet meer te harden zijn, haha.
Cell, veel succes de komende tijd met al het harde klussen.!! Lijkt me heerlijk in je eigen huisje, wel spannend hoor allemaal. Fijn dat je jouw kleintjes bij fam. onder kan brengen.
En Tammy, ook voor jou begint het op te schieten nu!! Alvast veel klusplezier!
Ben op m’n werk houd het kort. Manlief heeft nog geen knopen doorgehakt over huis…
Tot later, Maggie
he meiden!
Even niet bijgelezen, sorrie, ander keertje! Mijn man is jarig en ik ben zoooo misselijk!! Ik baal er wel van, ik wil gewoon gezellig doen! Maar ja…
Verder alles goed, erg warm hier, zere (.)(.) en moe, steeds honger gevoel, maar ook weer niet heel gek. Beetje lusteloos zeg maar.
A.s. vrijdag ga ik naar de huisarts, even een intake!
En vanmorgen hadden we een muis in huis, ik helemaal panisch, ik vind ze zooo eng en vies!! Mijn schoonmoeder en vader hebben hem uiteindelijk gevangen, het was net bejaardengym haha! we wonen landelijk en hadden de pui open, daar issie door gekomen… nooit weer hoop ik!
Ik zal even koffie en thee maken, er zullen zo wel gasten komen.
Doei!!
Daar ben ik weer!! meld me de laatste tijd wel erg weinig hé :oops:.
Eigenlijk niet zo gezellig voor jullie :?. Ik ben de laatste tijd zo druk en moet zeggen dat ik de laatste tijd ook iets minder behoefte heb om elke dag te KOKen, al lees ik wel bijna elke dag. Denk dat het straks wel weer komt als de NOD begint te naderen, tot die tijd beloof ik in ieder geval regelmatig te komen. Nog 3 weekjes en dan is het zover :dance:, begin het nu wel heel spannend te vinden. Denk dat ik me als ik de sleutel krijg 1 a 2 weken niet kan melden, geen internet . Ga jullie dan wel missen, denk ik.
Sanne: We vinden het heel erg gezellig dat je mee komt kletsen. Je bnet niet minder welkom, dan elk ander!! Grappig dat je man eerder aan een tweede toe was dan jij.
Deborah: Zo te lezen heb je een top avond bij de toppers gehad. Leuk hoor, dat het zo geslaagd was. Het familiedagje was echt superrr. We hebben met een groepje gefietst en s’ávonds met iedereen gegegeten een amirikaans buffet, dus iedereen heeft iets gemaakt. Erg leuk en ook hele lekker en aparte dingen gegeten.
Sterre: Dat heb je toch niet eerder vertelt over dat testen?? Moest wel beetje lachen, maar kan voorstellen dat je dat idee even had. Spannend hoor, nog 6 dagen. Weet gelukkig helemaal hoe je je voelt. Nu is het hier rustig, maar als het eenmaal 10 dagen voor mijn NOD is, begin ik ook zenuwachtig te worden. Voel je je anders ofzo??
Ilona: Wat vervelend dat het nog steeds niet goed gaat met je schoonvader :?. hopen dat het snel wat beter met hem gaat. Is hij altijd zo eigenwijs of is dat iets wat na de hersenbloeding is gekomen??
Femke: Geeft toch helemaal niks dat je even niet hier bent geweest. Had je eigenlijk niet al hier verwacht!! Trouwens nog gefeliciteerd met je trouwen :oops:. Zag dat je echt een geslaagde dag had gehad. Je was echt een prinsesje. Ook hier klussen om de dag, ben echt heel benieuwd. Hopen dat ons eitje bevrucht wordt . Alvast fijne huwelijksreis trouwens, klinkt heel mooi. las palmas, nooit geweest. Geniet ervan meid.
maggie: Sorry hoor, wist dat je even niet bezig was met zwanger worden, dus dat je niet zwanger kon zijn. was het even vergeten :oops:. Hopen dat je ook nog zo mannetje enthousiast wordt als jij. Fijn dat je studie er bijna op zit, voor dit jaar toch?
Cell: een maandje, hoe hou je het vol. Kijk hier al op tegen 2 weken geen internet. Spannend hoor, al beetje zenuwachtig??
mamma: Balen dat je zo misselijk bent!! je voelt je in ieder geval wel echt zwanger, das een goed teken. helemaal niks voelen lijkt mij ook helemaal niks. Gefeliciteerd met je man.
Ik ga zo mijn bedje zoeken weltrusten dames :-*
Ik dacht even dat mijn berichtje niet geplaatst was!! Gelukkig das niet het geval, schrok al.
Ja, tis hier een stuk rustiger, nou ja, niets aan te doen denk ik…
Ik zat nog even terug te lezen, Tammy, hoe is het met je opa?
Al een maandje stiekem meegelezen hier en nu mag ik “officieël” meedoen :mrgreen:
Sterre: Het ging even wat minder. Hij heeft paar gaden op bed gelegen met veel buikpijn, maar das nu zo goed als weg weer. Nu moet hij wachten wanneer hij wordt opgeroepen voor het onderzoek.
Verootjuh: Gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoe voel je je?? Was je al lang bezig?? Jammer, dat je in die tijd dat mee gelezen hebt niet gezelig mee geschreven.
nou dames werkse :-*
Sterre: hij is altijd zo eigenwijs, hij voelt zich opgesloten in het ziekenhuis en vind het een plaats waar je naar zijn mening dood gaat,
hij is dus inderdaad tegen de zin van de dokters, gisteren naar huis gegaan,
wel moesten er een rolstoel een bed beneden een en nog meer aanpassingen gedaan worden om hem thuis te krijgen…
mijn schoonmoeder staat er nu alleen voor omdat hij geen verpleging wil (ik mot geen vreemde aan m’n lijf zegt hij dan)
op thuiszorg hebben ze recht omdat het hun eigen keuze is de zorg op zich te nemen ,
mijn schoonmoeder is helemaal in orde dus kan ze dat zelf, de zorg voor mijn schoonvader daar hadden ze een keuze maar die nemen ze niet aan.
wel moet hij 3a4 keer per week terug naar hoorn om revalidatie therapie te krijgen.
stond er wel van te kijken dat hij naar huis mocht.
maar de artsen vonden wel dat hij zich in een omgeving waar hij op zijn gemak , meer rust zou vinden.
maar zeggen ook weer dat hij niet het beste uit zijn revalidatie kan halen als hij thuis is, en alles wat hij de eerste 12 weken leert dat is blijvend, de rest kan hij dan niet meer.
ik ga vanavond even kijken of ik op jullie kan reageren, heb een kleine meid met griep (39,6 graden koorts) en heb zelf een stijve nek , kan amper bewegen…
bedankt voor de intresse in mij , ook nu ik niet zo veel reageer :-*
Hai ladies,
Sorry dat ik jullie een beetje verwaarloosd heb :oops:
Ik merk toch dat ik moeite heb met het bijhouden van topics, ik hoop dat jullie het niet erg vinden als ik een ‘bui’ heb…
Nu zit ik even te zenuwpezen…vandaag belt het Lucas zkh met de uitslag van mijn uitstrijkje.
Het zit vast wel goed hoor maar dat neemt niet weg dat ik een beetje hyper ben :wall:
Ongi was na 3 dagen in ieder geval weg (op een migraine aanval van gisteren na) dus nu gaan we weer over tot de orde van de dag.
Ilona: wat een toestanden meis, ik hoop dat hij er iig weer snel bovenop komt en dat je sm het allemaal trekt :-
Vro: gefeliciteerd!!! Dus je bent alsnog eerder!!! Dat vertelde je gistermiddag niet, heb je pas s’avonds getest of zo?
Enneh…je mocht al veel eerder meedoen hoor, ben blij dat je er ook bent :-
Tammy: is toch helemaal niet erg? We hebben toch geen ‘post’ verplichting? Gewoon posten als je iets te melden hebt hoor
Mamma_ jammer dat je je niet goed voelt, is toch altijd heftig hé het eerste trimester :-
Ben je al bij de HA geweest?
Maggie: geef je man een schop onder zijn hol meis, hoop dat hij snel een beslissing maakt :-
Sterre: laat je goed afleiden ja, het is frustrerend hé die wachttijd :mrgreen:
Cell: Spannend hoor, het gaat nu snel hé? Hoe is het nu met Ruud? Sneu dat hij overspannen is, het is ook niet niks die hele verhuizing en de veranderingen die er bij horen.
Hhhmmm zaterdag je ei, een spannende tijd breekt dus aan, ik duim met jullie mee hoor!
Nou, ik weet het even niet meer, ik ga iig even verder met het huishouden en dan de boodschappen.
Manlief is jarig dus er moet wel een klein feestmaaltje op tafel komen :mrgreen:
PAP-1
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Over een jaar pas weer terug joehoe!!!
)Jemig, als je tevaak op ‘backspace’ drukt is opeens je bericht weg :x
Opnieuw:
Hoera Mellie, das een prima uitslag! :dance: Gefeliciteerd, en ook gefeliciteerd met je aanstaande!
Ilona, dus je schoonvader is al thuis, hoe gaat dat? Ik ben niet verbaasd dat zo’n eigenwijs type ‘geen vreemde aan z’n lijf’ moet :?
Ahhh een ziek meisje…stijve nek, nou, sterkte maar weer :hug:
Verootjuh, gefeliciteerd met je zwangerschap! Kom je bij ons meekletsen, of ga je naar de februari 2008 mama’s of allebei? (even voor m’n prachtige nieuwe lijstje :oops: :mrgreen: )
Tammy, nog even afwachten dus voor je opa…staat ie op een wachtlijst ofzo?
Zo, ik heb bij wijze van afleiding even een klein rondje stad gedaan, moest foto’s ophalen bij de Hema. Even wat kledingwinkels ingelopen, kon niets vinden naar m’n zin, balen zeg. Ik dacht dat ik mezelf wel even kon verwennen in dat uurtje, en waar kom ik mee thuis? Een nieuwe stoffer en blik en een anti slip tafelkleed voor buiten :wall: Zucht, nieuwe kleren kopen zal nooit makkelijk worden voor z’n lastige kledingkoper als ik :?
Verder nog steeds een wandelend twijfelgeval, moet wel meer plassen, ben ook moe, maar dat is natuurlijk nog niet overtuigend genoeg, heb ook slecht geslapen, zal vanavond misschien maar weer eens vroeg gaan slapen.
Ben nog even op zoek geweest net naar Kimmie, omdat haar nod al geweest is, maar uit haar banner kon ik afleiden dat ze al ongesteld geworden is…lees je nog mee Kimmie?