~April 2007 stoppers kletsen gezellig door~

Ha Tammy, ja dat was inderdaad die tand waar die zenuw- wortel bloot lag Het heeft wel geholpen maar mijn tandvlees doet wel erg pijn nog. En de verdoving was pas rond 14.00 uitgewerkt, echt irritant zo een stijve lip.



Ik heb vandaag lekker gesport, zondag weer. Vananvond lekker bij mijn mams gegeten was heerlijk.

Ik krijg al weer last van mijn borsten, links meer dan rechts. Maar ja dat heb ik ook als ik ong moet worden.



Tammy ik duim voor je en natuurlijk ook voor de rest.



groetjes Leonie

Goeiemorgen



Ik kwam even kijken of er al nieuws was van Tammy :mrgreen: Verder niet veel te melden hier, ben alleen zo vreselijk moe :zzz:



O ja Sterre, als je nog een keer het lijstje aanpast, mag je mijn uitgerekende datum wel naar 16-04 zetten :inlove:

Moge,



Even niet veel te melden, ben ziek en helaas niet een beetje ook…

griep en bronchitus, elke ademhaling doet pijn, ik heb koorts een stijve nek van het hoesten en de koppijn, geef over en loop hier als lappepop door t huus…



laters dus

Ha Dames,



Cell, beterschap :hug:



Vicky, vervelend dat je zo moe bent. :hug:



Vanochtend had ik het gevoel ong te worden. Dat gevoel zakt nu wel weer, gelukkig. Mijn borsten blijven pijnlijk, vanmorgen wilde de kat op mijn borst liggen nou dat was geen fijn gevoel auhh



Ben vandaag vrfij en ga een beetje in huis rommelen. Vanacht moet ik werken.



groetjes Leonie

Cell, beterschap.



Tamara, en weet je al meer???

Snips: Wil uit zelfbescherming vandaag nog niet testen. Vandaag is mijn NOD, maar wil dat nog even afwachten.



Leonie: Het hoeft natuurlijk geen pijntjes van aankomende menstruatie te zijn :pray:



Cell: Beterschap meid :hug: . We zien je wel weer als je beter bent :-*



Moniek en Vicky lief dat jullie even komen kijken :D. Heb nog geen nieuws eigenlijk. Er is nog niks doorgebroken, dus laten we hopen dat dat zo blijft :pray:. Morgen ga ik testen, als het niet door breekt. Dames ga even naar Utrecht kijken voor een lamp voor boven de eettafel.

Spannend Tammy :mrgreen:



Cell, beterschap :-* :hug:

Heel spannend :pray:

zo daar ben ik dan weer eens.



sterre wat balen zeg dat je toch nog ongi bent geworden.



cell van harte beterschap.



tammy. enne heb je al wat nieuws . oh wat spannend toch allemaal.



dinsdag ben ik naar de dierentuin geweest in amersfoort. lekker dicht bijhuis. was een kleine dierentuin. en had er wat meer van verwacht. helamaal omdat ik emmen en beekse bergen ben gewent. mijn vriend die vond het wel helemaal geweldig want dit was pas zijn tweede keer in zijn hele leven dat hij in een dierentuin is geweest. in portugal hebben ze niet zo heel veel dierentuinen.



gister dan naar volendam geweest. ondanks de regen was het daar echt super. helaas bener geen bekende volendammers tegen gekomen .daarna zijn we naar marken gegaan dat was ookheel leuk. alleen weten ze daar heel wat geld uit je portumonee te trekken. al bij de parkeer plaats moet je betalen om je auto te neer zetten en dan moet je nog betalen om het dorpje in te kunnen. en dan voor elke bezichteginging vroegen ze ook geld.

Ha Tammy, ik begrijp wel dat je vandaag nog niet test. Ik wacht zelf ook tot eind volgende week dan zit op 34 dagen 1 dag langer dan mijn vorige cyclus.



vind het zo vreemd dat ik nu al klachten krijg zoals pijn in mijn buik en zere borsten terwijl ik pas volgende week ong moet worden. ik heb mijn eisprong 30/08 gehad dan moet ik er toch 14 dagen bij optellen en dat zou dan mijn NOD moeten zijn toch?



ging ik net mijn hond uitlaten kwam er een herdershond aan. mijn hond is vorig jaar gebeten door een herdershond en nu is hij daar bang van. hij wilde niet verder lopen en ik bleef met mijn hond staan totdat de herdershond weg was. kreeg ik van die vrouw met die hond een preek dat ik zo mijn hond bang maakt en dat ik de confrontatie aan moet gaan. ze adviseerde mij een boek te lezen. dat weet ik zelf ook wel, ik was toch beledigt moest er bijna van janken joh. waar bemoeit ze zich mee.

zo ff mijn frustatie uiten hoor!



groetjes Leonie

Deborah: Ik vind dierenpark Amersfoort juist heel erg leuk. Vind hem echt groot zat, ben al weleens in Emmen geweest, maar vond het minder dat 1 deel ergens anders was. Zo te lezen hebben jullie wel hele leuke dingen gedaan.



Leonie: Zal precies het zelfde gedaan hebben hoor! Ik heb het zelf niet op grote honden, als ik dan bijvoorbeeld met een hond aan het wandelen ben, loop ik nog liever ver om dan dat ik langs een grote hond moet. Niks van aantrekken joh.



Wat betreft je menstruatie, misschien is het deze ronde wel gewoon raak :pray:. Het zou ook kunnen zijn dat er 12 dagen tussen zit in plaats van 14. Het moeten er minstens 10 zijn.



Maareh hier nog steeds niks :pray:. Moet vanavond werken, dus ben laat thuis, zal vanavond nog wel even plaatsen of ik het buiten de deur heb kunnen houden, hoop het natuurlijk wel.

breek in



tamara ga nu gewoon testen, want ikke ben erg nieuwschierig of ik tante word :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:





of weet je het al maar wil je nog niks zeggen, omdat ik mee kan lezen :silenced:



breek uit

Ik zit nu op dag 28 van mijn cyclus maar ben uitgegaan van 33 dagen dus dan moet ik nog 5 dagen wachten. Het voelt nog steeds als ong worden maar wie weet. Ga in ieder geval niet voor het weekend testen.



groetjes Leonie

Silvia: Je moet toch echt nog even wachten :stuck_out_tongue: . Ga echt pas morgen testen, ben nu op mijn werk, dus dat lukt dan ook niet :naughty:. Hou mezelf en jullie lekker in spanning.



Leonie: Ik had dat deze ronde dus ook. Vandaag niet echt krampen gehad, vind het wel heel spannend. Zit n u op dag 33, die weet dat ik op dag 34 ongi ga worden :?, laten we hopen van niet.



Tot vanavond iedereen. even stiekem op mijn werk aan het spieken.

Het is hier wel heel rustig geweest vanavond :shock:. Ach was er toch niet, dus kon ook niet mee kleppen :wink:. Nog steeds niks door gebroken. Hoop echt niet dat mijn cyclus wat langer is deze ronde, dus bijvoorbeeld, zal je zien ga ik testen wordt ik ongi, hoop het echt niet :pray:. Hoop dat er morgen een dikke vette streep komt te staan :pray:. Weltrusten allemaal :-*

TAMMY :pray: :pray: :pray:

hoelaat doe je de test?? voor 12.00?? dan moet ik weg sms je me anders even??

Ha DAmes,



Ben ook aan het werk. Voel me niet zo fit vanavond, was eerst misselijk nu heb ik van die borrels in mijn buik en voel me wat koortsachtig. De griep heerst dus zou ook goed daarmee te maken kunnen hebben.



Ik duim voor je Tammy.



groetjes Leonie

Bianca: Weet nog niet hoe laat ik ga testen.



Leonie: Niet ziek worden hé.

Ha Tammy,



Nee ik hoop natuurlijk dat de verschijnselen met iets anders te maken hebben maar ja geduld is een schone zaak.



groetjes Leonie

Succes Tammy :-* Het is je heel erg gegund meissie :thumbup: En de anderen natuurlijk ook hoor :-* Ik duim mee voor je en kom morgenavond ff spieken :wink: :pray: :pray: :pray: :pray: