APRIL 2006 stoppers

@sam23 wrote:

Ukkie knobbel is bij mij 3 cm. voelt best wel groot hor :frowning: , maar ja ik weet dat het geen kwaad kan.

Inderdaad voelt dat groot. Ik had er meer last van tijdens pilgebruik dan zonder. Dus ik ben om die reden helemaal met de pil gestopt.

Spannend hoor al die beginnende zwangerschappen. Jullie zouden dan begin januari uitgerekend zijn toch?

Pfffā€¦ wat hebben jullie veel geschreven!! Ik heb ook deze week even geen tijd gehad en wat loop ik achter zegā€¦

Maarre, oke, jullie zien het; deze maand mocht het nog niet zo zijn! En stiekem ben ik daar dus toch wel een beetje blij mee :wink: . Leuke foto trouwens Sim!! Ik kijk best wel uit naar de trouwdag, dus in het meest ideale geval heb ik dan een klein, nog niet echt zichtbaar buikje, zodat de jurk nog net wel dicht kan! Dus deze maand nog even oefenen en als het daarna raak is ben ik helemaal :smiley:

Waar ik verder blij mee was; na zo lang pil/NR gebruik toch na een nette 27 dagen ongi geworden, dat lijkt me in elk geval positief.

En o ja, om jullie lijstje ā€œstommeā€ testverhalen aan te vullen, wat vinden jullie van iemand die gaat testen terwijl ze ZO aanvoelt dat ze binnen een paar uur ongi gaat worden? Nou ja, het ging zo, ik kreeg de bestelling van Sensitest binnen en had in al mijn enthousiasme al een verpakking opengescheurd om te kijken hoe dat er nou uitzag en ja, dat mag dus nietā€¦ Moet ik er nog bij vertellen dat de test negatief was??

Jammer Kimmo en Kaatā€¦ De volgende ronde is inmiddels hard op weg! Nog maar een aantal dagen en alle kansen liggen weer open! En Sam, sterkte! Hoop dat je snel wat positiever nieuws hebt.

En Sab, ik kijk hoe dan ook even op de 20e hoe je getest hebt! :pray:

Prettig Pasen!!

Hee Mex weer boven waterā€¦ op naar de volgende rondeā€¦

Hoe ik me voelā€¦ prima eigenlijkā€¦ Droom wel weer veel sā€™nachts (had ik ook bij Vale)ā€¦sā€™ochtends ben ik een paar uurtjes weeiig in mā€™n maagā€¦maar niet overgeven ofzoā€¦ Ik eet op het moment wel minder merk ikā€¦gewoon niet zoā€™n trekā€¦ (.)(.) doen nog steeds zeerā€¦en ben iets meer emoā€¦ Het verschil met toen is dat ik er nu minder bij stil kan staanā€¦of ff op de bank kan gaan liggen onder het mom van ā€œwat voel ik nou eigenlijkā€¦ā€. Misschien was ik bij Vale zo mega-emo in het begin omdat ik toen zoā€™n ontzettend geluksgevoel van binnen had na een aantal nogal ā€œmagereā€ jarenā€¦

Ik ga weer ff de boel verder uitmestenā€¦ouders komen morgenā€¦en blijven slapenā€¦

Doegieā€¦

Sim :-*

Hallo!!!

Iedereen ten eerste 'n fijne Pasen!!!

Bij de febr./mrt/-stoppers hebben ze er hele theoriƃĀ«n over. Erg leuk overigens, om te lezen hoe vruchtbaar deze dagen zouden moeten zijn! Laten we er maar 't beste van maken!

Ik mag ook best tevreden zijn met mā€™n 42-dagen cyclus. Wachten duurt altijd lang, of 't nu 12 dagen meer is of nietā€¦ Ach, het heeft ook zā€™n leuke momenten, wanneer je geen kids wilt ben je ook weer langere tijd niet-ongesteld! Hahaā€¦

Gisteren heerlijk wezen shoppen met mā€™n zus. Doen we veel te weinig eigenlijk, maar ze woont ook aan de andere kant van NL. Was erg leuk, wel 'n lange en vermoeide dag. Tegen het eind vande middag moest ik toch wel overal even gaan zitten om uit te puffen en werd ik ook weer draaierig.

Vanochtend weer steken in mā€™n buik gehad: op de horizontale lijn tussen navel en bekken, in het midden en dan een cm naar onder. Daar heb ik al dagen met vlagen last van. Vandaag zo erg dat ik echt even moest gaan zitten. Toen 't weer over was, kwam 't een paar minuten later weer terugā€¦

Ben ook tot de ontdekking gekomen dat ik helemaal geen slijm heb gehad, deze cyclus. Dus kan helemaal mā€™n ei niet pijlenā€¦ :?

Jammer mex, dat je ongi er is. Je weet nu wel hoe je cyclus is, dat is wel erg fijn. Maar het had anders moeten zijn he!

Op naar de volgende ronde, gaat helemaal goed komen!!!

Sim, heerlijk al dat active gedoe. Ik krijg mezelf maar niet op gang. Ben zo vergeetachtig als wat. de wasmachine zit al 2 dagen met de zelfde was erinā€¦ ik vergeet 'm steedsā€¦ slecht he.

Zelfs hubbie gaat al klagen dat hij de was zelf van de lijn moet halen om aan te trekken, het heeft geen kans om in de kast gelegd te wordenā€¦

we moeten de huishoudelijke taken maar weer es goed verdelen denk ik, Whahahaā€¦ (zal 'ie niet leuk gaan vinden)

Ik ga gauw die was doen, schaam me dood nu :oops:

Kus,

Kaat

PS: maak er een vruchtbaar paasweekend van, het wordt tijd voor 'n nieuwe zwangere en extra hormoontjes :stuck_out_tongue:

Fijne paasdagen!!!

Simba, fijn he die kwaaltjes? Ik vond het toch altijd weer een geruststelling hihihih.

Kaatje, 2 dagen de was in de wasmachine :shock: , misschien een primitieve vorm van zwangerschapsdementie :wink:

Wat vervelend dat je die pijn nog steeds hebt.

Ik heb ook pijn in mijn zij, dit trekt helemaal door in tot in mijn been.

Nu ben ik ook al een tijdje niet naar het toilet geweest dus denk ik dat het daar door komt :oops:

Maar ik ga weer, moet er morgen om 6 uur uit, weer gezellig een dagje hard werken :sick:

zou 't zo zijn, Sabje, zwangerschapsdementieā€¦ Hahaā€¦

Zei net nog tegen hubbie dat ik de laatste dagen echt een ā€˜gek wijfā€™ aan het worden ben. Doe zulke rare dingen. Heb op t werk al twee keer mā€™n koude koffie bijna in de prullenbak gedaan, ipv door de gootsteenā€¦ Laatst liet ik 't senseo-apparaat lopen zonder mā€™n kopje eronder te zetten. En dat terwijl ik normaal gesproken niet zulke dingen doe. Ben wel degelijk met mā€™n gedachten bij hele andere dingen :mrgreen:

Wel vervelend, dat je op 2e paasdag moet gaan werken. Er zijn ook wel erg veel winkels open morgen, volgens mij.

Ben ik even blij dat ik maar 'n doodnormaal kantoorbaantje heb. :dance:

We hebben net lekker gegourmet! Heerlijk.

Vind het kletsen ook zo gezellig, nog leuker dan 't eten en zo op zich! We eten heel vaak (lees: altijd) op de bank bij de TV en dan word er zo weinig gekletst. Dat gebeurd heel vaak tijdens 't wandelingetje met de honden, dus dat komt wel.

maar tijdens uit eten of gourmetten ofzo wordt er toch vƃĀ©ĆƒĀ©l meer gekletst dan anders, zeker nu over hoe het straks zal zijn met 'n kleintje (op komst). Merk wel dan hoe erg hubbie er ook aan toe is, godzijdank! :inlove:

Ik riep wel weer te vroeg dat ik haast geen slijm hadā€¦ Het zal wel wat van slag zijn, maar gelukkig is 't er wel! Soms even flink en dan weer 'n poosje nietā€¦ Ach, we klussen lekker om de dag tot 9 mei, of althans wanneer we er zin in hebben. En dan komt 't vast goed!!

Je moet wel op tijd naar 't toilet gaan hoor, en veel drinken. Ophouden is zeker niet goed meid!!!

Ik ga mā€™n wasje ophangen, voor ik 't vergeet :oops:

Kus,

Kaat

Gaaaaapā€¦ tjeetje nog wakker Simba?

Over zwangerschapsdementie gesprokenā€¦ ik vond vandaag weer een pot pindakaas in de koelkastā€¦hubby kwam niet meer bijā€¦

Trusten en misschien tot morgenā€¦

xx Sim

Whahaā€¦ die zal wel goed hebben gesmeerdā€¦ (die pindakaas)

Hier ook nog wakker hoor, heb net 'n leuke film gekeken met hubbie: End Game.

Nu gaan we nog even lekker saampies in bad, we hoeven toch niets morgen :mrgreen:

Hilooo,

Meldt me hier ook maar weer es ff. Zie dat het voor n paar spannend is of t wel/niet raak isā€¦Hoop dat deze week meerdere goede berichten hier komen te staan :smiley:

Vraagjeā€¦ben eind maart gestopt met de pil en heb gewoon het vloeien in de stopweek gehad. Wanneer kan ik denk je de mn eerste ongi verwachten. Is dat gewoon weer vlgs de oude cycles (28 dagen) of komt het eerder of juist later dan normaal. Heb nl. geen flauw idee en heb daarom ook nog maar geen banner aangemaakt. Als die eerste keer weer is geweest (als die nog komt :wink:) weet ik de eisprong enzo allemaal wat beterā€¦Weet echt niet meer hoe t was toen ik stopte met de pil voordat Kris er was.

ga zo maar weer es slapen (als dat luktā€¦heb nl. behoorlijk de kriebelhoestā€¦ARCH!!)

doegies,

Marieke

Hallo allemaal,

Iedereen een leuk paasweekend??? Het is in iedergeval lekker weer. Ik heb het druk druk druk (gelukkig gaat de week wat sneller en denk ik er minder aan). Sabje spannendā€¦ ik :thumbup: :thumbup: voor je.

Krijg zo visite dus tot morgen of maybe vanaaf. Kus Sam

Sorrie Ukkie :oops: :oops: was je ff vergetenā€¦

Ik ben 20-03-06 gestopt met de pil toen ben ik 24 maart ongesteld geworden. Ik heb geen idee wanneer ik uitgerekend ben. Aangezien 24 maart geen echte ongi is?? Maar als ik uitga van 24 maart dan ben ik 26 december uitgerekend toch?? Ik weet niet of ik het nou goe gedaan heb hor. Maar we gaan er wel gewoon vanuit dat ik ongi wordt dan valt een negatieve test weer mee. Ik hou me er niet meer zoveel mee bezig. Als ik zaterdag nog niet ongi ben dan ga ik pas testen.

Kus Sam

@sam23 wrote:

Sorrie Ukkie :oops: :oops: was je ff vergetenā€¦

Ik ben 20-03-06 gestopt met de pil toen ben ik 24 maart ongesteld geworden. Ik heb geen idee wanneer ik uitgerekend ben. Aangezien 24 maart geen echte ongi is?? Maar als ik uitga van 24 maart dan ben ik 26 december uitgerekend toch?? Ik weet niet of ik het nou goe gedaan heb hor. Maar we gaan er wel gewoon vanuit dat ik ongi wordt dan valt een negatieve test weer mee. Ik hou me er niet meer zoveel mee bezig. Als ik zaterdag nog niet ongi ben dan ga ik pas testen.

Kus Sam

Volgens mij ben je dan 29 maart uitgerekend. Je kunt het op http://www.predictor.nl heel makkelijk berekenen. Dan kun je bij biologische klok ook zien, wat je vruchtbaarste dag/ dagen zijn.

Geeft trouwens niet hoor, dat je me vergeet. Eigenlijk is het ook helemaal niet netjes van me om zomaar mee te lezen :oops: :oops: , maar over een tijdje willen wij proberen om zwanger te worden van een tweede. Dus het kriebelt allemaal een beetje.

Toen ik gestopt ben met de pil, duurde het 3 maanden voordat ik weer ongesteld werd. Wij waren op dat moment juist niet bezig om zwanger te worden. Dus ik was elke keer blij met een negatieve test. Op dit moment gebruiken wij condooms, dus als we proberen zwanger te raken, dan hoef ik niet te wachten op een normale cyclus.

Voor de geboorte van Merijn had ik netjes een cyclus van 28 dagen.

Nu wisselt het een beetje 30, 31 en 32 dagen, maar dat is nog steeds normaal.

Hey meiden,

Fijn te lezen dat ik niet de enige ben met een"rare" cyclus. Voorheen altijd keurig 28 dgn dus dan is het wel ff eng. Was echt bang dat mijn lichaam niet meer functioneerde.

Marieke als je de pil slikt kan het wat langer duren voordat alles weer ā€œnormaalā€ is. Je kunt het beste uit gaan van drie maanden geloof ik. Ach je merkt het vanzelf wel he.

Zo idd lekker druk Simba. Nu al nestel drang??? :mrgreen: Vandaag was Sam er nog wat een poepie. Maar ik kan me niet meer voorstellen dat Luke ook zo klein was. Hij vindt zijn neefje trouwens niet zo interressant als we hadden verwacht. Hij reageert natuurlijk nog niet op hem dus vandaar.

Ga ff een filmpie kijken.

Goedemorgen allemaal!!

Zoā€¦de paastakken kunnen in de groene bakā€¦ (ik had geeneens paastakken maar goedā€¦ :lol: ). Eten was geslaagdā€¦ Lekker weertje gehadā€¦ mooi! (en nu nog een rode kop van de zonā€¦ :oops: ).

Yeahā€¦ vandaag 5 weken zwangerā€¦oehoeeee

Nog 3 weekkies en dan krijg ik de echoā€¦ spannend hoor!!

Ik kreeg gister van mā€™n moeder wat hydrofiele washandjes en twee rompertjes maat 50/56ā€¦ zo lief weer he dat kleine spulā€¦

Hoe staat het met de bijna-testers? al spanning en/of symptomen?

Tot later,

Sim

Nou wat een grap!

Vanmorgen getest en wat denk je?

10 minuten later word ik ongesteld :?

Nou ja, op naar de volgende rondeā€¦

Sam, veel succes!!! Ik duim voor je :pray:

Voor iedereen een dikke :-*

Ik snap er niets meer van. Tot nu toe geen bloed meer gesignaleerd :?

Zou ik dan toch weer mijn banner moeten veranderen? :smiley:

Ik hoop het wel!!!

Had je echt bloed?.. of wat bruine afscheiding (oud bloed)? (heb ik bij Vale gehad toen ik 4 weken wasā€¦)

Spannenddddddddddd :pray:

Ik heb nog steeds last van het wc papier syndroomā€¦als ik ook maar een ā€œflupjeā€ ofzo voel (snappie?) dan ben ik alweer bang dat het vreemde afscheiding ofzo isā€¦

Aan de andere kant voel ik me wel veel meer zwanger dan in januari dit jaarā€¦dus wat dat betreft heb ik er wel meer vertrouwen inā€¦ Het is niet zo dat ik me megadruk maak hoor meiden!!

Latuhrrrā€¦

Sabje ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: nog even verder voor. Je weet maar nooitā€¦ :dance: :dance:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Jipie, ik ben nog niet ongesteld!!!

Nu morgen nog afwachten :pray:

:-* Sabine

oh Sabje spannend horā€¦