Hey Sterre, nee heb alleen op het moment even iets egoistisch Normaal ben ik heel sociaal :lol: Maar ik zal het ff uitleggen⊠Ik ben 2x in een keer zwanger geraakt en nu zijn we natuurlijk nog maar net bezog, maar stiekem had ik toch gehoopt dat het nu ook gelijk raak zou zijn :oops: En nu wil ik er gewoon ff niet zoveel mee bezig zijn omdat er zoveel anderen dingen zijn die geregeld moeten worden, maar voel me beetje vreemd dat ik het me zo aantrek dat er in mijn omgeving een aantal rap achter elkaar zwanger zijn van de 2e nuâŠIk gun het ze onwijs hoor daar gaat het niet om! Maar ook daarom kom ik hier ff wat minder omdat ik niet teveel bezig wil zijn met zwanger worden. En terwijl ik dit schrijf bekruipt mij een enorm schuldgevoel omdat ik een gezond kindje heb en we pas 2 maanden bezig zijn en dan denk ik aan al die meiden die al zo ontzettend lang bezig zijn, of die hun kindje(s) hebben verloren
Maar dat bedoel ik dus met het egoistische momenteel⊠Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb kunnen omschrijven :think:
Kimmie, ik begrijp je volkomen :-*
Ik bracht net mân zoon naar school zag hem stoer voor me uit rennen en toen was ik me een moment even heel bewust van hoe gelukkig ik me mag prijzen met 2 van die kanjers. Dat gevoel maakte me opeens een stuk rustiger, gek eigenlijk he, soms zie je niet wat je allemaal hebt terwijl het voor je neus staat :think:
Maar ik kan me ook voorstellen dat het even steekt als een ander eerder zwanger is dan jij hoor. Dat van er even niet mee bezig willen zijn omdat het best frustrerend is, is totaal begrijpelijk!
Ja maar het komt zo belachelijk over als je bedenkt dat er anderen al jaaaaren bezig zijn en wij pas 2 maanden :oops: Maar goed, dat is mijn gevoel nu en dat moet ik ff weg laten gaan De rijkdom van het hebben van een kindje is af en toe zo overweldigend, heerlijk :inlove:
Kim ik snap je gevoel ook wel hoor, ik was bij Kaylee ook meteen zwanger en toen ik de eerste keer ongesteld werd was ik echt even van de kaart. Nu heb ik meer de âwe zien welâ instelling maar toen vond ik t echt niet leuk.
Met Nala (de kitten) gaat het goed, ze moet alleen nog ff leren dat ze altijd op de kattenbak moet als ze haar behoefte moet doen ⊠en niet âaf en toeâ :roll: :lol:
kimmie ik snap jou verhaal. en jou gevoelens daarbij.
Zelf had ik een maandje geleden een vriendin die vertelde dat ze zwanger was van haar 2e. ik was daar ook totaal over rompeld van. ze dacht dat ik al bezig was en hoopte dat we samen zwanger zouden zijn.
Niet dus. Ik ben wel heel blij voor haar. maar ik denk ook van dat wil ik nu ook.
Vandaag is ze dan voor het eerste keer naar de vk gegaan. en ze vertelde me dat super trots. en dan stiekem bekruipt dat gevoel gewoon weer.
Vandaag ben ik heel druk op zoek geweest voor een kado voor mijn buurmeisje ze word aankomende maandag 1 jaar. haar moeder wilde graag het boekje wie heeft er op mijn hoofd gepoept hebben. kennen jullie dat. nou wat heb ik veel boeken winkels afgerend. maar uit eindelijk gevonden. ikke blij.
Daarna nog even op bezoek bij mijn moeder. ze vroeg aan mij of ik gestopt was met de pil. omdat ik ook niet meer rook. uh nee mam hoe kom je daar nou weer bij. :liar:
Maar ja 1+1=2
Hey Vicky, succes met Nala dâr zindelijkheidstraining :-* Ik hoop dat ze het snel doorheeft allemaal ze is wel enorm schattig hoor :inlove: Ben blij dat ik niet de enige ben die het zo ervaart trouwens (voelde me al behoorlijk raar en ego
)
Hey Lua, jij dus ook al zoân stiekeme kruiperd in je vel :? :hug: Je bent blij voor de ander idd en je gunt het ze van harte, maar diep van binnen steekt het ff omdat je het zelf ook zo graag wilt We gaan gewoon hard hopen dat het snel raak is en dat de buikjes gaan groeien
:-* Gezellig weer een 1e verjaardag maandag :inlove: Ik ken het boekje niet, maar het klinkt wel heel leuk :mrgreen: :mrgreen: Slimme mama heb jij toch
Bij ons weet eigenlijk iedereen het behalve Tim zijn familie :shifty: Zelfs mijn vriendinnen weten het :lol:
Nou, de tuin is hier trouwens klaar :thumbup: En we gaan ons nu maar opmaken voor de vakantie zondag :dance: Vandaag nog ff wat dingetjes kopen en ik heb zojuist de lijstjes van wat allemaal mee moet :shock: :shock: :shock: :shock: afgemaakt, dus nu nog kwestie van pakken en afstrepen :thumbup:
Nou, verder ff niet zoveel te melden :think: Ohja, mocht je het leuk vinden er staat in het algemene showforum een filmpje van Valentijn (meerdere hoor :inlove: ) dat ie losloopt :inlove: :inlove: mama is helemaal trots :inlove: :inlove:
@lua wrote:
kimmie ik snap jou verhaal. en jou gevoelens daarbij.
Zelf had ik een maandje geleden een vriendin die vertelde dat ze zwanger was van haar 2e. ik was daar ook totaal over rompeld van. ze dacht dat ik al bezig was en hoopte dat we samen zwanger zouden zijn.
Niet dus. Ik ben wel heel blij voor haar. maar ik denk ook van dat wil ik nu ook.
Uskyld (marlous) is de vriendin bij mij. Ik gun het haar enorm, maar hoop wel dat ik nu de 2e ronde ook zwanger ben, zodat we samen een tijdje zwanger kunnen zijn. De vorige keer, was ik net zwanger toen zij beviel. Vorige keer duurde het 6 maanden, dus houdt dat wel in mijn achterhoofd. Ik wil wel heel graag van alles op de hoogte blijven van de zwangerschap van mijn vriendin en dan voel ik me er verder wel goed bij. Dus Marlous houdt je niet in :mrgreen:
Hey Welkom, ja ik wil ook graag op de hoogte blijven van de zwangerschappen van mijn vriendinnen hoor, dat is het ook helemaal niet. En ik wil hier ook niemand het gevoel geven dat ze zich in zouden moeten houden ofzo hoor Ik vind het ook heel leuk om erover te lezen :inlove:
Meiden, lekker blijven schrijven hoor over jullie zwangerschap en alles wat daarbij hoort :thumbup: :-*
hoi allemaal.
wat is het weer eens rustig hier vandaag.
Ik ben echt aan weekend terwijlik de laatste twee dagen gewoon vrij ben geweest. dus ik mag niet klagen. maar ik ben gewoon ontzettend moe.
Even over het verhaal van gister. het is niet dat ik het iemand mis gun of zo hoor. kan nog vol enthiosiastme naar de verhalen luisteren en natuurlijk wil ik jullie zwangerschaps verhalen horen. dus dames chroom je niet.
Wij zijn hier natuurlijk druk aan het klussen. waarschijnlijk dat ik daarom zo moe ben. hahaha.
Hopelijk mag het deze tweede ronde raak zijn. dus ik
fijne avond verder
Kom op alle meiden binnen een half jaar zwanger, ik mag het hopen
Onderstaande link staan fotoâs met mijn nieuwe coupe en natuurlijk mijn lief knulletje.
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=28457&postdays=0&postorder=asc&start=375
Nu we het er toch over hebben (goedenavond trouwens) de zwangeren onder ons horen we niet veel, ik denk dat dat komt doordat ze bij de andere zwangeren kletsen? Logisch, ze lezen vast nog wel mee!
Hier vanmorgen even een inzinking, vannacht nog meer bruine afscheiding, vanmorgen piepklein beetje rood erbij, verdorie. Maar daar is het zoân beetje bij gebleven. Iedere keer als ik de deur uit moet doe ik een tampon in :oops: Je weet maar nooit. Dikke kans dat ik morgenochtend ongesteld wordt En ik heb een beetje het gevoel dat ik toch blijf hopen tegen beter weten in. Ik ga pas door naar de volgende ronde als ik veel helder bloed heb
Dit ook omdat ik moe ben, rugpijn heb en af en toe vlaagje misselijkheid. Maarja, dat kan ook door aankomende ongesteldheid komenâŠhoewel die misselijkheid misschien door de pizza komt? Nou ja, zo blijf ik dus bezig, ga zometeen eerst maar weer eens een nachtje slapen.
Het goede nieuws van vandaag: Heb een nieuwe bikini voor mân dochter gekocht op marktplaats, zoân 3-delige met een rokje erbij! :inlove: Hij is helemaal super! Ok, op de foto dan, verwacht hem volgende week bij de post.
Goedzo Deborah, flink klussen :thumbup:
Kim,
voor de stapjes van Valentijn!
Alvast een heeeeeeeele lekkere vakantie! Je bent niet de enige kok-er op Mallorca, ben even kwijt wie, maar in de huiskamer staat een topic van iemand die vandaag vertrok.
Vicky, ik had de fotoâs van Kaylee met Nala in de buggy aan mân vriend laten zien, vond ie erg lief :inlove:
Hee Moniek, Bas nu al met kleren aangezwommen :o Knap zeg! Erg leuke fotoâs, leuke nieuwe coupe!
Hoera, mân vriend heeft een nieuwe camera gekocht! Binnenkort fotoâs van onze voortuin En we gaan maandag naar de Efteling! Joepie, daar ben ik al bijna 6 jaar niet geweest! De kinderen zijn vrij van school, en wij ook, speciaal voor een leuk dagje :dance:
Weltrusten! :-*
Hey Sterre, idd Anne-marie is vandaag vertrokken naar Mallorca Zij is vorig jaar op de plek geweest waar wij nu heen gaan :lol: Wel jammer dat zij nu naar noord gaan, had het wel leuk gevonden om haar in het echt te zien :lol: Nu klinkt het net of ze een celeb is :think: :lol: :lol: :lol: Leuk joh, lekker geslaagd op MP voor je meissie :thumbup: En maandag lekker naar de Efteling :dance: Ik duim dat jullie lekker weer hebben, in elk geval droog
En dan gelijk mooie fotoâs maken met de nieuwe camera :dance:
Hier trouwens ff fotoâs van onze tuinâŠ
Moniek, onwijs leuke fotoâs van jou en Bas :inlove: En wat goed dsat hij geslaagd is voor zijn eerste diploma :thumbup: :-*
goeie morgen
He ben ik de eerste voor vandaag. nou dat komt voor het eerst voor geloof ik.
moniek wat een geweldig die fotoâs van jou en Bas.
wat knap die geslaagd voor zijn dimploma. feliciteer hem maar van mij.
Baby zwemmen is inderdaad heel leuk. heb het 1 keer met mijn neefje mogen doen. geweldig is dat. vind jij het niet eng om Bas een koppie onder te duwen???
Sterre hoe is het met jou??
wat leuk zeg de efteling. vind het ook zo leuk om daar heen te gaan. paar jaar gelden gedaan. maar vriend lief die houd niet van pretparken.
Verder geen bijzondere dingen
kimmie wat een geweldige make over. en het resultaat mag er wezen. mooie tuin. daar kan valentijn straks heerlijk in spelen
Kimmie, wat een goed geslaagde make over . Ziet er erg goed uit en inderdaad heeft Valentijn zo lekker de ruimte.
Lua, het is niet eng om Bas kopje onder te laten gaan, dat gaat een beetje vanzelf. Je houdt hem eerst in de lucht en laat hem dan zakken, maar je gaat dan door tot het hoofdje 2 tellen onder water gaat en dan weer snel naar boven.
Balen Sterre, deze onzekerheid, hopelijk heb je morgen duidelijkheid, of niet :think:
Hoi meiden
vandaag NOD
maar niet ongesteld en test is negatief
Heb wel vage buikkrampen
Ik wacht het maar af, had ook al geen positieve ovutest deze maand, dus t kan nog alle kanten op :think:
Hey Vicky, jammer dat ie negatief was :thumbdown: Nog ff geduld dus wat het gaat brengen :hug:
Hey Moniek, hier moesten we mket babyzwemmen eerst aftellen van 3,2,1 en dan in het snoetje blazen en dan gelijk onder water door van âleidsterâ naar de mama toe :inlove: Valentijn vond het helemaal super altijd :inlove: Ben benieuwd hoe het gaat deze vakantie in Mallorca, we hebben namelijk al een tijd niet gezwommen :?
Nou, wij gaan vroeg naar bed toe, alles is gepakt en staat klaar om in de handbagage te gaan :thumbup: Ik ga dus nu ff afscheid van jullie nemen tot de 27e, want dan komen we weer terug
Valentijn is er in elk geval helemaal klaar voor :lol: Tot over anderhalve week meiden :-*
Vanochtend enorm chagrijnig, lichte kramp en een doorkomende pukkel op mân neus⊠:? En net inderdaad ongesteld geworden. JammerâŠ
Raar, hoe overtuigd ik er van was zwanger te zijn. Gelukkig had ik al even wat voortekenen voor ik ongesteld werd. Kon ik vast wennenâŠ
Ik hoop op een heleboel positieve tests hier in het topic de komende tijd!
kimmie wat lekker zeg malloraca. fijne vakantie
vicky wat jammer dat de test negatief was. maar het kan nog alle kanten op. dus :thumbup: :thumbup: :thumbup: duim ik voor je
s@nne jammer dat je ongi bent geworden. hopelijk heb je de volgende ronde het geluk.
vandaag samen met vrienden gaan luchen daarna nog even met een vriendin voor zwangerschaps kleding gekeken. ze is leuk geslaagt.
Verder niet zo veel te melden.
Fijne avond