Paar dagen geen internet gehad, dat was even afkicken…
Hopelijk hoef je niet lang meer Marieke! Enne rustig aan he!
Leuk kaartjes uitzoeken Tamara! En inderdaad moeilijk… Ik heb uiteindelijk zelf wat gemaakt, precies zoals we het hebben wilden. Op internet is trouwens ook veel leuks te vinden!
Wat is Ties een heerlijk mannetje :inlove:. Zal er ook zo weer eens een foto van m’n meidje op zetten.
Ik hou het er trouwens ook op dat Linnie een meisje krijgt hoor . Fijn dat de echo goed was meid!
Ik zat trouwens ook met een week of 10 aan de positiekleding en dat was toen echt hard nodig. De meeste broeken die ik had zaten perfect voor de zwangerschap en het was dan ook gauw bekeken… Het zal best wat je schoonvader zegt Kaat, dat je buik pas na een maand of 3 dik wordt van de baby, maar daarvoor gebeurt er toch ook al genoeg waardoor de boel flink kan opzwellen! Ik heb me zo giga opgeblazen gevoeld en een buikpijn gehad de eerste 3 maanden… De eerste keer dat iemand die ik het nog niet verteld had het zag en me feliciteerde was trouwens al bij 11 weken :shock:. Denk niet dat ik dat zelf aangedurfd had!
Maarre, tijd voor een buikfotootje dan, hi hi!
Zo weer naar het CB. Volgens mij is ze nu ruim over de 6 kilo, we zullen zien! Het zal wel weer gillen worden bij het prikken, onze kleine dame laat nou eenmaal niet over zich lopen .
O ja Sim, je bent en blijft een April 2006 stopper he, dus altijd welkom
:-* Mex
haaaaaaaaaaaaai,
Tamaar, leuk toch, lekker rondsnuffelen! En gewoon alles aan die vent van je laten zien. Wie weet vind hij er toch een leuk die jij ook geweldig vind :mrgreen:
En een foto van je buik is ook leuk hoor :mrgreen:
Sab, wat 'n droppie zeg!
Hier nog geen foto’s, buik is meer darmen dan wat anders… :? Ik ben nu 5 weken, vind 't nog wel erg vroeg om 'n zwbroek te dragen… het kan nog net hoor. 's Avonds maar wat anders aan, want dan zit 't het minst lekker.
Mariek, ik ben ook benieuwd. Denk dat 't na de echo wordt… nu hub nog overtuigen. :mrgreen:
Sow, schiet op zeg… Wie weet is dit wel 'n ongdurig dametje!
Mex, daar zit wel wat in hoor… die broeken!
Wat 'n mooie meid, die Layla :inlove:
Ik denk dat jullie me nu wel goed hebben overtuigd: als 't echt te gek wordt komt er een positiebroek… ik ben alleen nog niet helemaal overtuigd van 't zwanger-zijn en moeder-worden. Heel vreemd: ik weet 't dondersgoed en heb mijn leefomstandigheden goed aangepast, maar diep van binnen is dat gevoel van “ik word mamaaaaaaaaaaah” er nog niet. Dat komt wel na de echo, ben ik van overtuigd. Denk dat 't gewoon mijn zelfbescherming is, voor als 't toch mis gaat. Die echo is dan 'n bevestiging.
Ik schaam me zelfs nog als ik borstencreme ga halen bij de etos, zo van “als je niet zwanger bent, mag je nog niet op deze afdeling komen” :think: Gek mens…
Verder wel erg 't zwangergevoel. Gisteren was m’n mams hier en hadden we 't over kwaaltjes. Ik hoorde alleen maar “ja, dat had ik ook” en “nee, dat had ik ook niet”. en ze zeggen dat 't niet erfelijk is… nou, medunkt… Vind 't wel erg grappig! Ze is zo trots, die oma-in-spe! En die opa-in-spe ook overigens :mrgreen:
Ik heb vandaag rustavond… heerlijk!
Zat op 't werk haast te slapen, zo moe.
Doei!
Kaat
Hoi Meiden,
Ff gauw een berichtje, kom later nog wel even terug.
Mijn stiefvader is gisteren middag plotsling overleden.
Mijn koppie staat nu even nergens na, maar jullie horen gauw van me.
Gr. Linnn
Lin, wat erg…
Gecondoleerd en veel sterkte
Liefs,
Kaat
Lin, wat een vreselijk nieuws meid! Heel erg veel sterkte!!! :hug:
Oh Linnie, wat erg zeg .
Heel veel sterkte voor jullie :hug: .
Hoi Meiden,
Bedankt voor jullie reactie’s.
Het is allemaal verschrikkelijk wat er is gebeurd.
Hij was afgelopen dinsdag nacht niet goed geworden thuis,
mijn moeder had 112 gebeld en ze namen hem mee naar het ziekenhuis.
Daar belande hij op de IC. Ze dachten dat het zijn hard was maar dat was niet zo, maar hij bleef pijn houden bij de eerste holte onder je borst.
Verder ging het goed met hem maar ze wilde hem toch daar houden om te kijken wat het was. Hij lag inmiddels op de gewone hart afdeling wel aan een monitortje en infuus maar dat zou er allemaal donderdag avond af mogen. "s middags ben ik met Milan naar het ziekenhuis geweest en waren ze gewoon met elkaar aan het spelen met een ballon. Na bezoek gingen we weg en ik was net 45 min weg daar en toen belde ze op dat hij was overleden. Blijkbaar is hij gaan liggen toen we weg waren en deed hij raar ademen, toen hebben andere mensen van de zaal op de bel gedrukt maar blijkbaar had reanimeren geen zin meer hij was al weg toen ze aan kwamen. Ze weten van het ZH niet wat er is gebeurd en zouden verder gaan onderzoeken wat het zou kunnen zijn. In iedergeval niet zijn hart wat er was niks terug te vinden op de gegevens van de monitor.
In iedergeval erg vreemd als je net bij iemand weg bent en dan nog geen uurtje later weer daar bent en die persoon is er dan niet meer.
Nou meiden jullie horen later nog wel meer van me.
Gr. Linnnn
Linnie, gecondoleerd!
Wat verschrikkelijk en zo snel en onverwacht.
Heel veel sterkte toegewenst.
:-* :hug:
Goh, wat 'n rare situatie, kan me voorstellen dat je dubbel ervan ondersteboven bent omdat hij nog zo met Milan had gespeeld.
Veel sterkte met 't verlies.
:hug:
Oh Linnie, wat een rare en nare situatie zeg.
Ik kan me voorstellen dat je het gewoon niet kunt begrijpen. Eerst nog zo lekker met Milan aan het spelen, en dan ineens is het over.
Maar wat fijn dat je (al was het niet bewust) net nog bij hem was geweest.
Kaat, 6 weken zwanger :dance: .
Hoe voel je je?
Ik zal eerlijk zeggen: dit weer is me weer net iets te warm :oops: . We zijn natuurlijk net verhuisd, en we hebben de achtertuin op het zuiden. Veel te heet joh, in de zon. We gaan dus binnenkort óf iets met bomen in de tuin doen óf we schaffen een enorme parasol aan. Anders kan ik van de zomer heel niet buiten zitten, en dat zou toch jammer zijn.
Vannacht van 23 tot 2 met Mischa aan het spoken geweest. Hij voelde zich niet lekker, en zweten dat hij deed! Maar hij had absoluut geen koorts. Hij heeft uiteindelijk tot 2 tussen ons in gelegen, en zo hebben we in ieder geval nog iets kunnen dutten. Maar ik ben me dan continu bewust dat hij er ligt, dus echt een rustige slaap is het niet. Om 2u werd hij huilerig wakker en toen heb ik hem weer in z’n eigen bed gelegd. Gelukkig ging hij lekker slapen. Maar ik ben vannacht nog wel 2 keer bij hem wezen kijken. Vandaag is er (behalve de moeheid van paps en mams) niks meer van te merken gelukkig.
Sjee Linnie, dat is ook niet te bevatten zo van het ene op het andere moment helemaal foute boel. He bah, wat enorm :evil: dat jullie dit door moeten maken. Redt je moeder het een beetje?
:hug: Mex
Gaat het nu weer beter met Mischa, Tamara? Arm kind en dan nog met zulk weer… Hou jij het een beetje uit met je dikke buikie?
Kaat, we willen alles weten over kwaaltjes, krampjes en buikjes hoor, kom maar op!!
Marieke, hoe is het met jou?? Joh, je gaat al bijna bevallen, spannend!
Doen jullie trouwens ook aan Hyves? Heb afgelopen weekend ook maar eens een account aangemaakt :D. PB me maar als je vriendjes wilt worden
Tamara, hoe gaat het nu met Mischa? En met jou?
Mex, wat is dat nu precies dat Hyves? Snap er weinig van :oops:
hiloo,
Linnie…sterkte! :hug:
Kaat…ken je gevoel…aan t begin zie je aan de buitenkant nog nix en voor je gevoel ‘mag’ je pas zwangerschapskleding enzo dragen als je echt wat ziet…Nog ff-tjes en dan komt dat a.s. mamma gevoel er wel aan hoor
Hier t weekendje met hubbie weggeweest. Heerlijk. Kris bij mn schoonouders en zelf nog ff relaxen. Eigenlijk vrijwel nix gedaan…(wilde ook niet echt meer :mrgreen: )
Ben blij dat het vandaag qua temperatuur weer wat normaler wordt, want k hou n vocht vast en wordt kortademig met dit weer. Lijk wel n aangespoelde walrus ofzo. Nog ff-tjes. Vandaag (of gister eigenlijk) bij de vk geweest.
Mn hb loopt gelukkig langzaam iets op. Verders alles goed met de controle. De beeb is inmiddels helemaal ingedaald dus kwaaltje brandend maagzuur ben ik zo goed als kwijt. Nu maar geduldig blijven wachten…(niet mn sterkste kant )
nou doegies,
Mariek
Oh, Tamaar, da’s niet fijn. Is Mischa nu wat meer opgeknapt? Dan is je nacht ook gebroken he. Je slaapt al niet op je gemak met zo’n kleine tussen je in, en dan ook nog de helft van de tijd wakker…
Mex, ik heb wel hyves, maar doe er eigenlijk niets mee. Je kunt Ruud de Wild toevoegen, als je de 5000ste (dacht ik) vriendje van 'm bent, gaat ie draaien ergens en dat komen al zijn hyves-vriendjes dan te weten (en niemand anders). Geloof dat 't ruuddewild.hyves.nl is ofzo!
Mariek, gelukkig ben ik niet de enige met dat gevoel!
Je zit in de laatste loodjes, meis. Lekker genoten van jullie weekendje weg samen?
Hier worden de dagen afgeteld. Nog 2 weken en dan mogen we 'ns kijken wat daar nu gebeurd. Ik ben zo nieuwsgierig, m’n gevoel zegt dat alles goed zit, maar kan niet zeggen dat ik 'n gevoel heb of 't er een of twee zijn (of meer). Kan natuurlijk wel, want ik had twee eitjes die sprongen.
Kwaaltjes? Wat zijn dat… Sinds mijn nieuwe bhtje (meegroei) heb ik geen last meer van m’n (.)(.), behalve jeukerige tepels.
Even iets euh… niet zo gepast eigenlijk: Naar 't toilet voor 'n grote boodschap gaat me erg goed af de laatste tijd. Ik heb spastische darmen, waardoor opstipatie vaak voorkomt. Ik mag blij zijn als ik eens in de paar dagen naar 't toilet kan. Nu loopt dat wat soepeler, maar soms voel ik dan kramp onderin m’n buik. Gisteren was mijn ontlanstig erg dun en heel erg donker (tegen 't zwart) aan. Ik had er ook kramp bij, maar daarna was 't over. Ik vroeg me eigenlijk af of dit ook iets normaals is.
Verder wisselt 't met kwaaltjes, soms is er niets, soms heb ik wat last van kleine steekjes in m’n buik, voel ik m’n (.)(.) wat meer of ben ik veel sneller moe. Wat me opvalt is dat ik geen lichtroze, bruin of rood bloedverlies heb wat op 'n innestelink kan duiden. Niet dat 't me zorgen baart, maar je houdt 't toch in de gaten he!
Heel raar wat die afwisseling van kwaaltjes betreft, maar volgens mij ook erg normaal.
Ik maak me er maar niet druk om en ga er vanuit dat alles goed gaat zolang ik goed voor mezelf (euh… ons) zorg! We mogen over 2 weekjes meer weten :shifty:
Sja, 6 weken en 2 dagen alweer! Achteraf vliegen de dagen wel voorbij!!
Liefs,
Kaat
En vandaag alweer 6wkn3dgn Kaat .
Je hoeft niet altijd een innestelingsbloeding te hebben hoor, dus maak je daar maar naar niet druk om.
En wat je darmen betreft: ik heb zelf het prikkelbaar darm syndroom. Op een gegeven moment ging ik één keer in de week/ later zelfs één keer in de twee weken. Maar nu met de zwangerschap liggen m’n darmen finaal overhoop. Dan gaat het weer een poos goed, dan reageer ik weer extreem op eten. Er isgeen peil op te trekken.
Wat jij beschrijft heb ik gehad door bepaalde ijzertabletten. Slik je die? De meeste mensen raken verstopt van ijzertabletten, maar ik reageerde dus precies andersom. En de krampen waren niet te houden joh, deed me zo’n zeer. Ik heb toen andere gekregen en dat gaat wel goed. Heb ik nu dus ook meteen aangegeven bij de vk, zodat het op mijn zwangerschapskaart staat. Hopelijk kan het dan niet meer mis gaan.
Marieke, de laatste loodjes zeg! Je bent al bijna aan het bevallen. Ik ben benieuwd naar jullie kleine spruit!
Zelf alweer 30 weken vandaag. Gaat zo snel!
Hoi Meiden,
Zo daar is linnie weer eventjes
De hectische dagen zijn achter de rug, en we hebben inmiddels uitslag van het ziekenhuis gehad. Zijn aorta is geklapt aan het hart, en daar door is hij overleden. Hij was al hersendood toen ze bij hem kwamen en reanimeren hebben ze nog wel gedaan maar had geen zin meer.
Aan de ene kant is het gelukkig maar dat het zo is gegaan anders had hij nu als een kasplantje geleefd, en dat is ook niet fijn.
Maar het is altijd veel te jong om te sterven op je 49e.
Moet zeggen dat ik wel even van mijn roze wolkje gevallen ben.
Heb weinig aan onze kleine uk gedacht, maar gelukkig wel gevoeld.
Ben er ook niet zo mee bezig moet ik zeggen.
Het kamertje enzo ligt allemaal stil en kan me er ook even niet toe zetten om het weer op te pakken maar dat komt wel weer.
Milan doet het verder super goed, hij is zo lief geweest de afgelopen dagen. En oma vond het ook fijn dat hij er gewoon was in huis.
We hebben hem niet mee genomen naar de crematie daar is hij nog veel te jong voor.
Nou meiden, ik heb wel weer zin in leuke foto’s en verhaaltjes van jullie.
En Marieke kom maar op met die kleine UK !
Kaatjes spannend allemaal he, geniet er maar van.
Groetjes Linnie
Haai,
Tamaar: 6w5d alweer! Of voor 't gemak: bijna 7 weken… :shock:
En jij dan: 30 weken en 2 dagen. Wat gaat 't hard he!
Ik heb roosvice ferro gehad deze week, zou 't daar aan kunnen liggen?
Linn, vreselijk om op zo’n jonge leeftijd te gaan. Ik hoop dat zijn afscheid mooi was.
Wat lief van Milan, hij gedraagd zich als 'n echte vent!! :inlove:
Fijn dat je er weer bent! :-*
Hier geen nieuws. Ik tel alleen de dagen enorm af tot 2 mei. Nog maar anderhalve week… Komt goed, probeer telkens weer te genieten, maar dat zal pas echt lukken na de echo en goed bericht!!
Ik heb 'n feestje, mag weer de BOB zijn (zoals waarschijnlijk (hopelijk) alle feestjes die de komende tijd volgen) :dance:
Groetjes!!
Kaatje
Wat zijn jullie toch stil zeg
Vandaag alweer 7 weken. Nog 1 week en 3 dagen en dan mogen we naar 't ziekenhuis. ik ben zo benieuwd wat we te zien en te horen krijgen. Spannend hoor!
Gisteren voelde ik dat 't zaakje wat omhoog geduwd werd. Kennen jullie dat? Ik heb 's ochtends weer 'n redelijk normale buik, maar 's avonds :o
Marieke, is die kleine er inmiddeld al?!??!
Vandaag wordt 't spannend op 't voetbalgebied, voor diegene die dat volgen :mrgreen:
Liefs,
Kaat