~April 2007 stoppers kletsen gezellig door~

Nou dacht gisteren echt nu gaat het doorbreken zo voelde het in ieder geval, was al beetje teleurgesteld, maareh vanmorgen niks te zien. Het is dus afwachten, hoop natuurlijk dat ze niet gaan doorbreken en zowel dan pas donderdag. Voel nu eigenlijk weinig, beetje gerommel in mijn darmen, maar niet de kramp die ik gister voelde. Ik zie het wel, maar ebn wel heel benieuwd.

Tamara, leuk die foto’s. Kat lijkt me vanaf de foto een scheetje.

Spannend dus de komende dagen zal voor je duimen :thumbup: :thumbup:

Het is ook een scheetje, echt heel ondeugend katje.

Wel met gebruiksaanwijzing hoor. Wordt soms wel beetje gek van haar, heb je weleens van een kat met verlatingsangst gehoord. Nou onze kat heeft het :?. Toen ze week of 5 was heeft haar moeder de jonkie’s afgestoten en hebben we haar dus met 6 weekjes opgehaald. Gaat nu wel beter, maar eerst kon ze nog niet eens de nacht zonder ons, werd ik helemaal gek van het gekrab aan de deur, echt 10 keer per nacht en dan niet 1 keer, maar wel 5 minuten aan een stuk door. We hebben volgehouden, nu doet ze het nog 1 keer per nacht en zelfs niet elke nacht. Ook deed ze plassen in huis als we weg gingen en nog meer, maar dat is gelukig gestopt.

Ha Tammy, Spannend hoor ik blijf voor je duimen. :pray: :thumbup:



Ik heb wel een scanner, zat ik gister daarmee te klooien zegt manlief dat hij de installatiedisc kwijt is dus daar heb ik ook niks aan. Zal kijken of ik wat via hyves kan copieren.



Hier een zeurderig gevoel in rechtereierstok alsof ik ong moet worden. Snap er niks meer van.



groetjes Leonie

Tammy meis : ik ben niet lesbisch of bi of wat dan ook, maar ik moet wel zeggen dat je een lekker ding bent :oops: :lol:



Ik sms wel regelmatig met je … en nu weet ik eindelijk eens wie je bent :inlove: Nou dat doet me toch wel goed !



Trouwens, ook echt mooie foto’s van jullie katje !



Je hebt dus ook hyves … ik ga maar eens zoeken … of je geeft mij ff de link :wink:



Zelfs werk ik 20 uur per week, maar wil maar ‘12 uur’ werken tot mijn duizeligheid minder wordt. Dus wil even de ziektewet in maar moet nog goedgekeurd worden door de ARBO arts.



En ik wil dus gewoon 20 uur blijven werken… Remco werkt wel fulltime en blijft het ook doen.

Dag dames,



Had weer wat in te halen zag ik!!!



Tammy blijf heel hard voor je :thumbup: :thumbup:



Leonie: zag dat je nog 7 dagen moet, ik had ook 1 week voor mijn NOD van die ongi krampen, en hoor er steeds meer… Als het goed is moet het vanzelf wegtrekken :think:



Echt leuk trouwens die foto’s van iedereen! Zal proberen er ook een paar op te zetten, natuurlijk ook van mijn 2 katten :lol:



Verder hebben we gisteravond mijn familie ingelicht dat ik zwanger ben :smiley: Had nog een keer een test gedaan en daar een foto van gemaakt en deze naar mijn ouders gestuurd… Ze zijn enorm blij en trots, hopen alleen niet dat ze moeten gaan racen van ziekenhuis naar ziekenhuis aangezien er maar 3 wkeen zit tussen mij en mijn zus :lol: Zie het al helemaal voor me!!!



Ben verder echt enorm moe en heb af en toe nog van die ongi krampen, maar dit hoort er bij hoorde ik!! Misschien kan iemand met ervaring mij dat effe uitleggen :? want af en toe weet ik het gewoon nog niet!!



Mijn vriend had vandaag allemaal boeken gekocht over zwanger zijn en kinderen krijgen :o gelukkig ook voor zichzelf 8) Dus dat wort echt de boeken induiken!!



Meiden, ik duim voor jullie allemaal :pray: :pray: :thumbup: :thumbup:

sorry hoor ik hou die drie dagen niet vol net ruzie gehad over een hamburger jongens waar zijn we mee bezig werd ie vet boos dat ik hem aan liet branden ja dat kan iedereen gebeuren!!



de klachten blijven ondanks dat ik heel hard heb gewerkt vandaag en er dus echt niet mee bezig ben geweest ontzettende ongi krampen en duizelig.

Ow dames, zit op mijn werk even heel snel stiekem KOKen.

Collega is heel even deur uit en het is rustig.

Nog steeds niks te zien, heel af en toe vandaag soort krampjes gehad, vind het nu toch wel heel spannend.

Normaal heb ik dat niet :pray:.

Kom vanavond nog wel ventjes langs, dan kan ik ook lezen.

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

voor TAMMY

hoop echt dat het raak is voor je na zolang wachten.

hoop het trouwens voor iedereen hoor.

maar voor tammy nu f heel hard :pray: :pray: :pray: :pray:

Tammy, op de hoeveelste dag van je cyclus zit je eigenlijk?

Hou je het nog een beetje van de spanning?

Sterre: Ik zit nu op dag 31 van de als het goed is 33. Vind het wel heel erg spannend hoor. Wil niet teleurgesteld worden, maar heb best een goed gevoel erover. Normaal heb ik als ik zulke menstruatiekrampen heb dat de ongi eigenlijk binnen paar uur binnen dringen, maar deze keer dus niet. Moet natuurlijk niet teveel hopen, dan is de teleurstelling denk wel heel erg. Vind het wel heel spannend hoor. Moet mezelf inhouden om donderdagochtend niet al gelijk een test te doen. Heb nu met mezelf afgesproken, dat als het uitblijft ik vrijdagochtend een test doe. Duurt voor gevoel alleen noig zo lang :?. nog even geduld hebben. Ben nog op mijn werk iedereen ligt al op bed, kom als ik thuis ben nog even terug om op iedereen te reageren. Tot straks, als er dan nog iemand wakker is.

Femke: Nou bedankt voor je complimentje :oops:. Ben juist altijd heel onzeker over mijn figuur en uiterlijk, dus doet me goed om dat te horen :). Je bent lief :-*. Hoe gaat het nu met je?? Ik heb je de link van hyves teogezonden.



Ellen: wat leuk dat je het aan je ouders hebt vertelt. Wel heel leuk dat je maar 3 weken met je zus scheelt, dan kunnen jullie de zwangerschap en bevalling samen delen, das denk wel leuke ervaring.



Bianca: Klinkt bij jou ook wel positief :pray:. KOK is verslavend hé :smiley:



Heb even over mijn vorige berichtje na zitten denken, maar ben we er ondanks dat ik er een goed gevoel over heb wel bewust van dat mijn lichaam me voor de gek kan houden. Als ik dat in mijn achter hoofd hou is de teleurstelling minder denk ik. Nou dames ben kapot ga mijn bedje opzoeken

Tammy en??? :pray: :pray:

Nog steeds ongikrampen, maar nog niks te zien. Morgen is mijn NOD dag, vind het nu wel heel spannend. vanmorgen zegt mijn vriend tegen me ‘je hebt nu wel heel veel puistjes, dat heb je normaal nooit’. Zegt wel wat als hem iets opmerkt want meestal is hij heel nuchter en zegt we zien wel, maar ook hij heeft goed gevoel erover. Laten we het hopen :pray:

ha Dames,



Zo net terug van de tandarts, ik heb even 45 muniten met mijn mond open gelegen. :sick: Hij heeft me zover verdoofd dat mijn neus ook verdoofd is, ziet er grappig uit. Ik begin nu kramp in mijn mond te krijgen. :frowning: Maar ja het is voor het goede doel.



Heerlijk vandaag en morgen overdag vrij. Ga zo sporten en vanavond bij mams eten.



Tammy, we spannend hoor ik duim :thumbup: :pray: :pray: :pray: voor je.



groetjes Leonie :smiley:

tammy ik heb hetzelfde!!

voel me heel zwanger maar weet dat het bedrog kan zijn dat zit in mijn achterhoofd maar als ik ongi wordt weet ik het voor de volgende maand!!

had gister bloedend tandvlees toen schrok ik wel dat kan je lichaam toch niet "nep"doen??

nou ik doe maandag een test en als ie nega is doe ik hem vr pas weer 1 tenzij ik natuurlijk ongi wordt!!

hoop dat tammy zwanger!! en alle andere ook die hun nod hebben.

tammy verder geen klachten??

Tammy en Bianc, klinkt bij jullie allebei onzettend goed!!! Ga echt een vreugdedansje doen als jullie zwanger zijn :lol: :stuck_out_tongue: :dance:



Hier nemen de misselijkheidsklachten alleen maar toe… Staat wel tegenover dat ik echt onzettend veel eet momenteel… niet normaal :oops:



Meiden succes :pray:

ellen dat heb ik er allemaal voor over!!

wil veel eten misselijk zijn pijn in mijn buik het geeft niks!!

als het maar is omdat ik zwanger ben en niet omdat me lichaam me VET in de maling neemt want dan wordt ik HEEL boos op me lichaam!! haha :lol:

hier blijven de krampen in me buik nou als ik nie zwanger ben wil ik morgen wel ongi worden want ben het zat die onzekerheid!!

maar moet morgen werken en heb daarna een verjaardag en vrijdag met me beste vriendinnetje lunchen en daarna koffie drinken en bij haar eten.

weekend werken en za weer verjaardag.

MA ochtend test er tegen aan gooien en als die nega is dan wachten tot Vrijdag pfff.

wat is het leven zwaar soms he!!

Maar er zijn ergere dingen in het leven!!

Leonie: Ik hoop dat de behandeling geholpen heeft bij de tandarts. Was toch voor die zenuw die blood lag op je tand? Trouwens nog lekker gesport??



Binaca: Klinkt wel heel positief :pray:. Zou wel leuk zijn als we allebei tegelijk zwanger zouden zijn.



Nou hier vandaag wel menstruatiekrampen gehad, maar er is nog niks door gebroken. Morgen afwachten, hoop natuurlijk dat het niet doorbreekt. Fijne avond

hoi



Wat houden jullie het spannend allemaal zeg.

ik geloof niet dat ik me in kan houden als ik niet ongie word.

bij matthieu heb ik ook gelijk getest op mijn nod en die was toen duidelijk positief.

maar hier nog steeds een positieve ovulatietest,gisteren ook.

dus ook vanavond maar weer aan de klus.



Bianca lieve collega,ik hoop zo dat het raak is voor je.Ik ben geloof ik nog zenuwachtiger voor je dan jij zelf :lol:

heb je nog lekker gewerkt?