Hey Engeltje,
Leuk dat je even hier schrijft… :mrgreen:
Sam, dat heb ik ook zo… het zullen wel de spanningen zijn. Zullen we ons er even goed overheen zetten en vol goede moed de weken doorgaan?
Doen we wel effe samen, komt goed!
Ik ga zo slapen, tis weer veel te laat!
Maar wilde wel even kwijt dat 't zo gezellig was bij schoonmams! Tis zo’n schat!!! Ze liet wel even doorschemeren dat oma wel heel graag achterkleinkinderen zou willen… haha… leuk om te horen, maar we hebben haar nog niets verteld. Zou 't zowieso niet doen, omdat schoonpaps deze week niet thuis is. We wachten er nog 'n tijdje mee, om de spanning wat te dempen daar!
Weltrusten, meiden!
Knuff,
Kaat
Bedankt voor de lieve reacties. Nou ik wed vanochtend weer wakker met hoofdpijn. Nu nog steeds last van. Ben wel gaan werken, maar vindt het heel raar. Heb ik nooit last van. Kan het niet komen, omdat ik gestopt ben met de Pil??
Kaatje leuk dat je schoonouders er zo over denken. En we slaan ons er wel doorheen.
Engeltje bedankt voor de tip.
Nou ik ga vanavond lekker in bad liggen, in me pauze ff naar drogist kijken of ze der wat voor hebben.
Spreek jullie snel weer
Dikke Kus Sam
Hee Sam,
Het zou inderdaad spanning kunnen zijn omtrent het zwanger worden…
Of misschien toch een hormoonverandering, zal dus snel over zijn…
Ik had juist altijd hoofdpijn toen ik nog wel aan de pil was, lang geleden.
Nu heb ik vaak de avond voordat ik ongie moet worden hoofdpijn.
…Hmz…nog 3 dagen …en dan zou ik kunnen testen volgens Sensitest… 4 dagen voor m’n NOD… ik voel echter niets bijzonders… heb af en toe wel een beetje jeukende/prikkende (.)(.) maar ja…dat had ik vorige maand ook… m’n PMS is volgens mij tijdelijk terug door die miskraam…had ik na de bevalling namelijk geen last meer van.
Aaaarghhhh… kweet het allemaal niet!
Zucht, Sim
Oh Simba ik ga echt :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je misschien ben je wel de eerste in ons clubje!!! :dance: :dance: :dance:
Echt spannend.
Ja mijn hoofdpijn is een heel klein beetje aan het zakken. Maar heb echt nog steeds last. Maarja nog een middagje.
Kus Sam
Hoi, ik breek ook even in hier
Kaatjes, hoe zijn je spullen?
Of heb ik iets gemist in ons topic? :mrgreen:
Nou meiden, allemaal succes verder en breek gerust ook eens bij ons in, hoe meer zielen hoe meer vreugd :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Groetjes Dopey.
Dankje hor dopey ga ik zeker doen, lees nog elke dag mee bij jullie :oops: hahah.
Nog steeds hoofdpijn ziet er toch naar uit dat het mijn holtes zijn. Ga zo maar ff stomen en vroeg naar bed. Kan niet ziek worden veels te veel te doen op werk. Maarja gaat wel weer over.
Dus truste alvast allemaal
Kus Sam
Hallo allemaal,
Mijn naam is Monique, ik ben 21 jaar en sinds mei 2005 mama van Diego.
Ik ben nu sinds maandag ongesteld en ga de pil niet meer slikken, dus ik doe met jullie mee. :dance:
Ik kom uit Hulst, ligt in Zeeuws Vlaanderen in Zeeland.
Ik woon op een woonwagenkamp, mijn vriend komt er oorspronkelijk vandaan.
Ik was vorig jaar normaal 17 juni 2005 uitgerekend, maar Diego kwam 4 weken te vroeg.
Hij was dus een prematuur van 48 cm en 2980 gram.
Mijn bevalling duurde maar 3 uur, maar ik had wel al meer dan 24 uur gebroken vliezen.
Als jullie nog wat willen weten, hoor ik het wel.
Ik doe lekker gezellig mee.
Groetjes Monique
He Monique,
Wat leuk jou hier ook te zien!!!
Ik ben deze maand ook gestopt.
Hihihih, wel leuk dat er nog een mei-mama bezig is voor de tweede.
Nou, ik zal me even voorstellen. Ik ben Sabine mama van Jesse. Jesse is nu 10 en een halve maand en wij zouden heel graag nog zo’n dondersteen mogen krijgen.
Ik hoop hier gezellig samen te kunnen kleppen.
Hoi Monique, Sabine,
Leuk dat jullie ons komen vergezellen!
Geld voor jullie ook he, als wij 't ergens over hebben wat jullie “gemist” hebben: vragen!!!
Dopey, je hebt niets gemist hoor. Ik ben maandag en gisteren zo laat m’n nestje ingedoken, dat ik niet eens tijd had om te forummen. Nu eigenlijk ook niet, maar toch even bij “mijn eigen kluppie” me effe melden (ja, hier dus). De febr.mrt-stoppers lees ik morgen bij, dan heb ik weer meer tijd!!!
M’n spullen zijn GEWELDIG! :inlove: Echt niet normaal, voor dat geld!
Zelfs hubbie zei op de weg terug “ik had echt niet verwacht dat we zoveel leuke dingen voor zo weinig geld zouden krijgen”. Sjah, laat mijn maar beeb-shoppen :mrgreen:
We kwamen gisteren superlaat thuis, en één van m’n hondjes ('n herplaatser, komt uit 'n gezinnetje waar ze toen 'n kindje van 1 jr hadden) sprinte meteen op de spullen af. En nu nog, komen we terug van wandelen, loopt ie eerst langs de kinderwagen! :inlove:
We hebben toch maar besloten dat we 't m’n schoonouders gaan vertellen, dat we 'n beebje proberen te knutselen! :mrgreen:
Ik kan met m’n schoonmam heel goed door één deur, en ook heel erg fijn praten. Dus ik denk dat 't ook wel 'n positieve kant heeft: ik kan 't ook aan iemand anders dan hubbie kwijt.
En de spulletjes moeten goed gestald worden, zodat ik er niet telkens tegenaan kijk: bij hen dus! :lol:
Nou, moet weer gaan!
Sim, als ik niet meer inlog voor je gaat testen: heel veel succes!!!
Ik kom gauw kijken, of je supernieuws hebt!
Sam, ik denk echt dat we last hebben van de ontwenningsverschijnselen van de anticonceptie! Voorzenuwen, zal ik 't maar noemen
Heb met mezelf afgesproken dat ik best hier op 't forum mag zitten, maar niet dagelijks en mezelf écht niet gek moet laten maken (oh, dat kan ik zo goed!) door er elke keer weer over na te denken! Gewoon lekker hopzakken en dan komt 't wel goed!
Knuff,
Kaat
Hai meiden!!!
Het is hier ook spannend zeg! Simba succes meid!!! :thumbup:
Hoi Monique en Sabine!
Welkom bij de club. Ik hoor zelf ook tot dit kluppie meiden maar ik schrijf niet zo veel. Ik lees het wel bijna iedere dag hoor…maar ik weet gewoon soms niet wat ik schrijven moet
Mijn leven is helemaal niet zo boeiend. Ik werk en studeer (bijna af). Heb een man en een jack russel van 1.5 jaar oud! Heel lief beessie. Verder heb ik veel lieve vriendinnen die bijna allemaal al mama zijn. Twee zijn op dit moment zwanger van de 2e! Leuk voor ze hé, ik leef nu extra met ze mee.
Wij hebben het niemand gezegd dat we voor de 1e gaan. In de hoop dat wij hopelijk iedereen zeer snel dan ook kunnen verassen! Veel mensen denken dat ik, zodra ik mijn bul haal, direct probeer zwanger te worden.
Ik hoop echter, tegen die tijd al een aardig buikje te hebben :lol:
Normaliter word ik de 11e ongesteld en kunnen we pas 14 dagen daarna echt gaan klussen voor het echie! Kortom: het is hier dus ook nog helemaal niet spannend. Volgend maand dus wel!!!
Ik vraag me overigens af of mijn hoofd wel naar klussen staat dan want 21 april worden mijn ogen gelaserd! en dat schijnt nogal pijnlijk te zijn. Ach, wie zegt dat je er je ogen voor open moet hebben :oops:
Ik ga nu ff een tv progamaatje kijken “de Wereld draait door”, daarna ff wandelen met Billy Bob!
Groetjes en ik zal proberen meer te schrijven!!!
Kimmo
Hee Monique en Sabje,
Van mijn kant ook welkom bij de club… Ik zal morgen het lijstje even updaten…tjeee het wordt steeds drukker!! Ook aan jullie het verzoek eventuele wijzigingen voor het lijstje via een persoonlijk berichtje te sturen… :-*
Weinig echt nieuws hier… Voelde me gistermiddag wel de hele middag strontsagarijnig…maar vandaag weer de vrolijkheid zelfe… (zat vanavond wel te huilen bij shownieuws om Frederique Huyts…even ter verduidelijking: ik zapte toevallig langs shownieuws en eigenlijk heb ik nix met FH…maar goed :wall: …zijn het hormonen…zijn het hormonen?..pleaseee). Vanmiddag bolletjes in de achtertuin gezet toen de kleine sliep… En net ook de tuin aan kant gemaakt…geveegt enzo…
Pfff…het is wel spannend he… Moet eerlijk zeggen dat ik vandaag getest heb…maar die was negatief… maar tsja… wat wil je 6 dagen voor je NOD… :naughty: (de verleiding is echt groot met een berg testen in huis… :oops: ). Stupid me…
Tot morgen allemaal en een prettige avond…
Simpie
Hey hallo,
Ik kon jullie niet missen hoor
Kimmo, misschien 'n opdringerige vraag, maar waarom plaats je geen banner in je onderschrift?
Ik begrijp uit je berichtje dat jullie nog niet helemaal “begonnen” zijn. Dat maakt toch niet uit?!? Ik las zo ook mee bij de febr.mrt-ers en kon ook niet echt meepraten. Maar 't komt vanzelf!
Ik hoop wel dat je lekker jezelf kunt zijn!
Enne… spannend de 21e, ben je dan van je bril/lenzen af??
Nou, da’s niet slim, Simba. Hopelijk blijven die duvelkes toch weg en test je over 6 dagen wel positief! Hope so
We hebben 't vanavond toch alvast aan schoonmams verteld. Hubbie tegen mij, waar ze bij staat: Jij moest toch iets leuks vertellen? Nou, dat was pas doorzichtig. Ze raadde 't haast, ze ging meteen opnoemen wat 't niet was, en bij “je bent niet zwanger?” keek ze me met enorme ogen aan. Dus ik zeg ‘dat nog net niet, maar er wordt wel aan gewerkt’. Ze had 't wel al verwacht, maar moest toch effe slikken van blijdschap!
Jammer dat schoonpaps er niet bij was, maar die hoort 't strakkies wel!
Nou ga ik naar m’n hondjes, en dan slapen (euh… :oops: ) tis al dagen véél te laat!
Weltrusten!
Knuff,
Kaat
Hallo welkom Monique en Sabine. Het wordt nog druk zo, maar wel gezellig.
Oh Simba haha kon je het niet laten haha. Nou meid het is ook zo spannend. Zeker dat je ook alles zo voelt opspelen. Ik zou er niet te veel over na denken en een beetje met de dag leven. Voor dat je het weet kun je testen. Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: echt heel erg dat je zwanger bent, zou erg leuk zijn zomaar ff in een keer raak.
Kaatje: Gefeliciteerd met je spullen, wat heb je allemaal gekocht (wist niet of je dat al gezegd had, maar heb het niet kunnen lezen)? Toch ook wel fijn dat je er met je schoonouders erover kunt praten.
Ik ben ook best wel zenuwachtig hor. Het lijkt wel of ik nu al wat voel haha. Maar dat kan helemaal niet. Zal wel door stoppen pil komen. Aangezien ik heel de dag mijn boek voel. Maarja heb spastische darmen dus niet zo raar :wall: :wall: :wall: Ik hou me der niet mee bezig (zeg ik constant tegen mijzelf haha)
Kus Sam
Hallo weer!
Hee Kaatje, ik ben ook benieuwd wat je allemaal gekocht hebt. Volgens mij heb ik er wat over gelezen… maar ik weet het niet precies meer.
Als het goed is ben ik overigens na de 21e echt voorgoed van mijn lenzen af. Ik draag overigens ook vaak mijn bril omdat ik vaak zere ogen krijg van mijn lenzen. Ik draag al zo lang lenzen dat ik me gewoon weg niet voor kan stellen hoe het is om te kunnen zien zonder hulpmiddelen…te gek lijkt me.
Wat die banner betreft. Ik ben niet zo handig in die dingen. Het is me 1x gelukt om er een onder aan te plaatsen … maar hoe zorg ik er nu voor dat die iedere keer in beeld verschijnt, zodra ik een berichtje heb gemaakt?
Kan dat niet automatisch of moet ik steeds opnieuw doen? Wie o wie helpt deze digibeet
Allemaal heel veel succes ladies deze ronde! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
gr, Kimmo
Sam,
Dat ken ik echt. Het gevoel dat je diverse kwaaltjes hebt, ook al weet je dat 't onmogelijk is… :roll:
Ik praat mezelf aan dat 't echt niet kan, dat ik mezelf niet voor de gek moet houden. Imposible…
Maar het is wel lastig. We houden 't op de spanningen, oké?!
Wat ik gekocht heb…:
een Quinny 2000, een driewiel-wandelwagen met 'n reiswieg en 'n easy bob -maxi (soort maxi cosi). Echt supernetjes. Overal zitten “trappelzakken” (heet dat zo?!?) bij, tegen de kou, en voor de maxicosi is er ook 'n zonnescherm. Het is allemaal nog in zeer nette staat, al zie je hier en daar wel wat bruiksporen, maar zo minimaal.
En dat voor ong. 100 euro (met de reiskosten er ong. bijgerekend), echt 'n prikkie! Ben er zo blij mee.
Ik wilde de fotos van marktplaats laten zien, maar de advertentie is er al af. Dan zou ik nieuwe foto’s kunnen maken, maar dat kan alleen buiten (wil je wat kunnen zien, ivm ruimte en licht) en dan kan de hele buurt meegenieten. Doen we maar ffe niet dus. Zodra ik zwanger ben, haal ik 'm weer te voorschijn en maak ik foto’s voor jullie
Kimmo,
In je profiel, bij “Onderschrift:”. in dat grote witte vak kun je de bannerlink plakken.
Je weet waar je 'm aan moet maken?! Anders hoor ik 't wel. In ieder geval, alles wat je in je “onderschrift” zet, in je profiel, komt bij elk berichtje te staan. Als je dáár iets aanpast, past ie 't bij alle berichten aan, ook die je ooit eerder geplaatst hebt!
Het gaat je vast lukken!!
Fijn zeg, geen lenzen meer!!! Niet meer elke ochtend staan prielen voor de spiegel, nooit geen zere ogen meer van de lenzen!
Da´s al zo hoor, 21 april!
En hoe gaat zoiets eigenlijk in z´n werk? wordt je dan verdoofd ofzo, is 't niet pijnlijk?
Zou Sim weer aan 't testen zijn… :think:
Knuff,
Kaat
Hoi Kaatje,
Ja ik denk dat dat het beste is. Want zwangerschapsverschijnselen kunnen het in ieder geval niet zijn haha. :wall:
Gheghe… Sim aan het testen… ze zou wel willen… Heb sinds vandaag pijn in m’n borsten… maar jaaaah dat kan ook die DAMNED pms zijn waar ik vroeger ook altijd last van had…en sinds vorige maand weer heb. En bah wat geeft je dat een berg hoop!
Ik heb trouwens ook lenzen… persoonlijk durf ik het niet te laten laseren… ik heb altijd van die gekke allergieen en bijwerkinkjes altijd…
bijvoorbeeld:… allergisch voor tattoeage’s…(erg lastig als je daar na de tattoo achterkomt)…piercing in m’n wenkbrauw…en meteen een ei boven m’n oog…(deze twee voorbeelden zijn van lang geleden trouwens, ben nu een brave huismoeder :lol: ) Vorig jaar aan m’n kaak geopereerd…nu krakende overbelaste kaakgewrichten… Ik durf ff niet meer… Maar Kimmo…bij jou zal het gewoon goed gaan en ik geef je groot gelijk dat je het doet hoor!!
Kaatje, klinkt goed al die spullen joh! Je bent slimmer dan mij… Wij hebben toen voor Vale een nieuwe 3 in 1 Maxi Cosi SX gekocht… 800 nogwat euro…aaaarghhhh. Wel een tweedehands kamertje trouwens…
Ik ga zo naar m’n nestje… morgen weer aan de slag… Een ochtendje maar trouwens, daarna ga ik naar m’n beste vriendinnetje…die is 3 weken geleden bevallen van een heel lief jochie…
Laterzzzz…
Sim
Hoi hoi,
Nog even voor het lijstje:
Ik ben 23 jaar en volgens mij is mijn nod op de 19e. Woon trouwens in Twente.
Wel leuk om weer met nieuwe mensen te kleppen. Ik vind het allemaal wel weer spannend hoor. Toen ik net bevallen was, mistte is alles zo, ook mijn buik en zelfs de verloskundige.
Sorry, tis nu even een egoberichtje, maar de volgende keer schrijf ik meer. Duik nu lekker mijn nest in.
Geen egoberichtje, Sab!
Anders komen we nooit wat van je te weten
Denk wel dat je je lijstjes-info even naar Simba moet “PB-en”, anders mist ze 't misschien (ze had hier om gevraagd, eerder in 't topic, misschien dat 't je ontschoten is).
Jee, 800 euro is nogal wat!
Hier zo veel mogelijk 2e hands, vind dat er supermooie spullen tussen staan, maar ik ga nu even niet rondneuzen, straks zit ik met 'n halve uitzet zonder kind… :doh:
Kimmo, Simba, nog 'n paar nachtjes geduldig wachten!!
Ik voor jullie…
Slaap lekker!
Knuff,
Kaat