APRIL 2006 stoppers

Zo…

Net naar de Gamma geweest. Verf gehaald om de wasruimte op zolder te schilderen… KNALgeel :slight_smile: Die kleine ligt nu weer in haar bed…en als ze slaapt ga ik ff boodschappen doen, en hubby is op zolder aan het klussen.

Bij ons weten de meeste in de omgeving dat we dit jaar hopen met een nieuwtje te komen. Ze weten ook allemaal van de zwangerschap en miskraam van januari/februari af… Ook m’n chef op m’n werk…die heb ik eerlijk de reden verteld waarom ik een weekje niet kon werken. Ik ben daarna wel weer snel aan het werk gegaan om m’n gedachten te kunnen verzetten.

Later!

Sim

Nou, ik moet nog even iets kwijt hoor… :oops:

Ik zat vanmiddag lekker te snuffelen op marktplaats, tussen commodes en kinderwagens en zag ineens 'n paar leuke wagentjes staan met reiswieg enzo, voor 'n prikkie.

Hubbie erbij gehaald en die stond ook te genieten. Hij zei toen heel serieus dat ik m’n spaarcentjes maar 'ns echt daar aan uit moest gaan geven, zodat ik weer voor wat nieuws kon gaan sparen. Ik dacht dat ie me voor de gek hield, maar dat was niet zo. Dus hebben we samen 'n keuze gemaakt uit 'n paar hele leuke wagentjes en 'n mailtje naar een adverteerder gestuurd.

Verklaar mezelf wel 'n klein beetje voor gek, maar als je tweedehands wilt kopen, moet je bij tijds beginnen, vinden we…

En deze was wel errug mooi hoor :stuck_out_tongue:

Liefs,

Kaat

Hee Kaatje…

Welnee…je bent niet gek hoor!!

Kan je niet ff een paar foto’s plaatsen van de kinderwagens die je hebt gezien? Daar ben ik wel benieuwd naar!

Verder hier weinig nieuws…heb af en toe het idee dat m’n (.)(.) een beetje jeuken ofzo… Maar wat ik al zei… het kan ook allemaal tussen m’n oren zitten hoor…want ik ben echt heel erg naar m’n lijf aan het “luisteren”… wordt af en toe best moe van mezelf…

Over en sluiten, straks op verjaardagsvisite…en daar loopt ook zo’n lekker knulletje van 5 maanden rond…offuh…kruipt… gheghe…

Doewieeeeee!

Sim

p.s. als je meeleest…Pinot… gefeliciteerd!!

Het wordt hier echt druk en gezellig, super! Ik heb een paar dagen niet kunnen kijken en moest er echt even voor gaan zitten om alles door te werken en helemaal weer op de hoogte te raken.

Kaatje - is toch lekker iets wat jullie zelf moeten weten? Jullie gunnen jezelf in elk geval de voorpret en dat is ook errug leuk :smiley:

Sim - ik hoop het zo voor je… Nog een paar dagen en een testje verder en we zullen weten of er wat te juichen valt :dance:

Ik was ook best op m’n lichaam aan het focussen; ieder pijntje, ieder krampje, volgens mij heb ik alles gevoeld… Maar op dit moment kan ik er echt niet omheen, ik voel me beroerd. M’n buik staat helemaal op z’n kop en er overheerst een totaal gevoel van BLEH :sick: . Ik ben meer dan moe, maar slapen gaat ook weer slecht. M’n gezond verstand zegt dat het waarschijnlijk nog te vroeg is voor eventuele zwangerschapsverschijnselen, zou het allemaal nog te maken hebben met ontwenning? Af en toe voel ik kramp alsof ik ongesteld ga worden. Lig nu lekker in m’n bedje te wachten tot het beter wordt met de laptop naast me. Zet zo een film aan en hopen dat ik nog wat slaap meepik…

@Simba wrote:

p.s. als je meeleest…Pinot… gefeliciteerd!!

Eh, dank je, voel me wel een beetje betrapt. :oops: :oops:

Hoop dat jullie net zo’n vruchtbare topic zijn/hebben als wij. Er zijn er al drie zwanger… :shock: . Gaat goed.

Zal hier ook wat hormoontjes rondstrooien

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Liefs Pinot

Heeee Pinot, geweldig, GEFELICITEERD!!

:dance: :dance:

Hallo allemaal,

Er is weer veel geschreven zeg haha :lol:

Simba: Nou wordt een spannende week voor jou, nog een beetje geduld en dan kan je gaan testen!!! :dance: :pray:

Kaatje: Ik heb het alleen tegen mijn buurvrouw en een vriendin/collega verteld. Die kunnen mij nu ook een beetje steunen. Is wel handig, want mijn vriend werkt erg veel :(. Oja en mijn schoonzusje had mij op heterdaad betrapt dus die weet het nu ook haha. Het is echt niet raar dat je nu voor een kinderwagen gaat. Waarom niet. Ik heb ook al wat gekocht. HAHA. Een speentje met i love papa en een knuffeltje. Die ga ik geven aan mijn vriend zodra ik een positieve test heb (als het mag lukken).

Mex: Lijken idd wel zwangerschapsverschijnselen, SPANNEND hor. Wanneer kun je gaan testen? :pray:

Pinot: Gefeliciteerd zeg en heel erg bedankt voor de hormoontjes die hebben wij allemaal heel hard nodig hier!!! :smiley:

Ik ben benieuwd wie hier als eerste zwanger gaat worden!!

Ik ga weer ff verder me huis schoonmaken :?

Groetjes allemaal!!

Samantha

@sam23 wrote:

Ik ga weer ff verder me huis schoonmaken :?

Haha, heb ik ook net gedaan. Het ruikt weer heerlijk fris hier. Geeft me zoveel rust als alles weer aan kant is, aangezien we drukke weken hebben!!!

We moeten 't ook idd zelf weten, dat we 't kopen of niet. Ik heb een mail gestuurd, maar ik heb nog geen reactie terug gekregen. Mochten we nu 'n reactie krijgen dat we 'm op mogen halen, dan plaats ik wel 'n fotootje voor jullie!

Gaaf zeg, Sam, dat speentje! Kun je 't wel goed verstoppen, dat je luffie 'm niet vind?!

Gezellig, zo'n verjaardag, Sim. Kun je vast jaloers kijken, als er straks ook zo'n hummeltje langs Valentina loopt (kruipt, whaha)!!!

Ik heb dat ook zo, dat je denkt dat je dingen wílt voelen. Maar soms denk ik ook wel dat ik gek word hoor, ik ben nog maar 'n dag of twee van m'n ongi af en ik voel me heel vreemd. Mss gewoon grieperig ofzo, maar ook weer niet. Heb bijna de hele dag rugpijn, al vanaf zo'n 2 weken voor m'n ongi geloof ik. Niet onderin, maar halverwege.
Voordat ik ongesteld werd, had ik een enorm opgeblazen buik, maar dat trekt weg met de periode zelf (heb ik bijna elke maand gehad), maar nu heb ik al steken in m'n liezen, lijkt net of ik wéér ongesteld moet worden, maar toch weer niet... heel raar.
Zal de kriebelspanning wel zijn, :lol:

Pinot, ik had je in 't andere topic al gefeliciteerd. Maar ook hier heb ik wat hormoontjes gevangen! Hopelijk helpen ze mij zo goed als die van denise jou hebben geholpen!!!

Sow, ik ga nog even lekker wat rondneuzen op 't net. Heb dat wel verdiend na zo'n middagje ruimen!

Kus,
Kaat

Nou Kaatje dat gaan nog spannend worden zeg!! Wanneer wil je gaan testen als de :evil: :evil: er niet aan gaan komen??

Speen heb ik heel goed verstopt en zit ingepakt dus…

Ga ff op visite heb net nog even geslapen (gister laat geweest).

Kus Sam

Nou Sam, voorlopig niet. Ben net van m’n ongi af, dus kan écht nog geen zwangerschapskwaaltjes kunnen voelen.

Ik zeg wel heel stoer dat ik pas zou gaan testen als ik na m’n NOD nog geen :twisted: heb ontdekt, maar of ik dat vol kan houden. Het moet wel, anders kost 't wel elke maand duiten… :stuck_out_tongue:

Heb trouwens net 'n mailtje terug ontvangen van het vrouwtje van de wandelwagen! Mag komen kijken :dance:

Nu nog 'n afspraak maken, gaat helemaal goed komen!!!

:mrgreen:

Hoest met de rest?!

Morgen weer werken, dus dan zal ik wel iets minder actief zijn op 't net!!

Liefs,

Kaat

Hahah So idd je hebt nog 39 dagen te gaan. Erg he. Nou ik denk dat ik dat ook niet uit gaat houden hor. Bah. Ik hoop alleen dat mijn cycles op gang komt. Aangezien wij gelijk begonnen zijn na de pil. Ik heb voordat ik de pil slikte altijd regelmatig ongi gehad. Dus ik hoop dat dat nu ook zo is en dat ik geen ongi meer zie :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Maarja niet teveel over nadenken he??

Het is stil op het forum.

Waar is iedereen??? haha

Kus sam

Mogguh…jeetje…toch ook best wel spannend niet dat zwanger proberen te worden… (ja…wordt er eentje wakker…)

Heb alweer lopen rekenen… over hoe het toen bij Vale ging.

Ik had bij haar een positieve test op dag 26 (dat was op een maandag…)…die vrijdag ervoor (dag 23) had ik rose afscheiding…en donderdag (dag 22) zeurende buik- en rugpijn… en wo.avond (dag 21) begon ik pijn in m’n borsten te krijgen… (tjsa…wat weet ik dat nog allemaal goed he…dagboek!!)

Het is nu: dag 21… En eigenlijk voel ik momenteel helemaal NIETS whaha.

Hoezo… ik ben er erg mee bezig :oops:

Back to work…

Simmie

Oh dat is ff handig om te weten Simba, ook al is het bij iedereen anders hahah. Maar ik ben er ook hele dagen mee bezig. Wordt gek van mezelf af en toe. Maarja deze maand is toch erg spannend. Ik ga ook weer verder met werk. Voordat iemand hier wat ziet hahah.

Groetjes Sam

Volgens mij was ik er voor de zwangerschap van Vale minder mee bezig. Ik had wel in m’n achterhoofd dat m’n moeder 3 x na 1 maand zwanger was…en m’n zus ook 2 x na 1 maand…

Toch had ik niet verwacht dat het mij ook zou gebeuren dat ik zwanger na 1 maand zou zijn… Dus lette ik niet echt op symptomen ofzo… Ik weet wel dat ik die vrijdag tegen m’n collega zei “hee ik heb rosse afscheiding”…en toen zei zij lachend “innesteling zeker”… we wuifden het eigenlijk weg.

In januari dit jaar ben ik zwanger geraakt van “voor het zingen de kerk uit”…

Eigenlijk “verwacht” je nu ook stiekum weer zo snel zwanger te zijn…

En oohhhh…wat kan dat straks misschien tegenvallen… ik wordt alweer 34 jaar en je vruchtbaarheid wordt er naarmate je ouder wordt niet beter op…

Time will tell… (dus geduld Simba!!)

:smiley: Dus jij hebt grote kans dat het in een keer raak is?? Zou wel erg leuk zijn. Spannend hor. Ik heb al heel de dag hoofdpijn aan een kant en heel erg duizelig/hartkloppingen. Bah rotdag. Zou het liefts ziek naar huis gaan, maarja er zijn al twee zieken. Doe ik mijn collega’s niet aan haha.

Maarja nog 2 uurtjes en dan lekker naar huis, lekker niks doen.

Groetjes

Sam

Oeww, hoofdpijn aan 1 kant, heb je last van migraine?

En daarbij behorende duizeligheid?

Ach kans…ja ik heb de kans dat het snel raak is…maar ook de kans dat het langer gaat duren… je weet het natuurlijk nooit he! (breng ik hier shocking news mee? haha :wink: )

Nou ik hoop niet dat het Migraine is. Heb ik nog nooit gehad. Maar ik kan wel gewoon licht verdragen. Bij migraine kan je toch niet tegen licht?? Mijn buuvrouw heeft ook heel vaak migraine, zal het eens vragen vanavond.

Ik heb nog wel gewoon gewerkt. Maar wel een rotdag.

We zien het wel haha.

We blijven alles positief bekijken he??? :smiley: :smiley: :smiley: We gaan gewoon allemaal snel zwanger worden en positief blijven haha(proberen in ieder geval).

Hey hallo,

Nou, zo te horen zijn jullie er net zoveel mee bezig als ik.

Nog 1 week en 1 dag wachten, dan is de eerstvolgende NOD weer van ons kluppie!! :pray: Spannend :pray:

Heb ook 'n beetje 'n baal-dag, niet zoals ik normaal heb, maar nu omdat ik niet weet wat er met me aan de hand is. Voel me met vlagen zo vreemd.

Ik voel me ook zo voordat ik ongesteld moet worden. Nu ben ik dat vorige week geweest, en is het even over gegaan, tot net na m’n menstruatie. Nu begint 't weer, zeurende rugpijn (die nu weer erger lijkt te worden dan vandaag overdag), m’n buik is gespannen, het voelt net alsof er 'n stevige band omheen zit dit tegen m’n ribben drukt, zat in de trein te slapen, terwijl ik dat nauwelijks doe, soms wat draaierig en sinds gisterenavond heel “jubbelig”. Dat laatste is nog 't lastigste om te omschrijven. Ik voelde me vroeger ook zo, de avond voordat ik jarig was. Ik kon dan niet goed in slaap komen, was heel onrustig maar wel in de vrolijke zin.

Ik heb geen flauw idee waar dit van komt. Zwanger kan ik toch niet zijn? Ik heb net m’n periode gehad, al is woensdag (toen zat ik nét in dag 2, dag 1 had ik wel heel weinig bloedverlies, vergeleken met normaal, maar dag 2 en 3 waren weer normaal, en na dag 4 was 't over) wel m’n spiraaltje verwijdert.

Ik ga vanavond lekker naar schoonmams. m’n schoonbroertje van 14 vind 't zo gezellig, en vroeg of ik weer kwam! Ze weten niets, maar ik weet wel dat ze dolgraag oma wordt (ze kan haar hints niet meer aanslepen!).

Morgen mogen we het 1e deel van onze nieuwe uitzet ophalen! JOEHOE!!!

Dikke knuff,

Kaatje

:smiley: Hoi Kaatje,

Nou ik heb daar ook last van hor. Ik ben vorige week ongi geweest en heb nu ook een opgezwollen buik en zeurderige pijn. Zal denk ik de zenuwen zijn. Ik kan ook niet zwanger zijn nu, ben nog maar bijna een week van mijn ongi af. Echt raar. Maarja het is ook zo spannend allemaal. Zelfs mijn darmen zijn van slag. Zijn altijd van slag (ivm spastische darmen). Maar normaal ben ik aan de race en nu kan ik bijna niet en is het heel hard (sorrie voor het vieze praatje :oops: ). Dat is toch raar. Nou ik ga lekker slapen morgen weer vroeg uit de veren. Ik hou me der veels te veel mee bezig, moet wat meer ontspannen hahah.

En idd nog 1 week en 1 dag Spannend :pray: :dance:

Weltrusten allemaal en werkse morgen voor degenen die werken!!

Sam

even inbreken hier :slight_smile:

Ik heb ook vaak hoofdpijn aan 1 kant, dat komt bij mij meestal doordat mijn schouder een beetje in de knel zit. Wordt erger door spanning en schrijven (computeren gaat goed bij mij, dan heb ik een betere houding dan wanneer ik schrijf). Ook kan het komen doordat een van je holtes in je hoofd verstopt zit door een verkoudheid. Stomen of een lekker bad kan goed helpen!