Meen je dat, dat van je eigen trimsalon beginnen??
Ohh, wat stom… :doh:
Ik zat net in de auto onderweg van werk naar huis en dacht “iemand vroeg er naar en ik heb niet eens gereageerd”. Vond dat best lullig. Jij was 't dus
Yep, eigen trimsalon!! Heb m’n theorie al ‘in the pocket’ en moet binnen ong. 4 jaar mijn praktijkexamen halen. Was van plan om dat weer na de bevalling (en verlof denk ik) op te pakken, het stagelopen.
Momenteel wil ik me even verdiepen in het verkopen van hondenaccessoires via internet (webshop) en eventueel op markten enzo. Alleen waar begin je he… Ik wilde ook jouw site nog 'ns lezen, waar je momenteel mee bezig bent. Wie weet staat daar wel 'n lichtpuntje wat me net de juiste richting in duwt
Pffff…ik heb vandaag echt een piepdag achter de rug zeg :roll: .
Mijn eerste dag alleen met de kids had ik me toch wel even anders voor gesteld.
Justin had een regeldagje (ik dacht dat die er pas met 6 weken zou moeten zijn?) en wilde iedere 1,5-2 uur drinken. Mischa was vreselijk aan het grenzen verkennen en haalde me af en toe het bloed onder m’n nagels vandaan. Nou moet ik ook zeggen dat Justin na zijn 2e nachtvoeding van half 4 niet meer wilde slapen, waardoor ik natuurlijk hartstikke moe was. Dan kan ik zoveel minder hebben.
Morgen weer een nieuwe kans, hopelijk gaat het dan wat beter.
Linnie, ik heb geen tips voor je wat betreft zindelijkheidstraining. Wij zijn er met Mischa nog niet mee bezig. Wilde hem eerst maar eens door de periode ‘nieuwe baby’ en ‘peuterspeelzaal’ loodsen, en dan zien we wel verder.
Kaat, dat ben ik idd op die bovenste foto. Ben nooit zo van mezelf gecharmeerd op foto’s, haha. Maar ik zal voor jou even zoeken of ik een schappelijke van mezelf kan vinden .
Oh, jij kan me dan misschien wel vertellen of het helpt om met onze langharige jack russell (zie foto) naar een trimsalon te gaan. En dan bedoel ik tegen het verharen. 't Is zo vreselijk met die hond, hij verhaart het hele jaar door en niet te zuinig ook.
Kan me best voorstellen Tamma dat je eerste dagje alleen met je kids weer een hele verandering voor je is.
Pff je moet toch weer een ritme vinden en je andere kleine moet ook leren dat hij nu niet alle aandacht krijgt.
En tsja dan … worden ze wel eens vervelend
Ach meid je komt er wel, en die kleintjes krijg jij wel op de rit.
Wat die honde haren beterft, pfff tell me about it. :lol:
Wij hebben een kort harige Jack Russel,
nou die verhaart ook ZOOOO ERG :shock: ik word er niet goed van.
Arme beestje kan er ook niks aan doen, wij brengen hem elk half jaar even naar de Trimsalon, ze kunnen niet veel doen daar, maar ze wassen, en drogen haar eventjes, knippen indien nodig even de nagels en klaar is madame weer. Vind het altijd wel fijn als ze is geweest daar en het kost geen drol, en wij hoeven het niet te doen.
Maar inderdaad misschien weet KAATJES een oplossing voor ons wat betreft die haren, wij hebben dan aangepaste voeding ook al.
Vannacht bagger slecht geslapen,
die kleine is nu al een Party ganger
Wat een feest daar binnen volgens mij ben ik helemaal blauw, geel en paars daar. :oops:
Nou meiden ga ff bank hangen en hopen dat het weer wat rustiger word daar binnen. Tot latersss
Even gauw wat typen, Layla slaapt nog… (maar dat duurt vast niet zo lang meer!)
Heb je alweer beter geslapen Linnie? Pfff, leuk he als zo’n kleintje lekker beweegt, maar soms… Ik kon er altijd wel erg van genieten, maar aan je rust komen kan ook erg fijn zijn :D. Echt de laatste loodjes nu he meid en dan wordt het echt spannend! Hoe gaat het met de zindelijkheidstraining van Milan?
Inderdaad, erg leuk om je te zien Tamara! Ha ha, ik heb hetzelfde met foto’s hoor (en volgens mij met ons heeeeel veel mensen ). Gaat het alweer wat beter trouwens? Wat Linnie zegt, je moet weer een ritme gaan vinden en dat valt natuurlijk niet mee. En wat betreft Mischa, klinkt als een volstrekt normaal kind toch? Maar ik snap best dat je dat op dit moment wat minder kunt hebben hoor, sterkte meis!!
Goh, wat leuk Kaat! En het klinkt behoorlijk serieus! Hi hi, zo heb je hier al even gauw twee klanten . Een webshop kan je op verschillende manieren aanpakken; helemaal zelf (waar ik mee begonnen ben; gigantisch veel werk om uit te zoeken hoe dat allemaal moet) of een soort van instant-webwinkel pakket kopen (makkelijk, maar dan heb je er een zoals zo ongeveer 50.000 anderen, niks unieks dus). Ik wilde het ook allemaal behoorlijk uitgebreid en dan maak je jezelf het echt niet makkelijk. Ik ben er trouwens mee gestopt, eerst Koopplein maar eens goed van de grond krijgen. Daar is al het “technische” werk al voor me gedaan, heeeeerlijk! Maar als je verder vragen hebt, stel ze gerust. ik heb al veel uitgezocht, dus misschien weet ik het dan wel.
Hoe gaat het verder met je? Nog last van vermoeidheid? Iemand legde mij toen ik zwanger was uit dat een harde buik aanvoelde alsof je buik een voetbal wordt. Ik herkende het daarna gelijk. Kun je Co’tje al voelen trouwens?
Nou, ik ga zo maar eens boven kijken… Er werd net wat gekwebbeld, maar nu is het weer stil. Gaan we gezellig samen een boterham eten en een kopje (flesje) thee drinken, hi hi. Vanmiddag komt m’n schoonmoedre de kleine meid ophalen en gaan wij lekker uit eten :dance:, zin in!!
Gisteren griste ze trouwens zo heel bijdehand het koekje uit de vingertjes van haar 3 maanden oudere nichtje en ging 'm zelf opeten… En die arme Noor zat er helemaal verbaasd bij :lol:
Tamaar, je ziet er hartstikke leuk uit (al herken ik 't gevoel wel hoor!!).
Lijkt me slopend zo’n dagen, hoop dat die niet te veel volgen voor je!
Bobby kan gerust naar de trimsalon, denk ik. Kun je de lange plukken eruit trekken, met gemak? Dan is ie echt plukrijp en zou ik 't eens proberen of 't helpt.
Lenny is broken coated, dat zit er tussenin. Nu ligt ook 't huis weer vol met haren, dus moet ze weer 'ns getrimt worden.
Kijk maar 'ns op http://www.abhb.nl of er 'n gediplomeerde trimster in jullie buurt zit!
Jack russels, vooral de witte versies, zijn soms 'n ramp! 'n vriendin van me heeft er eentje, verhaart ook enorm, m’n schoonouders idem.
Ik kreeg ooit 'ns de tip om 'n fles met warm water te vullen, daar 'n scheutje shampoo in en 'n kwartier lang de vacht inmasseren met 't mengsel. Dit zo’n 6 dagen herhalen en dan schijnt 't minder te zijn. M’n schoonmoeder heeft 't eens geprobeerd en merkte echt verschil, maar ze is niet zo’n volhouder!!!
Wat je ook nooit moet doen is borstelen of 'n vacht ruw behandelen, daar wordt ie onrustig van en gaat nog meer verharen.
Jullie mogen uiteraard bij me langskomen hiervoor hoor
Linnie, we kunnen samen aan de dikke-enkels-club meedoen, geloof ik!!
:?
Whaha, layla wordt al 'n echte tante hoor! :mrgreen:
M’n vermoeidheid wordt wat minder, krijg langzaam weer wat energie gelukkig!! Vandaag heb ik 'n vrij dagje, ter compensatie omdat ik weer 3 dagen naar A’dam moest werken (is toch 'n hele trip vanuit 't noorden hoor!). Wel lekker, kan ik even de badkamer gaan uitdoen, is die weer netjes voor we met vakantie gaan.
gisteren hebben we de screeningsecho gehad! Alles goed en wel met ons kinneke!!!
En nu overduidelijk t geslacht gezien: nog steeds een echte VENT!!!
Ik voel ook sinds zaterdag (18w5) leven, en steeds heftiger! Soms zo mooi, schiet ik er zelfs van in de lach!!
Nu ga ik echt aan de huishoud, het wordt wel gortig als ik blijf zitten
Wel veel last van harde buiken maar het kindje lag goed.
Moet alleen nog verder indalen, en dan maar afwachten.
Hoop dat het niet al te lang meer duurt eigenlijk moet zeggen dat ik het wel een beetje zat ben nu, en dat ik er ook wel erg veel zin in heb om straks onze kleine in mijn handen te mogen houden.
En wat dacht je van NORMALE kleren pfffffffff eindelijk die skippie broeken enzo weer in de kast
De babykamer is klaar zal deze week even wat foto’s maken zodat ik ze kan laten zien.
Wat een onwijs leuke foto’s, Tamara en Kaatje!! Echt leuk om te zien!
En nu ben je alweer OVER de helft, Kaat! Goh, ik schrik er van als ik het lees, wat gaat het snel. Heet ie tegenwoordig Huubke? Mooie echo! Fijn dat alles goed gaat met 'm.
Ha ha Linnie, kan me voorstellen dat je nu wel weer eens normale kleren aan te kunnen. En om je ukkie te knuffelen natuurlijk :inlove:. Ben benieuwd hoor naar de foto’s van de babykamer (en de kleur natuurlijk :mrgreen: ).
Hier gaat alles prima. Er staan alweer een tijdje 2 tandjes op doorkomen, maar echt doorzetten wil het nog niet. Verder is ze flink bezig met omrollen, ik kan nog geen 2 tellen weglopen of ze ligt alweer op haar buik. En hoe ze terug moet… dat is ze dan opeens weer vergeten :doh:. Dus dat mag mama dan doen, houdt me lekker bezig :mrgreen:. En ze kan zitten! Na een tijdje laat ze zich wel vallen, dus we blijven er bij of leggen kussens neer. Wat op een gegeven moment een spelletje op zich wordt :D.
Kom ook weer ff buurten. Lees wel mee maar heb niet veel zin om te reageren meestal. Zag iig mooie foto’s voorbij komen van dikke buiken en mooie beebs (en hun mamsies :mrgreen: )
Gaat idd megahard Kaat…ALWEER 20 WEKEN!! Wowie…nog ongeveer t zelfde en je hebt ook zon lekker frummeltje in je armen :inlove: Kaat…je kan nu ook al ietsie harde buiken hebben hoor. T schijnt dat je baarmoeder vanaf het begin van de zwangerschap al iets samentrekt elke keer om alvast zich al te trainen voor t harde werk rond de bevalling. Dit voel je dus ietsie meer tot de uiteindelijke weeen. Sommige mensen voelen ze de hele zw niet hoor.
Linnie…kom op he met die laatste loodjes :thumbup:
Hier alles owkay. Roos doet het megagoed. Ze had een vervelende start. Echt een huilbeeb, maar gelukkig thanx van de osteopaat, is ze nu een enorm gezellige lachebek! En dan is gelijk te hele gezinnetje een stuk gezelliger en rustiger. Voel me iig megagoed. Moet over anderhalve week weer aan t werk. Gaat megahard.
Moet zowiezo zeggen dat alles nu veel sneller lijkt gaan. Hebben de andere 2x mamsies dit ook? Net of je minder tijd hebt om stil te staan bij iedere ontwikkeling wat we bij Kris wel deden.
Zindelijkheidstraining…mmm…Kris is zindelijk (net voor Roos werd geboren) en wij deden het stickersysteem. Om de 2 uur op de plee zetten en als hij iets deed hem een sticker laten plakken. En 2 als hij ook een poepje deed. Op een gegeven moment alleen een plakker voor t poepje en nu een plakker voor als hij geen ongelukje maakt op n dag. T wrekt iig…
Nou ga nog ff met hubbie op de bank. Kom nog wel es buurten…
Ahhhh, die Ties :inlove:!! Volgens mij gaat ie steeds meer op Jesse lijken, of zie ik het verkeerd?
Leuk om weer wat van je te horen Marieke! En natuurlijk nog beter dat het zo goed gaat bij jullie. Je verlof alweer bijna voorbij?? :shock: Das ook omgevlogen dan. Heb je wel weer zin om weer aan de slag te gaan?
Henk staat lekker voor me te koken :inlove:. En gelijk heeft ie… hij kan veel beter koken dan ik, dus we eten vast erg lekker vanavond. Ik was eigenlijk aan het werk, maar ben weer eens hier beland :oops:. Kga de tafel maar eens dekken denk ik… Tot later!
Jah gaat echt megahard dat verlof…heb deels zin in t werken maar zie best op om zo vroeg de hele boel klaar te krijgen met 2 kidz. Roos doet het iig geweldig op de kov. Heb al een oefenochtenje gehad.
Wat ik ook wennen vind is dat Kris pas met 10 maand naar de kov gaat en Roos dus met 3 maand, maar jah…dr zijn zoveel kidz bij wie dat prima gaat…dus moet er gewoon aan wennen.
Vannacht alleen hevige buikpijn gehad en de hele dag door ook al een beetje. De vk zei dat het waarschijnlijk oefenweeën waren en dat het nog wel aan kan houden, bij een tweede kind heeft je baarmoeder daar meer last van :think: en bedankt he
Verder was de kleine al wel goed aan het indalen dus het zal daar ook wel mee te maken hebben.
Ik hoop zelf alleen dat het niet al te lang meer duurt moet zeggen dat ik er wel klaar mee ben nu.
Al die kwaaltjes nu :eh: kan al moeilijk mijn bed uit (waterbed) manlief mag me iedere nacht een zetje geven als ik weer eens na de toilet moet :lol:
Morgen ochtend heb ik een afspraak voor voetreflex massage.
Dit heb ik altijd al om een aantal weken het werkt altijd erg goed bij mij.
Misschien dat ze me weer even een zetje kan geven voor de aankomende tijd of… nog liever gezegd een zetje voor die kleine spruit
Goh Linnie, de 37 weken voorbij! Geweldig… alsof weeën op zich al niet vervelend genoeg zijn, heb je nog oefenweeën ook :roll:. Nog wat gehad aan de massage?
Vannacht (02.38) hevige buikpijn en krampen dus… ik dacht het feest gaat beginnen. Gigantisch aan de dunne, en niet meer kunnen slapen.
Vanochtend was alles nog hetzelfde, al die tijd wakker gelegen van de pijn, dus ik pakte een paracetamol in de hoop dat ik kon slapen nou toen kwam van boven :sick: ook alles uit.
Dit is nu al de hele dag zo, het blijft lopen :wall:
De vk gebeld deze is geweest omstreeks 10.30 stelde me gerust dat het in iedergeval geen weeën waren en dat er ook geen ontsluiting is.
Dus… wat kan het dan zijn. Ze vertelde me dat ik dood moe ben en dat mijn lijfje het niet helemaal meer trekt, slapen gaat ook al dagen niet meer en de pijn in mijn rug zit er al een tijdje.
Nu heb ik slaaptabletten gehad TEMAZEPAM 10mg deze mag ik 4 nachten slikken om even tot rust te komen.
Ik hou er niet van om Pillen te slikken, slik al bijna nooit een paracetamol, en nu moet ik deze dingen pakken om uit te rusten en dat terwijl ik zwanger ben :think: heeft iemand hier ervaring mee???
Milan is vanmorgen maar naar Oma gegaan, dikke tranen hij wilde bij mama blijven, oh daar kon ik dus helemaal niet tegen.
Heb hem ook niet gebeld vandaag wat dan begin ik te .
Papa is nu naar Oma en in principe blijft hij vannacht daar tenzij hij echt mee naar huis wil. Dus maar afwachten wat er straks weer thuis komt.
Heb nu nog steeds niet geslapen en heb ook maar besloten om vannacht onder de zonnebank te gaan liggen zodat paps ook zijn rust krijg.
En aangezien ik het waterbed ook niet meer lekker uit kan zou het misschien wel eens een oplossing kunnen zijn voor een goede nachtrust.
Nou meiden misschien lees ik vanavond nog even wat ik hou jullie op de hoogte.
Linnie :hug:, grijp je kans en rust goed uit meid! De vk schrijft je trouwens vast niks voor wat jou of de baby nu kwaad doet. Hopelijk slaap je beter op het andere bed.