:inlove: :inlove: :inlove: , mooi mooi mooi!!
:inlove: :inlove: :inlove:
Ohhh, tamaar, wat ben ik blij voor je!!!
Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoontje JUSTIN, geniet van de tijd en hopelijk is alle pijn nu weg en kun je ook lekker genieten!!!
Het is 'n knappertje, net als z’n broer!!!
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Lin, nu wij nog! Jij eerst, oke?!?
Ik zit hier nu met een slapende baby op m’n arm :inlove: .
Gelukkig nu weer een beetje stil, want hij heeft net wel een uur gekrijst van de krampjes. Zo zielig!
En de visite bleef eigenlijk ook te lang, dus ik had het even helemaal gehad. Maar goed, de rust is wedergekeerd.
M’n bevallingsverhaal zal ik nog wel uitgebreid uittypen, maar zo met één hand wordt dat nachtwerk, haha.
De bevalling van Mischa was afschuwelijk, maar deze bevalling was eigenlijk gewoon bizar. Totdat ik bijna volledige ontsluiting had heb ik niet eens hoeven puffen, alleen maar rustig ademhalen was voldoende. De centimeters vlogen erbij. Wat een verschil met de vorige keer zeg!
Ik voel me verder ook hartstikke goed. Een normale hoeveelheid bloed verloren, en dat scheelt zo ontzettend veel! Ik heb gewoon lekker energie, en wat dat betreft niet het gevoel dat ik 4 dageb geleden bevallen ben.
Voel me gewoon zoveel beter dan op het eind van de zwangerschap.
Met m’n bekken gaat het wel al veel beter dan voor de bevalling. Maar van de bevalling heeft het ook wel een knauw gehad. Ik merk gewoon dat ik nu echt rustig aan moet doen, anders gaat het mis. En tja, ik ben dus nog steeds boven. Tot het weekend geen traplopen. Best lastig hoor, want Justin mag nu in principe naar buiten, en ik zou graag een klein rondje met hem gaan wandelen. Maar nog even geduld!
Oh tamaar wat fijn zeg dat alles lekker is verlopen.
Stel je eens voor zeg, dat je al zo op het einde loopt en dan ook nog eens een hele zware bevalling krijgt pfffff :shock: .
Fijn dat het met Justin allemaal lekker gaat, alleen die krampjes tsja dat is altijd zielig, je kan ook niet veel doen voor ze.
Nou meid, rust lekker uit boven en geniet van deze mooie tijd.
Tot laterssssssss
Tamara, het lijkt wel of ik mezelf hoor praten. Wat fijn dat de bevalling zo goed is ‘bevallen’ :lol:
Justin is een heel mooi kereltje :inlove: :inlove: :inlove:
Fijn Tamara, dat je je alweer zo snel goed voelt!
Dat een bevalling ook zo kan gaan :shock:. Klinkt goed, maar ik kan me inderdaad ook wel weer indenken dat het bizar aanvoelt. Ben benieuwd naar je hele verhaal.
Layla is helemaal bezig met haar voetjes; ze zit ze vol bewondering te bekijken, knijpt af en toe eens flink in haar tenen en probeert ze in haar mond te stoppen (gaat net, ze is niet zo heel erg lenig :mrgreen:). Verder gooit ze alles weg wat in haar buurt komt. 's Morgens ligt ze dus lekker te gillen omdat ze haar knuffel uit bed heeft gemikt :roll:. En papa en mama blijven natuurlijk geduldig bezig om alles weer terug te geven .
Ga nu even gezellig met haar op het kleed spelen
Kaatje, hoe is het gegaan bij de vk?
Ha meiden!!
Tamaar, wat fijn te horen zeg! Het is nu inmiddels weekend, dus ik ben reuze benieuwd hoe het nu is en of je weer kan wat je zo hoopte te doen enkele weken terug!
Geniet ervan, je hebt 't echt verdiend hoor
Krijgen we binnenkort weer foto’s? Heb nu de smaak te pakken hoor :inlove:
Mex, lief dat je 't vraagt!
Ik ben deze week weer aan 't werk, en dan 's avonds helemaal kapot (vooral donderdag en vrijdag is 't eigenlijk haast niet te doen, maar ik houd me sterk!). Dus kon 't ook niet opbrengen om nog achter de pc te kruipen.
Het was dinsdag geweldig :inlove:
Het ging alleen 'n beetje mis omdat we niet wisten dat 't echobureau niet in de praktijk van de verloskundige zat. Als je het ziekenhuis gewend bent, is dat toch helemaal anders. Dus we zaten voor jan piep te wachten en te wachten. Uiteindelijk eerst de intake gehad en daarna naar het echobureau genieten van ons ukkeltje! :inlove:
We hebben 't op DVD en 't moet dus aan iedereen geshowd worden, dat snap je wel.
Sjef heeft besloten dat de werknaam (zoals m’n zus zegt dat 't hoort voor de geboorte!!) “Huubke” is. Leuk voor mijn opa, die heet namelijk Huub!!
Huubke (dus) is heel goed gegroeid, het gaat precies zoals 't hoort en loopt mooi op schema. Alleen wat lijkt ie nu al op z’n vader zeg, ohohoh…!! 't is een mega-slaapkop! Ine (de echoscopiste) wilde 'm wakker maken, omdat ie lag te slapen en ze wilde zo graag dat we 'm zagen bewegen! Uiteindelijk heeft ze me door elkaar geschud op die bank en daar bewogen de voetjes, even dat kontje verplaatsen en weer lekker verder slapen :inlove: Geweldig, zo mooi!
Ze heeft ons huubke niet opgemeten, maar als ie zo goed op schema loopt, dan zou 'ie nu ongeveer 15cm zijn volgens de tijdschriften
Er ligt dan nu ook 'n meetlat langs m’n bed om te zien hoe groot dat dan is. Hemeltje lief!!! Ik vind 't nogal wat hoor!
Heb ook 'n foto van ons huubke, maar die staat natuurlijk nog op de pc op 't werk… :doh:
Mijn verlof is ook al bijna geregeld, als 't goed is mag ik 12 november met verlof. Dat wil ik zelf althans graag, maar denk dat de baas er ook geen problemen mee heeft!!! Da’s al over 20 weken!!!
In principe zou ik dan nog maar 17 weken hoeven te werken, want er zitten nog 3 weken vakantie tussen! Klinkt wel erg goed, moet ik zeggen :mrgreen:
Lin, hoe gaat 't met jou?
Geniet je wat van je verlof??
Tot gauw!
Liefs,
Kaat
Wisten jullie trouwens voor de geboorte 't geslacht?
En met hoeveel weken konden ze dat eigenlijk zien?
Kaat, fijn dat alles weer goed was. En dan alweer met verlof :shock: wat gaat de tijd toch hard!!
Ik wist met Jesse en met Ties het geslacht al. Was veel te nieuwsgierig. We hebben het gewoon met de 20 weken echo gevraagd.
Hoe gaat het verder met iedereen?
Zeiden ze toen ook dat ze 't niet met zekerheid konden zeggen, maar 'n vermoeden hadden?
Of gewoon “het is een jongen” klaar en uit?
Hoi Meiden,
Kaatjes: Wij wisten het geslacht van Milan met 20 weken en het was zo duidelijk als wat. We hebben het alleen laten opschrijven bij de pretecho omdat ze op dvd alles opnemen zelfs het geluid en anders hadden we het niet kunnen laten zien aan iedereen. Nu weten we het weer en dat was weer met 20 weken. Moet zeggen dat het leuk is als je het weet maar het is nog spannender als je het niet weet en met de bevalling te horen / zien krijgt. Maar wij konden niet wachten :oops:
Genieten van mijn verlof doe ik wel, moet alleen zeggen dat het wel veel zwaarder word dan toen ik werkte. Mijn buik doet soms goed zeer, kleine draait goed en ligt overdwars en dat is niet altijd fijn.
We hadden afgelopen vrijdag nog een echo gehad omdat ze dachten dat het niet goed groeide maar er is niks aan de hand, het groeit allemaal goed.(dit dachten ze bij Milan ook met 30 weken).
Mijn rug begint ook een beetje pijn te lijden ach ja nog eventjes en dan is het voorbij, ik mag eigenlijk niet klagen want het hoort er nu eenmaal bij draag toch zeker nu al 17 kilo extra mee dan normaal.
Maandag weer naar de VK en dan zullen we zien hoeveel we weer zijn aangekomen, bij Milan was dit in totaal 21 kilo, maar ik denk dat ik er nu wel overheen zal gaan :oops:
Nou meiden de kleine heeft een verassing is zijn luier voor me dus ga gauw maar even kijken :lol:
Gr. Linnn
Ik moet nu typen met 1 hand, gaat even niet zo makkelijk.
Kom later wel even uitgebreid reageren.
Maar ik wilde even laten weten dat ik mijn bevallingsverhaal heb geplaatst:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1704283#1704283
Hoi Meiden,
Tamma, heb je verhaal gelezen wat heb je dat met veel emotie weten op papier te zetten (in dit geval op de pc te tikken )
Hier is alles goed, beetje last van de bekende kwaaltjes enzo.
Weeg inmiddels 79 kilo (thuis gewogen) morgen eens kijken wat ze bij de VK aangeven.
We hebben nog even nieuwe buikfoto’s gemaakt vanmorgen.
Hier is het de 32 weken, en zoals jullie kunnen zien is het haar van me eraf Keer wat anders kan geen kwaad toch :o haha
tamaar, ik zit haast met tranen je ongelovelijk mooie verhaal te lezen!!!
Geweldig, zo wil ik 't ook wel (zonder die bekkenpijn dan he )
Linnie, mooie foto’s!!!
Ik ga gauw slapen, val haast om
Liefs,
Kaat
Meiden, ik kan 't echt niet meer voor me houden voor jullie…
we weten 't ook al 'n week :oops: :silenced:
Wij krijgen 'n ventje!!! :inlove:
Ohhhhhh, wat leuk Kaat!!! :dance: :dance: :dance: (en ik kan het weten ).
Maar wat weten jullie het al lekker vroeg, konden ze het zo goed zien op de echo?
Ja Kaat, gefeliciteerd :dance: :dance:
En net wat Tamara zegt, jongens zijn heeeeeeel leuk en lief en schetig en en…ga zo maar door :inlove: :inlove:
:lol: whaha :lol:
Ze zei dat ze 't vanwege de leeftijd nog niet zo goed kon zien waarschijnlijk, maar ging toch 'n poging wagen. Toen zette ze 't scherm stil en zag je toch behoorlijk duidelijk dat 't een jongetje zou zijn. Ze zei wel nadrukkelijk dat ze 't nooit met zekerheid kon zeggen.
Heb al wel verschillende verhalen gelezen her en der, ook dat de “voorspelling” dan niet juist was. Maar dat was bij alle gevallen dat ze dachten dat 't een meid was en toch 'n jongen bleek te zijn! Lijkt me ook lastiger als ie niet zo zwaar geschapen is :silenced: om te zien!! :think:
Ik probeer nog even met de vk te bellen morgen ofzo, om te horen of er nog een echo gemaakt wordt. Heb namelijk geen nieuwe afspraak.
Misschien dat we dan toch 'n 3d doen, moeten we nog ffies overleggen. Volgens mij kan dat ook niet bij elk echobureau, wel?
Weer wat leuks om met m’n ventje (ja, nu wordt 't wel verwarrend he! Vooruit… Sjef) te overleggen :inlove:
Ik ga m’n prakkie maken!
Doewie!!