Tamara
Mex, heel veel plezier in Drenthe. Wat kun je je dan verheugen op zoiets he? Ben benieuwd naar de foto’s van Layla!
Kaat, wat heb je al een mooi buikje :shock: Jammer dat ik je gezicht niet kan zien Ben altijd erg nieuwsgierig hoe iedereen eruit ziet.
Mooi shirtje ook.
Linnie, wat is het al een grote kerel :inlove: :inlove: Heb jij het ook een beetje kunnen volhouden met dat warme weer?
Simba, hoe is het met jou en de kids?
Hier gaat alles goed. Ties een ontzettende lachebek :inlove: Heerlijk kereltje, ik kan er nu echt van genieten.
Gisteren naar cb geweest en de arts was erg verrast om te zien hoe groot Ties is. Het is ook een echte beer, er zit niets geen babyachtigs meer aan.
Hij weegt nu 7490 gram en is 64 cm lang! En dat voor 3 maandjes oud
Hoi Meiden,
Spannend tamaar we voor je dat het zo snel mogelijk gaat doorzetten, wie weet voor het weekend nog.
Mex, lekker zeg eventjes er tussen uit.
(wij gaan maandag een midweekje weg)
Kaatjes, rustig aan doen en als het niet gaat dan gaat het gewoon niet.
Vandaag de laatste werkdag gehad pfff ben blij dat het erop zit.
Nu gaan we lekker genieten hopelijk.
Eindelijk eens aan de babykamer beginnen en de enveloppen schrijven.
Maar eerst gaan we maandag een midweekje weg hmmmm :dance:
We moeten wel een dagje eerder terug komen omdat ik een extra echo krijg. Dat vond de VK nodig, ze denkt dat het kindje niet goed groeid :?
Dat dachten ze bij Milan ook rond 30 weken dus… ik maak me totaal geen zorgen, en trouwens iets kleiner is ook makkelijker eruit te werken
Nou meiden tot laterssssssss
Sabje, fijn toch dat ze zo tevreden zijn over Ties!
Ben nu wel benieuwd naar z’n snoetje!!! Geniet er maar lekker van.
Is bewust hoor, mijn gezicht. Ik geloof dat er zo’n 10 foto’s zijn gemaakt en nergens staat m’n gezicht fatsoenlijk op. Daar dus “wel”
Linnie, het zit erop, lekker!
Geniet ervan en doe rustig aan. dat komt die groei ook wel ten goede, maar net wat je zegt: klein is ook wel makkelijker Maar te klein niet he
Zojuist lekker geslapen, maar de moeheid trekt niet weg. Hoofdpijn is al wat minder, gelukkig.
Kleine en onregelmatige steekjes t.h.v. je baarmoeder, is dat ook bandenpijn??
Trouwens al bericht van CZ en fitland terug: kraamzorg moet telefonisch, dus dat doen we morgen wel. Fitland heeft hier in de buurt 'n locatie met zwembad en zwangerschapszwemmen! En op 'n gunstig tijdstip! Kon zo instromen en betaal per keer. Dus denk dat dat wel wat wordt.
En dan denk ik dat er ook nog zwangerschapsyoga bij komt.
Wat hebben jullie voor cursus(sen) gedaan??
:-*
Kaat
Dat klinkt goed, Kaat! Ik heb een verkorte cursus (5 avonden) zwangerschaps-Mensendieck gedaan. Ik ging vooral voor de houdingsadviezen, maar het bleek voor het grootste deel toch een pufcursus te zijn. En dat was eigenlijk lang niet zo erg als ik had gedacht. Jammer dat ik er tijdens m’n bevalling eigenlijk totaal geen boodschap aan had :doh:.
Enne, inderdaad leuk om iets meer van je te zien :D. Mooi truitje!
Jaaaa Linnie, nu ben je heerlijk vrij! Geniet er van meis. En maandag lekker weg, dat doe je goed!
Ties is inderdaad geen kleintje, Sabje! Nou, lekker toch, beter zo hoor. Lijkt ie qua gedrag trouwens een beetje op Jesse toen die baby was? Bevalt het inmiddels alweer een beetje om aan het werk te zijn?
O ja, ik heb Layla’s site even ge-update met de badderfoto waar ik vanmorgen al over schreef :D.
Vanaf vannacht half 3 weeën. Eerst om de 10-15 min, maar nu komen ze om de 5-10 min. Maar ze duren nog helemaal niet lang genoeg, dus opschieten doet het denk ik nog niet. Maar het begin is er! :dance:
Heb vanmorgen ook al even onder de douche gestaan om te testen of ze wel echt waren . Gelukkig bleven de weeën ook onder de douche.
Waaaaaaaa, spannend! Tamaar, zet 'm op, heel veel succes!!
(Oke, ik ben dus niet meer van KOK weg te slaan vandaag)
HAHA, ik wist 't wel!!!
Gisterenavond lag ik in bed en ik kon maar niet slapen. Ineens moest ik heel sterk aan je denken Tamaar, in de zin van “het zou zomaar eens kunnen gebeuren nu”. :lol:
Het begin is er, nu de rest :kaars:
:kaars:
Mex, ik ga Layla’s site kijken!!
Mex, ikke ook niet
Mex :inlove: :inlove: :inlove:
Wat 'n leuke foto’s weer, op dat huilen na dan
Dat tuinbroekje is echt schattig!!!
Nog 'n vraagje: met welk maatje zijn jullie begonnen: 56 of 62?
Nou Tamaar, hopelijk ben je druk bezig met bevallen (of zou je het zelfs al achter de rug hebben ). Ben zooooo benieuwd!
Ja Kaat, leuk is ie he? Heeft m’n schoonmoeder zelf gemaakt, die is zo handig! Wij zijn begonnen met maat 50-56 en de meeste kleertjes heeft ze best wel een tijd aan gekund. Ook al groeide ze meteen in rap tempo (bij geboorte trouwens 7 pond). Ik vind het trouwens toch per merk zo verschillend! Wat de een nog 56 noemt heet bij de ander weer 62, van sommige merken zijn de mouwen weer langer in verhouding of de truitjes juist weer korter enz. We hadden in het begin bijna geen 56 gekocht ivm met de kraamvisite. Best wel veel gekregen, maar toch meestal vanaf 62. Gelukkig heb ik nog een schoonzusje met een kleintje 3 maanden ouder dan Layla; alle roze spulletjes kwamen mooi deze kant op!
Kaat , hoe gaat het nu met jou eigenlijk? Nog hoofdpijn?
Tamara, ik denk aan je!!!
:dance:
Mex, het gaat wel. Ben nog wel thuis van 't werk, maar ben zo ontzettend moe. Slaap tot tien uur 's ochtends en ga dan 's middags nog 'n paar uur liggen. En nog moe-moe-moe.
Ik had gehoopt dat die tabletten wat sneller aan zouden slaan.
Tamaar, hoe gaat 'ie?
Ben razendbenieuwd…
Er zal toch op z’n minst wel iets zijn, anders had ze wel gepost
Tamaar
Even snel, foto’s en verhaal volgt later.
Gistermiddag, op 14 juni 2007 om 16.26u ben ik bevallen van onze prachtige zoon (4075gram en 51cm):
Justin Nathanaël :inlove:
Wauw, GEFELICITEERD!! :dance: :dance: :dance:
Ben zo blij voor je dat de bevalling achter de rug is! Hopelijk is het allemaal goed verlopen. Meid, geniet er van! En wat een onzettend leuke naam hebben jullie gekozen!! Kan niet wachten op de foto’s hoor!
(Ik heb vannacht trouwens gedroomd dat je een jongen kreeg )
Jahoeeeeeeeee :dance:
GEFELICITEERD MEID
We zijn benieuwd naar je foto’s en je verhaal.
Gr. Linnn
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje JUSTIN !!! Ben benieuwd naar de foto’s en de rest!
Tamara, van harte gefeliciteerd he!!! Zooo, wat zal je je opgelucht voelen joh…
Ik wens je veel energie :mrgreen: voor de komende tijd toe 8) … Geniet er lekker van!!!
Sim
Weer te lang niet geweest…van alles gebeurd hier zie ik…ga maar van achter naar voren
TAMAAR GEFELICITEERD MET JE ZOON! Heerlijk dat het eindelijk zo ver is. Las dat het de afgelopen tijd enorm heavy voor je is geweest…Geniet ervan meis!
Roos is begonnen in maat 56 en 62…Kris trouwens ook. Die had wel wat maat 50, maar daar was die binnen ongeveer anderhalve week uit.
Heb bij Kris zwangerschapsyoga gedaan en megaveel aan gehad bij de bevalling van zowel Kris als Roos…vooral die ontspanning voor en tijdens de bevalling!
Kaat…bij beide zwangerschappen heb ik ongeveer n maand elke dag enorme hoofdpijn gehad aan t begin van de zwangerschap. Mocht toen maximaal 6 paracetamol per 24 uur slikken. Nam er meestal drie…na een paar weken was dat gelukkig over. Kwam van de hormonen vlgs ha en vk.
Hier alles n stuk rustiger. Vorige week was het drama hier zo hoog. Roos was vlgs ons echt een huilbaby en we werden helemaal gek van haar en van elkaar en ook Kris had eronder te lijden. Gelukkig gaat het nu beter oa door bezoek aan osteopaat enzo.
Ga me nu maar weer es ff met beide kidz bezig houden…
doegies.
Marieke
Ik kom even wat fotootjes spammen :inlove: .
Alles gaat goed. Wel hectisch af en toe, zo met 2 kinderen. Mischa is helemaal hyper, dus die moeten we weer een beetje in het gareel zien te krijgen.
Kom later terug hoor, om jullie wat uitgebreider in te lichten, maar nu eerst…
:inlove: