~April 2007 stoppers kletsen gezellig door~

Nieuw deeltje :mrgreen:

Zo, zet m’n stukje gewoon hier nog een keer neer :wink:



Hallo, wij zijn ook weer thuis, beetje door Amsterdam geslenterd, wat gegeten bij de pizzeria, weinig gekocht, alleen kinderondergoed bij de Hema Haha had ik thuis ook kunnen doen, maarja, was er nou toch en ik wist dat vandaag de laatste dag was dat ze korting gaven van 20%. Wilde ik nog even meepikken.



Ben wel moe, en we zouden naar de bioscoop gaan, maar de Pirates draait al niet meer en Die Hard 4 alleen om 19.00 uur, dus dat hebben we al gemist. Kweetniet of we nog gaan, deze hadden we graag willen zien. Wie weet krijg ik m’n vriend nog mee naar chuck and Larry die Lua zo leuk vond laatst, wie weet komen we jullie nog tegen! Ga even naar het showforum, kijken hoe je erookalweer uitzag



Hoera, Kiddo is er weer!

Gezellig dat je weer meekletst, net als Cell, iets meer levendigheid hier, dat vind ik wel erg leuk, ondanks dat het met de anderen ook gezellig was hoor

een nieuw deel nou moet ik het eventjes goed in de gaten houden anders ben ik alles zo kwijt!!

he wat leuk zeg een nieuw deeltje.

krijgen we deze ook weer snel vol.

enne wie zal de eerste zijn in dit deeltje die meld dat ze zwanger is.

:thumbup: :thumbup: dames veel sucses :thumbup: :thumbup:



Bianca. gewoon toevoegen aan je favoriete kan je het altijd snel en gemakelijk terug vinden. hoef je ook niet meer te zoeken.



Sterre. zo klinkt lekker dat slenteren in adam. alleen vind ik het voor mij een grote teleurstelling als ik met niks thuis kom.

en ja chuck en larry vonden wij een geweldige film. we hebben echt krom gelegen van het lachen. wij gaan van vanavond ook van de ah bonnen gebruik maken. dus dan is het helmaal een leuk uitje.

nou wie weet zienwe elkaar nog. hahahaha



Cell. enne enne enne heb je al nieuws. ikke is een klein beetje boel nieuws gierig hoor

dank je wel dat is nou nog eens een goeie tip!!

opslaan in favorieten!!

Jeetje alweer een nieuw deel?? Moet als ik tijd heb maar eens teruglezen, maar volgens het lijstje zijn er tijdens mijn vakantie helaas geen zwangeren meer bij gekomen? :frowning:



Onze vakantie was heel leuk, we zijn gezellig op bezoek geweest ij Marlous (uskyld) en daarna een paar dagen naar een camping bij Zutendaal in Belgie. Nu lekker sinds begin van de middag weer thuis. Ga weer proberen jullie bij te houden. Lezen zal wel lukken, maar schrijven :think:

Zo, we zijn weer thuis, Chuck and Larry was erg leuk! M’n vriend heeft ook dubbel gelegen :lol: Ik lig niet zo snel dubbel, al heb ik wel erg gelachen.



Ik was vergeten in het showforum te kijken Deborah, maar ik heb wel een stel op de trap zien zitten waarvan ik denk dat jullie het misschien waren, maar dan is je vriend wel iets dunner dan op die foto in het showforum, kan dat? Ik durfde niet aan die mensen te vragen of ze misschien Deborah en Bruno heetten :oops:

Erg leuke bioscoop in Almere met ruime zitplaatsen! We hebben nog meer bioscoopkaartjes, dus we gaan binnenkort weer, met de kinderen :wink:



Zo, nu lekker slapen, wie weet kan ik een beetje uitslapen morgen. Ik ben eigenlijk altijd vroeg wakker, maar we zien wel.



Moniek, wat leuk dat je bij Marlous in Frankrijk langs bent geweest! Die zal ook wel een buik hebben inmiddels! Hoe is het met die van jou?



Bianca, ik doe gewoon onderaan klikken op ‘abboneer op dit onderwerp’ en dan krijg je een mailtje zodra er een nieuw berichtje is geschreven. In het oude topic schrijven we niet meer, dus er veranderd weinig in feite.



Weeeeeeltrusten! Ja, ik ben behoorlijk opgevrolijkt van de film, dà t had ik nou net ff nodig! :-* :zzz:

moge



Nou helaas hoor, het heeft nog niet zo mogen zijn… :thumbdown:

Voor het lijstje, mijn nieuwe NOD is dan 4 oktober…

Ergens ook wel weer oke, Juni is ook een mooie maand om in uitgerekend te zijn. Anders was ik misschien wel bevallen op dodenherdenking :roll:



Maar goed, moet zeggen dat ik meer teleurgesteld ben dan ik dacht, het huilen staat me nader dan het lachen. We willen dan ook zo graag nog een kindje. Goh dat je dat zo kan hebben he als je er al 2 hebt…

Soms vind ik mezelf dan maar een zeur :wall:



Nou, ga even mijn koffie opdrinken en straks gaan we naar mijn moeder en even naar Ikea, das dan wel weer erg leuk :thumbup:

Een nieuw deeltje :dance:. Hopelijk mag het in dit deeltje bij ons allemaal snel raak zijn :pray:.



Cell: Balen meid :hug:. Dat lichaam van ons soms hé :twisted:. Ik hoop dat je ons volgende ronde wel gaat vertellen dat er een wondertje in je groeit :pray:



Sterre: Hoe is het bij jou eigenlijk met het bloedverlies?? Gisteren nog veel verloren?? Kan ook leuk zijn hé, gewoon lekker slenteren, wat drinken en eten en lekker mensen bekijken, kan me dan ook prima vermaken. Fijn dat het leuk was bij die film, heb hem ook gezien lag helemaal dubbel :lol:.



Bianca: Heb je je al aangemeld voor een automatisch mailtje als er een berichtje wordt geplaatst?? Is het trouwens nog gelukt met je banner??



Moniek: Fijn dat je zo’n leuke vakantie heb gehad. Inderdaad wel jammer, dat er hier niet meer zwangeren bij zijn gekomen, maar het kan nog ik heb donderdag mijn NOD, sterre ook en leonie iets later dacht ik, dus deze ronde is nog niet voorbij :pray:. Wel gezellig dat je nog met ons mee kletst ondanks dat je al zwanger bent, dat vind ik lief :inlove:



Nou ik vind het nu wel spannend worden, wordt eigenlijk gek van het wachten :eh:. Wou dat ik de klok een week vooruit kon zetten. Nog steeds niet echt kwaaltjes, meestal voel ik mijn borsten, rug, misselijk en weet ik veel wat nog meer en dan houdt mijn lichaam me voor de gek en nu voel ik bar weinig :think:?? Afegezien van 2 vette puisten op mijn voorhoofd, die echt pijn doen en het viel me vanmorgen op dat ik best een vette huis in mijn gezicht heb. Weet niet of ik het wel vaker heb, maar meestal juist een droge huid. Ach ja, zo leg je met alles een verband terwijl dat dus helemaal niet zo hoeft te zijn. Ben nu aan het werk even KOKen bewoners liggen toch nog op 1 oor. Denk niet dat ik me vandaag heel veel ga melden. Fijne dag allemaal

Cell, balen :hug:

Nou, lekker naar de Ikea, daar kan een mens (vooral vrouwen geloof ik) soms erg aan toe zijn, haha.

Ik ben een keer naar een voorstelling geweest van Martijn Oosterhuis (als ik me z’n naam goed herinner) en die vertelde dat ie de G-plek van z’n vrouw had ontdekt: de Ikea :mrgreen:



Het gevoel van nog een kindje willen ken ik maar al te goed, maar ik stop het een beetje weg en ben vooral bezig geweest met m’n cyclus. Maar vorige week zag ik een heeeeeeeeeeeel lief gehaakt gekleurd babymutsje bij de Hema hangen en ik begon haast te huilen zo lief vond ik het! Oja, dacht ik, daar doe ik het voor. (een jongetje mag ook :wink: )

Gister weinig bloed, heb dus eigenlijk 2x helderrood bloedverlies gehad, donderdag ochtend en later snachs nog een keer. Ik moet eigenlijk pas dinsdag of woensdag ongesteld worden, vandaar dat ik me heb voorgenomen morgen de dokter even te bellen om te vragen wat ik hier mee moet. Waarschijnlijk gewoon afwachten tot de cyclus normaler wordt,maar dan heb ik dat in ieder geval overlegd.

Mijn homeopate uit m’n vorige woonplaats had me aangeraden om naar haar collega hier in Almere te gaan als ik met de pil gestopt was, en ik denk dat ik dat nu alsnog maar ga doen, heeft me altijd goed gedaan, voor welk probleem dan ook eigenlijk. Heb door mijn verhuizingen al 3 homeopates gehad, allemaal anders, allemaal even fijn.



Ja Tammy, ik ken het hoor, zoeken naar dingetjes die op zwangerschap kunnen wijzen, alles dat anders is zou een teken kunnen zijn.

Succes met wachten, gelukkig vandaag werken, dan gaat de tijd sneller toch?

En wij hopen ondertussen gewoon voor je :-* :pray:



Zo, ik mag wel opschieten, ik moet m’n vriend even wegbrengen zometeen, hij verhuisd met z’n werk en gaat vandaag een paar uurtjes de boel testen.

Tot later!

ik moet wel zeggen, dat ik bij jou ook wel goed gevoel heb hoor :wink:. Je hoort best vaak dat mensen op eens paar dagen klein beetje bloed verliezen en dan zwanger blijken te zijn. Ik hoop het echt voor je :pray: of heb jij de hoop een beetje opgegeven?? Ik denk dat ik me in jou situatie haast niet zo kunnen weerhouden om een test te doen.



Hoop echt nog steeds dat jou gevoel het goed had, maar misschien moet ik dat ook niet teveel doen, raak ik alleen teleurgesteld :?



nou ga hier weer verder :-*

Cell, balen zeg :hug:



Voor de andere zal ik flink gaan :thumbup: :thumbup:



Marlous heeft inderdaad al een mooi buikje. Die van mij begint nu ook duidelijker zichtbaar te worden. Moet vooral met shirts eral rekening mee houden, want sommige zijn al te kort :mrgreen:

morgen

Cell wat vervelend!! ikea was ik gister ook heeft mij ook erg goed gedaan ookal liep manlief heel snel er doorheen.

moniek leuk dat je er weer bent weet niet of wij mekaar al konden weet niet hoelang je op vak was?

gisteravond had ik weer het gevoel alsof er een ballon in me buik zat, s’nachts heb ik dat niet en op de dag weinig nu ook niet.

weet iemand wat dat is??

weet nog steeds niet wanneer me nod is dus heb hem maar lekker laat gezet.

Tammy, ik heb vrijdagmorgen al getest, ik had er nog 2 liggen, die allergoedkoopste van matcare, niets te zien, ook niet heel vaag. Maar morgen doe ik het voor de zekerheid nog een keer had ik al bedacht. Tuurlijk kon ik me ook niet inhouden :wink: Aan de ene kant heb ik inderdaad de hoop opgegeven, maar mijn borsten zijn nog steeds gespannen en dat is pas weg als ik echt ongesteld ben :shifty:



Ik weet niet wat je bedoelt met een ballon in je buik bianca, dat ie dikker is, of een gevoel?

Ik krijg (al jaren) savonds m’n broek niet dicht, en op slechte avonden doet het pijn, bovenin m’n buik, m’n maag meer denk ik, dat opgeblazene is echt naar. Smorgens is m’n buik weer normaal, niets meer aan de hand.

Ha Dames,



Cell, balen zeg. een :hug: van mij



Gister niet :snooty: weg geweest mijn vriendin was ziek. :sick: Baalde er wel van want ik wel ff zin om te dansen. Had gisteravond heel erg last van mijn buik, nu heb ik vanmorgen gesport en gaat het wel weer. Hij is wel opgezet dan voel ik me gelijk zo een tientonner.



Sterre ik blijf hopen :pray: voor je!



Tammy, ook voor jou blijf ik hopen, :pray: je hebt in ieder geval goed je best gedaan deze maand



Welkom, dat lijkt mij echt leuk als je buikje begint te groeien. Volgens mij zou ik er de hele dag aan zitten.



groetjes Leonie

:smiley:

sterre het voelt zo maar hij is niet dikker.

heb gelezen dat je dat meteen na de bevruchting kan hebben en zwanger ben maar goed niet teveel aan denken want dan ga ik me straks blij zitten maken met niks.

dus leonie we duimen heb idd het gevoel alsof er een steentje in zit heel zwaar.

sterre ik denk trouwens dat je zwanger bent het is zo ie zo geen gewone ongi als ik het zo hoor maar ik zou morgen niet testen als ik jou was want is nog te vroeg dat had ellen ook.

ik zou wachten tot je ongi dag ik weet dat het moeilijk is.

ik zou het liefst ookal een test doen terwijl ik natuurlijk weet dat je daar niks op ziet maar ja mss vinden ze dat ooit nog uit!!

een bevruchtingstester haha

He, een nieuw deel, goed gedaan!! Dat we in dit deel ALLEMAAL snel zwanger mogen worden! Cell. gezellig dat je weer meedoet, heb even op het showforum gekeken hoe je huisje is geworden, ziet er mooi uit!! Hard gewerkt! Jammer dat het deze ronde niet raak was, hopen op een juni beebje!!!



En femke, wow wat een mooie buik al, genieten hoor!!!



Voor Sterre en Tammy blijf ik hopen: :pray:



Er is hier ook een ieniemienie kansje op een zwangerschap :evil: komen ergens halverwege deze week, maar hoop natuurlijk van niet, hoewel het wel erggg naïef is… maar goed.



Moniek, gezellig dat je er weer bent en dat je een leuke vakantie hebt gehad. En ook Kiddo welkom terug!!! Fijn dat je weer meetypt!



Hier vandaag nog even naar ons huisje gaan kijken: we hebben gisteren post gehad dat de hypotheek is goedgekeurd, dus het komt nu echt heel dichtbij. Alleen nog naar de notaris!!! :dance: :dance: jippie!!!

Het bouwen schiet al op, ze zijn al aan het metselen, donderdag is een kijkmiddag, erg leuk en heel veel zin in!!!



Morgen voor het eerst weer stage lopen bij de minikleutertjes, ik heb er wel weer zin in dat het “gewone leven” weer gaat beginnen, heb ook van de zomer genoten met mijn kleine vent, maar ik vind dit ook wel prima (zolang het schuldgevoel maar weg blijft!)

Nou dames, nog even wat schoonmaakklussen afmaken nu het nog kan!!

Tot later :-* Maggie

Welkom: heb je ergens al een fototje neer gezet van je beginnende buikje?? Ben eigenlijk wel benieuwd :).



Bianca: zal gewoon van 28 dagen uitgaan, dan heb je dus aanstaande maandag je NOD.



Sterre: Nou zal echt heel hard voor je duimen :thumbup:. Hoop echt dat er een streepje tevoor schijn komt. Meis geef de moed nog niet op, want de ronde is nog niet voorbij. Zag dat je vanavond getest had. Dacht dat je tegen Sterre zei dat ze beter kon wachten tot dat ze op haar NOD is of erover heen :wink: Last hé, moeilijk om je te beheersen als je kwaaltjes hebt :wink:. Hoop dat de kwaaltjes zijn omdat je zwanger bent, maar weet uit ervaring dat je lkichaam je giga voor de gek kan houden.



Leonie: Balen dat het gisteren niet door is gegaan, kan best wel teleurstelend zijn als je je erop verheugd.



Maggie: Het huisje komt zo te lezen steeds dichterbij. Spannend hoor :D.

Ook al is er maar een ienieminie kansje is dat je zwanger bent, maar er is dus een kansje. Soms kan dat al genoeg zijn :pray:. Zal voor je duimen.



Nou hier erg moeie en zware benen, ga maar gauw mijn bed in. Ze doen echt pijn gewoon, heb echt geen idee waar het vandaan komt. Ook heb ik vanavond erg last van winderigheid :pray:. weltrusten

volgende week ma bedoel je dan??

de 10e.

morgen is aanstaande maandag en dat kan niet!! ik zal volgende week wel test doen als ik nog steeds die klachten heb en niet ongi ben!!

tammy hopen dat dat bij jou de kwaaltjes zijn!!

zo dames.

wat is er weer lekker veel bij gekletst. gezellig.



cell wat balen zeg dat je toch als nog ongi bent geworden. verdorie. had echt gevoel dat het bij jou wel een raak kon zijn.

hopelijk heb je de volgende ronde wat meer geluk.



sterre ik weet eigenlijk ook niet of ik jou in de bios heb gezien.

zag in de garage en vrouw lopen die verdacht veel op jou leek. garage onder media markt kan dat kloppen.

maar in de bios hebben wij niet op de trap gezetten.

wat leuk dat jullie film wel leuk was.1408 was super spannend en ook super vaag. en ik hou niet van films waar van je achter af nog moet gaan na denken. wat er nou precies bedoelt werd. gelukkig ik was niet de enige die daaar last van had.



Gister weer lekker gesport. en smiddags kwam er een vriend die wij kennen vanuit portugal en zijn nieuwe vriendin bij ons op bezoek.

het was echt super gezellig. want we hebben elkaar almeer dan een jaar niet gezien.



savonds gezeliig bij mijn ouders op bezoek gegaan. was ook super gezellig. aar hebben we besloten wat we de rest van de week gaan doen.

we gaan namelijk naar de dierentuin. waarschijnlijk amersfoort. we gaan een dagje naar volendam. en ook gaan we een dagje naar denhaag scheveningen. dus dat beloofd een leuke week te worden. ik heb er nou maar zin in.



zo ik ga me maar weer eens in mijn traingingspak hijsen want we gaan naar e sportschool.

bruno die krijgt daar zijn oefeningen aan gemeten. dus we zijn benieuwd