APRIL 2006 stoppers

Mogge! lijstje is aangepast hoor!

Ik heb getest vanmorgen… en of ik mankeer iets aan m’n ogen maar ik meende een heeeel heeeeeeeel heeeeeeeeeeeel licht streepje te zien…

Ik wordt nu niet meteen blij…want met heel licht bedoel ik echt mega licht…en dan krijg ik toch m’n twijfels met zo’n simpele Sensitest teststrookje…straks interpreteer ik het verkeerd en zie ik het plakkerige stukje ofzo waar een streepje zou kunnen komen te staan…

Oftewel…ik wacht tot maandagochtend…en dan test ik weer.

Zucht… (en oef…hubby licht gepikeerd toen ik hem vanochtend daarvoor wakker maakte om half 8 … hij zag met z’n slaperige ogen helemaal nix…).

Meiden… tot later… ik hoor wat gemurmel uit Vale’s kamer vandaan komen…

Simba, ik hoop dat je zwanger bent.

Ik hoop dat er maandag een duidelijk streepje staat.

Het word wel heel erg spannend.

Groetjes

Jee, wat spannend. Ik hoop dat je de eerste bent hoor!!

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Hoi Juffie, ook welkom bij de club wat mij betreft!!!

He Simba super spannend zeg! Ookik :thumbup: voor jou. Ik heb op internet al meerdere verhalen gelezen van vrouwen die de eerste keer testen en een heel vaag streepje zagen en toch zwanger waren…dus er is hoop!!

Super spannend allemaal ja! Ik leef met je mee.

Juffie: ik zag dat je je afvroeg of je menstruatie nu “echt” was of niet. Ik dacht altijd dat je eerste menstruatie, kort na het stoppen met de pil nog nep was. Dat je dan eigenlijk moet wachten tot de volgende. die is wel echt. Ik werd gelukkig na 11 jaar pil slikken gewoon na 30 dagen, na mijn laatste pil menstruatie keurig ongesteld. Het kan dus heel snel gaan voor je lijf weer helemaal werkt zoals het moet. :lol:

Succes meid!

gr, Kimmo

test test test. Ff kijken of ik nu ook een afbeelding onder mijn naam heb.

hmm nog niet. Nog even verder snuffelen. Ik blijf een digibeet tenslotten :slight_smile:

gr,Kimmo

Weet je zeker dat je plaatje niet te groot is Kimmo? Er zit wel een maximum aan kb wat mag.

Welkom nieuwe meiden :smiley: . Ik voel mezelf bijna ook weer nieuw, heb bijna een weekje niet kunnen kijken en liep meteen gigantisch achter! Beetje gekke, drukke week geweest.

Sim :pray: :pray: !!! Spannend, kan je het nog opbrengen om te wachten met de volgende test??

Ik voel me inmiddels weer behoorlijk normaal. Afgelopen zondag heb ik grotendeels in bed doorgebracht, had het niet heel best. Gelukkig ging het maandag al een stuk beter! Ik heb alleen sinds ik met de NR gestopt ben regelmatig hoofdpijn. Meestal niet heel erg, maar het is iets wat ik normaal gesproken eigenlijk nooit had.

Wat goed Kimmo, heerlijk moet dat zijn geen lenzen meer! Je hebt groot gelijk!! En ja, lekker charmant zo’n brilletje :shock: Hi hi, tis voor een goed doel moet je maar denken!

Nog een paar daagjes… Klinkt misschien een beetje dom, maar ik zal er nog niet echt mee zitten als het deze keer nog niet raak is. Als het wel raak is ben ik meer dan superblij hoor, maar ik begin me zorgen te maken dat ik niet in mijn bruidsjurk ga passen van de zomer! Had je dat niet van tevoren kunnen bedenken zou je zeggen… Tja, natuurlijk, we gingen er bij het besluiten om met de NR te stoppen gewoon niet vanuit dat ik best na een maand zwanger zou kunnen zijn. Ik heb altijd gedacht dat dit voor ons vast een tijd zou duren (zonder reden, maar oke… :wall: ), maar nu we bezig zijn heb ik dat gevoel niet meer zo… het zou zomaar kunnen lukken!

Ik moet er nu toch echt aan geloven… zal toch echt moeten gaan stofzuigen nu… :evil: Laterz!!

Hoi hoi,

Oeeej het word spannend nu. Er zijn bijna nod-dagen!

Simba, ik hoop voor je dat het een streepje is!

Hier weinig nieuws. Ik voel me wel anders als anders. Zou het misschien al raak zijn :smiley: :wink:

Monique en Simba, hoe doen jullie dat straks met 2 kleintjes? Nemen jullie een duowagen of doen jullie het anders?

Voor iedereen een dikke :-*

Mex, wat leuk dat je gaat trouwen. Had je dat al eerder verteld misschien, en heb ik er overheen gelezen ofzo :?

Wanneer in de zomer gaan jullie trouwen?

Wij zijn vorig jaar juli getrouwd, 'n heerlijke dag. Ik heb er zo van genoten, en hubbie ook. We zouden 't zo over willen doen, als dat mocht/kon. Maar dan is 't toch niet exact hetzelfde :mrgreen:

Zo’n dag is, zoals ze altijd zeggen, 'n mooie dag die je altijd bij blijft!

sab, voor jou ook spannende dagen dus!

Ik zal vast gaan duimen!

Knuff,

Kaat

Een hele goedemorgen dames…!!!

Nou…jullie zien het misschien al aan m’n ticker…

Ik heb er vanochtend (ik had echt niet het geduld tot maandagochtend…ook niet omdat ik al 2 dagen misselijk wakker wordt…) een Clearblue en een Sensitest tegenaan gegooid… en BEIDEN positief… nu echt duidelijk een kruis en een streepje te zien!!

Ik ben dus zwanger!!!

Goed…ik ga mezelf even bij elkaar rapen en Valentina een broodje geven… TOT LATER ALLEMAAL!!!

xx van een heeeeeele blije (klein beetje angstige) Simba

Van harte gefeliciteerd meid :dance: :dance: :dance:

Simba, WAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUWWWWWWW

G E F E L I C I T E E R D

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Geniet ervan, meis!

Knuff,

Kaat

:dance: :dance: :dance:

GEWELDIG, GEFELICITEERD!!!

Echt super voor jullie!!!

Dank je wel voor de felicitaties he!

Maffe banner heb ik nu eigenlijk…3 weken en 5 dagen zwanger…meestal zie je vanaf 4 weken staan… maar goed…

En nu begint het wachten…tot we iets verder zijn…eerst door de prille weken heen…ach…het loopt zoals het loopt… We zullen bij een week of 8 wel een echo krijgen denk…omdat we hiervoor een miskraam hebben gehad… We zullen bij twaalf weken de vlag wat duidelijker uithangen denk :pray: mag ik hopen.

Gheghe…jullie zullen me wel nuchter over vinden komen he…

Het is gewoon best maf… ik heb dit half januari ook al eens meegemaakt…voelde me toen wel anders… ik voelde in het begin helemaal niets aan m’n lichaam…en toen ik wel symptomen kreeg heeft dat denk 2 weken geduurd en toen ging het fout.

Ik heb hier wel een positiever gevoel bij…omdat ik toch al half half dingetjes voelde…

Goed…ik ga het verder laten inzinken…en ff kijken of m’n cake niet aanbrandt…

Veel liefs, Elisa

Simba: gefeliciteerd!!! :dance: :dance:

Spreek je snel bij de dec-mama’s!!!

Liefs Pinot

Simba GEFELICITEERD :dance:

Simba,

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!Ik hoop voor je dat alles goed mag gaan, dat je zelf al een positief gevoel heb zegt ook al veel.

Dikke :-*

ook gefeliciteerd namens mij als januari stopper :mrgreen:

geniet er van meid!

groetjes renate

Mex,

Nu ben jij aan de beurt :wink:

Eerst Kimmo…en dan Mex… Kimmo heeft dezelfde NOD als mij… Mex twee dagen later… spannie he!!