Hallo allemaal
Zo weer een werkdag achter de rug… na een lekker lang weekend.
Sabje ik zal voor je duimen !!
succes allemaal
Ohhh, Sabje, wat spannend!
Hopelijk is 't straks 'n positiefje… :dance:
Ik me lam voor je!!!
Fijn gevoel lijkt me dat, Sim: 5 weken roepen! Maak maar 'n dansje.
Heerlijk om te horen dat je je zo veel beter voelt dan in januari. Je verdient 't ook!
Tel de weken maar af, heb je straks je eerste picture van je kleintje!!!
Ukkie, word jij hier nu aangesproken als Marieke?
Ik las laatst al die naam en vroeg me af wie er nu bedoeld werd, en nu weer in de buurt van 'n post van je.
Het werd me even te verwarrend, dus vandaar dat ik 't toch echt ffe moest vragen :oops:
Ben vandaag bij de huisarts geweest. De krampen wilden niet wegtrekken, was er zelfs wakker van geworden. Hij dacht dat 't 'n blaasontsteking zou zijn, gezien de urinetest (overigens weer getest op zwangerschap, helaas neg… najah, 't kon ook niet, heb nog geen ei gehad deze mnd). Heb nu antibiotica tabletjes (waar je dizzy en loom van kunt worden, gelukkig nog niet ervaren). Als het binnen 2 dagen niet verbeterd, moet ik terug en moet er bloed geprikt worden voor 'n mogelijke blinde darm ontsteking :?
Hopelijk gaat 't ietsje beter, al kan ik daar nu nog helemaal niks van zeggen. Het is soms beterder, soms weer stukken slechter dan 't eerst was. Vooral m’n rug.
Ach we zien wel.
Moet wel zeggen dat ik me wat raar voelde, zo van “ik ben echt niet zwanger deze periode” -gevoel. Alsof 't nu voorbij was, voor deze cyclus. Maar dat is natuurlijk helemaal niet. Na al die klachtes ga je wel denken “zou het dan toch…?”. Daar heb ik me natuurlijk ook onbewust wat op geteld, al wist ik dat 't niet echt kon. En nu bewijst dat (na de 3e test alweer) dat 't niet zo is… Van de ene kant prettig, te weten dat 't echt een schone lei was waar we mee startten!!!
Kreeg spontaan 'n kado van mezelf vanmiddag: ik ben er haast 80% van overtuigd dat ik binnen nu en 'n (paar) dag(en) m’n eitje krijg! :mrgreen:
M’n slijm was ineens heel erg zacht en doorzichtig. Eigenlijk exact zoals 't altijd beschreven wordt. Ik heb dit nog nooit zo meegemaakt, dus dat wordt zeker kroelen vanavond :inlove:
Ik werd daar toch wel effe errug blij van!! Haha
Kus,
Kaat
Nou ik hoop niet voor je dat je blinde darm ontsteking heb… Ff afwachten of de tabletjes aanslaan, misschien ben je der binnen een paar dagen wel vanaf.
Nou misschien komt het deze maand dan nog helemaal goed. Klusse he…Hier nog wat :: :: :: :: :**:
Nou juffie idd, lekker kort weekje.
Kus Sam :inlove:
Kaat, ik hoop voor je dat het geen blindedarm ontsteking is! Brrr, lijkt me ook niet prettig…
Bedankt voor al jullie duimpjes! Ik hoop dat ze helpen. Maar ik heb al mijn testjes al verbruid hahahaha.
Nou ja, de rest is al besteld via internet
Zeker niet te hopen dat het een blindedarmontsteking is. Die heb ik een jaar of 15 geleden gehad en dat doet heeeel veeel pijn. Was op vakantie in Frankrijk en moest met spoed geopereerd worden. Allemaal erg vervelend, maar het meest freaky vond ik toch wel dat mijn broer het jaar daarvoor met een gesprongen blindedarm werd opgenomen ook tijdens onze vakantie. :think: Inmiddels weet ik dat er op onze familie vakanties een vloek rust dus het eerste wat ik op vakantie doe is, je raad het al: kijken waar het ziekenhuis is. :oops: Maar goed we gaan er maar vanuit de het een blaasontsteking is en dat is zo weer weg. Wat die afscheiding betreft, mijn ha zei dat laatst al. Van dat doorzichtige. Moet eerlijk zeggen dat dat me nog nooit is opgevallen dus daar gaan we maar eens opletten. Succes iig.
MMmmmm vaag Sabje. :think: Maar dat van dat testen en dan ongi worden heb ik ook wel gehad, maar dan weer niks is wel raar. Nou ff afwachten dan maar he. Zit hier al nagelbijtent te wachten op je nieuws. :thumbup:
Wat gaat dat snel he Simba. alweer 5 weken. Ik heb voor Essie een shirtje met de naam van haar kleine vent laten maken. (voor haar verjaardag) Leuk he.
Nou meiden ik ga mijn mandje op zoeken.
@Kaatjes wrote:
Ukkie, word jij hier nu aangesproken als Marieke?
Ik las laatst al die naam en vroeg me af wie er nu bedoeld werd, en nu weer in de buurt van 'n post van je.
Het werd me even te verwarrend, dus vandaar dat ik 't toch echt ffe moest vragen :oops:
Kaat, ik heet niet Marieke. Ik schrijf alleen onder de naam Ukkie. Ik ben namelijk leerkracht en mijn naam in combinatie met de naam van mijn kindje zorgt voor herkenning :D , maar als je me PB-t vind ik het geen probleem om mijn echte naam te zeggen hoor!
En Kaatje, ik had pas bij 8 dagen overtijd een positieve test bij Merijn. In de periode tussen ei-sprong en test had ik toen dus wel krampen, dus ik duim nog even voor je.
Tjonge, wat is het hier rustig!!
Nog niets gesignaleerd hier wat eventueel op een menstruatie zou kunnen lijken.
Maar met Jesse had ik ook pas na 1 week een positieve test.
Sam, wanneer ga jij testen? Ben namelijk errug benieuwd
Voor iedereen een dikke :-*
Nog even een foto van mijn schatje… :inlove: :inlove: :inlove:
Wat een schatje :inlove:
Inderdaad errug rustig he… (zei 1 van de afwezigen… 8) )
Leuke foto Sab, stoer superman pak (pyama?)
Hierbij ook nog een recente foto van mijn monstertje… (Ilona…heb jij nog iets recents van Luke?).
Sabje, morgen weer testen? heb je al weer testen in huis?
Kaatje…ook duidelijk slijm bij mij als ik m’n eisprong heb…beetje vies verhaal…het zijn altijd hele klodders 2 dagen lang…net het eiwit van een ei… Hoe is het nu met je krampen?
Ik ben al 2 dagen s’middags ontzettend moe…en vanmiddag constant pijn in m’n buik en rug…als ik ga zitten is het dan over… ook weer herkenbaar van bij Vale…baarmoeder groeit… voelt nog steeds positief allemaal :-*
Knuf,
Sim
Heerlijk die kidz
Kaatje…denk dat ze mij met Marieke bedoelen want zo heet ik :mrgreen: Maar noem me hier ook miepmuis…
mmm…eisprong heb ik ook net gehad en die mindere beschrijving van eiwit komt me bekend voor :?
Met koninginnedag is t mn ongi dag…dus nog ff afwachten. Wim denkt iig wel dat ik al zwanger ben :shock: Zou wel meeeeeeeeega snel zijn als ik eind maart met de pil ben gestopt toch
We zien t wel…ga nu met iboprofen naar bed. Heb knallende hoofdpijn.
groetzelz,
Marieke
Hier nog niet echt “nieuws”. De pijn die al 'n paar dagen op één plek zat, is vertrokken, maar de rest is nog net zo aanwezig. Ook m’n buik is weer aan 't opzetten, af en toe nog zo’n flinke zeurende rugpijn. Niet leuk, maar ja. Heb nu al 7 tabletjes weggewerkt, straks voor 't slapen nog één en dan zitten er in feite 2 dagen op. Ik kijk morgen even af of de rest ook wat wegtrekt, zoniet dan probeer ik even de HA aan de lijn te krijgen of ik langs moet komen.
Dat ik zwanger ben, heb ik uitgesloten. Dan zou ik nu (na 3 weken) nog 'n positieve test moeten krijgen, terwijl ik haast ‘weet’ dat ik m’n ei moet krijgen. Heel apart, want soms denk ik wel dat de kwaaltjes ook met de eisprong te maken kunnen hebben. Maar goed, laat dat de HA maar beslissen…
En nu Sab? Nog steeds niets te bekenen??? Ik hoop zo voor je dat 't raak is!!!
Heerlijk ventje heb je zeg :inlove:
En vale, wat 'n superdametje zeg!
Straalt wel ondeugendheid uit, hoor
Voor wie meer foto’s wil showen, kom maar op hoor!!!
Nou Ukkie, ik laat de verwarring weer even passeren. Je hoeft je naam niet te vertellen hoor, maar nu weet ik dus niet wie nu wie met “marieke” bedoeld. Haha… laat maar :doh:
Kus,
Kaat
@miepmuis wrote:
Kaatje…denk dat ze mij met Marieke bedoelen want zo heet ik :mrgreen: Maar noem me hier ook miepmuis…
Aha… dát zal 't zijn ja!!! :mrgreen:
Ik maar denken dat ik gek werd, maar gelukkig toch niet!
Sterkte met je hoofdje, wie weet is 't wel 'n voorteken!
beterschap.
Kz,
Kaat
Oh wat een lieve foto’s allemaal… echt schatjes.
Sab wanneer ga je weer testen??? Spannend hor.
Ik ga zaterdag (als ik nog niet ongi ben natuurlijk) testen. Vandaag druk druk druk gehad. Heel de dag al vage pijn in mijn onderbuik. Dacht eerst vanmiddag dat ik ongi moest worden, omdat ik ook last van mijn onderrug had, maar helemaal niks. Ik heb wel al een week (ff vies praatje) andere soort afscheiding. Dus maybe toch ongi??? . Ik heb geen idee, maar ik ga slapen, want tis weer veels te laat. Anders kom ik morgen weer mijn bedje niet uit.
Trust allemaal
Kus Sam
Vanmorgen toch ongesteld geworden.
Nou ja, nu kan ik morgen overal in als ik naar Walibi ga.
Dus toch nog een klein voordeeltje.
Sam, ik duim voor je!!!
Wat balen Sabje. Op naar de volgende ronde.
Hier gaat 't niets beter met de antibiotica. één plek waar ik flinke steken had, is weggetrokken, de rest is nog volop en in grote getalen aanwezig
Morgen dus weer naar de huisarts.
M’n buik staat nu op ontploffen en heb haast continue kramp.
Hoop niet dat 't toch m’n blindedarm is en dat ie eruit moet… :roll:
We horen 't morgen wel, denk ik.
Hoest met de rest??
Kus,
Kaat
Sabje, balen hoor.
Kaatje, veel sterkte.
Sam, je houdt de spanning er wel in zeg!
Hallo allemaal,
Jaja weer laat he… Net lekker gezwommen zeg. Oh Sabje jammer zeg , op naar de volgende ronde. Veel plezier in Walibi.
Nou ik ga echt zaterdagochtend denk ik testen. Als ik nog niet ongi ben natuurlijk. Valt geen pijl aan te trekken, aangezien ik al een week het gevoel heb ongi te worden. Er is echt nog niets te zien. Me ventje is net werken naar Duitsland, dus die komt zaterdag thuis. Maar ik twijfel, want ik ga met me moeder naar Amsterdam winkelen. Dus maybe dat ik dan zaterdagavond test. Maar ik ga het stiekem doen, want wil hem (als de test positief zou zijn) wel verrassen. Dus hij denkt dat ik zondag test, hahahah. Wel grappig. Ik kijk wel even. Wel alvast inlegkruisjes gekocht. Ik ga morgen met de zaak op stap dus zal weer wat voor mij zijn om flink door te lekken. Ze zeggen dat je echt ongi nogal erger is dan die van met de pil. Dus ja we wachten het maar af. Maar ik hou jullie op de hoogte hor
Weltruste allemaal,
Kus Sam
Veel plezier sam met je uitje en nog lekker shoppen ook. Spannend hoor morgen testen. Ik zal voor je Toen ik dacht dat ik zwanger was deed ik de test ook alleen. De maand ervoor hadden we al de teleurstelling samen gehad. Toen was ik twee weken overtijd, maar niet zwanger. Volgens de ha zou er iets mis gegaan kunnen zijn. Maar we waren toen nog niet echt bezig. (eisprong was nl al geweest toen we besloten er serieus voor te gaan, het zou dus net zo goed spanning geweest kunnen zijn) Maar goed die test heb ik dus alleen gedaan en bram was met vrienden overdag Amsterdam in. Ik hem dus gebeld en gezegd dat hij even naar buiten moest gaan. (zat in de kroeg) Hij naar buiten en toen vertelde ik hem dat hij papa werd. Zei wat zeg je??? Dus nog een keer gezegd en hij was mega blij, maar mocht natuurlijk niks zeggen. Toen heeft hij het tegen een vrouw verteld die in de kroeg zat en niet tegen zijn vrienden. S’avonds hadden we een verjaardag en zaten we dus ook op hete kolen. De dag erna hebben we het maar verteld want we konden het echt niet voor ons houden. :mrgreen:
Vanavond met een stel vriendinnen stappen. Helaas moet ik zo gaan werken dus dat word een lange dag vandaag. En daar kan ik dus echt niet meer tegen. Om twee uur begint het optreden van Gordon en Joling pas. Dat is toch geen tijd! Of ben ik nou gek?? Dus het zal wel een uurtje of 3 a 4 worden. Dus ik zei al tegen een vriendin dat ik dat moeilijk zou trekken omdat ik de dag erna natuurlijk weer fris en fruitig moet zijn voor Luke. Zegt ze dat ze zelf er weer om half 7 uit moet om te gaan werken. :shock: Heb dus verder maar mijn mond gehouden. :mrgreen: Dus vanavond nog even een uurtje proberen te slapen en dan het eeuwige dilemma: Wat moet ik aan!!! :?
Ik ga er vandoor meiden, fijne dag…
Hoi allemaal,
Ik kom ff snel langsfietsen… beetje druk op m’n werk…en erg weinig zin.
Gistermiddag gelijk met Vale te bed gegaan…was weer zo moe… Ben blij dat Vale nog haar middagslaapjes heeft . Hoop niet dat ik straks na m’n lunch weer helemaal instort op m’n werk.
Vanochtend trouwens nog een half uurtje gezwommen voordat ik aan het werk ging…om half 8 lag ik al in het zwembad…
Sabje jammer…
Sam…spannend!! Laat je het wel meteen weten als je getest heb??
Kaat, hoe is het nu met je? zou je niet ergens anders nog ff een second opinion halen? vindt het allemaal niet zo goed klinken hoor…
Ilona, waar ga je heen? Bob’s ofzo?
Ga je nog iets leuks met K-dag doen?
Ik ga ff lunchen…
Tot later misschien…