Kaatjes: gefeliciteerd met je VENTJE
Ik weet nog toen ik zwanger was van Milan dat ik echt hoopte op een kleine Vent, en het was gelukkig zo :inlove:
Nu maakte het me niet meer uit, of het een jongen of een meisje werd.
Kijk 2 jongens is leuk, maar van allebei een is ook leuk.
Dus nog even wachten en dan weten jullie het ook. :lol:
Doeiii Linnie
Grrrrr, Linnie, je verspreekt je ook echt niet hè!
Even showen hoor :inlove: :inlove:
Tamara, wat liiiieeeeefffff! :inlove: En gefeliciteerd met Mischa!
Ha ha Kaatje, zat je met je gevoel toch goed he? Ik ben geloof ik de enige mama in ons topic die er niet over mee kan praten hoe leuk het is om een jongetje te hebben (natuurlijk wel over hoe geweldig, leuk, gezellig en roze een meisje kan zijn :inlove:). Leuk joh, kan je je alvast helemaal op de stoere mannenbabyspulletjes gaan storten :D. Zijn jullie al over namen aan het denken of weten jullie het misschien al?
Vind het ook nog steeds een beetje gemeen van Linnie… Maar goed, niet al te lang meer en wij weten het ook :D. Leuk trouwens, je nieuwe kapsel, lekker vlot!
Volgende week heeft m’n schoonzus haar 20 weken echo en horen we of onze nichtjes er een broertje of zusje bijkrijgen. Ook weer spannend!
We hebben een heel gezellig weekendje Drenthe achter de rug! We hadden een groot familieverblijf op een boerderij met minicamping. Was ideaal met de kindertjes; groot grasveld voor de deur en er waren skelters, fietsjes en allerlei dingen waar ze mee konden spelen. Dus wij zaten ook helemaal goed :thumbup:. Ik was alleen superverkouden en we hadden ook nog eens de ‘mazzel’ om het enige waterbed toebedeeld te krijgen (klots, klots, argh!) dus ik was ook wel weer blij toen we weer naar huis gingen hoor :D.
Verder ben ik druk bezig met m’n eigen bedrijfje. Ik weet eigenlijk niet of ik het hier al verteld heb, maar ik ben bezig om franchisenemer te worden bij een nieuwe formule. Ik ben inmiddels verschillende selectiegesprekken verder, heb deze week een psychologische test gehad en ze hebben me een contract aangeboden. Ik laat het nog even doorspitten en dan kan ik tekenen en beginnen!
Met Layla gaat het nog steeds super :thumbup:. Ze is erg druk en kwebbelt aan een stuk door. Ze is gek op de fruit- en groentehapjes, er valt bijna niet tegen te scheppen :D.
Nou, ik heb nog een was te vouwen (hoera…)
Tot later!
Linnie, ik “denk” dat ik 't al weet
Maar ben benieuwd of 't ook zo is :mrgreen:
We shall see!!
Tamaar, wat liiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeffffff :inlove: :inlove:
Gaat alles goed? Met de kleine, met Mischa en je hubbie, maar vooral met jou en je bekken??
Mex, daarom willen we uiteraard van jou ook veel roze-verhaaltjes horen!
Leuk dat jullie zo’n fijn weekend hebben gehad, op 't geklots na dan :?
Heeft Layla 't ook naar d’r zin gehad?
Wat is 'n franchisenemer? Ben benieuwd wat 't voor bedrijfje gaat worden.
Je had wel 'ns verteld dat je je baan opgezegd had en dat je voor jezelf wilde beginnen, maar meer weet ik er niet (meer) van!
Hoor 't graag hoor!
Veel succes!!!
Ik ga zo de babykamer leeg halen, heb vandaag lekker 'n dagje vrij. Alle kleren van ons liggen daar nog, geen tijd gehad om ze in de kast te leggen waar ze horen.
Als de kamer leeg is, komt m’n vader om de wanden te isoleren en de vloer te leggen.
Hoop dat 't allemaal snel gaat, want ik ben er heel erg aan toe om 't in te ruimen!! Alle kleertjes enzo liggen nu in de woonkamer, vind 't hartstikke leuk om naar te kijken enzo, maar wil ze gewoon op 't juiste plekje hebben liggen :mrgreen:
Grtjs,
Kaat
haha :lol: die kaatjes heeft nu al last van het opruimen.
Dat word nog wel later in je zwangerschap erger
Zo net eventjes lekker geslapen met Milan, heerlijk hoor die middag slaapjes, moet zeggen heb het ook echt wel nodig.
Soms ligt ik snachts een tijdje wakker omdat ik dan niet meer in slaap kan komen lekker is dat :?
Nog een paar weekjes en dan zit het er weer op :think: wat gaat het toch snel deze keer.
Groetjes Linnie
Was dat maar, Lin :?
Het moet gewoon. Mijn papsie heeft morgen tijd om hier te komen klussen. En als hij 't aanbied, kun je maar beter zorgen dat ie ook aan de slag kan
Wel fijn, gebeurd 't tenminste (anders laat ik 't liggen tot 't stof hapt!)
Ben blij dat ik thuis ben. Heb net 3 uur file gereden… niet leuk
Even inbreken meiden!
@Kaatjes, ik lees dat het waarschijnlijk een jongetje is :mrgreen: super hoor!
Ik was vorig jaar net geen 17 weken toen we een echo lieten maken voor de geslachtsbepaling, en je weet dat de uitkomst goed was, haha.
Je zag het heel duidelijk.
Geniet er lekker van meid!
Jullie allemaal trouwens meiden!
Groetjes Chico.
Hoe is het gegaan afgelopen weekend, Kaatje? Is je vader lekker opgeschoten? En hoe gaat het nu eigenlijk met je vermoeidheid?
Heerlijk he Linnie, dat 's nachts wakker liggen :thumbdown:. Ik heb ook heel wat keren beneden gezeten met een koppie warme melk. Pas toen de beeb er was hielden hier de gebroken nachten op, hi hi :D.
Tamara, hoe is het nu met je bekken? Hopelijk gaat het allemaal goed en ben je heerlijk van je gezinnetje aan het genieten.
Ik heb vandaag het contract getekend! Nu moet ik deze week nog naar de Kamer van Koophandel en de bank en moet ik een BTW-nummer aanvragen en dan kan m’n eigen bedrijfje echt van start, druk druk druk dus! Een franchisenemer is trouwens iemand met een eigen onderneming die zich aansluit bij een bestaande formule. Bekende voorbeelden zijn o.a. Etos, Pearle en De Hypotheker. Zie ook hier. Ik heb gekozen voor deze formule. Hele simpele redenen; er zit toekomst in, ik heb geen kantoor, personeel of auto nodig en het is ideaal te combineren met het zorgen voor Layla.
Het is trouwens erg gezellig met Layla :D. Ze kwebbelt de hele dag door. Ze heeft ontdekt waar de B zit en roept nu de hele tijd BAA, BAH en BLA BLA BLA, zooo leuk :inlove:!! Er staat trouwens ook weer een lieve foto op haar website :D.
Hoe is het eigenlijk met de rest??
Nou, ik ga aan de slag :D, tot later!
Leuke foto’s van Layla! En wat een heerlijke stukjes om te lezen :lol: . 'k
Zit hier te grinniken achter de computer.
Nou, ik heb vanmorgen Mischa naar de psz gebracht!
't Is ineens wel stil in huis hoor, haha.
Ik heb even met hem meegespeelt, en terwijl ik even met zijn juf stond te praten ging hij al lekker zelf spelen.
Toen ik weg ging kreeg ik een dikke kus en stond hij uitgebreid te zwaaien en doooeeeeggg mama :inlove: te roepen. Hij vond het prima!
Vanmorgen gaan ze naar het dierenweitje, ben benieuwd hoe dat gaat.
Pffff…hij wordt echt groot hoor.
Met m’n bekken gaat het steeds ietje beter gelukkig. Ik kan nu alweer een lekker stukje wandelen. Maar het gevaar is wel dat ik teveel ga doen, en dan word ik wel door m’n eigen lijf terug gefloten hoor.
Hopelijk blijft het steeds iets beter gaan.
Met Justin gaat het ook goed. De nachten zijn nog wel errug gebroken, maar gelukkig heeft manlief ook nog vakantie, zodat ik het nog rustig aan kan doen.
Kaat, heb je al wat echte jongensspullen gekocht? Of wil je nog een echo later afwachten?
Is het een beetje opgeschoten met het klussen? Lekker hoor, dat je zulke hulp hebt! Ben reuze benieuwd naar het uiteindelijke resultaat straks.
Hoi Meiden,
Zo even weer een berichtje van dikke linnie
Pffffffff 81 kilo al weer en dat woog ik ook op de dag dat ik ging bevallen van Milan en nu moet ik nog 7 weken.
Ja ja het komt er vanzelf aan :lol:
Alles gaat redelijk goed, ben niet zo’n klager maar er zitten dagen tussen dat ik het ff niet meer zie zitten, maar ja die hebben we allemaal wel gehad toch?
Zondag waren we naar Artis geweest, leuke dierentuin maar niet zo bijzonder moet ik zeggen, we hebben wel een leuke dag gehad daar niet van.
Tamma, fijn dat het wat beter met je gaat en dat je man natuurlijk ook nog thuis is, altijd makkelijk voor de nachtvoedigen
Weet iemand eigenlijk hoe het met Ilona gaat??
En Simba ook natuurlijk ??
Groetjes Linnie
Ha ha, wat een kerel die Mischa :thumbup:! Is het de rest van de ochtend allemaal net zo goed gegaan? Ik heb afgelopen week de kinderwagenbak te klein verklaard en opgeborgen. Vond toen al dat m’n meisje zo snel groot wordt. Dusse, slik… dat wordt nog wat als die straks naar de psz gaat. En voor je het weet is het zover he .
Hopelijk blijft je bekken steeds een stukje beter gaan!
Is toch normaal Linnie, dat je er dagen tussen hebt zitten dat je het eventjes gehad hebt? Ik ben ook niet weg van Artis. Volgens hub mag ik een ouderwetse stadsdierentuin ook niet vergelijken met het Noorderdierenpark of zo. Maar toch, geef mij maar een mooi park dan. Of nog beter, in het echie :D. Een vriendin van Ilona schreef trouwens laatst bij de januari-mama’s dat het weer de goeie kant opgaat met haar, klonk tenminste lekker positief!
Goh Kaatje, ik schrik er toch iedere keer van als ik zie hoe ver je alweer bent! Heb je Co’tje al kunnen voelen trouwens?
Hier gaat verder alles goed. Layla krijgt tandjes :mrgreen:. Ze had al heel verdacht een paar dagen haar tong uit haar mondje hangen dus ik ben maar eens op onderzoek uitgegaan. Ze zitten nog wel onder het tandvlees, maar er komen duidelijk 2 tandjes aan. Ze was eventjes aardig van streek, dus ik heb maar druppels gehaald. Blijkbaar is het in huis hebben daarvan voorlopig al genoeg, want nu gaat het alweer stukken beter. We zullen zien :D.
Verder heeft mijn schoonzusje deze week haar 20 weken echo gehad. Alles gelukkig helemaal goed. Onze nichtjes krijgen er een zusje bij :inlove:. Ze wordt in november verwacht en gaat Suze heten :D. Dus opa en oma aan die kant hebben straks maar liefst 4 kleindochters! Een daarvan is dan 3 maanden ouder dan Layla en een 10 maanden jonger, dat wordt nog wat later, hi hi! Ik kreeg vanavond ook nog een mailtje van een ex-collega met het leuke nieuws dat ze zwanger is, ik werd er zo blij van!
Hoog tijd om naar bed te gaan , tot later!
Hey “B”!! Leuk dat je effe wat post, thanx :-*
Het resultaat mag er idd wezen :mrgreen:
Mex, ik snap nooit zoveel van zulke zaken (daarom begin ik ook heel simpel 'n trimsalon, denk ik :think: :lol: ) maar als je er 'n goed gevoel bij hebt is het zeker de moeite waard! Je zult echt niet over een nacht ijs zijn gegaan! Leuke vooruitzichten en bezigheden, you go girl :thumbup:
Layla is echt geweldig :inlove: :inlove:
Tamaar, rustig aan en 't komt langzaam goed! Fijn te horen dat je er positief over bent. Nu luisteren naar je lichaam he
Linnie, ben je al in dierenrijk Europa geweest, in Geldrop? Is voor jou toch ook niet zo’n wereldreis? Ik ben er nog niet geweest, maar lijkt me toch wel 'ns de moeite waard!
Paps is weer aan 't klussen! Hij weet van geen ophouden :thumbup: :mrgreen:
Het wordt zoooo mooi, meiden! De wandpanelen zitten er nu tegen en zijn ook geisoleerd. Hij is nu met de laminaatvloer bezig en daarna wordt nog 1 wand gestucadoord (denk door Mijn-Man-De-Klusser :roll: ). Daarna poetsen en inruimen maar!!! Je wilt niet weten hoe ik sta te popelen :drool: :mrgreen:
We hebben al 1 pakje echt jongensachtig gekocht: zwart met grijs met daarop de tekst “I’m small but smart”. Heel stoer! Echt een ik-lijk-op-mijn-paps-pakje, hij draagt ook 't liefst een trainingsbroek!! Ben er helemaal weg van :inlove:
18 juli hebben we de screeningsecho, we hebben er lang over nagedacht en doen 't toch. Dan ook tevens nog 'n keer 'n bevestiging vragen over 't geslacht. Dan moet 't toch duidelijk zichtbaar zijn, he
Ben bezig met buikfoto’s van maandag (17 weken). Zal ze zo plaatsen.
Doeg!!!
My belly
Twee pakjes, die ik laatst in de aanbieding gekocht heb bij Prenatal:
Wat een leuke foto van “jullie”!! (Wat een leuk kapsel heb je trouwens, staat je goed!) Die kleertjes :inlove:
Meen je dat, dat van je eigen trimsalon beginnen??
Haii,
Gisteren naar de VK geweest, alles was goed.
Kleine Uk lag al mooi gedraaid en vast dus dat is een goed teken.
Weer goed gegroeid dus nu over 2 weken weer terug komen.
De laatste loodjes zitten er nu aan te komen, maar nu mag het ook wel even nog wat mooier weer worden, dan kan ik daar ook nog even van genieten voor de drukke tijd weer begint.
Kaatjes, leuke kleertjes zeg !!!
Gr. Linnn
Thanx meiden!!
Lin, fijn dat alles weer goed is. Idd de laatste lootjes!!! Spannend?
Was Milan te vroeg of te laat, eigenlijk?
Mijn buik is ineens aanwezig! Sinds twee dagen, grappig zeg!
Heb nog niet echt ongemak ervan, behalve dan dat bijv. gebukt zitten niet meer zo handig kan, maar verder gaat 't goed!
Hoe’st met de rest van de kotertjes??
Liefs,
Kaat
Meiden, ik kom hier veel te weinig :oops: .
Ik type nu met 1 hand, dus excuus voor de eventuele spelfouten .
Kaat, je schiet alweer een eind op naar de helft zeg! Super!
En wat leuk om jou zo op de foto te zien. Mooie buik heb je :thumbup: .
Linnie, fijn dat alles goed was bij de vk.
Succes met de laatste loodjes.
Hier is alles goed, Wel moe door de gebroken nachten . Hopelijk vindt Justin het doorslapen snel uit
.
Wow, ik krijg kramp in m’n hand. Ik voeg nog even wat fotootjes toe en dan kom ik van de week nog eens uitgebreider.
He tamaartje, leuk je te zien (met 1 hand dan wel!!).
Ben jij dat, waar justin zo lekker op de buik ligt? Ik heb je volgens mij nog nooit van gezicht gezien (hoeft ook niet als je niet wilt hoor )
Knappe kids heb je, zeg! :thumbup:
Blijven showen hoor
Hoe voelen harde buiken eigenlijk? Kan niet dat ik daar nou al ‘last’ van heb, maar 't lijkt wel of ik m’n buik voel groeien, het lijkt ineens deze week hard te gaan! Hadden jullie dat ook??
Liefs,
Kaat