APRIL 2006 stoppers

Dag dames!!!

Gaaf Kaat, al die spullen voor maar 100 euro. Ik wil tegen die tijd een bugaboo…schreeuwend duur maar mijn zus heeft er een en die is laaiend enthousiast! Kamertje mag van mij ook 2e hands zijn. Op marktplaats is genoeg moois te vinden.

Ik heb wel het geluk dat ik veel van mijn zus kan overnemen. Die heeft 1 kind en daar blijft het volgens mij bij. Hij wordt bijna 3 en ze heeft al zijn spullen bewaard voor mij. Als we een zoon krijgen zitten we gebeiteld want mijn zus heeft echt nog dozen vol kinder kleertjes staan die ik allemaal mag lenen!! Gaaf…maar ik zou zelf (heel stiekem) toch ook wel heel graag een meissie willen. Nou ja, met een jongen zou ik natuurlijk ook meer dan dolgelukkig zijn.

Je vroeg je nog af hoe dat laseren werkt. Nou ik ga naar een clinque in Belgie. Daar zit (schijnbaar) een hele goeie oogarts. Eerst krijg je een vooronderzoek of je geschikt ben of niet. Dat was ik dus, maar omdat ik vrij droge ogen had krijg ik de epilasek methode. Ik zal niet uitwijden wat dat precies inhoudt maar het schijnt vooral de eerste 3 dagen best wel pijnlijk te zijn!! Hier zie ik dus best tegen op. Mag ook een week totaal geen make- up dragen!!! Niks voor mij, ijdeltuitje als ik ben. Mijn collega’s vonden het nu al hilarisch. Kim op het werk zonder make- up…dat moeten we zien :lol:

Ik krijg 2 speciale brillen mee naar huis. Een donkere zonnebril en een transparante bril die ik minimaal een week snachts moet dragen…heel charmant, om te voorkomen dat ik niet in mijn slaap in mijn oog wrijf en daarmee de wond open!! eeeeeeeeeek… Ik moet er maar niet te veel aan denken en het gewoon doen! Kost trouwens en onwijs veel geld …3500 euro. Ik heb er dus maar voor gespaard.

Simba: heb jij dus ook van die zere (.)(.) tegen je menstruatie aan?? Ik ook. Had ik nooit last van toen ik de pil nog slikte maar sinds ik daar vanaf ben (en das al een tijdje) heb ik er echt heééél veel last van. Niet normaal. Ik vind het heel vervelend. Ben toch al gezegend met een flinke D-cup en het lijkt wel of mijn T…n opzwellen naar het formaat, flinke watermeloen! Dit hoeft van mij nu dus niet zo nodig :oops: Zijn wij de enige dames die hier last van hebben, of zijn er meer onderons?

anyway, ik heb geloof ik nog nooit zoveel in 1x geschreven! en ik geloof dat het ook gelukt is met die permanente banner…ik word nog wel eens handig

Truste dames, we’ll keep in touch!

x Kimmo

Hoi allemaal,

Ben ik effe met een kort bericht want Diego zal zo wel wakker zijn.

Ik ben eindelijk van mijn menstruatie af :dance:

Kunnnen we weer druk gaan klussen :oops: :smiley:

Ik ben benieuwd hoelang het nu duurt voordat ik zwanger ben vorige keer was het in 2 maanden raak.

Kaat, zkr gaaf dat je al die spullen voor 100 euro op de kop kon tikken.

Gelukkig heb ik alles nog van Diego, dus ik hoef bijna niks nieuws te kopen, nou ja kleertjes dan.

Ja, en een kamer bij laten maken.

O, Diego is wakker, dus ben er vandoor.

Ik ga proberen of ik vanavond op iedereen kan reageren.

Groetjes

O ja , ik wilde nog effe zeggen dat als mijn cyclus gewoon 28 dagen is dat mijn NOD 1 mei is.

He hallo!!!

M’n toetsenbord is van slag, dus ik vloek me de trng (maar dat horen jullie gelukkig toch niet! :stuck_out_tongue: ).

Kimmo, dat snap ik wel dat 't een eng gevoel geeft. Maar je moet maar zo denken, je wilt dit zó ontzettend graag, je hebt er al dat geld voor over dus die pijn is ook zo voorbij. Als je 't eenmaal gedaan hebt, en 't is achter de rug, zul je zien dat 't reuze mee viel, en 't je waard was.

21 april zei je toch?! Ik ga dan voor je duimen. Vrijdag over 2 weken. Dat is zo voorbij hoor meid!

Ben je straks superknap, bril-lenzen-loos!!! :dance:

He, gaaf Monique, kun je weer helemaal van start!

Ik ben zelf ook wel benieuwd hoe het zal gaan lopen. Ik verwacht echt niet dat 't in een keer raak is, al hoop ik natuurlijk van wel.

Ik zeg steeds tegen mezelf, dat als het binnen één jaar lukt, ik blij mag zijn!

We zien wel wat ons 't brengt he!!!

Ik heb er wel nu even de balen in.

Eerder schreef ik over die steken in m’n buik, rugpijn etc. Ik heb 't nog steeds. Sinds vanmiddag is 't ook echt erger. Nu heb ik steken net onder m’n ribben, drukkend naar beneden. M’n rug op diezelfde hoogte hurts ook nog.

En dan heb ik nog met de regelmaat van die kleine steekjes onder in m’n buik, net of iemand me met 'n naald prikt daar.

Anderhalve week geleden, toen m’n spiraaltje werd verwijdert, heb ik 't met de HA ook over 'n schimmelplekje gehad, bij m’n lies. Ik heb lamisil gekregen, maar 't helpt echt niets. Als 't woensdag nog niet over is, ga ik even naar de huisarts en vraag ik ook meteen over m’n rug en buik.

Onder in m’n buik is niet zo erg, maar van de bovenkant… daar word ik zo :sick: van. jaks.

Ik ga hubbie halen, die zit nog te borrelen op 't werk :wink:

Doewie

Knuff,

Kaat

PS: Kimmo, je banner is supergoed gelukt! Nu ben je officieel digibeet-af hè!!

Hallo,

Wij gaan er ook voor!!!

Ik zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is Cynthia en woon in Den Haag. Afgelopen zondag ben ik gestopt met de pil. Ik was voor deze maand al een week bezig, maar ben halverwege gestopt.

Sinds twee dagen ben ik ongesteld.

Ik hoop dat ik gezellig met jullie mee mag kletsen!!

groetjes Cynthia

Van harte welkom meid

Groetjes Monique

Heb je nog meer kinderen :?:

Of is dit je allereerste keer :?:

In ieder geval veel succes, ja voor iedereen trouwens.

Ik ga nu lekker in bad. Diego ligt er net in.

Prettige avond allemaal.

Hoi Cynthia,

Welkom hier, en tuurlijk mag je meekletsen, gezellig zelfs!?

Als je op 't lijstje wilt, kun je Simba pb-en!

Knuff,

Kaat

Bedankt voor jullie reacties…

Wij gaan voor onze eerste kindje,… dus erg spannend.

Even een vraagje:

Ik ben dus na een week pilgebruik gestopt met de pil. Ik werd 2 dagen erna ongesteld (ben nu nog ongesteld) Heb ik nu gewoon een eisprong over 14 a 15 dagen?

Ik hoop dat jullie mij een antwoord kunnen geven!

groetjes Cynthia

Volgens mij is dat verschillend, bij mij was toe ik de eerstse keer gestopt was bij Diego iets eerder ongesteld, dus was mijn eisprong eerder, maar bij sommigen kan het zijn dat de eisprong met 14 a 15 dagen is.

In ieder geval veel klussen :smiley:

@juffie wrote:

Bedankt voor jullie reacties…

Wij gaan voor onze eerste kindje,… dus erg spannend.

Even een vraagje:

Ik ben dus na een week pilgebruik gestopt met de pil. Ik werd 2 dagen erna ongesteld (ben nu nog ongesteld) Heb ik nu gewoon een eisprong over 14 a 15 dagen?

Ik hoop dat jullie mij een antwoord kunnen geven!

groetjes Cynthia

We overlappen elkaar, zie ik :wink:

Ik hoor de meesten hier dan vragen of je nog weet hoe je cyclus was voordat je met de pil begon. Dus als je die cyclus nog weet en aan kunt houden, heb je waarschijnlijk iets waar je dicht bij in de buurt zit.

Toen ik met de pil stopte, liet ik 'n spiraaltje (koper) zetten. Elke cyclus duurde bij mij exact één week langer. Heel frustie hoor.

De laatste drie zijn hetzelfde, 42 dagen. Best lang, maar ik heb in ieder geval houvast!

Leuk, ook je eerste kindje. Spannend is het he!

Hopelijk heb je vlug goed nieuws, dat de :evil: over zijn en je aan de klus kunt.

Hoorde trouwens iemand “aan de kroel” zeggen, vind ik wel 'n hele mooie uitspraak!!! :mrgreen:

:-*

Kaat

Deze menstratie is dus wel echt? (omdat ik halverwege met de pil ben gestopt)

groetjes

Die is volgenss mij wel echt

@juffie wrote:

Deze menstratie is dus wel echt? (omdat ik halverwege met de pil ben gestopt)

groetjes

Ik heb 'ns van iemand gehoord/gelezen dat 't nooit echt is met de pil. Maar zeker weten doe ik 't niet.

Hopelijk kan iemand je antwoord geven.

Knuff,

Kaatje

Edit:

Ik overlap iedereen steeds, ik houd op met “praten” hoor :stuck_out_tongue:

In iedergeval bedankt voor je reactie

Welkom lieve nieuwe meiden…!!

Wederom van mijn kant een verzoek… Als jullie ook op het lijst erbij gezet willen worden moeten jullie me echt even een persoonlijk berichtje (PB’tje) sturen… OOK bij eventuele wijzigingen (in bijv. de NOD datum), aanvullingen… Anders moet ik steeds alle berichtjes gaan doorscrollen…misschien lees ik ergens overheen… En dat schiet niet echt op.

Bedaaaankt :lol:

Hier begint het erg spannend te worden… ERRUG spannend…

Pfff…ik denk dat ik er morgenochtend maar weer ff een testje tegenaan gooi…met ochtendurine… Sensitest claimt dat er vanaf 4 dagen voor NOD HCG waargenomen KAN worden (nadruk op KAN he)… morgen is het dag 26…

Tot morgen alllemaal…

Liefs Simba xx

Ik :thumbup: voor je, meid

Heel veel succes en een dikke :-*

Spannundddd!

Ik duim ook voor je, sim :pray:

Heel veel succes :thumbup:

laten we het hopen…

Hallo allemaal en welkom nieuwelingen. Nou Simba ik ga echt voor je :thumbup: :thumbup: :pray: ik hoop voor je dat het raak is!!!

Kus sam