APRIL 2006 stoppers

Lo allemaal,

Blergh…wat een k**dag vandaag… Ik zat vandaag totaal niet lekker in m’n vel. Begon eigenlijk gisteravond al…er begon een storm te waaien in m’n lijf…ik wilde niet eens zitten…alleen maar opruimen en opruimen, ik heb er ook een nieuwe hobby bij…scheppen en harken in de tuin (nix voor mij maar goed)… Ik huil momenteel om ieder klein dingetje, heb nergens trek in en m’n (.)(.) voelen echt megagekneusd aan… Vale kon ik vandaag ook wel achter het behang plakken (maar ja…die voelt denk feilloos haar moeder aan…)

:dance: joehoe…zwanger!!! :wink: (so, don’t get me wrong…)

Sabje… wanneer ga je testen? netjes na je NOD of er al voor! Ik hoop het zo voor je meid!!

Sam…hihi…ik ben dus niet de enige die zo gek is om veeeeeeels te vroeg te testen… ik hoopte ook op een miraculeus plusje omdat ik door een wonder uitzonderlijk veel HCG in m’n bloed zou kunnen hebben zitten (yeah right… :naughty: )

Iloon…hierbij ook een kilo groen licht voor jou :-*

Zo…ik ga is ff een wasje ophangen…

Laterzzzzzzz

Simba hhahhaahhha oja jij had ook zo vroeg getest hahahhahha stom he :oops:

@sam23 wrote:

Hoi Ukkie,

Bedankt voor je info. Ik heb vorig jaar een echo en punctie gehad, dus nu alleen voor controle. Maar fijn om te horen dat je er verder geen last van heb gehad.

Kus Sam

Dat had ik allemaal in 2000. Veel sterkte ermee en hopelijk zijn jullie allemaal snel zwanger.

XXX Ukkie

Om maar even mezelf te quoten…

Pfff...het is wel spannend he... Moet eerlijk zeggen dat ik vandaag getest heb...maar die was negatief... maar tsja.... wat wil je 6 dagen voor je NOD... (de verleiding is echt groot met een berg testen in huis... ). Stupid me...

Ik ga naar m'n bedje... tot morgen,
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz 8)

Oh bedankt Ukkie. Ben vandaag naar ziekenhuis geweest. Idd kan geen kwaad tijdens je zwangerschap. Alleen heb je wel kans dat ie gaat groeien. Als ie te groot wordt dat ie alsnog verwijderd moet worden. Maar niks om me zorgen te maken.

Hahah Simba ja het is echt erg. Ik haal geen testen meer in huis! :shock: Alleen als ik echt moet testen, dus overtijd!! NOu dat duurt nog zeker een week… of langer… of niet… en word ik gewoon ongi. Ik had vanaaf echt een enorme jankdip :frowning: . Bah had nergens zin in, zelfs het zwemmen was helemaal niks vanaaf. Ik ga lekker me bed in, morgen weer een nieuwe dag. Nog een dagie werken en dan lekker lang weekend.

Trusten

Sam :smiley: :inlove:

He Mex,

Vandaag je niet ongi-dag en en en …!!!

Ben niet nieuwsgierig maar ik wil alles weten!

Ik hoop dat ik morgen een andere banner onder je naam zie staan :wink:

Groetjes Sabine

Oow ja, de testen liggen al thuis, ik bestel ze altijd via internet. Nou ja, altijd, zo vaak test ik niet hoor :smiley: :wink:

Weltrusten…

1 goedemorgen allemaal…

Ten eerste…MEX?? Waar ben je… ik heb je 9 april voor het laatst hier gezien! En? kan je banner veranderd worden? :pray:

Vandaag ben ik aan het werk…rustig dagje hopelijk…heb niet zoveel zin…misschien ook maar ff stiekum wat recepten op internet bekijken voor Pasen… M’n ouders en m’n zwager komen 2e Paasdag eten.

Tot straks,

Sim

Hey hallo!!!

Ik meld me ook weer even, na twee flinke pagina’s te hebben gelezen. Zit ik hier tussen de papieren (was de administratie aan 't opruimen) en onder m’n bureau staat de reiswieg behoorlijk in de weg… :evil:

Voel me al stukken beter, heb eigenlijk niet zoveel klachten meer als een paar dagen geleden. Alleen steken in m’n buik. soms zo heftig (maar wel van korte duur gelukkig) dat ik m’n buik even in moet drukken om 't te verzachten. Lijkt soms wel of ik 'n eisprong heb, al kan ik 't niet weten want ik ben me nog nooit bewust geweest van zo’n moment…

We zien wel. Moet nog 'n aantal weken wachten, en dat doen we dan maar braaf… :roll:

Spannend zeg, Sab. Nog even 'n paar dagen door de zure appel heen bijten en we weten de uitslag. Ik :pray: voor je.

En voor jou natuurlijk ook Sam. Hope so… stel je voor, dat 't bij jou met die klachten raak is en bij mij ook strakkies (ik geloof er echt geen z*k van, bij mij dan he), zijn we toch niet écht gek geworden! Haha… LOL :mrgreen:

Waar zou Mex toch zijn? Hopelijk niet verbandjes wisselen, maar is ze er gewoon misselijk van… :pray:

Ilona, mijn cyclus is zelfs 42 dagen. Gelukkig al 3 maanden stabiel. Maar misschien is ie nu wel anders door het verwijderen van 't spiraaltje. Ik ga uit van 42 dagen, maar we klussen er héél ruim omheen :inlove:

Monique, jammer dat je weer aan de pil bent, maar denk maar zo: jouw tijd komt wel weer… En gauw, want 't is zo juni.

Toen wij besloten dat we na de cyclus van maart zouden “starten”, moest ik nog ruim 3 maanden wachten. Ik dacht ‘dat overleef ik nooit, duurt superlang’. Maar voor je 't weet is 't zover…

En dan die ongeduldheid naar die positieve test… zucht… daarna die ongeduldheid naar alles wat erna komt… :roll:

Maar eerst die test. haha…

Ik ga genieten van m’n vrije middag. Ik kom van 't weekend nog wel eventjes langsgewaaid!

En dan wil ik POSITIEF nieuws zien :stuck_out_tongue:

Kus,

Kaat

Hallo allemaal,

Zo ik had vandaag lekker een vrije dag, dus ben vannochtend naar de HA geweest. Het leek mij wel handig haar op de houden te houden dat ik met de pil gestopt ben. Ook hadden wij nog enkele vragen over mijn vriend Hij heeft sinds kort te horen heeft gekregen dat hij reuma heeft en slikt daar zware medicijnen voor. Wij zijn doorverwezen naar de gynacoloog, om het een en ander te bespreken, wat betreft de medicijnen e.d. Wij moeten hier 2 mei heen, dus maar afwachten wat ze te zeggen heeft.

groetjes

He Sab spannend he??? Niet te vroeg testen he :oops: :oops: .Weet je al een dag waarop je wil testen???

Succes ermee juffie.

Kus Sam

Juffie, succes bij de gynaecoloog.

Mex, waar ben je?!?!?!

Sam, denk dat ik er morgenochtend 1 tegen aan gooi. Was vanmorgen erg misselijk en draaierig. Maar ik denk niet dat dat wat aangeeft, want met Jesse was ik 1 week overtijd en toen had ik pas een vaag streepje dus.

Maar jullie horen het vanzelf!

Groetjes…

Zo te zien zit zowat iedereen wel in spannig die nog niet zwanger is. :smiley:

Ikzelf ben nog niet aan het klussen mijn ongi is nog niet voorbij helaas.

Meestal voel ik de eisprong wel maar we zullen ook wel ruim van te voren gaan klussen, wie weet is het wel raak :pray:

Ons eerste kindje is nl door de anticonceptie heen gevolgen :smiley: :smiley: :smiley:

Was niet zo heel erg alleen moesten we nu alles in een andere volgorde doen.

Nu maar afwachten, haha.

Succes allemaal :hand:

Hey meiden,

Ooooh morgen dan een spannende dag he?? Sab suces!!!

Een cyclus van 42 dagen oohhh nou dan valt het wel mee he. maar het is idd wel handig als ie regelmatig is anders weet je niet wanneer je moet testen en wanneer je eisprong is. Ook niet onbelangrijk natuurlijk. Je kunt natuurlijk net als Simba veeeeels te vroeg testen, maar die heeft gewoon echt geen geduld. :roll: :-*

Tot laters…

@sam23 wrote:

Oh bedankt Ukkie. Ben vandaag naar ziekenhuis geweest. Idd kan geen kwaad tijdens je zwangerschap. Alleen heb je wel kans dat ie gaat groeien. Als ie te groot wordt dat ie alsnog verwijderd moet worden. Maar niks om me zorgen te maken.

Hoe groot is het knobbeltje bij jou? Bij mij is het 2 1/2 bij 4 cm. Tijdens de zwangerschap groeiden mijn borsten enorm, maar daarna alles weer in proporties. :D Succes ermee

Sabje…wat spannend!!! morgen is het dan 4 dagen voor je NOD…dan zou het eventueel wel uit kunnen slaan… Zo vroeg is het wel het beste met ochtendurine (maar ja…dat weet je vast wel…)

Ilona, voor jou nu al de volgende link http://www.sensitest.nl

kan je alvast een lading testen gaan bestellen… :-* Hebben ze ook ovulatietesten trouwens voor het geval je een beetje wil peilen wanneer je een ei legt… :wink:

Nou, ik ga weer ff verder browsen voor wat recepten… ik weet in ieder geval 1 ding wat ik ga maken 2e paasdag, “Spanakopita”… ja…zoek dat maar eens op (is overigens Grieks).

Doegieeee, knuf Sim.

Nou testje was negatief, maar dat verwachtte ik al.

Nu test ik niet eerder dan 20 april.

Doei doei

@Sabje wrote:

Nou testje was negatief, maar dat verwachtte ik al.

Nu test ik niet eerder dan 20 april.

Doei doei

Toen ik zwanger was van Merijn had ik 8 dagen over tijd pas een positieve test, maar ik wist zelf al zeker dat ik zwanger was. Ik duim voor je.

Heee, Sabje… nog niet gaan treuren uiteraard he… over een paar daagjes gewoon weer testen…

Vandaag weer flink in de tuin bezig geweest…(uiteraard met handschoenen aan…)… ik ben volgens mij nog nooit zo actief geweest :wink:

Ah…eindelijk nog iets gevonden om 2e paasdag met m’n ouders te eten… lamsbiefstuk met sinaasappel-tijm saus… ook redelijk Grieks… Arni Rachi geloof ik. Ben overigens zelf niet Grieks hoor…maar ook weer niet 100 % Nederlands. Ik ben half Sardijns (Italië)- half Nederlands en m’n hubby is half Joegoslavisch-half Nederlands… En Valentina is…ja vul dat zelluf maar in :lol:

Tot later…

Sim

Nou Sabje idd niet treuren, is idd nog te vroeg…

Ik blijf voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:

Ukkie knobbel is bij mij 3 cm. voelt best wel groot hor :frowning: , maar ja ik weet dat het geen kwaad kan.

Simba dus je bent lekker actief nou beter hor, voor de rest geen klachten??

En voor de klussers, doe je best allemaal :smiley:

Ik ben tot vandaag nog steeds misselijk en nog steeds las van buik. Tis nu een soort ongipijn geworden. Ook nog steeds duizelig. Dus afwachten nog.

Kus Sam