APRIL 2006 stoppers

Hoi meiden,

Ik ga jullie helaas verlaten.

Ik ben niet zwanger, nee dat niet maar ben terug aan de pil gegaan.

Mijn vriend had zijn twijfels en we komen in onze woonwagen een slpkamer tekort en eer dat we een andere aanbouw hebben :think:

En ik had zoiets van je moet er met zijn tweeen voor zijn.

Het was voor mij wel een teleurstelling, maar ik wil hem ook niet onder druk zetten of stiekem de pil niet slikken. Want dan zet je je relatie ook op het spel.

We hebben afgesproken om in juni te stoppen.

Dus sorry meiden, maar verder iedereen heel veel succes :!: :smiley:

Groetjes Monique

Oke Monique,

Nou heel veel succes alvast in juni!!!

Kus Sam

Bedankt, zoals je kan zien werkt het nu wel.

En Monique succes bij je volgende stop poging.

Gr. Linnn

Jammer Monique, hoop niet dat je te erg teleurgesteld bent… Ik wens je in ieder geval veel succes voor juni!

Pfff…mijn (.)(.) beginnen steeds meer in de fik te staan. Bij Vale was het op een gegeven moment net of er glasscherven in zaten. Als ik me s’nachts in bed omdraaide en ze “vielen” in een andere richting…WAAAHHH auwwww. Verder is m’n maag de hele ochtend al van slag…en heb ik het gevoel of ik de hele tijd moet poepen ofzoiets…

Dit is allemaal geen geklaag… :lol: ik wordt er echt gelukkig van!! :dance:

In januari had ik alleen een beetje pijn in m’n (.)(.) en dat kwam ook veel later en langzamer opzetten… Nu is het alsof iemand af en toe een kraan HCG openzet… Heb wel last van het wc-papier syndroom…ben steeds bang als ik naar de wc ben geweest dat er iets bruin/roods op m’n papier zit…

Vandaag toch maar de verloskundige gebeld…wilde eerst nog een weekje wachten… Maandag 8 mei mag ik voor de 1e echo…

Kaatje :cry: jammer!

Sam…wordt nu toch wel erg spannend he!

Dawast tot zover…

Ik ga weer ff wat doen op m’n werk.

Monique,

Wat jammer zeg, maar ik hoop dat juni een hele mooie maand voor jullie word.

Sam, wat kun je erover nadenken he? Ik voel me zwanger, maar ik ben het vast niet. Alhoewel, ik was van Jesse ook na 1 menstruatie zwanger :think:

Hihihi, ik word gek van mezelf, ik ben zo vreselijk ongeduldig met deze dingen. En als het zo is dan ben ik ongeduldig voor de eerste echo, de verloskundige en ga zo maar door.

Simba, irri he die pijnlijke borsten! Brrrr had ik ook met mijn zwangerschap. Dan denk je dat het bijna over is, krijg je na de bevalling ook nog stuwing :shock: Auw, auw, auw.

Kaat, hoe is het met de klachten? Is het al een stukje minder?

Voor iedereen een dikke :-*

Sabine en Jesse

Hallo Sabje, nou hopen maar dan. Ja ik voel het ook zo hor. Ik heb zo’n last van mijn onderbuik (opgezet en als ik er op duw voel ik mijn blaas ook pijn). Dus heb dokter gebeld en moet morgen ff ochtendurine brengen voor de zekerheid. Voelt gewoon niet lekker. Morgen ook al naar het ziekenhuis dus gaat lekker. Ga weer ff verder werken tis druk druk druk.

Kus Sam

Sabje…wat voel je precies dan? spannend he?

Bij Vale testte ik op dag 26 (cyclus was toen wisselend tussen 27 en 33 dagen ongeveer) positief…

En deze keer ook trouwens… (dus je kan je al over 5 dagen testen :lol: hoe ging het bij jou bij de eerste?)

Ik was ook veels te ongeduldig eigenlijk om netjes af te wachten tot ik serieus over tijd was.

Sam, hebbie misschien blaasontsteking?

Ciao!

Hallo meiden,

Ik meld me ook weer even tussen door. Ik ben de 11e gewoon ongesteld geworden…precies volgens mijn vaste cyclus. :cry:

Wel balen maar ja, ik had het wel verwacht. We zouden namelijk in april echt beginnen, dus hebben we mijn eisprong van (eind) maart niet benut…wilde mijn man niet…want ja, we zouden in april beginnen!! :?

anyway, over 14 dagen krijg ik mijn eisprong…en volgens mijn hubbie laten we nu geen ovulatie meer onbenut! haha :lol: :lol: :lol:

In ieder geval zag ik dat er ook wat nieuwe meiden bij zijn gekomen…welkom, welkom en zag ik dat Monique ons heeft verlaten. Veel succes in juni meid!!

gr, Kimmo

Bij Jesse was ik dik een week overtijd, want ik dacht dat mijn cyclus nog niet op orde was.

Voel me erg moe, kan niet te lang stil staan, want dan word ik duizelig en raar. Dit had ik met Jesse ook erg.

Ik weet niet, gewoon een gevoel, maar het zal wel op een teleurstelling uitdraaien.

We zullen zien.

Kimmo, wat jammer, ook al ben je niet echt bezig, tis altijd wel weer een dompertje. Veel succes aankomende maand :wink:

Hey meiden,

Morgen ga ik naar de ha vanwege die vage cyclus van mij. Ik ben nu wel ongi geworden, maar wel met een cyclus van 36 dagen!

Hoe is dat bij jullie??

Gezellig hoor Sim dat je nog hier blijft kletsen. En wat lijkt Vale toch op haar papa! Maarre hoe zit dat nou met dat recept van je?? Hebben jullie dat van een jongetje gedaan offe…

Ik teste trouwens positief van Luke toen ik 1 dag over tijd was. Die dag had ik ook meteen last van mijn borsten en moest ik spugen. Dat ik zwanger was was dus overduidelijk. :lol: Het is zeker te hopen dat ik nu weer zo snel zwanger raak. Maar nu mijn cyclus zo van slag is durf ik daar niet meer op te hopen. Misschien raak ik wel zwanger op vakantie net als toen met Luke. Kunnen we dit keer op het geboorte kaartje Made in Cran canaria. (Luke was made in Thailand) :mrgreen:

Ga er weer vandoor…

:pray: Oewwww Sabje, toch erg spannend hoor, heb je al testen in huis? 8)

We hebben het recept “als het maar gezond is” gebruikt :wink:

De vorige keer ben ik zwanger geraakt van sex op de eisprong dag (DUS het recept…)… we zijn nu een paar dagen van te voren begonnen… zodat de sterkste over zouden blijven (slaat waarschijnlijk nergens op…maar het geeft mij een beter gevoel…)

Waarschijnlijk snapt niemand hier waar we het over hebben… :doh: Gheghe…laat ook maar voordat er weer een discussie wordt ontketend

Wanneer ga je op vakantie? rond je eisprongtijd?

Voordat ik van Vale bevallen was had ik altijd een cyclus van tussen de 27 en 33 dagen… Na de bevalling netjes 28.

Latuhrs…

Sim

Nou Simba denk het wel, ben afgelopen 45 min. al vier keer geweest, maar heb t nog nooit gehad dus ik weet het niet. Ik hoor het morgen wel.

Kimmo heel veel succes met klussen :smiley:

He Sabje ik ben ook zo af en toe duizelig, is dat ook een kwaaltje dan??? Wist ik niet. Nou we gaan echt aftellen he?

Ilona succes morgen bij de ha. Ik weet mijn cycles nog niet, dit is mijn eerste maand naar stoppen van de pil.

Nou was echt een rotdag. Superdruk op het werk, ging pas 18.00 uur naar huis. Weer misselijk geweest vandaag en idd beetje duizelingen en natuurlijk die rotbuik. Is echt opgezet joh, als ik erop druk voel ik alsof ik moet plassen. Dus ik ben beniewd morgen. Zal dan idd wel op een blaasontsteking duiden. Nog nooit gehad. Kan dit een teken zijn??? Kan toch niet in een maand jongens?? :oops: Haha ik ga weer te ver. Gewoon rustig blijven. Mijn urine brengen, moet daarna nog naar ziekenhuis. Controle voor fibroadenoom (knobbel) in mijn borst. Is gewoon goedaardig, maar kan ik gelijk even vragen wat dit doet als ik zwanger wordt. Of dit kwaad kan.

Ga even men favoserie ATWT kijken (neem ik elke dag weer op is erg verslavend haha).

Kus Sam

@sam23 wrote:

Controle voor fibroadenoom (knobbel) in mijn borst. Is gewoon goedaardig, maar kan ik gelijk even vragen wat dit doet als ik zwanger wordt. Of dit kwaad kan.

Hoi Sam,

Af en toe lees ik stiekem mee, omdat jullie misschien over twee maanden als wij voor een tweede gaan ook nog bezig zijn. Ik heb ook een knobbeltje in mijn borst fibro-adenoom. Tijdens de gehele zwangerschap heb ik hier geen last van gehad. Je mag tijdens de zwangerschap geen mammografie laten doen hoor, alleen echo. sterkte ermee

ukkie

Hoi Ukkie,

Bedankt voor je info. Ik heb vorig jaar een echo en punctie gehad, dus nu alleen voor controle. Maar fijn om te horen dat je er verder geen last van heb gehad.

Kus Sam

Hoi hoi,

Hoe gaat het met jullie?

Hier wel goed, was vanmorgen misselijk met vlagen. Hmmmz :think: .

Manlief weet bijna zeker dat ik zwanger ben :slight_smile: maar ik reken er maar niet op. Ook al denk ook van wel.

Sorry kort berichtje. Misschien tot vanmiddag.

Sabje zo erg leuk zijn voor je, wanneer ga je testen???

Ik heb ook het gevoel hor. Ik durf het niet te denken, omdat ik bang ben voor teleurstelling. Ik heb vanochtend urine weggebracht. Ze heeft er ff een blik op geworpen, maar ik heb in iedergeval geen blaasontsteking. Ik heb nog steeds last. Ik moest het ff een weekje aankijken, dan ff testen. Als negatief dan naar dokter. Als positief komt het omdat ik zwanger ben. Dussssss ik hoop het zooooooooooooo :smiley:

Kus Sam

hey meiden,

Spannend allemaal hier. We wachten onrustig af. :wink:

Bij de ha was alles oke. Een cyclus kan in ene veranderen en kan zelfs 7! weken duren. Geen reden voor niet zwanger kunnen worden. Dus groen licht. Ik heb meteen even het VU gebeld om een afspraak te maken voor erfelijkheidsonderzoek ivm borstkanker. Maar de wachtlijst is 3 maanden. Dus daar ga ik niet op zitten wachten. We gaan er gewoon voor en als ik voor een gesprek mag komen zien we wel verder. Het is nu nog te vroeg om te zeggen of ik wel een groter risico loop dus ga ik er ook niet te veel naar leven.

Laters

Ik heb net wat stoms gedaan :oops: :oops: :oops: Ik had een test in huis en ben met mijn stomme kop :wall: gaan testen!!!

Natuurlijk negatief :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

Dus van de week geen testen in huis. Pas volgend weekend!!! Dan ga ik ze ook pas halen, want het is te verleiderlijk

Kus Sam :shock:

kan me goed voorstellen dat dat te verleidelijk is. ik heb er nu twee liggen omdat ik van de ha eerst moest testen voordat ik langs kon komen. Dus meteen maar een duo verpakking gehaald. Tuurlijk werd ik vlak voordat ik wilde testen ongi dus die liggen nu in de la. Dus hopenlijk loop ik dan over een paar weken net als jij ongeduldig te wachten op een positieve test. Maar ben je nu overtijd dan??

:-*

Ilona, nee nog 8 dagen denk ik. Dit is de eerste maand na stoppen pil dus weet nog niet eens hoe mijn cycles is. Dus ik ga maar uit van 28 dagen denk ik. Dan ga ik testen als ik niet ongi ben. Negatief dan weer na een week als ik dan nog niet ongi ben. Ik kijk wel ff.

Kus Sam