APRIL 2006 stoppers

:inlove: Wat 'n scheet zeg :inlove:

Super, die wimpers… met van die stralende ogen!!!



Heb vandaag een bleeeh-dag. Gelukkig kon ik samen met m’n collegaatje doen, want zij had er ook echt geen zin in.

Heb ook nog 'ns last van m’n rug, voel me met vlagen wat misselijk, soms wat duizelig.

Wat mij betreft mag m’n periode doorzetten, want volgens mij heeft 't er wel mee te maken (al voelt 't wel anders dan de afgelopen maanden…)





Liefs,

Kaat

Ah Sim, ze is echt leuk!! Geweldig trouwens, dat je ondanks een pittige bevalling er zo’n goed gevoel aan over hebt gehouden. Mooie meid, mag je met recht trots op zijn.



Je zit nu overigens in je goeie dagen he! Hoop dat je niet te moe bent om te klussen!!



Kaat, effe er doorheen he! Het kan maar weer achter de rug zijn… Kan je er ook voor gaan!! Ik vind sowieso al dat je zoveel geduld moet hebben (en dat heb ik dus NIET), eens in de maand maar een kans en dan wachten, wachten… Ik bedoel, mag niet klagen of zo, het is nog maar de eerste stopmaand, maar sta er nu gewoon af en toe bij stil dat je kansen toch beperkt zijn en het lang kan duren.



Nou ja, ik keek net even bij de januaristoppers en daar zijn er nu al 6 zwanger!

Hoi Kaat



Had je al ffies niet gezien, maar ben blij dat je hier nog wel te vinden bent, alleen in een andere topic. Jammer dat je je bij ons buiten de boot voelde vallen, het maakt niet uit of je nu wel of niet al echt bezig bent zeg maar. maar als je je hier beter op je plek voeld is dat nauturlij ook goed, als je je verhaal maar kwijt kunt!!!



Ik kom gewoon af en toe hier neuzen om te kijken hoe het gaat. Suc6 morgen



:-*

Gheghe… :oops: bedankt voor jullie complimenten!



Ja…inderdaad…ik zat in m’n goeie dagen…nou…gisteravond de “laatste” kluspoging ondernomen (en vrijdagavond en zondagmiddag)… vindt het nu wel ff genoeg… :hand: heb volgens mij ondertussen ook m’n eisprong gehad dus… ik merk dat altijd aan een toename van (beetje technisch c.q. vies praatje) m’n cervixslijm…en een zeurend gevoel onder in m’n buik…ik had het gisteren aan twee kanten (aaarghhhh…een tweeling? :slight_smile: )



En dan nu maar afwachten he…ik ga zo ff een paar zwangerschapstesten via internet bestellen… van Sensitest…heb je er 6 voor ongeveer 10 euro geloof ik. Ik heb niet zo’n geduld om te wachten tot ik overtijd ben ofzo en bij Vale was de test 4 dagen voor m’n NOD al positief (en viel ik ook om van de symptomen…vandaar dat ik er toen al zo vroeg een testje aan waagde…). De laatste x was ik 4 dagen overtijd en had ik helemaal geen symptomen… Geef mij dan maar weer een kilo symptomen hoor…dat geeft me toch een beter gevoel…



We lopen zo’n beetje gelijk op he Mex? spannieeee… flink geklust?



Laterzzz

http://www.sensitest.nl/index.php?page=103·testen&r=go14&s=



net besteld (nee, ik heb geen aandelen…)

Hallo allemaal ik ben Samantha. Vorige week gestopt met de pil, vrijdag ongi geworden tot nu. Ik schreef eigenlijk mee met febr./mrt. maar daar kent iedereen mekaar al zo erg goed dus zat eigenlijk alleen maar mee te lezen hahah. Aangezien hun al langer klussen en nu alweer wachten op hun Ongesteldheid. Ik moet wachten tot volgende maand… :frowning: Vind het heel erg spannend. Dit is voor ons de eerste, dus ik heb geen idee hoelang dit gaat duren. Aangezien ik heel erg ongeduldig ben wordt dit wel een moeilijke tijd hahah. Maarja we gaan flink klussen volgende week en dan wachten we wel af. Ik weet niet eens wanneer ik mijn eisprong krijg. Ik gok gewoon volgende week. Maar ik blijf denk ik wel gezellig bij jullie. Aangezien jullie ook net begonnen zijn. Ik kom vanaaf wel even online.



Groetjes



Samantha :slight_smile:

Hoi Sam,



Welkom hier! Ik snap je “overstap” wel, zo ging ik ook 'n beetje. Ik las ook erg veel mee bij de febr/mrt-stoppers, maar voelde me er niet zo thuis als hier. Soms lees ik nog wel 'ns daar, om te zien hoe het gaat!!



Martje, thanx hoor!

Het gaat bij jullie zo snel met de klets, en iedereen was al zo met klussen enzo bezig. Dat weerhield me om echt wat te schrijven. Eigenlijk 'tzelfde als Samantha :wink:



Sim, nog even 14 dagen (of wie weet ietsje korter) wachten, voor je wat meer weet!!! Hopelijk heeft hubbie in de roos geschoten… :stuck_out_tongue:

We shall see.



Ben vanochtend ongesteld geworden… :dance:

Dit is ook de laatste keer voorlopig, dat ik dáár blij mee zal zijn :stuck_out_tongue:

Heb meteen 'n afspraak bij de huisarts gemaakt om 't spiraaltje te laten verwijderen: morgen in de ochtend!



Nu nog effe m’n bannertje aanpassen, kunnen wij ook voor de echtus gaan!



Hopelijk kan ik 't allemaal wat laten varen. Ben zo bang dat ik er te weinig geduld voor heb en 't daardoor erg lang gaat duren. Dat er 'n paar maanden overheen gaan, dat is logisch en dat vind ik ook heel normaal. Maar op de een of andere manier heb ik 't gevoel dat wij ook zo’n stel zijn wat een hele weg moet gaan… Maar misschien is dat juist wel weer 'n positief iets, dat 't toch eerder zal zijn dan ik verwacht ofzo :roll:



Fijne avond, meiden!!!



Kus,

Kaat

Heee, we hebben er weer eentje bij! Welkom Sam!!



Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar super dat je ongesteld bent geworden Kaat :wink: Heb je dat alvast gehad (nou ja, nog even!!) en kan het gaan beginnen!



Ben wel blij om te lezen dat ook jullie ook zo ongeduldig zijn… Nogal logisch natuurlijk, maar soms schaam ik me er wel een beetje voor dat ik nu al zo ongeduldig ben, terwijl sommige mensen (ook in mijn omgeving) al zo lang bezig zijn… Vind het gewoon nogal lang duren allemaal en baal er van dat ik het niet kan versnellen. Aan de andere kant, ermee bezig zijn en het er samen over hebben is ook al errug leuk! Zitten al echt te fantaseren hoe ons leventje gaat veranderen…



Sim, goed idee :idea: , ik heb gelijk ook wat testen besteld. Wil ze gewoon in huis hebben, wil zo kort mogelijk in spanning zitten over het resultaat. Ik ben dan weer zo dat ik opeens een bevlieging krijg en wil gaan testen en dan zal je net zien dat het zaterdagavond is en geen winkel open enz. Heb de variant gekozen waarbij je niet met urine in een bakje hoeft te gaan klooien, dat zag ik niet zo zitten. Beetje luxe moet kunnen!



Hebben flink geklust de afgelopen dagen… zaterdag, zondag, gisteren… vanavond is vriendje weg, morgen nog maar eens proberen! Ook even zo’n bijverschijnsel van het stoppen denk ik, heb meer zin dan voorheen. En een paar dagen vrij gehad, dat scheelt ook :wink:

Hoi Mex,



Bedankt voor je leuke reactie. Men vriend is donderdag weer terug van werk en dan is mijn ongi weg (mag ik hopen) en dan kunnen we gaan beginnen. Hoop dat hij volgende week niet te veel werkt en mekaar niet mislopen. Maar hij probeert het een beetje aan te passen. Ik hoop zo erg dat ik zwanger wordt het liefst deze maand nog haha. Ben eigenlijk veels te ongeduldig. Maar ik focus me gewoon op de dagelijkse dingen. Op me werk. Ik hoop dat t van t weekend een beetje mooi weer is ken ik in de tuin gaan klussen (haha nu het nog kan) en dan maar afwachten :pray: . maar ik ben in iedergeval blij dat ik niet de enigste ben. Wanneer ben jij gestopt??

Hallo dames,



Ik ben Kimmo en wij gaan ook voor het eggie vanaf april 2006! Super spannend want het is voor ons het eerste kindje. Graag wil ik me aansluiten bij jullie clubje!



Ik slik al sinds augustus 2005 geen pil meer (was een beetje pil moe) en gebruik nu als anticonceptie de persona!



Super handig apparaatje. Het geeft mij in ieder geval goed inzicht in mijn cyclus. Die loopt voorlopig erg regelmatig. Precies 30 dagen!!



Ik ben echt reuze benieuwd hoe lang het allemaal gaat duren. Stiekem hoop ik erop dat het in 1x raak is, maar ja wie doet dat niet.



Ben ik ieder geval van plan jullie op de hoogte te houden van mijn belevenissen!



gr Kimmo



ps: ik moet nog ff geduld hebben. Wordt pas rond de 11e april ongi. Heb net een vruchtbare periode achter de rug…maar mijn man wilde perse pas beginnen in april!!! :cry:



zucht mannen!!

Welkom Kimmo!!!

Leuk dat je hier komt kletsen, gezellig!



Ben net terug van de huisarts, ben verlost van m’n anticonceptie… wat 'n raar idee. Zo lang met de gedachte geleefd van pil en spiraaltje, dat 't echt 'n rare gedachte is…



Dat ongeduldige, dat komt overal toch wel voor. Ik probeer mezelf heel erg te bedwingen, er niet aan toe geven en proberen er niet al te veel mee bezig te zijn. Gaat niet altijd hoor, maar ik hoop dat de tijd dan wat sneller gaat!



Overigens, hubbie was 't er niet mee eens dat ook zijn zaad in kwaliteit achteruit gaat als ie elke dag mag ‘schieten’. Hij vond dat 't best elke dag zou mogen, 't klussen!

Heb 'm maar effe m’n cycluslink laten zien, kan ie kijken wanneer dat ie z’n beste visjes op pad gaat sturen :stuck_out_tongue:



Liefs,

Kaat

Goedemiddag allemaal!



Welkom Samantha en Kimmo!! (bij de club van ongeduldigen…schaam je niet!!) Yeahhh, het wordt hier gelukkig steeds drukker! Gezellig… :-*



Hmzz, nu zei ik gister dat we ma. avond onze laaste kluspoging hadden ondernomen… Uhmmm, misschien kijk ik m’n hubbie vanavond nog eens lief aan? just to be on the safe side…



Ik had trouwens, heeeel voorbarig, al gekeken wanneer ik uitgerekend zou zijn als ik nu zwanger zou raken…en dat zou rond de kerstdagen zijn… Zou ik echt tof vinden…ik sleep me namelijk altijd door die laatste maand heen…tot de kerst gaat het nog wel…maar daarna…pfff (en ik zie nu andere forummers die meelezen denken van … jahooorrrrr die rekent het al uit…en ze is nog geeneens zwanger…najaaahhhh… :wall:)



Spannend he Kaatje…zo vogelvrij zonder spiraal!! Je voelt je nu net een wandelend eitje ofzo denk :lol:



Kimmo…met de persona weet je volgens mij helemaal precies wanneer je je eisprong heb… das ff handig! Met ovulatietesten kan je er nog weleens 12-24 uur naast zitten… Heb vorig jaar ovulatietesten gebruikt om inzicht in m’n eisprong te krijgen…en ik had m’n eisprong op de momenten die ik al dacht… Gebruik ze nu toch maar niet meer…moet nog wel een beetje leuk blijven :wink:



Mooi…ik hoor dat Vale slaapt…dat is laatste paar dagen een beetje lastig…last van snotneus en tandjes…

Ik ga even de hond uitlaten…



Tot later!



Liefs, Simba

:smiley: hahah doe ik ook hor. Ik denk ook steeds van: Misschien loop ik volgende maan al zwanger rond haha :wall: Ach ja toch kan het wel. Maar ik probeer me er ook idd niet te veel mee bezig te houden. Van de week weer beginnen met klussen. Is toch ook een leuke tijd haha. Kom vanavond nog wel even kijken.



En Kimmo ook welkom. Wordt nog druk zo. Bij febr./mrt is het ook al heel erg druk dus daar kom je bijna niet meer tussen. Is al een hechte groep geworden.

Nou bij ons gaat het ook de goeie kant op haha.



Groetjes,



Samantha

He kaatje,



gefeliciteerd dat je officieel spiraal-loos bent :dance: :dance: :dance:

Veel plezier met klussen.



Liefs Pinot (feb/mrt stopper)

Wat een mooi lijstje hebben jullie trouwens :clap: :clap: :clap:

He Ladies!



Leuk dat er al zo druk geschreven wordt …terwijl april nog moet beginnen!!



He Simba, het klopt dat je met persona idd heel goed je ovulatie kan bepalen. Inderdaad reuze handig. Ik zit nog te twijfelen of ik er nu wel of niet mee door moet gaan. Aan de ene kant wil ik natuurlijk z.s.m zwanger worden en alle extra hulp is daarbij welkom, aan de andere kant wil ik het (net wat je zegt) ook wel leuk en nog enigszins vrijblijvend houden.



Hmmm wat vinden jullie hiervan? Voorlopig heb ik nog een setje teststaafjes liggen dus in april gebruiken we ze nog sowieso.



Enne helemaal niet raar hoor dat jullie stiekem al bekijken wanneer je uitgerekend zou zijn…ik doe niet anders :lol:

Ik kijk daarbij ook nog naar die chinese conceptie kalender en zeg dan leuk tegen mijn hubbie…schatje…als je nou extra je best doet in april…krijgen we een zoon!!



Erg he!! Ik vrees dat ik er nu al te veel in zit. Ach voorlopig hebben we er nog lol in!



Gr, Kimmo

Ik zag dat Simba een mooi lijstje had gemaakt. Mijn leeftijd is 27 jaar.



Misschien wel handig om het lijstje aan te vullen.



Gr, Kimmo
[/color]

Ja, mooi is dat he! Vind dat Sim wel erg haar best heeft gedaan om er wat speciaals voor ons van te maken :thumbup:



Sim, pas je mijn info nog eventjes aan? Ben nu officieel wel 'n maart-stopper, maar die paar dagen speel ik wel vals :stuck_out_tongue:

Naar verwachting is m’n NOD op 9 mei.

Thanx alvast!



Pinot, thanx voor je berichtje!

Ik lees nog wel es bij jullie clupje, maar 't gaat daar zo superhard…

:shock: Maar ik ‘volg’ nog wel 'n beetje. De eerste zwangere loopt daar al rond, Denise!!! Leuk he!



Kimmo, ik zou ze gewoon gebruiken. Je hebt ze toch nog liggen en baat 't niet dan schaad 't niet, toch?! Het is altijd handig om wat meer te weten dan “oh, misschien heb ik nu wel m’n eisprong…”. Als je 't zeker kunt zeggen, is dat toch 'n stuk makkelijker lijkt me!





:-*

Kaatje

Hoi Simba,



Even voor het lijstje, ik ben idd 23 en moet als mijn cycles normaal blijft, ivm met stoppen pil, moet ik idd 22 april ongi worden (hoop ik niet natuurlijk haha). En idd bij de febr./mrt stoppers al iemand zwanger in de4 1ste ronde echt heel erg leuk voor Denise!!! :lol:

hallo,



Ik heb nog even een vraag. Waar halen jullie die afbeeldingen vandaan die jullie als je cycles weergeven op jullie profiel?