APRIL 2006 stoppers (deel 4)

Hoi Meiden,

Zo ik ben weer een beetje de oude aan het worden.

Had een flinke buikgriep te pakken en daarvan was ik zo beroerd :sick:

Gelukkig is de kleine verder oke en er is nog niks bijzonders aan de hand.

Moet zeggen dat ik me nog wel erg slap voel maar alles blijft in mijn lichaam zitten nu.

De pillen hebben ook wel gewerkt met het slapen dus … het gaat weer de goede kant op.

De kleine beweegt goed en zit volgensmij al aardig weer wat ingedaald want dat voel je toch wel.

Nou meiden fijn weekend geniet van het mooie weer en jullie KIDS.

Kaatjes ::: Lekker met de beentjes in de lucht en laat je maar goed verwennen door Zjef :wink:

Groetjes Linnie

Zo meiden iedereen aan het genieten van het mooie weer of … ???

Gisteren weer bij de VK geweest.

Alles was goed en de kleine is ingedaald, dus nu afwachten.

Hoop dat het niet al te lang meer duurt nu heb er wel zin in nou :oops:

Gr. linnn

Hey meiden,

Ben er ook weer eens. Tis een heftige tijd hier geweest en nog wel. Inmiddels wonen we weer samen, maar er is nog veel verdriet. Vergeven kan ik wel, maar vergeten niet. Om iemand in zijn kraamtijd in de steek te laten en dan ook nog eens daarna met een vriendin van je het nest in te duiken is allemaal wel veel. Gelukkig weet ik wat voor persoon hij is en daardoor is het voor mij duidelijk dat hij niet zo is. Snap ie?? Om een lang verhaal kort te maken willen we samen verder en zijn daar dan ook druk mee bezig. Voor ons en ook voor de kids het beste. Om te zien hoe je kind zijn vader mist is echt vreselijk. We zijn heerlijk samen op vakantie geweest en dat bebiel zo goed dat hij nu bij ons is komen wonen.

Zoey doet het super. Ze rolt en probeerd nu ook te kruipen. Ze heeft twee tandjes wat ik minder vind omdat ik bv geef en ze nogal van het bijten is. Luke is ook een schatje en gek op zijn zusje. Zo leuk om die twee samen te zien.

Nog even spammen…

Linnie…komt allemaal wel errug dichtbij he…gelukkig dat je nu nog n beetje je rust krijgt, want die heb je voor strakkies hard nodig! Hou vol he :thumbup:

Hier alles owkay. Geen bijzonderheden eigenlijk. Zal binnenkort ook ff wat foto’s van Roos spammen :mrgreen:

groetjes,

Marieke

Hoi Meiden,

Ilona: Leuk om weer eens wat van je te horen.

En al helemaal natuurlijk dat het allemaal goed met jullie gaat :thumbup:

Fijn dat jij en je partner er zo samen weer uit kunnen komen en dat jullie het nog eens gaan proberen top meid :thumbup:

Je moet doen wat je hart je ingeeft en de rest komt vanzelf.

We wensen jullie vele gelukkige jaren toe samen :wink:

Hier is alles nog rustig, de kleine zit goed daar binnen :wink:

Mama heeft het inmiddels wel gehad :wink: en wil die kleine nu wel eens even in het echt zien :wink:

In iedergeval zijn we er klaar voor dus … nu maar afwachten.

Ik laat het jullie zekers gelijk weten.

Tot latersss

Oh Linnie, het wordt nu echt spannend meid! Je bent al langer zwanger dan ik ooit geweest ben (tjonge, dat klinkt alsof ik er al ik weet niet hoeveel achter de rug heb :wink: ).

Ilona, fijn om zulk positief nieuws van jou te horen! :dance:

Ik hoop echt dat jullie het nu samen kunnen redden. Ik vind het reuze fijn voor jou (en de kinderen). Heel veel geluk samen!

Kaat, hoe gaat het ermee meid? Nog steeds volop aan het genieten?

Je hebt het trouwens wel toppie ‘gepland’ :wink: : geen tonnetje ronde buik midden in de snikhete zomer (eh…de vraag is natuurlijk of die nog gaat komen :think: ).

Mex, hoe staat het met je koopplein plannen?

Ik hoop dat je het allemaal positief van de grond kunt krijgen!

Alles goed met Layla?

Sabje, wat een heerlijk mannetje is Ties :inlove: . Apart idee dat Justin binnen no time ook alweer zo groot is. Ik vind hem nu al zo enorm gegroeid. 't Is echt een bolletje. Morgen moet ik met hem naar het cb, ben heel benieuwd wat z’n maten nu zijn!

Marieke, ik ben heel benieuwd naar de foto’s van Roos!

Fijn dat Roos geen huilbaby meer is. Lijkt me erg zwaar.

Ben je inmiddels al weer aan het werk?

Hier is het even bikkelen momenteel. Tot eergisteren sliep Justin precies niet in de tijd dat Mischa sliep. Ik had dus helemaal geen tijd voor mezelf. Nu heb ik ontdekt dat Justin op dat tijdstip wel in de kinderwagen hier beneden wil slapen, na wat heen en weer gereden te zijn. Nou ja, doen we dat toch! Heb ik mooi even een paar uurtjes voor mezelf.

Vanaf een uur of half 5/5 uur ;s nachts krijgt Justin last van krampjes. Echt hartstikke sneu voor hem (en zwaar vermoeiend voor mij :oops: ). Meestal leg ik hem dan maar even aan de borst, waardoor hij in slaap valt. Dan laat ik hem gewoon liggen, en doezel ik ook nog wat verder. Maar ik ben blij als die krampjes voorbij zijn.

Tot later!

Lodelooo,

De foto komt zo…was gemaakt tijdens een KOK-mamsdagje (Iloon was er toen ook… :mrgreen: )

Vervelend hoor die krampjes. Hoop idd dat ze snel over zijn, zodat je echt aan je rust toekomt, want das wel nodig.

Roos is geen huilbeeb meer gelukkig. Ze is lekker vrolijk, maar wel pinniger dan Kris vroeger was. Ze wil alles, maar dan ook ALLES meemaken. Heb er nu al 2 dagen werk op zitten en Roos doet het prima op het kdv.

doegies,

Mariek

p.s. Linnie…wordt steeds spannender :shifty:

Oh…wat een lekker meidje is Roos!!! :inlove: :inlove:

T is al paar daagjes wel erg stil bij Linnie… :shifty:

Ja Linnie… :think:. Hi hi, je meldt je even niet en we gaan gelijk van alles denken hoor! En tja, wie weet…

Wat een mooi meissie die Roos :inlove:. Leuk hoor om haar te zien!

Hoe is het bij het CB gegaan Tamaar? Groot gelijk trouwens, als Justin lekker even slaapt in de kinderwagen iedereen blij toch? Hoe gaat het nu trouwens met je bekken?

Super hoor dat jullie weer bij elkaar zijn Ilona! Als het goed voelt zo dan moet je het zeker een kans geven. Hopelijk slijt het verdriet met de tijd. Enne, je hebt heeeele mooie kindjes hoor :inlove:

Hier gaat alles prima. Layla is mobiel aan het worden, ze tijgert :inlove:. Eerst had ze absoluut geen interesse, maar om de afstandsbediening van de TV te pakken te krijgen doet ze nou eenmaal alles :mrgreen:. Probleem was eerst dat ze alleen maar achteruit ging en van het ding af bewoog :?, brullen! Nu gaat ze af en toe ook vooruit. Het ziet er wel errug grappig uit hoor!

Hier komen nog een paar fotootjes:

Wow wat gaat dat hard zeg…echt al n hele meid :inlove:

Heeeeeeeeeeeee meiden!!!

Hoe’stie hier?

K’heb jullie gemist hoor, maar vakantie was heeeeeeeeeeeeeerlijk!

We zijn twee weekjes in totaal weg geweest en hebben er enorm van genoten, voor herhaling vatbaar! Deze week hebben we nog vrij, dus gaan we lekker wat rommelen en zo.

Voor mezelf ben ik weer 'n mijlpaal verder: ik had “afgesproken” dat ik na de vakantie pas echt inkopen mocht gaan doen, en alsof ik nu losgebarsten ben, zijn Sjef en ik vandaag toch tot de conclusie gekomen dat ons uitzetlijstje aardig uitbreidt en er geen kleertjes meer bij hoeven te komen (althans, niet door ons gekocht!!).

Het enige wat nu nog gekocht moet worden is linnegoed voor het ledikantje en wiegje, matrassjes voor beide bedjes en mijn “etoslijst” (ik heb 'n bon van 10% korting bij etos, dus heb 'n hele waslijst gemaakt van dingen die we daar ineens moeten kopen!).

Ik ga donderdag voor het eerst naar zwangerschapszwemmen (spannuund!) en 2 oktober begint de zwangerschapsyoga. Heb er best zin in.

Heb ook al zitten denken hoe ik m’n vakantiedagen op ga maken dit jaar, in 10 weken tijd, en dat is zo’n straf (uch :eh: ).

Al met al gaat 't erg goed hier!!! Ons huubke is lekker actief, en ik heb echt 'n vermoeden dat zijn karaktertje veel op dat van paps lijkt: 's ochtends is hij lang niet zo actief als 's avonds, en ook houdt hij zich niet zo aan wat ze zeggen dat ie rustig is als je ‘rommelt’ en actief wordt als jij lekker uitrust. Nee, meneer heeft 'n ochtend- en avondritme!

En zo is dat met paps ook, hij is ook 'n echt avondmens.

Nu maar hopen dat ik gelijk heb wat dat betreft, dan zal ie vast ook 'n goede slaperd zijn (en niet zo’n wakkere huilerd als ik vroeger was!!).

Sjef heeft huubke ook al gevoeld, en we zien 'm soms ook zelfs bewegen door m’n buik heen! Ik kan er erg van genieten.

Wel merk ik nu dat sommige dingen wat moeilijker gaan, tuinieren o.a. kon ik eerst wat langer volhouden, en ook sokken aantrekken gaat iets minder goed! ach, zo lang dat dat alles is he!

Ik las dat ik nog niet alleen over ben gebleven als zwangere, of zou 't misschien nu inmiddels veranderd zijn… :think: :mrgreen:

En Iloontje zag ik met leuk nieuws voorbij komen, toppie meid! Zolang jullie je er goed bij voelen! Doe wat je hart je zegt dat goed is he!

En met marieke en kidz gaat 't ook goed, las ik!

Tamaar, heb je je draai voor je eigen momenten nu inmiddels gevonden? Lijkt me toch 'n grotere “stap” als je de tweede erbij hebt, of niet?

Mex, wat is Layla toch 'n lekkere meid! Dat knuffelgehalte straalt er zo af he! Hoe vaak moet jij je fotocamera afpoetsen, na zo’n brocolli-moment :wink:

Liefs,

Kaat

Je klinkt lekker enthousiast Kaat! En alweer 23 weken :shock: :shock: .

Haha, hebben jullie al zoveel kleertjes ingeslagen? Leuk hoor!

Mooi he, als je je hele buik ziet bewegen!

't Is absoluut een grotere stap van 1 naar 2 dan van 0 naar 1. Hier in huis in ieder geval.

Mex, wat is Layla een heerlijk meidje! :inlove: Geweldige foto’s.

't Gaat hier momenteel nog niet erg lekker 's nachts. De afgelopen twee nachten heb ik amper geslapen, doordat Justin vreselijk onrustig was. Z’n neusje zit ook wat verstopt, en dat maakt het allemaal niet makkelijker.

Het gevolg is dat ik tijdens de bv in slaap sukkel (liggend), en 2u later weer wakker schrik. Dat zorgt echt voor een vreselijk rommelige nacht, absoluut niet fijn. Aankomende nacht ga ik maar proberen zittend te voeden, kijken hoe dat gaat.

Op het cb was het allemaal heeeeeel goed. Meneertje weegt nu al 6615 gram en is ongeveer 61 cm. Z’n 2 prikken heeft hij keurig doorstaan. :thumbup:

Goed nieuws, Tamaar (het cb).

Nu nog dat slapen… niet doen hoor, die uurtjes dat je slaapt ‘slaap’ je niet echt… Kun je hem niet even voeden in 'n aparte stoel, zodat hij daarna weer lekker door kan slapen (ik weet 't ook niet hoor, ben nog geen ervaringsdeskundige o.i.d. :lol: ).

Neejuh, we hebben niet zoveel kleertjes ingekocht, hoor :stuck_out_tongue:

Even 'n opsomming (en roepen jullie maar of dat veel of weinig is, of dat ik nog iets bij moet halen wat echt 'n aanrader is?!

3 pakjes (broekje en truitje-met-lange-mouwen) in maat 56

1 pakje (idem als erboven) in maat 62

1 vestje in maat 56

1 vestje in maat 68

7 rompertjes in maat 56 (sja, kwam zo toevallig uit :mrgreen: :oops: ) en 1tje iets groter, maar er staat geen maat in (ik gok op 62)

4 paar sokjes in maat ‘errug-klein’

1 jasje in maat 62

2 mutsjes

2 badcapes

1 slaapzak (dun)

en dan nog 'n hoop andere dingen van m’n uitzetlijstje… maar dit was 't qua kleren.

Nog advies?? Kom maar op!

:wink:

Miepmuis, wat een mooi poppie :inlove: :inlove:

Ilona, fijn dat het weer goed gaat bij jullie. Ik hoop dat het verdriet flink slijt.

Mex, Layla= :inlove: :inlove: :inlove: En al tijgeren! Tjonge, wat gaat het hard!

Tamara, Justin groeit zeker als kool. Hoe gaat het met de krampjes?

Kaat, tjonge, je hebt best wat ingeslagen :smiley: Ik heb nog wel wat 'tips’voor je. Ja ja, hoor moeke eens. Sokjes kun je beter wat groter halen. Die van mij hadden normale sokjes aan, maar vielen als van die enkelsokjes, beetje erg klein dus :oops: Niet al teveel in de maat 56 halen/krijgen. Ties heeft het een goed 2 weken aangekunt :oops:

En een bidon niet vergeten, om na de bevallen de boel te spoelen op het toilet :thumbup:

Leuk dat je hem al ziet bewegen zeg! Het schiet voor jou ook op!

Hoe is het verder met iedereen?

Hier alles goed. Ties groeit als kool. Ook grijpt hij gericht nu en heeft hij zijn voeten ontdekt!

Volgende week maandag lekker een paar dagen naar zee!! Heb er zin in.

Sabje, fijn dat je 't even meldt!

Denk dat ik nu echt het “kleding-inkopen” maar op slot gooi!! :mrgreen:

'n bidon? Goh, dat wist ik niet. Neem aan dat je wel zo’n bedoeld die je in kunt knijpen (anders komt er niets uit… :? )

Wat 'n mooie foto van Ties :inlove: :inlove:

Jeetje wat is Justin dan een flinkerd zeg. Zoey weegt met haar zes maanden bijna 7 kilo en is 65 cm. Ze is dan ook aan de kleine kant. Maar de afgelopen week hebben we haar meer eten gegeven. s’middags een fles na de bv die ze ook gewoon lekker opdrinkt, dus die bv is niet veel meer. Ze slaapt nu al een paar nachten door! Vanmorgen was het half 9! heerlijk hoor.

Leuk he dat shoppen. Daar kan ik geen genoeg van krijgen.

Goede tips, maar het hangt af van hoe groot je kindje is. Voor LUke hadden we ook weinig in maat 56 dus moest hubby alsnog na de bevalling kleertjes gaan kopen. En Zoey heeft vrij lang 56 aangehad, maar dat was dan ook een poppetje. Nu draagt ze 68 en is nog steeds een frummel. Ik gebruikte trouwens de douchekop van het bad om te spoelen. Ideaal! Verders kan ik je een badsteun aanraden. Je hoeft je kindje dan niet zo krampachtig vast te houden en het is dus minder belastend voor je rug. Hier hebben we ook een buikdrager en een draagdoek. De eerste nooit gebruikt bij LUke, maar nu gebruik ik hem wel vaak. DE draagdoek gebruik ik nooit, want dat vind ik een gedoe. Zal hem toch maar weer eens proberen want hij is wel erg leuk.

Ik viel ook vaak tijdens het voeden in slaap. Zoey sliep een tijdje bij mij in bed na de nachtvoeding. In die tijd was alles zo onrustig en woonde ik bij mijn ouders dat zij slecht sliep en dit was de oplossing. alleen slaap je zelf dan wat minder, helemaal in een eenpersoonsbedje. :roll:

De stap van 2 naar 3 zou je weer niet zo merken heb ik gehoord. :lol:

Hoi meiden,

Zo linnie is een paar dagen niet geweest en er is al weer van alles geschreven hier :shock:

Whow en als je me nu vraagt waar het allemaal weer over ging,

kan ik daar helaas geen antwoord op geven :oops:

Nou meiden alles is nog rustig hier, de kleine is goed ingedaald maar dat zeiden ze vorige week ook al.

Het is afwachten nu, ik moet zeggen dat het veel rommelt in mijn buikje maar het zet nog niet echt door.

Maandag is eigenlijk pas de officele dag maar ik hoop dat we die niet meer halen :wink: Dus kaatjes je bent niet de enige zwangere hier :wink:

Nou meiden ik heb weer mooie foto’s voorbij zien komen wat heerlijk al die kids weer :inlove:

Hebben jullie eigenlijk nog wat van Simba vernomen?

Ben benieuwd hoe het met Milan is en de rest natuurlijk.

Groetjes Linnie

Goh Lin… nog niets… wie weet beval je toch nog voor maandag :wink:

Al vind ik 't wel gezellig om nog even samen zwanger te zijn :wink:

Iloon, ik was er eigenlijk niet zo kapot van, van zo’n badsteun. Maar is 't echt fijn? Misschien dan toch 't overwegen waard om aan te schaffen…

Zal es met Sjef overleggen wat hij wil :wink:

Sim heeft zich al even niet meer laten horen, of vergis ik me?

Ben ook wel benieuwd hoe het met kleine Milan is.

We gaan vandaag even op geboortekaartjesboeken uit, bij 2 drukkers, voor inspiratie voor ons kaartje. En even kijken wat ons autootje nog oplevert als we 'm inruilen… spannend!

Doeg!!

Inderdaad Ilona, zo’n badsteun! Ideaal!! Zeker met die zware lummels van mij. Anders krijg je zo’n lamme arm en rugpijn.