APRIL 2006 stoppers

Wow…wat is het hier druk :lol: Ik hoop dat ik er vanavond ff aan toe kom om het lijstje aan te passen… (Willen alle “nieuwen” zich svp via een PB’tje bij mij aanmelden, want ik zie door alle berichten het bos niet meer).

Verder ben ik momenteel eigenlijk niet zo spraakzaam…ik zit eigenlijk nog steeds sprakeloos op een heel klein rose wolkje om me heen te kijken omdat ik zwanger ben…

En juist op dit moment komt er een soort verdriet om wat er in februari is gebeurd naar boven… Ik zei gister nog tegen m’n hubbie dat het net is of ik de draad gewoon weer oppak en verder ga met zwanger zijn en dat januari en februari gewoon in een nachtmerrie zijn gebeurd.

Tja…ik ben weer zo emo…liet vanochtend stiekum op straat een paar tranen toen ik naar Alanis Morrisette unplugged liep te luisteren…Daarna rug weer recht en bij m’n werk naar binnen…

Hubby kan z’n lol wel weer op… bij Vale ben ik 9 maanden supermeegaand geweest… Ja schat…goed schat… Ik ga volgens mij weer deze richting op.

Kaatje…ik raadt je een ClearBlue test aan, die zijn bij mij altijd het snelst positief gebleken.

Hmzzz…en zo bleek ik toch spraakzamer te zijn geweest dan ik dacht :wink:

Hopelijk tot vanavond…

Liefs Sim

Hey West, leuk dat je effe inbreekt!

Sim, toch weer 'n leuke plak tekst die je er effe neerzet… :mrgreen:

Heb vanmiddag een Clearblue gekocht. Zie er best tegenop, als 't nou negatief zal zijn, moet ik naar de HA, m’n gevoel zegt dat ik gewoon gek geworden ben :wall:

achja, we zien wel…

De hormonen komen opzetten, sim! Dat hoort er gelukkig allemaal bij.

Ik snap goed dat je nu niet weet of je op de roze wolk moet stappen of niet. Het is onbewuste zelfbescherming. Maar je moet er wel van genieten hoor!

Maak jezelf niet gek, dat is vast nergens voor nodig. Ik :pray: voor je, dat alles goed mag gaan!!!

Hoe gaat 't met de rest van de meiden??

Knuff,

Kaat

Alles goed hier. Ik ben net terug van mijn werk en gelijk gekeken of er nog nieuwe berichten waren,…nou genoeg

Ben vandaag van mijn ongi af dus nu lekker klussen. Het wordt nu allemaal best wel spannend!!

Ik zal voor je duimen Kaatjes :thumbup:

Ben eigenlijk van de feb/mrt stoppers maar voor goed nieuws ben ik altijd te porren!

Simba, meis, gefeliciteerd!!! :dance:

Nou Kaatjes succes, laat je t nog wel even weten hoe het is gegaan??

Simba logisch dat je op een roze wolk zit zeg!! Probeer er lekker van t genieten.

MIjn misselijkheid is iets minder, maar ik heb nog steeds last van mijn buik joh. Opgeblazen en las van onderbuik, alsof daar van alles aan de gang is. Ik heb ook minder trek. Bah wat zijn dit?? Hormonen? Stoppen pil? Ik weet het niet :wall: :wall: ben mezelf gek aan t maken denk ik. :oops:

Sorrie moest er ff uit. Ik ga er gewoon zo min mogelijk op letten. Maar ik heb er gewoon last van zeg. Maybe als het over een paar weken niet over is naar de dokter, want voelt niet goed zeg. Mijn buik zit gewoon in de weg.

Hoe is het met jullie allemaal, ook lekker gewerkt vandaag?

Kus Sam

We kunnen er lekker samen over “zeuren”, hè Sam.

Gewoon doen, doe ik toch ook?!?

Ik laat jullie wel wat weten hoor, ofcourse. Zal wel morgenavond zijn, omdat ik morgen toch gewoon moet werken!

Ik ga de pc afsluiten, zit al met vierkante ogen :oops:

Tot morgen!!

Kus van Kaat

Simba gefeliciteerd!!!

Dat heb je snel voor elkaar

Top gewoon!

Veel kletsplezier bij de Decembermama’s, daar ztten inmiddels ook al twee van de feb/maart stoppers.

Hopelijk volgen wij allemaal snel en mogen we de topic januari mama’s openen en lekker vol kletsen :wink:

Geniet er van!

Liefs

:oops: nou gelukkig he Kaatje, hahah dat gezeur. Lucht wel lekker op in iedergeval. Ik hoor je morgenavond wel, succes.

En Martje idd maybe is een van ons straks wel de eerste januari moeder!! Krijg de kriebels der van eigenlijk. Kan ik me niet voorstellen. Maar ja je mag dromen toch hahaha :oops:

En ja hor weeeeeeeerrrr veels te laat. Ik ga snel slapen, want morgen weer vroeg op!!!

Trust Sam

He Sabje,

Wij schelen 2 dagen met onze NOD, ben je al een beetje zenuwachtig?

Kus Sam

Hey meiden,

ik kom me ook aanmelden. Grappig Marieke zitten we weer in het zelfde schuitje. Ik schrijf al ruim twee jaar bij de novembermoeders van 2004 en heb dus een zoontje van bijna 1,5. Hij heet Luke en is echt een schatje.

Iedereen is hier natuurlijk erg bezig met zijn nod. Mijn cycles is van slag sinds een paar maanden. Steeds een cycles van 35 dagen terwijl dat voorheen 28 was. En deze maand ben ik nog niet ongi. Nee ben niet zwanger hoor. Heeft iemand dit ook???

Succes allemaal met klussen. :wink:

(Willen alle "nieuwen" zich svp via een PB'tje bij mij aanmelden, want ik zie door alle berichten het bos niet meer).

Geldt natuurlijk ook voor jou he Ilona...

GEINTJE!!!

Welkom! Tof dat je nu ook weer officieel bezig bent!
Nu maar hopen dat het net zo snel gaat als toen met Luke...

Ik blijf voorlopig nog ff hier kletsen...durf me nog niet bij de decembermoeders aan te melden....moet natuurlijk ook niet te lang wachten anders voeg ik natuurlijk ook niet meer zo snel...

Veel liefs,
E.

Hoi Ilona, welkom. Succes met klussen

En Simba doe het lekker rustig aan en meld je aan bij de decembermama’s wanneer je er aan toe ben. Vindt het wel gezellig dat je nog met ons mee kletst.

Oja ben nog steeds misselijk. Buik is gelukkig nu wat minder. Maar voel me echt anders hor. Zit dit tussen mijn oren??? of niet??? Ik weet het niet meer :frowning:

Kus Sam

Ik ben toch wel zeer benieuwd naar Kaat haar testresultaat!!

Sam, heb je iets van een eisprong ofzo gevoeld? Zo ja, wanneer was die?

Je kan je lichamelijk en geestelijk trouwens wel anders gaan voelen nu je niet meer in de ban van de pil bent he…

Toen ik jaren terug stopte voelde ik me daarna zo vrij…en tegelijk ook een speelbal van m’n eigen hormonen…

Joehoe…vandaag 4 volle weken zwanger…my god wat kort nog maar…en oh wat een onzekere tijd weer… hoop echt dat het allemaal goed gaat en ik over een week of 4 een kloppend hartje op de echo mag zien…

:pray:

Ik hoop op een prachtige echo voor jou Simba.

Sam, ik ben niet zenuwachtig, maar wel ongeduldig. Soms denk ik wel eens, het kan niet anders dan dat ik zwanger ben.

Maar ik reken er maar niet op. Ben jij wel zenuwachtig?

Bij Jesse heb ik ook minstens 6 testen gedaan voordat ik het geloofde :shock:

Ik had nergens last van, niet misselijk, niets.

Maar ik was vandaag heel erg moe dus ik hoop dat dat een tekentje is :wink:

Voor iedereen een dikke :-*

Hallo!!!

Vanochtend dus getest, zoals gezegd: negatief.

Wat ik ontzettend lief vond, was dat hubbie de test deed. Niet met zijn plasje natuurlijk :oops:

Hij stond er echt heel “professioneel” te doen met die dingen, alsof hij zoiets elke maand doet. Nou, hoop dat ie 't nog één keer doet, en daarna niet meer! Het is zo’n schat.

Na bekendmaking van de uitslag heb ik me figuurlijk hard tegen de kop geslagen en gezegd: “nu is 't genoeg, geen rare kwaaltjes meer, het zit toch tussen je oren, gek wijf”. En warempel, heb tot een uur of tien met rugpijn gelopen en nu: alles over. Soms 'n klein steekje in m’n onderbuik, maar da’s dus echt niet om over naar huis te schrijven!

Ben zo blij dat ik me weer “normaal” voel. Ik houd het maar op ont-spiraal-en ofzoiets… Haha…

Welkom Ilona!

Ons klupke wordt steeds drukker. Echt gezellig zeg!

Sim, snap goed dat je je nog niet aan wilt melden. Alles komt op zijn tijd. Je kunt straks echt nog wel meekomen, als je er aan toe bent. Als ik nu zie wie er al aangemeld is daar, Pinot, Denise… ze sleuren je wel mee hoor, zijn superlieve meiden hoor :wink:

Maar probeer wel te genieten!!

Weet je al wel wanneer je de echo krijgt, of is er nog geen datum bekend?

Ik denk aan je hoor, deze keer gaat 't wél goed!!!

Ja, Sam, wij zeuren toch door. Daar zijn we voor, om elkaars gezeur aan te lezen :stuck_out_tongue:

Nog 'n paar daagjes, dan weten we je uitslag!

Snap goed dat je er wat zenuwachtig van wordt.

Denk dat ik 't zelf ook niet kan geloven, als ik zwanger zou zijn, dat 't zo is. Heel onwerkelijk om te bedenken dat er straks 'n hummeltje zou zijn, dat we met z’n drietjes zijn.

Ik kan me amper voorstellen dat we zwanger zouden raken, al hoop ik natuurlijk wel!!

Kus,

Kaat

Hallo Meiden

even testen of mijn profiel inmiddels is aangepast.

Gr. Linn

Dus nog niet gelukt, inmiddels wel de indicator aangemaakt maar waar moet ik hem nou in mijn profiel plaatsen?

Groetjes Linnie

hallo iedereen

Echt balen Kaatjes. Ik dacht dat gaat goed, dadelijk al 2 zwangeren. Ik ben blij dat je je al wel wat beter voelt.

Even een vraagje: Ik was tot zondagochtend ongesteld, dus een deel van zondag en maandag was er niks meer aan de hand. Nu kreeg ik vandaag opeens rond een uur of 2 ´s middags een bloeding ( heel even maar) Het is nu weer afgelopen. Ik heb nu erge hoofdpijn, wat is dit?

Ik hoop dat iemand mij dit kan vertellen

groetjes

Linnie,

Volgens mij moet je de code kopieeren en plakken in het vakje ‘onderschrift’. Dan moet ie het doen.

Juffie, geen idee wat dit kan zijn. Sorry, kan je dus niet helpen.

Dikke :-*

Zeker balen Kaatjes, maar je voelt je nu wel weer wat beter. Nog ff doorklussen succes :thumbup: :thumbup: .

Simba je moet je gewoon aanmelden wanneer je der aan toe bent. Vindt het gezellig dat je hier nog ff meekletst. Gewoon niet te veel over nadenken (positief blijven hoe moeilijk het ook is).

Sabje ik ben idd niet zo zenuwachtig, maar meer ongeduldig. Luitjes ben nog steeds misselijk vandaag :sick: :sick: :sick: :sick: ??? Ben ik nooit. Ook opgezette onderbuik nogsteeds, maar niet zo veel last als gister. Oh ik het zou toch niet waar zijn, de eerste maand al??? Sorrie jongens, liet me ff gaan :oops: :oops: :oops: Kan het me niet voorstellen. Ben gewoon aan het dagdromen heel de dag. Ben blij dat ik hier lekker ken zeuren!!! En Sabje als het zo door gaat en we worden niet ongi kennen we tegelijk testen. Spannend, maarja moet de ongi wel uitblijven he??? :? :? Maarja waar komt die misselijkheid dan vandaan zeg?? Of kan dat ook door de zenuwen hahah?? Ik hou der overop. :shock: :shock:

Hoe gaat het met klussen hiero???

Maybe de eerste januari moeder deze maand???

Zou erg leuk zijn.

Ik kom straks nog wel ff lezen.

Kus Sam