Echt spannend.
Hopelijk wordt dit net zo’n vruchtbaar cluppie als de febr.mrt.stoppers! :mrgreen:
Ik voel me dit weekend echt niet zo heppie. Ben erg verward, had al ergens anders 'n topicje geopend (onder “zwanger worden”), in de hoop dat de verwardheid wat minder zou worden.
Ik dacht dat 't minder was, gisterenochtend. Maar gisterenavond kreeg ik weer zo’n buikpijn, opgeblazen buik, misselijk en steken onderin m’n buik.
Vanochtend was gelukkig de buikpijn over, maar voel me nog zo slapjes en draaierig.
Kan soms wel janken van verwardheid, want zwanger kan ik écht nog niet zijn. Tenzij er iets “mis” is gegaan bij het verwijderen van m’n spiraaltje en de test niet goed zou zijn, maar ook dat kan ik nauwelijks geloven.
Ik kijk het nog even aan, als het niet beterder gaat worden, ga ik toch maar langs m’n HA. Gelukkig 'n superlieve vrouw, ik hoop dat ik na een gesprek met haar dan wel rust kan krijgen…
Nu genoeg over mezelf gezeurd.
Sim, erg leuk die banner: “3 weken en …” hihi.
Hoe voel je je vandaag, zit je al op de roze wolk??
Knuff,
Kaat
GEFELICITEERD SIMBA!!!
Ik ben zelf een februari-stopper en dacht, goh, laat ik eens bij de april-stoppers kijken!!
Maarre, dat heb je snel voor elkaar zeg! :lol: :lol:
Geniet er maar lekker van!
Liefs Vanessa
Gefeliciteerd Simba
Jeetje,... wat snel. Geniet ervan!!
Kaat, volgens mij kan je er nooit verkeerd aan doen door even naar de huisarts te gaan. Nu loop je alleen maar te piekeren, ziek te zijn en jezelf gek te maken. Waarschijnlijk kan zij je wel gerust stellen, of mocht er wel iets zijn, zal je jezelf later niet voor de kop slaan dat je niet eerder gegaan bent. Ik had vorige week trouwens dezelfde klachten (halve zondag in bed doorgebracht :sick:). Kon wel janken en moest er niet aan denken dat zwanger zijn zo zou voelen! Heeft een dag of drie geduurd en ik denk dat m’n lichaam gewoon nog erg van slag was zonder NR. Sinds ik gestopt ben ben ik er in elk geval over uit dat de impact van anticonceptie op je lichaam groter is dan ik dacht. Succes in elk geval meid!!
Volgens mij had ik inderdaad nog niet van mijn trouwplannen verteld… Wordt best een dag met alles erop en eraan, dus zou wel leuk zijn als ik in de jurk pas . Beetje naief gedacht misschien achteraf :doh: , maar hoe het dan ook loopt; wat mij betreft is het goed. Beetje moeilijk te voorspellen wanneer je zwanger wordt en hoe gauw die buik groeit he…
Sab/Monique, waren jullie snel zwanger van jullie eerste?
Heb trouwens gisteren de hele dag het gevoel gehad dat de :evil: :evil: eraan zitten te komen. Vandaag eigenlijk niet meer, maar ik geef het nog een dag of 2-3. En jij Kimmo??
Sim, hoe heeft je hubbie gereageerd??
Liefs, Mex.
Mex,
Spannend zo’n dag! Het zou leuk zijn, dat je gewoon in je jurk past, maar een zwangerschapsbuikje is ook erg leuk
Ik heb 1 echte menstruatie gehad en daarna direct zwanger van Jesse. Ik mag echt van geluk spreken dat het zo snel ging en dat hij natuurlijk helemaal gezond is.
Kimmo, jij bent dus nu eerst. Sorry niet gezien :oops:
Leuk joh Mex dat je gaat trouwen!! En geloof me…een dikke buik maakt het feest dubbel zo leuk (en je hebt geen kater de volgende dag haha).
Onderstaand een foto van ons trouwen, ik was toen 5 maanden (en een week) zwanger van Valentina… Ik was me s’ochtends een partij draaierig in het gemeentehuis…van de zenuwen…zwangerschap…en warmte…we hadden geloof ik de warmste dag van juni uitgekozen.
M’n hubbie was uiteraard blij! Heb hem uiteraard weer wakker gemaakt :lol:
Ik vindt het trouwens best eng om me bij de december moeders te gaan aanmelden… Dat ik me begin dit jaar bij de september moeders aansloot liep het niet zo lekker af… Slaat natuurlijk nergens op…
Tot later…
Sim
Wat leuk mex dat je gaat trouwen!
En heb je alles al geregeld?
Wij gaan in mei 2006 trouwen, dus nog een dikke maand.Ik wilde niet zwanger zijn tijdens mijn bruiloft, mijn persoonlijke mening.
Gheghe…
Nou mocht ik onverhoopt toch binnen de eerste keer zwanger zijn
Dat is de goden verzoeken he :lol:
sorry beetje verkeerde woordkeuze.
Maar je begrijpt hoop ik wel wat ik bedoel…
Heb het maar direct weggehaald!!!
Zohee, 2 dagen niet op het forum geweest en al 1 zwangere!
Simba: Van harte gefeliciteerd meid! Echt helemaal super. Wij hopen natuurlijk allemaal dat wij net zo vruchtbaar zijn als jullie :lol:
Hee Kaat: Ik las dat je niet zo lekker voelde en wat verward was. Als je het niet vertrouwd of er een rot gevoel bij hebt, toch maar even langs de dokter gaan. Baad het niet dan schaad het niet!!
Mex: Leuk dat je gaat trouwen. Ik zelf ben in mei 2004 getrouwd. Echt een hele leuke dag gehad, ondanks de regen. 7 mei zijn we dan ook al weer 2 jaar getrouwd en hopelijk verwachten we dan onze 1e spruit…hoewel…mijn (.)(.) doen wel zo’n zeer deze keer, zoals altijd voor mijn menstruatie, dat ik eigenlijk zeker weet dat ik morgen of overmorgen ongesteld wordt
Het is niet anders, ik houd jullie op de hoogte uiteraard!
Simba, nogmaals gefelici. Geniet er lekker van!
doeiiiiii
Cynthia, het stond juist grappig hoor je woordkeuze! je had het gerust kunnen laten staan… Mijn commentaar slaat nu namelijk als een tang op een varken :shifty: .
Kimmo, heb je nu MEER pijn in je (.)(.) of hetzelfde als altijd?
Hallo allemaal,
Simba, GEFELICITEERDDDDDDDDDD!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: echt leuk voor je zeg!!!
Ik ga snel naar bed, want is veels te laat. Erg druk weekend gehad. Ik kom morgen weer ff bijschrijven.
Weltrust,
Kus Sam
Hallo allemaal.
Nog een stopper erbij. :dance:
Gisteren maar gelijk de strip weg gedaan hij was toch op.
Kwam dat mooi even uit.
Nu maar veel knuffelen, en hopen dat we er nog eentje bij mogen krijgen.
Zou voor onze kleine vent erg leuk zijn. (15 mnd)
Ik weet dat ik Foliumzuur moet halen, zijn er nog andere tips?
Onze zoon kwam nl door de anticonceptie heen.
Nu willen we het dan eens doen zoals het normaal eigenlijk gaat. :lol:
Hoe komen jullie trouwens aan die mooie linialen onder jullie tekst?
Veel Knuffel plezier,
Greetz Linnie
Lodeloo,
Simba…gefeliciteerd. Had het al bij de nov moeders 2004 gezien. Geweldig.
Heb in de laatste week van maart mn laatste pilstrip opgemaakt…dus kom jullie cluppie versterken :mrgreen: Ben ook bij de nov moeders 2004 in actie, dus xie wel waar k meeste hang!
groetzelz,
Marieke
Hallo Linnie,
Welkom zo wordt het hier nog druk hahah.
Ik snap er niks van. Heb nu al een paar dagen last van mijn buik. Opgezet en krampjes/steekjes heel de dag door. Maar nu ben ik vandaag ook heel erg misselijk (ben ik nooit). Zal wel buikgriepje zijn ofzo. Kan toch nog niet zwanger zijn of het zo vroeg al voelen??? :wall: Zal wel tussen mijn oren zitten :wall:
Kus Sam
Het word hier echt druk! Het is alleen maar gezellig.
Welkom Linnie en Marieke!
He Sam, dat heb ik nu ook. Vaak vlagen van buikpijn net alsof je ongesteld bent. Ik voel me ook anders, maar of ik zwanger ben?
Ik hoop het wel!
Trouwens, die tickers kun je maken hier bij kindjeopkomst.
Hallo!
Welkom, newbees!!! :mrgreen:
Thanx, Kimmo en Mex. Ik moet van hubbie nog één keertje met ´n goede test testen, en dan met ochtendurine, en als dat ook neg is, dan gaan we naar de HA.
Vind het best eng, want ´t zal wel weer ´n teleurstelling worden. Maar van de andere kant, de klachten zijn nog echt niet weg… :?
Linnie, als je ´n stukje terug in het topic kijkt, zie je dat er al eerder die vraag is gesteld. Misschien heb je daar wat aan!
Het is best makkelijk hoor!
Succes met knutselen
Sim, mooie foto zeg!
Ik vond onze trouwdag ook helemaal geweldig. Heb er zo van genoten, en regelmatig halen we nog eens herinneringen op. Over 2 maanden is het alweer 1 jaar geleden. De tijd vliegt echt he!
Knuff,
Kaat
Oh heb jij dat ook Sabje. Ja raar he? Ik ben nog steeds erg misselijk. Een buik als een ballon (al 3 dagen nu). Ik voel me ook anders, maar ik ga der niet vanuit zwanger te zijn. Anders straks een teleurstelling. :wall:
@sam23 wrote:
Oh heb jij dat ook Sabje. Ja raar he? Ik ben nog steeds erg misselijk. Een buik als een ballon (al 3 dagen nu). Ik voel me ook anders, maar ik ga der niet vanuit zwanger te zijn. Anders straks een teleurstelling. :wall:
Me too, maar dan al sinds 2 dagen na m´n ongi. Dus nu al ruim ´n week.
Heb enorme koppijn vandaag, voel me heel draaierig. Lijkt net of ik gisteren me laplazerus gezopen heb, maar ben echt supernuchter gebleven… :roll:
Verwarrend allemaal he…
Knuff,
Kaatje
Breekt even in
Ook ik heb de bekende kwaaltjes al met 11 dagen gekregen 1 gevoelige borsten. 2 steken onderin mijn buik/eierstokken. 3 Is sinds gisteren verdwenen. En voel nu niks meer als alleen een opgeblazen gevoel dus ik denk dat ik gewoon ongie ga worden. En linnie ik slik gravitamon zit ook foliumzuur in en ook wat andere vitamientjes hahaha veel klusplezier allemaal !!!
*Breekt weer uit *
Groetjes west een januaristopper