~April 2007 stoppers kletsen gezellig door~

bianca. spannend dan volgende week de 10e.

hahaha bruno en ik zijn dan ook 6 jaar bij elkaar.

Even snel, ben flink ongesteld geworden, heb dus niet de dokter gebeld, en ook geen test gedaan. ‘Geniet’ nu van fijne buikkrampen en heb net een hele harde gil gegeven toen ik bij het opvouwen van mijn witte broek er een spin uit zag kruipen! AAAAAAAAAAAHHHH! Brrrrrrr ben d’r nog ontdaan van :x Snel de stofzuiger gepakt en met de stang m’n broek uitgeklopt en toen ie er weer uitkroop hup, opgezogen, heldhaftig als ik ben!

Sterre, balen zeg :hug:



Nee nog geen foto van mijn buikje, moet nog even iets gaan groeien, want zo is het net een vetbuikje en die zet ik niet op de foto :shifty:

Deze zwangerschap voelt heel anders aan dan bij Bas. Je hebt er al een rondkruipen en je hebt minder tijd om aandacht aan deze zwangerschap te geven. "s avonds op de bank vind ik het wel heerlijk een kwartiertje mijn buik te masseren. Voelt zo lekker aan.



Het was hier vanmorgen echt vies regenweer en nu schijnt de zon lekker.

he lua.

als ik het goed heb kan je in sept gratis naar blijdorp als je een airmails pas heb

misschien idee om daar heen te gaan wij gaan namelijk ook!!

heb net f de financien gedaan en daar wordt je niet vrolijk van :cry:

ik koop teveel dingen die ik leuk vind :wink:

maar goed we redden het wel maar als er een kleine komt toch net ff iets minder kaarsen en spullen voor in me huis kopen.

het is dus geen ramp als :twisted: komt want kan ik nog ff sparen.

ach hoor dat iedereen er wel last van heeft met die euro.

Dames ik ben nieuwsgierig!! misschien willen jullie het vertellen en mss ook net…

Hoe gaan jullie het doen als de kleine er is??

blijven jullie het aantal uren werken dat je nu werkt?? en gaat je kindje naar een kinderdagverblijf?? of naar familie of oppasmoeder??

of ga je minder werken??

of stop je met werken??



Ik zal meteen vertellen hoe wij het gaan doen:

Mijn vriend zit op de politie opleiding en moet nog zo’n 2 jaar als het snel raak is dan dus nog 1 jaar hij gaat om de 3 maanden naar school en om de drie maanden werken.

ik zelf werk 32 uur en blijf dit wss ook doen ivm de financien we hebben het namelijk niet zo breed dat ik veel minder kan gaan werken.

nou werken wij dus die drie maanden allebei onregelmatig dag/avond/nachten dus kunnen die drie maanden ons rooster aan elkaar aanpassen.

die drie maanden dat hij naar school gaat is hij door de weeks weg dus zal ik meer weekenden gaan draaien nu 2 in de maand dan 3.

de rest zal er een oppas in huis komen we weten nog niet precies hoe en wat dat gaan we regelen als ik zwanger ben op de helft ofzo.

mijn ma wil graag oppassen die is rond de 45 dus dat kan prima en verder me beste vriendinnetje die zelf ook graag een kindje wil maar niet in de gelegen heid om hier aan te beginnen verder is werkt mijn schoonzusje op kinderdagverblijf en wil dolgraag 1x in de week oppassen.

nou nu ben ik wel benieuwd naar jullie.

er waren hier toch mensen met katten??

vind wel leuk om die eens te zien zal hier ook ff foto opzetten van mijn scheetjes

me lieffie’s

ik wil even melden dat ik er wel nog ben maar veel te moe ben om in alle topics actief mee te blijven schrijven. Komt over een tijdje wel weer… Ben jullie niet vergeten hoor :-*

Ha Dames,



Sterre, ahhh balen zeg dat je ong is gekomen. Heb je in ieder geval wel zekerheid en kan je weer beginnen aan een nieuwe ronde. Ik ben ook zo bang voor spinnen, ik woon naast een lantarenpaal dus ik heb ook veel spinnen bij mijn raam en op balkon jakkie. Kan er ook hgelemaal van gruwelen.



Bianc, ja ik heb ook katten, vier maar liefst. Een siamees, een oosterse kat )rood harig, een zwarte kat en een wit met zwarte kat. Mijn hond is een jack russel. Wel lief die foto´s van je klatten en ook leuk om een gezicht te zien bijj e naam.



Als ik kinderen krijg ga ik 28 uur werken met daarbij 8 uur per week ouderschapsverlof. Mijn vriend blijft gewoon 40 uur werken. Mijn moeder en schoonmoeder gaan oppassen. Ik werk onregelmatig dus als ik in het weekend werk past mijn vriend op en ben ik doordeweeks meer vrij.



Vandaag was het druk op het werk pff ben nu echt moe. De pijn in mijn buik begint nu over te gaan. gelukkig.



groetjes Leonie

Vicky: Lief dat je dat even laat weten :wink:. Geeft niks hoor, we zien je vanzelf wel weer verschijnen.



Bianca: Ja bedoelde 10 September. Heb gisteren gewerkt en was even de ritme van de week kwijt.



Deborah: Hebben jullie vakantie?? Je gaat leuke dingen doen van de week. Lekker gesport??



Sterre: schijterd :P. Ik ben niet zo bang voor spinnen of het moeten echt hele grote zijn. Mijn vriend is wel bang voor spinnen heel grappig. Vind het echt heel erg balen dat je ongi bent geworden :hug:. Hoop dat er volgende ronde wel een wondertje in je mag groeien. Ga je nog naar de huisarts??



Welkom: dan zien we hem wel als hij groot genoeg is, ben benieuwd. Nog even afwachten dus. Hier was het raar weer vanmorgen hard regenen, daarna echt warm buiten. Ga ik wat eten op het teras met een bewonber begint het giga hard te regenen, nou we zijn lekker in de regen blijven zitten :lol:. We zijn geen watjes :wink:



Hier gaat het prima, maar haat :evil: het wachten echt. Gaat wel wat sneller, moet de hele week werken, dus dan ben je er toch iets minder mee bezig.

leonie kan je foto van je katten erop zetten?

Leonie: Fijn dat de pijn in je buik minder begint te worden. Ben ook wel benieuwd naar je poezen.



Bianca: sorry, vergeten te reageren op je foto’s. Leuke katten heb jij en leuk je vriend ook een te zien. Had jou al weleens op een foto gezien.



hier ook een foto van mijn schatjes

Kon niet kiezen, dus hier nog een foto van onze poes. En eentje van ons samen. De poes heet overgens Kiara

Als ik toch bezig ben kan ik er net zo goed nog een van mezlf bij zetten, wel een gekke, deze zijn verkleint :smiley:

Ha Tammy,



achhhhhh wat een lieve poezen. Heb volgens mij geen digitale foto´s van mijn kat. Ik ben nog ouderwets heb een gewoon fototoestel.



Leuk om te zien welk gezich er bij de naam horen.



groetjes Leonie

Tammy wat leuk

alleen had ik ook al een foto van jou gezien en van je kat.

en je vriend tja daar heb ik bij in de klas gezeten dus die kon ik ookal!!

hoi tammy,



wat een leuke foto’s :smiley:

zo…kan ik je nog is zien op het forum :wink:

hoop voor jullie dat het snel raak zal zijn, en wie weet is dat heeeel binnenkort :thumbup:

zal voor jullie duimendraaien :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



en…zelf wil ik natuurlijk ook weleens tante worden ipv alleen maar moeder te zijn :wink:



groetjes je schoonzus :smiley: silvia

dames hier nog steeds sávond een opgeblazen gevoel en steekjes in me rug vandaag zelfs misselijk.

heb met ellen gebeld en haar advies 3 dagen niet op kok om te kijken of de kwaaltjes blijven als ik er minder mee bezig ben!!

dus dames tot vrijdag!!

Silvia: Wat lief je berichtje :inlove:. Moet heel eerlijk zeggen dat ik ook al eens bij jou had gespied, maar nog nooit berichtje had durven plaatsen :oops:. Je wist toen trouwens ook niet dat we bezig waren, maar nu wel :D. Het zal vast wel een keer goed komen.



Leonie: Heb je geen scanner??



Bianca: je hebt natuurlijk al eens foto’s gezien op hyves van mij :think:, das waar ook helemaal vergeten. Bianca misschien is het inderdaad wel goed om wat afstand te nemen van de site. Merk soms dat je er wel erg mee bezig bent, das natuurlijk logisch net gestopt met de pil, maar wel lastig. Hoop dat het je goed doet even afstand. Tot vrijdag :-



Nou dames, denk dat het hier deze ronde niet raak is. Heb vanavond met vlagen last van menstruatiekrampen. Hopelijk zet het niet door, dan is de luteale fase maar 7 of 8 dagen. Eigenlijk te kort dus. heb besloten als het niet raak is om nog 1 maandje met ovulatietesten te testen, mocht het dan volgende ronde niet raak zijn, neem ik even contact op met de gyn. Dat had hij overgens ook gezegd, toen ik voor controlle na de zeer vroege miskraam ging, dat als ik een te korte periode zou houden, over poosje contact op moest nemen. Hopelijk zal het niet nodig zijn :pray:. Ze zijn er nog niet, dus geef het nog niet op. Nou weltrusten allemaal, ga mijn bedje opzoeken :-