APRIL 2006 stoppers

Oja,

Ik wilde even vragen of iemand van ons clubje in het volgende deeltje de NODlijst van me wil overnemen…?

Vrijwilligers?

En anders wijs ik iemand aan hoor… :angel: geintjuhhhh

Hmmm, goh, 't lijstje overnemen… Simba

Als 't geluk brengt en niemand wil, dan “offer” ik me wel op hoor :wink:

Zo veel werk is 't niet, toch!

Zit ik hier tussen al m’n papperassen, ben nog steeds verdiept in de administratie. Jaks… Maar ja, de accountant wil graag z’n spullen voor de aangifte… ben weer es vet te laat… :oops:

Vanochtend (boos) aan telefoon gehangen met de assistente. ik mocht pas vanmiddag langskomen. Ja doehoei, alleen voor zo’n stom briefje om bloed te prikken. Ik m’n verhaal nog 'ns haarfijn uitgelegd, en toen ging ze even met de HA overleggen. Binnen no time sprak ze weer en zou 'n briefje voor bloedprikken klaar leggen.

Ik naar de praktijk. Kom ik daar, krijg ik nog 'n doosje en ander briefje mee, m’n urine moet op kweek. Hup naar 't ziekenhuis voor bloedafname. Daar weer ruim 'n halfuur gewacht… :shifty:

Ik zou vandaag gebeld worden als er iets aparts uit zou komen, anders mag ik na 't weekend bellen. Heb natuurlijk niets gehoord, maar wel zo’n steken, nu meer krampen en soms heel fel. ook m’n rug brand gewoon… En ook dat is soms weer weg en dan weer terug.

Kom ik net thuis, krijg ik wéér 'n kadootje van mezelf: heb lichtbruine/roze afscheiding… hubbie: “is dat goed? ja toch, of niet”. Dus uitgelegd dat 't wel zou kunnen, maar dat 't niet persé zo hoeft te zijn dat 't een innesteling is. Hij vind 't erg spannend, maar ik houd er maar even de rem op voor ons beide, ik wil toch echt pas 9 mei testen (mss dan 't weekend ervoor, zondag’s ofzo, zodat we even kunnen heppie-en! haha).

Sam, hoestie nu? Ben wel benieuwd hoor… Morgen horen we 't he!

Zo spannend. Hopelijk 'n leuke verrassing voor hubbie, bij thuiskomst!!

Ilona, leuk zeg zo’n avondje. Maar 2 uur 's nachts 'n optreden (of bedoel je 's middags??). Jeemig… daar zou ik ook moeite mee hebben hoor. Word vast enorm leuk en gezellig!!

Ik ga weer verder met die papieren. Kom gewoon dingen van 2004 tegen… :oops:

Kus,

Kaat

Kaatje, heb je niet toevallig nog een testje in huis liggen?

Zou je niet voor de zekerheid nog eens gaan testen met wat ochtendurine? Of kijken ze ook je bloed nog na op HCG.

Ik wil je niet bang maken… maar je zou je voor de zekerheid ook nog even kunnen laten checken op een zwangerschap buiten je baarmoeder…helemaal omdat je nu verteld van die afscheiding die je erbij hebt en de pijn. Bij zo’n zwangerschap is het HCG hormoon doorgaans lager dan bij een gewone zwangerschap…

Ik zeg het toch maar, just in case. Hoop niet dat ik je nu op de kast jaag.

Cool dat jij het lijstje wil overnemen… :lol: veel dank… het is inderdaad niet veel werk… maar ik loop af en toe een beetje achter geloof ik… Als je wil kan ik je het excel lijst toemailen…maar vindt het uiteraard ook niet erg als je er zelluf een kunstwerk van maakt…

Nou doewieee…

Je jaagt me niet op de kast hoor, ik denk zo ook wel eens. Ook heeft de HA dinsdag die kreet laten vallen.

Er is dinsdag getest op eventuele zwangerschap, maar ik denk dat ik onlangs ook m’n eisprong heb gehad en dat dit misschien wel 'n innesteling zou kunnen zijn (weet ook niet hoor, zoveel verstand heb ik er niet van).

Ik weet iig dat ik niet ophoud met HA-stalken, tot ik 't weet :wink:

Heb hier nog wel 'n testje liggen, maar wacht liever even tot maandag. Maak me ook nog niet zo heel erg druk, dus dan kan ik 't nog wel even laten liggen…

Overigens na 3 testen gaat de hoop snel achteruit…

Maar wel lief dat je zo meedenkt!

enne, je hebt ook 'n pb’tje! :mrgreen:

Kus,

Kaat

Kaat, klopt je banner dan nu wel een beetje? want volgens de banner zit je nog maar net in je vruchtbare periode. En een innestelingsbloeding zou je pas zo’n 10-12 dagen na de eisprong kunnen krijgen…ook wat later zelfs… Maar er is dus dinsdag getest en daar kwam geen HCG uit begrijp ik (duh Simba…anders had je het wel gehoord hoor).

Ik duik m’n nest in… tot morgen… morgen spannende dag voor Sam he… :pray:

Trusten allemaallll…

Hmmm… ik weet 't niet meer…

Ik dacht dat ik m’n eitje 'n paar dagen geleden zou hebben. innesteling kan dus (nog) niet…

De pijn in m’n rug en zij zit overigens wel erg hoog, boven m’n bekken…

Heb net even gegoogled naar buitenbaarmoederijke zwangerschap. Vind 't allemaal wel verdacht nu. op één site staat zelfs: “n een vroeg stadium kan de aandoening worden verward met een blindedarmontsteking, een buikgriep of een pijnlijke menstruatie.”

:shifty:

Had vanavond enorme steken, vooral in m’n zij en rug. Ga lekker in m’n bedje liggen… als 't een buitenbaarmoederijke zwangerschap zou zijn, zouden ze dat bij 't bloedonderzoek toch wel kunnen zien, of kan 't alleen d.m.v. echo?

Slaap lekker.

kus,

kaat

meiden ik wil me ookbij jullie aanmelden

Moest 20 april ongesteld worden en ben het nog niet 17e getest negatief

21ste getest negatief nu vanmorgen 22 april nog negatief en geen Ongie

nou veder ben ik 17 bijna 18 heb een zoontje van gister precies 6 maanden heb een relatie met patrick bijna 24 heb 1 hond 3 katten en een paar konijnen

Hilooo,

Welkom bij t cluppie…

Klinkt allemaal wel raar Kaatje…wanneer hoor je nu precies wat?

Ilona…leuke avond gehad??

Vraagje Simba…Heb nu al een paar dagen hetzelfde trekkende gevoel in mn onderbuik als ik had bij Kris. Had jij dat ook? Zou het zo kunnen zijn?? Weet gewoon niet wanneer mn eisprong is geweest…dus daar kan ik helemaaaaaaal geen touw aan vastknopen. Ga iig zo wel vast testen in huis halen.

groet,

Marieke

Kaatje, veel sterkte en ik zou gewoon de hap bellen en om een echo vragen.

Hoi Kimmijj,

Welkom bij ons clupke!!

Hopelijk word je gauw zwanger. Als je ook op 't NOD-lijstje wilt, wat Simba op pagina1 heeft gezet, dan kun je 't beste even 'n PB naar mij sturen, omdat ik 't van haar heb overgenomen sinds kort.

Ik zal zorgen dat je dan in 't lijstje komt te staan!

Hoe is 't met Sam?

En ik mis Mex en Kimmo ook al 'n tijdje…

Sab, zijn de :twisted: al bijna vertrokken??

Simba heeft me 't NOD-lijstje doorgemaild, dus ik zal binnenkort 'n nieuw deeltje openen als jullie dat oke vinden!

@Ukkie wrote:

Kaatje, veel sterkte en ik zou gewoon de hap bellen en om een echo vragen.

Dat leek me al geen onverstandig idee. Zeker niet als ze zeggen dat er niets uit is gekomen en dat ik toch zeker wil weten of 't geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is.

Ik vraag me soms wel af of ik niet “gewoon” erg laat hCG aanmaak ofzo en dus toch zwanger ben.

Ga weer vanalles in m’n hoofd halen. Gewoon afwachten is natuurlijk 't beste. Al is 't wel erg moeilijk… :?

Vooral nu m’n buik lijkt te groeien. de riem van m’n rokje kan niet meer in 't gaatje waar ik 'm altijd in deed! Ben al 1 kg aangekomen sinds m’n spiraal eruit is. M’n rug zeurt en pijn in m’n lies straalt uit naar m’n bovenbeen. En dat alles in 'n kwartier en dan ineens is 't weer weg.

Overigens, de roze afscheiding was vanochtend weg, en nu in grote getalen aanwezig… :?

Heb nog 1 CB-testje liggen… zou ik 't kunnen laten liggen tot maandag???

Ik ga even lekker zuchten op de bank… :stuck_out_tongue:

Kusss,

Kaat

PS: denk dat m’n cyclus-banner niet meer klopt, en verwacht over 10 dagen m’n “redday”. Maar ik laat 'm toch effe lekker zo staan.

Sorrie :oops: Heb het zo druk gehad. Gister uitje van de zaak, was pas half vijf thuis. Vandaag met mijn moeder naar Utrecht geweest. Zouden eigenlijk naar A;dam gaan maarja was veels te laat. Dus maar 4 uurtjes geslapen. Vanochtend Clear Blue test gedaan, was negatief. Daarnet Kruidvat test gedaan, was ook negatief… :frowning: .

Maar ben nog niet ongi. dus maar weer ff afwachten dan maar. Heb nog wel last van kwaaltjes. Ook nog erg last van buik etc. Maar bedankt voor de lieve reacties. Ik ga ff filmpie kijken op de bank. Ik ben zo moeeeeeeeee. 4 uur slaap is veeeelllls te weinig. Dan nog heel de dag winkelen :shock: :wall: . Ik hou jullie op de hoogte.

Kus Sam

Kaatje, ik had pas na 8 dagen een positieve test, alles is dus mogelijk! Ik duim heel hard voor je.

Hai meiden,

Nou het weer wil ook niet echt he… Vanochtend wel ff op de fiets naar een volkstuinencomplex hier in de buurt geweest… m’n hubby wil opeens een volkstuin huren… (net of onze tuin al niet groot genoeg is…) krijgt ie dus voor z’n verjaardag…140 m2… Ik ben benieuwd of het wat wordt met alles wat ie wil gaan verbouwen… :think:

Daarna ff op de fiets naar de kinderboerderij geweest… dit was de eerste keer dat Vale er was sinds ze kan lopen… Ze omhelste nog net niet de geitjes enzo…totaal niet bang dus…komt denk omdat we een hond hebben… was in ieder geval geweldig om te zien… ze ging ook vegen met een klein bezempje enzo :inlove:

Ik merk aan mezelf dat ik steeds moeier en moeier wordt…goed teken lijkt mij… Verder vreselijk emo, hubby moest gisteravond zonodig “saving private ryan” kijken… ik heb maar 1 stukje gezien en daar zag je een hoop neergeschoten mensen en afgerukte ledematen… ik helemaal in tranen… :cry: Ik realiseerde me te erg dat het een waargebeurd verhaal is.

Marieke, ik voelde nu al vrij vlot een soort elastiekjes gevoel in m’n baarmoeder… langer dan een week voor m’n NOD al. En dat herkende ik van Vale’s zwangerschap. Spannend he!

Tot later misschien, ik ga nu eindelijk eens de ramen lappen…

Knuf,

Sim

Kaat, wat vervelend die klachten. Ik hoop niet dat het een bbm zwangerschap is! De :twisted: zijn bijna vertrokken :dance: dus we kunnen weer verder met klussen.

Simba, ook ik ken dat ook dat emotionele. Sinds mijn vorige zwangerschap ben ik zo emotioneel gebleven.

Sam, wat spannend! Ik hoop dat je snel een positieve test hebt!

Kimmiejj, welkom!!!

Miepmuis, spannend!! Ben benieuwd wanneer je gaat testen.

Hoe gaat het met Ukkie en Ilona?

Voor iedereen een dikke :-*

Hey meiden,

Marieke klinkt spannend. Ik heb hier wel twee testen voor je liggen. :wink:

Gister was erg gezellig. Luke ging heel makelijk slapen, maar toen ik hem wakker maakte om naar huis te gaan heeft hij papa en zichzelf onder gespuugd en in de auto ook nog een keer incl zijn autostoel. Dus ik stond om 12 uur vanacht te soppen en te boenen. :roll: Luke is weer lekker gaan slapen en vandaag niks aan de hand. Raar hoor. Voelde me wel een beetje schuldig.

Klinkt zeker herkenbaar he die verschijnselen van een buitenbaarmoederelijke zwangerschap. Misschien de ha ff bellen kijken wat die ervan vind?

Moet er gauw vandoor. Er hangt hier een ventje aan mijn broek met een naar luchtje.

:-*

Hoi Allemaal,

zo te zien zijn jullie allemaal erg druk op het forum.

Kennen jullie elkaar allemaal?

we zijn nog aan het klussen en nog even afwachten of het allemaal goed gaat, we hopen natuurlijk van wel.

Zijn jullie allemaal voor het eerst na de pil weer bezig en al zwanger?

En was dat gelijk na het stoppen van de pil raak?

welkom kimmie, en veel succes allemaal :-*

Hallo allemaal,

Ff een snel berichtje heb het heel druk. Ben gewoon ongi geworden :frowning: :frowning: . Ben ff teleurgesteld geweest, maar nu ben ik blij dat alles werkt. Kwam gisteravond al een beetje opzetten. Dus 1e cycles 29 dagen, netjes toch???

Ga snel weer, ik zal morgen mijn banner ff veranderen :oops: :oops: druk druk druk. Krijg zo visite

Kus Sam

Jammer Sam, maar we gaan gezellig door naar de volgende ronde!

Linnie, met Jesse ben ik vrijwel direct nadat ik gestopt was met de pil, zwanger geraakt. Ben benieuwd hoe het deze keer gaat lopen :wink:

Hoi meiden,

Ik heb 'n nieuw deel aangemaakt, zodat ik 't lijstje écht kan gaan beheren.

Hier vind je 't: Deel 2

Slaap lekker!!!

Kuss,

Kaat