Staat goed hoor, allemaal zwanger of al bevallen :mrgreen: .
Vanmiddag naar de fysio geweest. Een hele reeks aan oefeningen mee gekregen, dus die moet ik nu trouw gaan doen. Over een week weer terugkomen.
Had eigenlijk gehoopt dat ze m’n rug even los wilde masseren, maar daar was denk ik geen tijd voor. Behoorlijk lang inleidend gesprek gehad. Maar goed, ze moest natuurlijk ook heel duidelijk hebben wat de klachten zijn. Hopelijk gaat het helpen.
Linnie, veel plezier met de 20 weken echo morgen! Ik hoop dat alles goed is.
Sabje, wat een geweldige foto’s :inlove: :inlove: :inlove:
Mex, jij ook een mooie foto zeg! :inlove: :inlove: :inlove:
Simba, je dacht toch niet dat we je hier zouden verbannen .
Was er ff niet…maar wow Kaat wat een geweldig nieuws zeg!!! Supers he dat we allemaal binnen een jaar dat we zijn gestopt met de pil zwanger zijn!! Wowie :dance: :dance:
Sim…vervelend bericht zeg over Milan. Kan me voorstelen dat je je zorgen maakt. Gelukkig dat ze vinden dat je op tijd bent en dat ze nu de onderzoeken doen. Hoop dat het allemaal mee mag vallen :kaars: :hug:
Zag een paar mooie foto’s voorbij komen!!
Mooi lijstje trouwen Mex!
Hier alles owkay. Dit is mn eerste verlofdag. Nu nog ongeveer 4 weekjes (+ misschien wat overtijd erbij) en dan is mevrouw er eindelijk!!! T gaat redelijk. Veel last van oedeem en mn rug en zit aan de staalpillen, maar ja…laat ik het maar houden op de laatste loodjes. Beeb-kamer en ziekenhuis tas enzo hoop ik volgende week helemaal af te krijgen en dan is het week 37 dussssss…
Plaspauze is weer voorbij…dusse ga weer lekker naar bed
Krijg ik net een pbtje van Marieke met ontzettend goed nieuws!! Kaat supers gefeliciteerd!! Wat heerlijk meid. :-
Hier gaat het verders goed. We zijn weer in gesprek zeg maar en hij zou niets liever willen dan met mij verder gaan. NOu ja de toekomst zal het uitwijzen.
Ga morgen iig lekker in mijn eigen huissie wonen met de kids. Ons eigen huis is al verkocht dus dat is ook lekker
Sim, je hoort er toch bij hoor, of je nu van je laat horen of niet
Tamaar, hoop dat de oefeningen baat hebben. Wel goed blijven volhouden hoor!
Hey Mariek, schiet 't op zeg! Verlof alweer!!!
Geniet ervan!
Linnie, fijn dat alles goed zit. Nu ben ik wel nieuwsgierig hoor… houd je 't voor jezelf?
Iloon… volgens mij heb ik heel wat gemist. Begrijp ik dat jullie niet meer bij elkaar wonen? Hoop dat 't gauw weer goed komt, althans dat je je lekker en goed gaat voelen, hoe het dan zal zijn. Take care :hug:
Met de kiddies alles goed?
Hier gaat 't prima, begin aardig moe te worden van kleine dingetjes, zoals de was of de vaatwasser uitruimen. Vanochtend weer 'n goedkoop testje gedaan, want ik wilde wel es weten of ie nu nog donkerder was, die streep: “na 3 minuten is het resultaat zichtbaar” jaaah hoor… daar had die test echt geen 3 minuten voor nodig… volgens mij was 'n halve minuut al voldoende :mrgreen:
Nog 3,5 week en dan mogen we kijken of 't goed zit, en of 't er eentje is :mrgreen:
Ik moet alleen hub nog overtuigen dat zwangerzijn ook vermoeiend is als je van de buitenkant nog niets ziet, komt goed
Ilona, fijn om wat van je te horen! Hoe is de verhuizing gegaan? Bevalt het om nu in je eigen huisje te wonen?
Lijkt me wel heel verwarrend voor je dat hij er nu wel weer voor wil gaan.
Veel sterkte met alle beslissingen!
Kaat, die wederhelft van je moet goed voor je zorgen hoor! Zeg dat maar tegen hem . Nou en of dat je meteen vanaf het begin moe kan zijn. Doe maar lekker rustig aan.
Enne…goed hey, die test! :thumbup: Maar ik had ook niet anders verwacht :mrgreen: .
Linnie, fijn dat alles er goed uit zag bij de echo!
Leuk he, die bewegingen kunnen zien!
Hmmm…ik ben nu wel heel nieuwsgierig wat het wordt, haha.
Ik gok op een…jongetje :mrgreen: (als jij dan even zegt of ik goed gegokt heb )
Ik had al behoorlijk snel dat m’n broeken 's avonds niet meer lekker zaten. En ook bij m’n eerste zwangerschap ben ik rond de 10 weken aan positiebroeken begonnen. Ik ga voor m’n verdriet niet in een broek lopen die te krap zit :naughty: .
Hoe reageerden je ouders en schoonouders trouwens? Want ik begrijp dat je het al hebt verteld?
Ik denk dat m’n broeken altijd al strak zaten, maar dat 't me nu pas echt opvalt! Wie weet kan ik ze over 'n jaar toch ook niet meer aan! haha
Heb me vandaag in een rokje gehesen en dat zit heeeeeeerlijk :mrgreen:
Ja, we hebben 't verteld. Mams moest er gewoon van huilen, zo blij was ze (heb haar gebeld omdat ze helemaal aan de andere kant van NL zat!). Pap was natuurlijk ook erg trots en m’n zus zei “nu wordt ik tenminste echt tante” (ze is al peettante van de jongste van m’n nichtje, maar da’s natuurlijk lang niet zo echt tante als van je zus he!).
Aan de andere kant, bij schoonfamilie: pa en ma dachten dat 't misgegaan was, ze vonden dat we er zo down uitzagen. Heb toen schoonmams 'n kado open laten maken (wat we ook voor mijn ouders hadden gekocht) waar 2 rompertjes in zaten. Ze keek ons aan van “wat is dit nu weer”. Volgens mij zei ze ook zoiets. Toen zei hubbie: Dat is voor als die kleine daar (knikkend naar mijn buik) hier komt logeren!
Toen pas snapten ze 't.
Schoonbroer (is pas 15 jaar!) zei meteen “ik moet dan nu echt gaan sparen”. Ikke: waarvoor?. Hij: “LEGO”. whaha… hij is helemaal lego-verslaafd!
Verder hebben we 't nog niet verteld. We wachten tot 12 weken, dat net voor hubbie’s verjaardag. Maar ik weet niet of we 't helemaal stil kunnen houden na de 1e echo, als ik ong. 8,5 week ben.
Hoe’st anders hier?
Ondanks dat jullie zo graag foto’s wilde showen, zie ik er maar weinig voorbij komen hoor…
Een beetje vreselijk moe, want Mischa was vannacht aan het spoken.
Ik denk dat hij eng aan het dromen was, want hij lag te gillen en te trappen enz. Heel zielig. Maar ik kreeg hem ook niet stil of opgepakt, zo wild was hij. Hubbie er dus maar even bij gehaald, en die heeft hem wel stil gekregen.
En tja, die foto’s…Mischa zit momenteel in de fase dat hij graag op het schermpje van de digitale camera wil kijken. En hij heeft het ALTIJD in de gaten, hoe stiekem ik ook doe. Dus zodra er weer iets is gelukt zal ik showen!
Verder krijg ik het ineen sop m’n heupen wat betreft namen en geboortekaartje enz. Heb nog zat de tijd, maar goed.
Met het geboortekaartje weet ik het wel weer, als het net zo gaat als bij Mischa. Ik vind vreselijk veel leuk, en hubbie vindt zo ongeveer niks leuk :? . Ik ga dus absoluut van de week die boeken met kaartjes halen om iets uit te zoeken.
Tamara, ik vond het met Ties veel moeilijker qua geboortekaartjes, tekst enz dan bij Jesse.
Vooral de gedichtjes. Maar het is goed gekomen. Als ik eindelijk weet hoe de scanner werkt zal ik het geboortekaartje even inscannen.
Kaat, hier ook snel positiekleding aan hoor. Je gaat toch niet in te strakke kleding rond hobbelen? Ik zat met 8 weken ook al aan een positiebroek :shock:
Hierbij nog een foto van mijn mooie kleine kerel… :inlove: :inlove:
tja…hier nog analoog…dus tegen de tijd dat t rolletje vol is is de foto over datum Zogauw de belastingcentren binnen zijn kopen we n digitale, want we willen n speciale spiegelreflex waar onze lenzen enzo allemaal op kunnen en die kosten helaas wat :?
Hier trouwens ook snel andere broeken aan hoor. Vooral net boven je schaambeen vond ik t meeste errug irritant zitten. T wilden wel dicht, maar voelde niet fijn.
Ja Linnie…wat wordt het
Kaat ben benieuwd of je t echt zolang nog voor je kan houden :mrgreen: Vind het echt supers voor je!!
Nog n halve week en dan mag ik thuis bevallen. Ben t goed zat aan t worden. Komt ook doordat ik zo moe ben en fysiek niet veel meer kan. Dus ook minder met Kris enzo doen. Maar jah…nog ff volhouden. Hoop dat mevrouw eerder komt, maar ben bang voor later, want Kris kwam ook precies n week overtijd. We’ll see. K hou jullie iig op de hoogte.