APRIL 2006 stoppers

Hallo allemaal,



Ik zal me even voorstellen. Ik heet Simba, ben 33 jaar en woon in de omgeving van Alkmaar.



Het lijkt me leuk om met andere mede-anticonceptie-stoppers te babbelen en de spanning van het wel/niet zwanger te gaan delen.



M’n man en ik doen al een tijd aan “natuurlijke” anti-conceptie zeg maar (veilige dagen, minder veilige dagen… niet waterdicht uiteraard).

We kregen hierdoor eerder dit jaar in januari een kleine verrassing in de vorm van een positieve test. Helaas heb ik met 8 weken een miskraam gehad.



Momenteel ben ik in afwachting van m’n menstruatie…vandaag of morgen te voelen aan de voortekenen. En daarna willen we “gepland” voor de tweede gaan.



Ik hoop dat er nog meer april stoppers zijn…!



Tot snel,

Simba

Hoi Simba



Veel klusplezier gewenst en ik hoop dat er snel veel andere aprilstoppers bijkomen!



Groetjes Manon ( januari 06 stopper )

Hmzz…nu het nog geen april is zal ik mezelf af en toe weer bovenaan de lijst moeten zetten denk met berichtjes aan mezelf :smiley:

Weer een berichtje in een stil april hoekje…



Joepie…ik ben ongesteld geworden!! (gheghe…waar je tegenwoordig allemaal niet blij om kan zijn he…). Dit is m’n eerste menstruatie na m’n miskraam (miskraam begon 4,5 week geleden…netjes m’n cyclus weer opgepakt dus… :thumbup: ).



Je had ook nog kans op een positieve test tot 9 weken na je miskraam…maar gelukkig is de test ondertussen weer helemaal negatief…dus kunnen we er nu echt tegenaan :oops: !!!



Hoop dat er al snel andere aprilstoppers bij komen…



Simba

Hallo, als het lang eenzaam blijft in het april hoekje, dan mag je ook gezellig met ons meekletsen in het februari/maart hoekje hoor. Dat is een heel druk forum. Als je een dag niet leest, dan loop je al weer achter…

:-*

Liefs Pinot

simba meid wat gaaf dat jij de eerste bent van de aprilstoppers!!!

ik wens jou enorm veel suc6 en er komen vast snel meer dames bij jou kletsen.



kus nathalie(novemberstopper 2005)

hallo simba

zo ontstaan alle hoekjes. een moet de eerste zijn.

er zullen snel meer volgen. ik wens je in elk geval een vruchtbare tijd en veel klus plezier.



Greetz Coor januari 06 stopper en november 06 mama

Hoi meiden,



Bedankt voor jullie reakties, voel ik me hier toch niet zo alleen :-*



Ik wacht nog ff geduldig af…en anders kom ik wel ff bij jullie langswippen…



Sim.

En ik zet mezelf weer ff boven aan de lijst…

Hoi Simba



Zo een april stopper alweer, wat gaat het hard. Ik zit bij de februari/maart stoppers 2006 en daar is het gezellig druk. Mocht hier nog ff niemand aansluiten ben je daar van harte welkom hoor!



Groetjes

Hoi Simba,



In feite ben je ook wel 'n beetje 'n maart-stopper he!?!

Ik heb me bij de februari/maart 06 stoppers “aangemeld”, maar ben nog niet ongesteld geworden. Zodra dat gebeurd, mag ik naar de huisarts om mijn spiraaltje te laten verwijderen.



Ik snap helemaal dat je blij bent dat je ongesteld bent geworden! Nu mag je écht :stuck_out_tongue:



Succes meid!



Liefs,

Kaat

He Allemaal,



Een April stopper erbij!! Nou ja, eigenlijk is het natuurlijk nog Maart, maar ook wij gaan er in April echt voor… Dit houdt in, voor ons eerste kindje, erg spannend dus!



Afgelopen donderdag ongesteld geworden. Ben gewoon zo blij dat we nu de eerste stap genomen hebben door de anticonceptie te laten voor wat het is. En natuurlijk heel benieuwd hoe het nu verder gaat…



Simba, veel succes!! Erg leuk om te horen van iemand die tegelijk er voor gaat!



MEX

Hoi Mex…!!!



Joehoeee…ik ben eindelijk niet meer alleen!! Welkom!

Ik heb meteen een lijstje gemaakt :lol:



Wil je misschien iets meer over jezelf vertellen? leeftijd…waar je woont etc? Maar goed…dat komt ook allemaal vanzelf wel natuurlijk…



Tot later!!

Simba

Heee, mooi lijstje, nu hopen dat het nog een klein beetje voller wordt! Maar ja, daar hebben we heel april nog voor!



Ik ben 27 en woon in de Kop van Noord-Holland, niet echt ver bij jou vandaan dus Simba!



NOD is trouwens 13 april.

Ik woon in Heerhugo en jij?

Hoi Simba,

fijn om te lezen, dat je lichaam zich weer heel vlug de goede weg is ingeslagen…

ik hoop dat je weer heel vlug over het forum mag schreeuwen dat je in verwachting bent van een klein wonder !!



dit geldt natuurlijk ook voor iedereen die probeert zwanger te worden…

zo vorderd het jaar steeds meer he

het is al weer bijna april

maar niet te hard hoor want ik wil eerst nog mijn verjaardag een beetje kunnen vieren :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:







@Kaatjes wrote:

Hoi Simba,



In feite ben je ook wel 'n beetje 'n maart-stopper he!?!

Ik heb me bij de februari/maart 06 stoppers “aangemeld”, maar ben nog niet ongesteld geworden. Zodra dat gebeurd, mag ik naar de huisarts om mijn spiraaltje te laten verwijderen.



Ik snap helemaal dat je blij bent dat je ongesteld bent geworden! Nu mag je écht :stuck_out_tongue:



Succes meid!



Liefs,

Kaat




wat raar trouwens van dat spiraaltje

volgens mijn HA hoef je alleen met het plaatsen van een spiraaltje ongesteld te zijn

dus bij mij is hij ook gewoon eruit gehaald zonder dat ik ongesteld was

@poeizie wrote:



wat raar trouwens van dat spiraaltje

volgens mijn HA hoef je alleen met het plaatsen van een spiraaltje ongesteld te zijn

dus bij mij is hij ook gewoon eruit gehaald zonder dat ik ongesteld was




Hoeft ook niet, maar was 't minst pijnlijk had ze gezegd.

Dus dan doen we 't maar zo!!!



Liefs,

Kaat

hihihi ach het deed eigenlijk niet zo’n pijn

het was ook zo gepiept, beetje het gevoel als een ongi kramp meer niet



toen ie ingebracht werd ging ik wel bijna van me stokkie

en toen was ik ongesteld en ik had ook medicatie gehad zodat het zou verdoven kuch NOT



had ook een geweldige gyn ahum

zegt ie als het echt niet meer gaat moet je het zeggen hoor dan doen we het maar niet.

dus ze zaten op een gegeven moment zo te pielen dat ik me gewoon helemaal in paniek voelde raken en zei van stop alsjebliefd!

zegt ie geitebreier van ja nu zet ik door hoor want anders heb je straks geen anticonseptie

:shock: naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa toen brak mijn klomp

zeg dan ook niet dat ik stop mag zeggen dat als het niet meer gaat :wall:



maar goed was achteraf wel blij dat ie zat :wink:

Hee Maja… ja echt lekker hoor dat m’n lijf alweer op de rails is… nu breken er weer spannende tijden aan!!

Toch allemaal best een beetje eng hoor…voor een tweede gaan… je weet namelijk wat je te wachten staat… heel veel moois…maar ook onzekerheid…



Kaatje…ik heb mezelf maar tot april stopper gebombardeerd omdat de februari/maart stoppers een groep is die alweer een tijdje bij elkaar is…en het kan dan iets lastiger zijn om te aarden…



Tot laterrrrrrr,

Sim